ik mis een deel van de nazit.... en opeens werd ik wakker.....en was het zondag middag....
dat is niet zo best
Revolution 2006 hebben we verplaatst naar zaterdag 28 januari i.v.m n tegenslag ,dus bij deze watch out
Movies
Movies
Heb je een aandelenpakket ervan?
Wat was de tegenslag? Kijken of het gegrond is, anders kan ik die dag wat anders doen
Das 2006 man. Volgend jaar mijn verjaardag op zaterdag i.p.v vrijdag 11 augustus.....
ik mis een deel van de nazit.... en opeens werd ik wakker.....en was het zondag middag....
Is vast ook wel iemand die wel wakker was en ook delen mist.
Valt me op dat eigenlijk alleen Wendy een normaal patroon van slapen erop nahoudt. Rest haalt de Gouwzee of Meermin niet eens, nee ik ook niet NEE
Volgens een test ergens online vorig jaar 64. Kan ik nog 30 jaar hakkuh
laatste aanpassing
Hey Remco,
Zoals je kunt herinneren hadden we begin juli ook al contact over Sounds of Hardcore in de Waakzaamheid. We hadden toen 25 VIP kaarten verloot en jij had toen buiten de actie een gastenlijst plek gekregen.
Deze keer hebben we opnieuw VIP kaarten verloot en hieronder staan de namen:
Roel Ansdoorn
Machtold van der Scham
Vincent Rustendonk
Claire Oosenbrug
Bram van Bakkenburg
Lennaert Onderhuis
Cindy van der Kleiburg
Danny Heringa
Barry Kloppingen
Kim Bevenaar
Dus ja, je krijgt wederom een gastenlijst plek wat je gratis entree biedt en bij de kassa vermeld je je naam: Remco Weijer
Zoals je kunt herinneren hadden we begin juli ook al contact over Sounds of Hardcore in de Waakzaamheid. We hadden toen 25 VIP kaarten verloot en jij had toen buiten de actie een gastenlijst plek gekregen.
Deze keer hebben we opnieuw VIP kaarten verloot en hieronder staan de namen:
Roel Ansdoorn
Machtold van der Scham
Vincent Rustendonk
Claire Oosenbrug
Bram van Bakkenburg
Lennaert Onderhuis
Cindy van der Kleiburg
Danny Heringa
Barry Kloppingen
Kim Bevenaar
Dus ja, je krijgt wederom een gastenlijst plek wat je gratis entree biedt en bij de kassa vermeld je je naam: Remco Weijer
Leuke mail

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)

![[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QgCfAuwSXV3wqw6kI1F6EUErUsHLwKSENQTtU2TLCqT6cxHulwFcVOFDPbjm4!5WJ3ZMp9*6ziLJELQE9p!fh4BfNXVR3ZZIjizbH1LpJCk/104169.jpg?dc=4675518895284261484[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0QgCfAuwSXV3wqw6kI1F6EUErUsHLwKSENQTtU2TLCqT6cxHulwFcVOFDPbjm4!5WJ3ZMp9*6ziLJELQE9p!fh4BfNXVR3ZZIjizbH1LpJCk/104169.jpg?dc=4675518895284261484)