Een belg komt een supermarkt binnen.
Vraagt ie aan aan de man achter de kassa:"Heb je nog een paar moppen".
"Ja ik ken nog een raadsel,"zegt die vent.
"Het is niet m'n broer, maar het is wel de zoon van mijn vader. Wie is het?"
dus die belg zo nadenken en zegt:"ik weet het niet, wie is het dan"?
dat ben ik zelf natuurlijk,"zegt die man.
dus die belg met een goede mop naar zijn vrienden.
Hij zegt zo: "het is niet m'n broer maar het is wel de zoon van mijn vader, wie is het"?
dus zijn vrienden nadenken, maar die weten het ook niet.
Zegt de belg: "die kerel van de supermarkt natuurlijk"
hoe begraafd een belg een landmijn?
gat grafen en goed aanstampen ....
(mag niet te veel zeggen heb zelf een vriend in belgie)
Vraagt ie aan aan de man achter de kassa:"Heb je nog een paar moppen".
"Ja ik ken nog een raadsel,"zegt die vent.
"Het is niet m'n broer, maar het is wel de zoon van mijn vader. Wie is het?"
dus die belg zo nadenken en zegt:"ik weet het niet, wie is het dan"?
dat ben ik zelf natuurlijk,"zegt die man.
dus die belg met een goede mop naar zijn vrienden.
Hij zegt zo: "het is niet m'n broer maar het is wel de zoon van mijn vader, wie is het"?
dus zijn vrienden nadenken, maar die weten het ook niet.
Zegt de belg: "die kerel van de supermarkt natuurlijk"
hoe begraafd een belg een landmijn?
gat grafen en goed aanstampen ....
(mag niet te veel zeggen heb zelf een vriend in belgie)
bij de weg (reeds vertaald) jullie Hollanders zitten toch allemaal lekker grote pupillen te trekken op I love Techno hé.
Yeah right, ikzelf woon in zuid limburg, maar die Belgen slikken net zo hard mee hoor...
Trouwens hier nog wat woorden waar ikzelf altijd om in een deuk lig;
Velo = fiets
Bolleke = xtc pil
ikkik = ik
goesting = zin hebben in
gehandicapte en caravan, spreken ze uit zoals je het schrijft (klinkt heel lomp)
ik zie u graag = ik ben gek op je
kutteke = (hehehe) kutje
gij = jij
etc.
Leuk volk die belgen
Chris
Belgische dokter tegen patient: Als u zo nog een jaar door gaat met zo'n ongezond leven, bent u binnen twee maanden dood
een Belg,een Nederlander en een Duitser worden ter dood veroordeeld.Op de dag dat ze dood worden geschoten:"We moeten iets bedenken zodat we niet dood gaan"."Ik weet al iets".Zegt de Duitser."Let maar op"!"He een lawine"!Alle soldaten kijken om.De Duitser rent weg. Zegt de Nederlander:"Dat kan ik ook"!En zegt:"EEn overstroming"!En alle soldaten kijken om.De Nederlander rent weg.
"Ja". Zegt de Belg."Dat kan ik ook"!De Belg zegt:"Vuur"!En alle soldaten schieten...
Wat is de overeenkomst tussen een belg en een kerstboom? Je moet ze eerst aftuigen voordat je ze in de fik steekt!
een Belg,een Nederlander en een Duitser worden ter dood veroordeeld.Op de dag dat ze dood worden geschoten:"We moeten iets bedenken zodat we niet dood gaan"."Ik weet al iets".Zegt de Duitser."Let maar op"!"He een lawine"!Alle soldaten kijken om.De Duitser rent weg. Zegt de Nederlander:"Dat kan ik ook"!En zegt:"EEn overstroming"!En alle soldaten kijken om.De Nederlander rent weg.
"Ja". Zegt de Belg."Dat kan ik ook"!De Belg zegt:"Vuur"!En alle soldaten schieten...
Wat is de overeenkomst tussen een belg en een kerstboom? Je moet ze eerst aftuigen voordat je ze in de fik steekt!
een Belg een Duitser en een Hollander willen ontsnappen uit het gevang.
ze krijgen het raampje open.
De Duitser springt uit het raampje op een plat dak, de bewakers horen iets en de duitser zegt: "Miaaaaauw" de bewakers denken dat het een kat is en de Duitser ontsnapt. De belg springt, en maakt geluid. De bewakers kijken op, zegt de Belg: "whoef woef". De bewakers denken dat het een hond is en de Belg ontsnapt.
Springt die Hollander, maakt geluid, de bewakers kijken op, roept hij: "IK BEN OOK EEN HOND"
ze krijgen het raampje open.
De Duitser springt uit het raampje op een plat dak, de bewakers horen iets en de duitser zegt: "Miaaaaauw" de bewakers denken dat het een kat is en de Duitser ontsnapt. De belg springt, en maakt geluid. De bewakers kijken op, zegt de Belg: "whoef woef". De bewakers denken dat het een hond is en de Belg ontsnapt.
Springt die Hollander, maakt geluid, de bewakers kijken op, roept hij: "IK BEN OOK EEN HOND"
1 - neej hasselt is geen limburg.. en de plaats waar ik op vakantie zit ( houthalen helchteren) pfff zeg maar niet dat ze bij limburg horen want ze zeggen dan nogal boos NEE BELGIE..
