Partyflock

Forumonderwerp · 616303

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
als er nou es niemand van die kut opmerkingen maakt blijft dit tenminste nog een overzichtelijk topic. dus reageer alleen ff als je denkt te weten hoe een plaat heet of als je ook op zoek bent naar een naam van een plaat.!!!

ik ben dus op zoek naar een nummer dat een paar keer op de red stage van DEFQON is gedraaid.in het nummer hoor je zon 'duistere valse stem' zeggen: "maaaaaalaalaa you take me baby, you make me crazy"

nummer heet dus: J.T.S - nog een keer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben op zoek naar de titel van een liedje;
hij gaat zo;
"anything you say, can and will be used against you in de court of law, what you got'a say... I GIVE A FUCK!"
en dan de beat :bounce:

welke is dittttttt????????
Waarschuw beheerder
Pojouch > dat stukkie zit in ieder geval in

Progressive Maniacs - Fuck The Police

maar misschien bedoel je een andere.. suc6 dr mee
Waarschuw beheerder
donateur
2 Markymark a.k.a. Mani: Thanx man! (y) Je wil niet weten hoe blij ik hiermee ben ;p Zoek hem al vanaf Hardbass (oktober)...
haha btw wel grappig, het dus toch wel All u bastards...maatje van mij beweerde dat het Are you faster was ;-)
Maar bedankt! :D
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
2 Steem;
aan het einde van die clip zeggen ze iets over Armand van Helden, misschien dat hij het geproduceert heeft?
Waarschuw beheerder
Mijn favoriet hedendaags is:
Speedy J - Collabs 200

Wat vinden jullie ervan ?

Waarschuw beheerder
Ik ben opzoek naar een ouwe track die de sample "King Kong, never excisted" bevat..

Iemand enig id?
Waarschuw beheerder
2 Pojouch-Ik weet welk nummer je bedoeld alleen kan er even niet opkomen welke het is.

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
al gevonden :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hallo, er moet toch wel IEMAND zijn die deze weet?

Plaat die darkraver @ nightmare in Rotterdam 28-02-04 in de 11e minuut draait, dus tussen 'demoniac - one two' en 'isaac vs viper - freak that shit' in.

Met steeds sampletjes "a a a a...", "alright is everybody ready"

Waarschuw beheerder
gaat da nog verder met iets als "jump jump fall down my bassdrum" en dan een rustige bass ?

Waarschuw beheerder
neen helash,
het is een heel druk nummertje
Waarschuw beheerder
Hallo, er moet toch wel IEMAND zijn die deze weet?

Plaat die darkraver @ nightmare in Rotterdam 28-02-04 in de 11e minuut draait, dus tussen 'demoniac - one two' en 'isaac vs viper - freak that shit' in.

Met steeds sampletjes "a a a a...", "alright is everybody ready"

..................................................­....................

Die is van...... The DOC - Allright ..Yeah :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe die titel moest ik dus ook nog ff hebben :D wat en lekker nummertje is dat :D
Waarschuw beheerder
donateur
van wie is dat nummer met PRINS WILLEM ALEXANDER is een flikker erin?

Waarschuw beheerder
@ Conan ---> Enfant Terrible - P.W.A. Is Een Flikker
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
wat weet jij veel! (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
:$

Waarschuw beheerder
iets met.......struck....like the fuck

welk nummer is dat?
is hardstyle
Waarschuw beheerder
Het is al een hele ouwe maar ben er nog steeds niet achter .......
Hoor het soms als tussendoor in early rave of als opening en is met alleen een vrouwenstem en zonder beat ..... Somewhere over the rainbow , there's a land etc etc !!!
Iemand ????
Waarschuw beheerder
donateur
100% crisis wederom de beste...
Waarschuw beheerder
2 Viz-Jij bedoeld vast 1 van deze 2:
Marusha-Somewhere Over The Rainbow (1994)
Cosmic Gate-Somewhere Over The Rainbow(is recenter en onlangs weer opnieuw uitgebracht op vinyl)
Waarschuw beheerder
Die MArusha heb ik in me handen gehad maar daar hoorde je idd die sample erin maar alles met beat er doorheen bij elke versie op die plaat !!

Dan zal ik idd is naar die Cosmic Gate opzoek gaan !! Mischien is het die wel die ik zoek dan !!

Thnx ;)
Artiest X-Side
Waarschuw beheerder
2 ---> Liekskovic

Bedoel je een nummer met de tekst:" They know what is what, but they don't know what is what. Dj's Struck. Motherfuck" of zoiets?

Zo ja? Die zoek ik dus ook:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
speakerfreak: als et de hc-versie = het The viper- x-terminate:)

maar is daar dan ook een hs versie van:S

Waarschuw beheerder
ja die bedoel ik speakerfreak....maar dan in hardstyle versie kuttttttttt dies vet
die moet ik hebben

Waarschuw beheerder
ik zoek een HC nummer met daarin de sampels van run dmc ..... haha nee geintje :P

nu weer ff serieus
ik zoek een vrij bekend HC nummer met daarin steeds een zinnetje met ...Feel the Beat (op de nightmare dvd staat ie ook als panic gaat draaien)
er moeten genoeg mensen zijn die hem weten maar ik kan hem gewoon niet vinden :S
Waarschuw beheerder
forze dj team - 98 to piano
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
hoe heet dat nummer waarbij je darkraver zo hoort zeggen "komtie dan he"???
kheb um gedownload onder de naam tututut maar dat lijkt me niet egt logisch:S

Waarschuw beheerder
die moet ik dus ook weten!!!!!!!!!
+ het nummer vanaf 5 minuut 53 :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe heet dat nummer waarbij je darkraver zo hoort zeggen "komtie dan he"???
kheb um gedownload onder de naam tututut maar dat lijkt me niet egt logisch
..................................................­............

