Partyflock

Forumonderwerp · 620343
ziehier een belg op een hollandse site is dit niet mooi verbroederen???

weet je bat belg betekend ????

ben eerst limburger geweest
gààààààààs we zijn weer vertrokken, toch oppervlakkig, die hollanders

Een belg komt een supermarkt binnen.
Vraagt ie aan aan de man achter de kassa:"Heb je nog een paar moppen".
"Ja ik ken nog een raadsel,"zegt die vent.
"Het is niet m'n broer, maar het is wel de zoon van mijn vader. Wie is het?"
dus die belg zo nadenken en zegt:"ik weet het niet, wie is het dan"?
dat ben ik zelf natuurlijk,"zegt die man.
dus die belg met een goede mop naar zijn vrienden.
Hij zegt zo: "het is niet m'n broer maar het is wel de zoon van mijn vader, wie is het"?
dus zijn vrienden nadenken, maar die weten het ook niet.
Zegt de belg: "die kerel van de supermarkt natuurlijk"

hoe begraafd een belg een landmijn?
gat grafen en goed aanstampen ....

(mag niet te veel zeggen heb zelf een vriend in belgie)

bij de weg (reeds vertaald) jullie Hollanders zitten toch allemaal lekker grote pupillen te trekken op I love Techno hé.

Yeah right, ikzelf woon in zuid limburg, maar die Belgen slikken net zo hard mee hoor...

Trouwens hier nog wat woorden waar ikzelf altijd om in een deuk lig;

Velo = fiets

Bolleke = xtc pil

ikkik = ik

goesting = zin hebben in

gehandicapte en caravan, spreken ze uit zoals je het schrijft (klinkt heel lomp)

ik zie u graag = ik ben gek op je

kutteke = (hehehe) kutje

gij = jij

etc.

Leuk volk die belgen :-)

Chris
nieuwste uitvinding van jullie:

Helicopter met schietstoel
waterdicht theezakje
overdekt vliegveld
en als je dan toch bent opgestegen weet je dat je ng altijd boven Nederland vliegt:
het wc-papier hangt aan de waslijn te drogen.

hoe veel belgen heb je nodig om een koe te melken?
42!
twee houden de uiers vast en de rest tilt de koe op en neer

Belgische dokter tegen patient: Als u zo nog een jaar door gaat met zo'n ongezond leven, bent u binnen twee maanden dood

een Belg,een Nederlander en een Duitser worden ter dood veroordeeld.Op de dag dat ze dood worden geschoten:"We moeten iets bedenken zodat we niet dood gaan"."Ik weet al iets".Zegt de Duitser."Let maar op"!"He een lawine"!Alle soldaten kijken om.De Duitser rent weg. Zegt de Nederlander:"Dat kan ik ook"!En zegt:"EEn overstroming"!En alle soldaten kijken om.De Nederlander rent weg.
"Ja". Zegt de Belg."Dat kan ik ook"!De Belg zegt:"Vuur"!En alle soldaten schieten...

Wat is de overeenkomst tussen een belg en een kerstboom? Je moet ze eerst aftuigen voordat je ze in de fik steekt!
hoe laat je een hollander in een ravijn springen ? gooi er een tientje in

nog een paar leuke benamingen:

afrukker = kurkkentrekker
buitenwipper = uitsmijter
een Belg een Duitser en een Hollander willen ontsnappen uit het gevang.
ze krijgen het raampje open.
De Duitser springt uit het raampje op een plat dak, de bewakers horen iets en de duitser zegt: "Miaaaaauw" de bewakers denken dat het een kat is en de Duitser ontsnapt. De belg springt, en maakt geluid. De bewakers kijken op, zegt de Belg: "whoef woef". De bewakers denken dat het een hond is en de Belg ontsnapt.
Springt die Hollander, maakt geluid, de bewakers kijken op, roept hij: "IK BEN OOK EEN HOND"
1 - neej hasselt is geen limburg.. en de plaats waar ik op vakantie zit ( houthalen helchteren) pfff zeg maar niet dat ze bij limburg horen want ze zeggen dan nogal boos NEE BELGIE..