2 - erg grappig dat de belgen de moppen zo draaien dat oorspronkelijke dombo in de mop ( normaal de belg) opeens de nederlander is..
3 - over die uitvindingen.. tja wat zal ik eens zeggen.. dat hoort ook bij belgen...
2 - erg grappig dat de belgen de moppen zo draaien dat oorspronkelijke dombo in de mop ( normaal de belg) opeens de nederlander is..
3 - over die uitvindingen.. tja wat zal ik eens zeggen.. dat hoort ook bij belgen...
en nog iets..
Op de nederlandse televisie wordt 10 voor taal uitgezonden..
En dat is belgie tegen nederland..
Als je dan kijkt naar de MAAND top 10 staat op nr 1 t/m 10 NEDERLANDERS..
in de week top 10 staat maar 1 belg en die staat op plaats 8
en in de dag top 10 staat ook 1 belg en die staat op plaats 5..
Hmmzz denk dat dit toch wel feiten zijn
Op de nederlandse televisie wordt 10 voor taal uitgezonden..
En dat is belgie tegen nederland..
Als je dan kijkt naar de MAAND top 10 staat op nr 1 t/m 10 NEDERLANDERS..
in de week top 10 staat maar 1 belg en die staat op plaats 8
en in de dag top 10 staat ook 1 belg en die staat op plaats 5..
Hmmzz denk dat dit toch wel feiten zijn
tja , je kunt mischien computer schrijven en weten wat het is maar kunne ze ermee werken ? 
en wendy , jullie leren mischien 1 taal dat is nerderlands . wij moeten er 4 kunnen
maarjah dit is een eeuwelange discutie wie de slimste is en wie de domste , vroeger waren we trouwens 1 land
en wendy , jullie leren mischien 1 taal dat is nerderlands . wij moeten er 4 kunnen
maarjah dit is een eeuwelange discutie wie de slimste is en wie de domste , vroeger waren we trouwens 1 land
laatste aanpassing
[profeta isaia 07] [15 juli 2003 - 20:07]
darkrain, de hollanders bedoelen dit niet slecht,
hun humor is gewoon stukke harder dan die van de softe verlegen belgen die we zijn (toegegeven).
darkrain, de hollanders bedoelen dit niet slecht,
hun humor is gewoon stukke harder dan die van de softe verlegen belgen die we zijn (toegegeven).
Dah is idd zo, jah!! Een Hans Teeuwen kenne ze hier totaal NIET!! 't Meest grove wah ze hier kenne is alleen Geert Hoste!!
Goed.. dan is het nu tijd voor:
Nederland - Limboland
Nederland - Limboland
*zucht* spuug je vooroordelen dan maar over me heen I don't care.
Want waahom wordt Heineken dan verkocht over hééééééél de wereld!? En Jupiler niet!?
Omdat heineken een klootzak en megalomane topman van formaat had en Jupiler niet, laten we eerlijk zijn, heineken was Freddy...
Als Freddy in België was geboren dan had de hele wereld nu Jupiler gedronken, heeft echt met de persoon te maken en niks met bier.
(ikzelf vind jupiler ook niet te zuipen hoor, maar jeineken ook niet, doe mij maar een amstel
Chris
laatste aanpassing
je wil dat ranzige Jupiler toch geen pils noemen he? En verder volgens mij ook weinig andere goede merken, er was nog een andere grote, ben de naam even kwijt.
Maar geef mij maar Hertog Jan of Brand, en van de Groten toch een Heini. Sure de kwaliteit is niet top en de smaak neutraal, maar ragt wel makkelijk weg.
Voor genietbiertjes kom ik wel bij jullie (La Chouffe, Verboden vrucht, Florette)
Maar geef mij maar Hertog Jan of Brand, en van de Groten toch een Heini. Sure de kwaliteit is niet top en de smaak neutraal, maar ragt wel makkelijk weg.
Voor genietbiertjes kom ik wel bij jullie (La Chouffe, Verboden vrucht, Florette)
GIGA HAAS - Ik hep 't ook niet over duurdere en/of speciale biere... Maah m'n mate hier roepe altijd dah er maah één bier is en dah is Jupiler en dah Heineken niet te zuipe is!!
Ik zelf vind Jupiler ook niet te drinke... En Heineken is hier per sixpack een goeie € 7,-...
Beetje duur, dus drink ik maah een goeikoop biertje van de Match (Supermarkt in België) dah zo'n € 0,25 kost!! Is een goei alternatief!! 
laatste aanpassing
Belgisch bier is lekker, maar je moet er niet meer dan bv 5 van drinken. Heineken kan je de hele nacht slempen
Chris,
als Freddie in Be had gewoond.......... ONZIN. Het gaat niet om Freddie maar de ongelofelijk goede marketingmix van Heineken.
Oja Belgen zijn behoorlijk slecht geklede mensen, tenminste op de gem houseparty.
Chris,
als Freddie in Be had gewoond.......... ONZIN. Het gaat niet om Freddie maar de ongelofelijk goede marketingmix van Heineken.
Oja Belgen zijn behoorlijk slecht geklede mensen, tenminste op de gem houseparty.

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)