ik mis een deel van de nazit....
Ik weet nog wel een beetje van, maar dat is denkmaar de helft van de nazit denk ik zo.
Er is zijn weer mooie bewegende beelden gemaakt van gisteren samen met het originale geluid dat van toepassing is met de oorspronkelijke beelden van een geslaagde avond
Hmmmmm, dat doet mij denken aan een oldschool tv-serie avond wat we ook zouden gaan doen. Met zn alle op een groot scherm in de Nohol goeie oude tv-series kijken wat nu ons jeugdsediment is en zal blijven. Denk aan tekenfilms maar ook aan echte tv-series met onze oude helden die tegenwoordig bij menig mens die goeie herinneringen zal doen ophalen 
die van Das Boot???
Heeft Dennis nu ook aan. Ik wou m ook maar dan in t zwart, maar helaas van de pindakaas dat die uitverkocht was toen ik had besloten om weer voet aan wal te zetten na een geslaagde avond op zee.......
laatste aanpassing
geef de rook maar weer de schuld
??
Heeft Dennis nu ook aan. Ik wou m ook maar dan in t zwart, maar helaas van de pindakaas dat die uitverkocht was toen ik had besloten om weer voet aan wal te zetten na een geslaagde avond op zee.......
geen kater maar kom wel beetje in een instortingsfase
inderdaad... wordt weer een echte zondagavond

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)