2 - erg grappig dat de belgen de moppen zo draaien dat oorspronkelijke dombo in de mop ( normaal de belg) opeens de nederlander is..

3 - over die uitvindingen.. tja wat zal ik eens zeggen.. dat hoort ook bij belgen... :P
belgen doen dom , jullie zijn dom :d
pc technieker tja it'er is niet slecht..
Maar ja werken in het basisonderwijs ook niet slecht.. En cursussen en scholing op hbo niveau ook niet dus denk niet dat je kan spreken van DOM ZIJN.. ( als je het over mij heb.. je heb het over mij indirect )
en nog iets..
Op de nederlandse televisie wordt 10 voor taal uitgezonden..
En dat is belgie tegen nederland..
Als je dan kijkt naar de MAAND top 10 staat op nr 1 t/m 10 NEDERLANDERS..

in de week top 10 staat maar 1 belg en die staat op plaats 8

en in de dag top 10 staat ook 1 belg en die staat op plaats 5..

Hmmzz denk dat dit toch wel feiten zijn :D

Wat moest je vroeger doen, als een Belg een handgranaat naar je toegooide? De pin eruit trekken en teruggooien!:D

Maar ik moet zeggen dat de Belgen ook met de tijd meegaan en slimmer zijn geworden.(Y)

Ze halen de pin er nu in de fabriek al uit(6).
tja , je kunt mischien computer schrijven en weten wat het is maar kunne ze ermee werken ? :p

en wendy , jullie leren mischien 1 taal dat is nerderlands . wij moeten er 4 kunnen :d

maarjah dit is een eeuwelange discutie wie de slimste is en wie de domste , vroeger waren we trouwens 1 land ;-)
laatste aanpassing
hey bijdehandje... ik zeg toch dat het knap is dat je it'er bent :S ( tja lezen leer je dus niet :P )

En btw.. wij leren niet alleen nederlands..
Engels, duits, frans, nederlands.. en als je wil nog meer talen maar daar kan je zelf voor kiezen.
Artiest GP
nog een paar leuke borden in belgium

op een t splitsing een bord naar links alle richtingen en ja je raad het al een bord naar rechts alle richtingen :s

of een omleiding met moeilijke doorgang :s

laatste aanpassing
hehe ok sorry wendy ik dacht je sarcastisch bezig waart

sorry ( :d )
SARCASTISCHE MODE ON :D

Je moet niet denken dat moet je aan een NEDERLANDER overlaten die zijn slimmer :P

Ja sorry die kon je krijgen :P
inderdaad wendy , het is sarcastisch dat een nederlander slimmer is :d
en dit hierboven van jou is het onderdeel IK KAN NIET BEGRIJPEND LEZEN :P
en dit hier boven is iets dom zeggen en een uitvlucht zoeken ;-)
[profeta isaia 07] [15 juli 2003 - 20:07]
darkrain, de hollanders bedoelen dit niet slecht,
hun humor is gewoon stukke harder dan die van de softe verlegen belgen die we zijn (toegegeven).

Dah is idd zo, jah!! Een Hans Teeuwen kenne ze hier totaal NIET!! 't Meest grove wah ze hier kenne is alleen Geert Hoste!! :S En die is way back grover!!
Hans Teeuwen ken harder zuige!! ;) :P

wanneer leren jullie eens pils maken? speciaalbier is erg lekker maar van pils hebben jullie geen (hollandse:P) kaas gegeten:D

Jeszus dat hele Nederland - België gedoe is zo achterhaald...

Chris
Over pilsjes zou ik maar niet beginnen, want kattepis aangelengd met water is eerder iets voor jullie.

Hollanders: top in kaas
Belgen: top in bier

en Chris heeft gelijk!!

Trouwens Belgen zijn ook beter in xtc de laatste tijd, als ik zo op www.pillreports.com kijk :devil:

Chris
laatste aanpassing
PARAJunk: met dat Geert Hoste Zuigt wik ekik zegge datem reete slecht is!!
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Inge&Chris 16 juli 2003 11:09
Jeszus dat hele Nederland - België gedoe is zo achterhaald...