Dat is denk ik Rotterdam Terror Corps - The Music Is Too Much:yes: op Darkraver cd zegtie t daarbij tenminste;)
Waarschuw beheerder
vraagje, eigenlijk 2

track: het lijkt wel een soort van afrikaans mannekoor die herhalend een zin uitspreken (eindigend op iets van 'rumba' of zoiets), halverwege woord die zang weggedraaid om daarna weer heeeeerlijk terug te komen, het geheel is voorzien van een pittige dreun

andere track
een nummer van een oude mysteryland cd, het nummer zat ook in de laatste seconden van de tv-commercial van destijds. Met heel veel hihats en shit, lekker donker en rollend

please, wie?
Waarschuw beheerder
2 diehakker--> tis niet rtc - music is too much want die heb ik al gedownload en bij die versie zegtie dat niet dus dat heeft steve gwoon drin gemixt;)

Waarschuw beheerder
donateur
E-Razer> dat is Hardhead - Tu Tu Tu, op megarave records
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
thnx shadow :)
Waarschuw beheerder
2 ---> BassSpirit
"The Viper - X-Terminate" is toch dat Hardcore nummer met dat deuntje uit Terminator???

Waarschuw beheerder
2 --> Liekskovic en Speakerfreak

They know what is what, But they don't know what is what, They just strut....What the fuck?

origineel is van Fat boy slim - star 69

niemand een idee voor het nummer onder deze clip? :(

Waarschuw beheerder
ja dat nummer bedoel ik....

:'( ken hardstyle versie niet vinden

Waarschuw beheerder
ja ik heb ook behoorlijk wat remixen van het nummer ...... ik heb ze hier ondergezet.....ik weet niet wat jij met de hardstyle versie bedoelt maar kiek maar eem

Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen woensdag 14 april hadden ze het op ID&T radio over een nieuw nummer van ???.......??? Dit was echt een supervet nummer, weet iemand misschien welke dat was?

Waarschuw beheerder
thnx.........je bent de beste steem!

goed bezig

Waarschuw beheerder
Afgelopen woensdag 14 april hadden ze het op ID&T radio over een nieuw nummer van ???.......??? Dit was echt een supervet nummer, weet iemand misschien welke dat was?

whahahaha nee jij bent lekker duidelijk :D
hoelaat..welk programma..wanneer ongeveer(begin,eind)???

Waarschuw beheerder
ik zit me eigenlijk nog steeds af te vragen of er toevallig een release is van
Prodigy - Firestarter en dan de versie zoals de hardheadz die draaiden op in qontrol (prophet trouwens op intenze ook)...
Waarschuw beheerder
kweet niet of het al eerder is gevraagd, maar ik wil weten hoe dat nummer heet op de dvd van nightmare in rotterdam, tijdens de set van evil activities

Waarschuw beheerder
donateur

whahahaha nee jij bent lekker duidelijk

Thunderdome radio, ergens in het midden... Niemand geluisterd of de uitzending opgenomen ofzo? Ze kondigden 'm aan van als 'de nieuwe van ....'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is een hele vage omschrijving....

Ik heb hem op de laatste 2 feesten gehoord waar ik was...

Je hoort een stem zeggen iets van beat the break break the beat, en dan komt zo'n meeslepende melodie er in beetje in de oude promo stijl of misschien iets van Korsakoff?
Waarschuw beheerder
kweet niet of het al eerder is gevraagd, maar ik wil weten hoe dat nummer heet op de dvd van nightmare in rotterdam, tijdens de set van evil activities

..................................................­.............................................

Evil Activities & Dj Panic - Be Quit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

whahahaha nee jij bent lekker duidelijk

Thunderdome radio, ergens in het midden... Niemand geluisterd of de uitzending opgenomen ofzo? Ze kondigden 'm aan van als 'de nieuwe van ....'laatste aanpassing: 20 april 2004 22:25

dit is de playlist van 14-4

1. Joe Inferno - Hysteria
2. Dimitri - Alice d in wonderland
3. Ophidian - Butterfly vip
4. Korsakoff - My empty bottle
5. Base Alert - Jellineck
6. Catscan feat. Deimos - Enough chocolate --> deze misschien?
7. Max E Crew - Dance of death
8. Catscan - Face of the deep--> of deze?
9. Catscan - Exhaustd emotion
10. Nosferatu - Raythered
11. Catscan - Only 909--> of deze?
12. Armageddon project - Morning star
13. Hardtec - Cocoke
14. Vince - Lying through your teeth
15. Tieum - Gabba 16
16. Leviathan - Reality
17. Darkraver - Intelligent hardcore
18. Lunatic asylum - Chaos effect
19. Kleine Boiz - Eine kleine nacht music
20. Stunned Guys - Tu fumi
21. 3 steps Ahead - Drop it
22. Stunned Guys - Party rico
23. Chosen Few - Danica
24. The Beat
Waarschuw beheerder
hoe heten die nummers die vorige week woensdag ( 14-04) op thunderdome radio werden gedraaid, die met die piano en die space nummer ervoor??

Nas Oneki 2004
Waarschuw beheerder
donateur
piano??
misschien
ophidian- butterfly vip

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Butterfly vip :kwijl: