Partyflock

Forumonderwerp · 616303

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
als er nou es niemand van die kut opmerkingen maakt blijft dit tenminste nog een overzichtelijk topic. dus reageer alleen ff als je denkt te weten hoe een plaat heet of als je ook op zoek bent naar een naam van een plaat.!!!

ik ben dus op zoek naar een nummer dat een paar keer op de red stage van DEFQON is gedraaid.in het nummer hoor je zon 'duistere valse stem' zeggen: "maaaaaalaalaa you take me baby, you make me crazy"

nummer heet dus: J.T.S - nog een keer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja: geen twijfel over mogelijk

heerlijk plaatje :kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijke plaat inderdaad,
al moet ie niet té vaak gedraaid worden.. vind ik persoonlijk..

Waarschuw beheerder
nou hij verveelt me nog steeds niet ;) ik luister um trouwens niet zo heel vaak meer trouwens, omdat ik te veel nummers heb hehe
Waarschuw beheerder
wie o wie kan me helpen??

ik zoek een nummer die bountyhunter laatst draaide, het klinkt beetje early rave-achtig, en het heeft de vocals van shakira' s liedje whenever wherever.het contrast tussen die twee stijlen maakte het echt een dikke plaat.
Waarschuw beheerder
Hoe heet de "hardere" versie van Tiny Tot - Discoland?

Dus welke remix ofzo?
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
ELECTRO PLAAT!!!

"this is the happy house"??

vocale electo plaat, een beetje miss kittin achtig. word gedraait in de set van Ellen Allien @ Autobahn (italia)

hoe heet deze plaat??

greetz PIE
Waarschuw beheerder
Bj Bartcore...

Denk dat je de remix van DJ isaac bedoelt
Waarschuw beheerder
Bedankt (y)
Waarschuw beheerder
IN DE HERHALING

vraagje, eigenlijk 2

track: het lijkt wel een soort van afrikaans mannekoor die herhalend een zin uitspreken (eindigend op iets van 'rumba' of zoiets), halverwege woord die zang weggedraaid om daarna weer heeeeerlijk terug te komen, het geheel is voorzien van een pittige dreun

andere track
een nummer van een oude mysteryland cd, het nummer zat ook in de laatste seconden van de tv-commercial van destijds. Met heel veel hihats en shit, lekker donker en rollend

please, wie?
Waarschuw beheerder
IN DE HERHALING

vraagje, eigenlijk 2

track: het lijkt wel een soort van afrikaans mannekoor die herhalend een zin uitspreken (eindigend op iets van 'rumba' of zoiets), halverwege woord die zang weggedraaid om daarna weer heeeeerlijk terug te komen, het geheel is voorzien van een pittige dreun

..................................................­................................................

Misschien?????? Mister Dj - Nhema Gaya daar zit van dat afrikaanse gezang in ;) Maar ik weet t niet zeker;)
Waarschuw beheerder
wellicht bedankt, ben aan downen

is dat een recentelijk nummer?

Waarschuw beheerder
tis niet echt recentelijk maar dat is em wel volgens mij :D
Waarschuw beheerder
Jim Justice, ik weet welke je bedoelt, moet hem straks alleen even opzoeken, ben nu nog op mijn werk!

Waarschuw beheerder
Ik wil wel eens weten hoe dat nummer heet wat ze net op thunderdome radio draaiden in het begin, beetje trance achtig met een catscan kick? Klonk we geil :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
hoe heet dat nummer (hc) waarin wordt geschreeuwd:

OOOOOO ! i got myself a gun

??
Waarschuw beheerder
prowler - fallin down dacht ik :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kijk, jij bent de man! :P
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
2 ---> Liekskovic

Bedoel je een nummer met de tekst:" They know what is what, but they don't know what is what. Dj's Struck. Motherfuck" of zoiets?

Zo ja? Die zoek ik dus ook

Dat is er eentje van G-town madness, maar ik ben de titel kwijt ... Staat geloof ik op Dwarf Records...

hoe heet dat nummer (hc) waarin wordt geschreeuwd:
OOOOOO ! i got myself a gun

??
rollie 50% of E(')de DJ Team 22 april 2004 05:07
prowler - fallin down dacht ik

Bijna ... prowler is de artiest, maar het nummer heet Reality

Nou heb ik er een voor de oldschoolers onder jullie. Moeilijke:

Er zijn een aantal legendarische video's over House, waaronder die met de Dominee Dimitri-interviews. Er is ook ooit een documentaire op TV geweest uitgezonden door de VPRO en gepresenteerd door Kees Driehuis. Hierin werden een jonge Dano, die nog maar net draaide, quazar, Per en anderen aan het woord gelaten. Er waren zelfs beelden van Isis die toen nog niet draaide, maar een 16jarig meisje was die naar feesten ging en uit haar plaat ging.

Ook wordt in die documentaire Flamman en Abraxas gevolgd als ze gaan draaien in de amsterdamse club De Boot. Tijdens deze show van hun wordt er een nummer gedraaid met een vrij zweverig melodietje. Hier ben ik al jaren naar op zoek.

Ik weet het, het is een lastige, en je moet de docu gezien hebben, maar wie o wie brengt mij het verlossende antwoord?
Waarschuw beheerder
donateur
thnx man, ik kan jou helaas niet helpen!
Waarschuw beheerder
Bedoel je een nummer met de tekst:" They know what is what, but they don't know what is what. Dj's Struck. Motherfuck" of zoiets?

Zo ja? Die zoek ik dus ook

Dat is er eentje van G-town madness, maar ik ben de titel kwijt ... Staat geloof ik op Dwarf Records...

Is van scott brown hoor en heet Know what is what volgens mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
viper heeft die sample gebruikt op babyboom
en scott brown op forze
Artiest X-Side
Waarschuw beheerder
Aan het aantal Reply's zal het niet liggen.:P
Maar ik zal eens kijken of hem dat is:)
Waarschuw beheerder
2 Jim_justice: DHT - Wherever
Waarschuw beheerder
donateur

The Viper - X-Terminate geloof ik

Waarschuw beheerder
ik zoek 2 nummers

de eerste heeft een sample die gaat zo

toppadopstyle
top top style OFZO IETS???:S

en de ander daar zit een sample in van
Tony we lost the whole ship
what you mean we lost the whole ship

ff verderop WASTE THIS MOTHERFUCKER

alvast bedankt:D

Waarschuw beheerder
die laatste is G-town Madness - Buck em down volgens mij
Waarschuw beheerder
Ik zoek een nr dat door Bass-D & King Matthew gedraaid werd op Inqontrol...

gaat over een Hardcore War ofzo (iedereen zong het mee) staat ook op de thunderdome cd met die doodskop met die paarse cape (nr 1 van cd 1 of 2, dat weet ik niet) heb al op discogs gekeken maar daar kon ik hem niet vinden....
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
2 ward: denk dat je bedoeld ---: stunned guys - army of hardcore

"start the war, cause we are on the floor, it's never seen before. Army of hardcore, HARDCORE"
Waarschuw beheerder
Ja idd, ik had hem intussen al gevonden in mijn verzameling Mp3's :X

thx iig ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toppadopstyle
top top style OFZO IETS???

je bedoelt oldstyle niet dopstyle ;)

The Stunned Guys & Darrien Kelly - Our Definition Of The Old-Style
Waarschuw beheerder
Fuck you i won't do what you tell me... M O C bring the melody..... van wie is da?

is echt super mega vet oud weet ik.. ma ik moet het hebbe!
Waarschuw beheerder
donateur
Masters Of Ceremony - Under Control :)

Waarschuw beheerder
2 Thom-ass
ik heb ze allebei met precies dezelfde namen ;)

Waarschuw beheerder
track 6 en track 7 :S
maar ik heb em ergens volgens mij onder goeie naam staan ik zoek ff verder voor je ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een skippiebal skippiebal skippiebal
Waarschuw beheerder
ELECTRO PLAAT!!!

"this is the happy house"??

vocale electo plaat, een beetje miss kittin achtig. word gedraait in de set van Ellen Allien @ Autobahn (italia)

hoe heet deze plaat??

iemand???:(

greetz PIE
Waarschuw beheerder
donateur
viper heeft die sample gebruikt op babyboom
en scott brown op forze

Zo is het idd. Ik had het mis, het is niet Gtown madness maar Viper. Thanx Shadow...

Waarschuw beheerder
donateur
Weeeeeeeeet iemand hoe dat nr. heet uit die reclame van Delta Loyd??? met die 2 gasten in die getunede auto... en dat ze dan naast die donkere gasten stoppen en hun ramen open doen en er onwijs looooos muziekie uit de boxen komt??? :P

:jaja:
Waarschuw beheerder
ik weet aleen dat het van modern talking is naam van de titel weet ik even niet
Waarschuw beheerder
volgens mij "brother louie" of "you're my heart your my soul", die beats zijn allemaal t zelfde:)
Waarschuw beheerder
donateur
dikke vette pannekoeken dikke vette pannekoeken dikke vette pannekoeken
Waarschuw beheerder
ach ja het is maar waar je van houdt he :)
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
Weeeeeeeeet iemand hoe dat nr. heet uit die reclame van Delta Loyd??? met die 2 gasten in die getunede auto... en dat ze dan naast die donkere gasten stoppen en hun ramen open doen en er onwijs looooos muziekie uit de boxen komt???

Modern talking - you can win if you want
Waarschuw beheerder
zie je wel toch modern talking en nu je het zegt weet ik het weer :)
Waarschuw beheerder
op de dvd van nightmare (2004) het plaatje die evil activities draaid.. wie weet hoe die heet.??
Waarschuw beheerder
donateur
Evil Acticities - Be Quiet

* schaam je dat je dat niet weet* :P
Waarschuw beheerder
Sorry sorry.. khad m eerst ma mn comp is leeg gehaald en was de naam kwijt.. :S