Chris

Goed.. dan is het nu tijd voor:

Nederland - Limboland :P

Gemiddelde belg is hoger opgeleid dan een nederlander.

* Gelukkig ben ik boven gemiddeld! :D
laatste aanpassing
Kijk... Over bier make jullie Belge altijd een grote fout... Met altijd te zegge dah ons (Heineken) bier niet te zuipe is en Jupiler wel... Want waahom wordt Heineken dan verkocht over hééééééél de wereld!? En Jupiler niet!? ;)

Goed.. dan is het nu tijd voor:

Nederland - Limboland

*zucht* spuug je vooroordelen dan maar over me heen I don't care.

Want waahom wordt Heineken dan verkocht over hééééééél de wereld!? En Jupiler niet!?

Omdat heineken een klootzak en megalomane topman van formaat had en Jupiler niet, laten we eerlijk zijn, heineken was Freddy...
Als Freddy in België was geboren dan had de hele wereld nu Jupiler gedronken, heeft echt met de persoon te maken en niks met bier.
(ikzelf vind jupiler ook niet te zuipen hoor, maar jeineken ook niet, doe mij maar een amstel :-) )

Chris
laatste aanpassing

PARAJunk De beste bieren komen uit belgie vandaan. Das een feit.

Dat heiniken nou meer verkocht wordt doet niet terzake.

je wil dat ranzige Jupiler toch geen pils noemen he? En verder volgens mij ook weinig andere goede merken, er was nog een andere grote, ben de naam even kwijt.

Maar geef mij maar Hertog Jan of Brand, en van de Groten toch een Heini. Sure de kwaliteit is niet top en de smaak neutraal, maar ragt wel makkelijk weg.

Voor genietbiertjes kom ik wel bij jullie (La Chouffe, Verboden vrucht, Florette)

Gezeur trouwens over bier!

Neem een lekkere koude bacco en een ______/:)
GIGA HAAS - Ik hep 't ook niet over duurdere en/of speciale biere... Maah m'n mate hier roepe altijd dah er maah één bier is en dah is Jupiler en dah Heineken niet te zuipe is!! ;) Ik zelf vind Jupiler ook niet te drinke... En Heineken is hier per sixpack een goeie € 7,-... :S Beetje duur, dus drink ik maah een goeikoop biertje van de Match (Supermarkt in België) dah zo'n € 0,25 kost!! Is een goei alternatief!! :D
laatste aanpassing

Brand

dat komt bij mij uit de buurt, maar het is algemeen bekend (vooral in limboland) dat veel mensen koppijn krijgen van dat bier, ook als men maar weinig ervan drinkt...

Trouwens de Alfa brouwerij staat een dorp verderop :-)

Chris
heeeelaaaaas, als jullie alleen Jupiler kenne, valt er over bier toch niet te discuteren jongens!!!
kom eens af en we gaan lekker wat belgische Pilsjes proeven...
van jupiler krijg je koppijn ???

het koppijn gevoel krijg je van de asiet en van hoe een pintje getapt is , toch niet van het bier ? :d
en kater is van het uitdrogen van je hersenen smorgens :p
Juliper, Palm, Hoegaarden witbier/das, verboden vrucht en Stella artios zijn allemaal jammie!

belgie is HET bierland!
en chocolade en friet niet te vergeten *kuch*

Belgisch bier is lekker, maar je moet er niet meer dan bv 5 van drinken. Heineken kan je de hele nacht slempen :P

Chris,
als Freddie in Be had gewoond.......... ONZIN. Het gaat niet om Freddie maar de ongelofelijk goede marketingmix van Heineken.

Oja Belgen zijn behoorlijk slecht geklede mensen, tenminste op de gem houseparty.
MVP omdat hollands bier aangelengd is met water peeken. en 5 is toch maar het begin van de vooravond...

Dat van die kledij gaat op maar dan toch meestal voor de vrouwen <toegegeven>