Partyflock

Forumonderwerp · 612980
3867x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
VEEL PLEZIER MET DE UEFA CUP
HAHAHAHAHAHA
8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zal je effe uit je droom halen.Ik ben net aangemeld ja:)Ik zal ook steeds onder een andere naam terug moeten komen.Maar zit hier toch al wat langer dan jou kakkerlak.De rest kan je vinden onder Graaf dracula;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
i hear a whisper......
ga jij ff lekker terug je kast in....
met je grote tyfus neus....
Waarschuw beheerder
Jij ook al verbannen jezus mensen mag toch wel je mening geven ook al heb je een opwijking en ben je een jood en net zoals ik een kakkerlak zoals jullie het noemen een beetje triest beleid hier....
Waarschuw beheerder
donateur
nou.... stoer zeg dat je steeds onder een andere naam terug moet komen... dat zegt wel weer voldoende he..
en NEE, ik ga die zieluge berichten waardoor jij blijkbaar een ban hebt gekregen NIET doorkijken..
gaat vast NERGENS over...
want dat kan niet he..
je bent 1 cellig weet je nog?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oke koning kneus

doe jij ff het deurtje voor me dicht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
daisy laat gaan...
t is de moeite niet..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga ff lekker janken dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn ban heeft met verschillende dingen te maken;)En je hoeft me berichten niet te lezen,kan niet eens meer;)En doosydo wat jij zegt gaat iets verder dan een mening.Je gaat naar mijn mening te ver.
Waarschuw beheerder
donateur
als je alle K*NKERS en andere ziektes die "i hear a whisper" hier in dit topic heeft geschreven bij elkaar zet, dan heb je een heel ziekenhuis vol
Waarschuw beheerder
Nee wat ik naar mijn hoofd krijg geslingert gaat niet te ver gelukkig....
Janken nee dat gaat TE VER hoeft ook weer niet..
Jongens excuseert u mij ik moet mijn honden even op hun lazer geven breken mij huis af namelijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zal best schelden doet geen pijn.Oke als jij iemand kent met kanker is het wat anders.Mij zie je hier dat woord ook niet gebruiken.Maar zij gebruikt ook zoiets.Wat de ajacieden zeker niet bevalt.Als ze een hekel heeft tegen ons oke haar probleem het is wederzijds.Maar om de dooie er bij te betrekken:bah: erg laag.Wij doen dat ook niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zelfs je honden respecteren je niet

en precies... we hebben de naam D geen 1 keer in onze mond gehad

he he he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oke mijn excuses wat betreft de dooie dat was eigenlijk niet de bedoeling maar ja iedereen zegt dingen als ze kwaad zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij word altijd naar voren gebracht omdat het gebeurd is in een rel tussen jullie...
En wat D betreft is gewoon een ongeluk geweest dus een ander verhaal...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach ja ik ga me er niet eens meer druk om maken.En nog wat die verhalen van jou:gaap: Je moet die verhalen van 2 kanten horen .Niet van 1 kant en zeker niet waar jij vandaan komt.Want iedereen lult in hun voordeel.

Waarschuw beheerder
*klap* *klap*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja dat die niet kunnen rijden is inderdaad een ander verhaal;)
Waarschuw beheerder
Dat is dan bij jullie ook zo iedereen lult in zijn voordeel zo gaat het altijd als er iemand klappen heeft gehad is het altijd anders als wat de tegenpartij zegt of niet soms...
Ik ga naar mijn bedje toe ik ben het zat en al dat haat dragende gevoel word je best moe van...
Truste

Waarschuw beheerder
het leukste is een kakkerlak wilt een vriendje met mij worden of niet soms doosydo :)
hey drac waar was je mou in de sub?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat je moge overlijden in je slaap
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Internet Hooliganisme zegeviert wederom, wel veilig zo, enigste wat je hier ken oplopen is RSI.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik was op verjaardag:)En had toen geen zin meer om weg te gaan:)Was toch al lam:D volgende week ben ik er weer;)
Waarschuw beheerder
Je gaf leuke opmerkingen onder de foto's dus dan word je mijn vriendje automatisch snappie...
En blijf hopen whisper misschien komt het wel uit en kom ik je leven zuur maken als klopgeest....
Truste

Waarschuw beheerder
geloof me trouble niet aleen internet hoor real time ook :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vriendje worden als iemand wat leuks zegt:SNou al krijg ik 1000 leuke berichten van een kakkerlak me vriendje zal het nooit worden.En ja sebas we zijn niet allemaal zo gek als jou;)

Waarschuw beheerder
drac we bellen ik ga pitten trouwens,rob heb klapjes gehad :/

Waarschuw beheerder
weet ik drac ben de grootste irri persoon van AMSTERDAM en omstreken, sorry ken er nix aan doen :)

Waarschuw beheerder
je wou wel op mn msn dracula.. jak!

Waarschuw beheerder
doosydo, dans jij ook voor mij alleen? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tering nog een kakkerlak erbij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhm ik wilde je op msn:D hahahah Je eigen soort heeft een hekel aan je oldmuil.Je bent vet in de zeik genomen.Dus kom nou niet stoer doen.
Waarschuw beheerder
Hahaaahahaha miss oldstyle jij ruleert net zei hij nog dat ie nooit een kakkerlak als vriendinnetje wou en nou hoor ik dit weer jezus lijkt wel een soap story.....
Nee dans niet meer....
Valt me van je tegen draculaatje

Waarschuw beheerder
ja nou nie liege he... want dat wou je maar al te graag!!! ma ik zei nee moet geen jode op mn msn,weet je t weer?

en wie heeft er n hekel aan my dan? zeg dan...
Waarschuw beheerder
Welke Rob heeft klappen gehad Sebas?

Waarschuw beheerder
doosydo daarom gooi ik t er ook op.. zie zn neus groeieeeeeeeeeeeeeee­eeeeee...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zal je het verhaal een beetje duidelijk maken.Er werd gevraagt of ik oldmuil is effe in de zeik wilde nemen:)Heb ik dus effe gedaan.Denk daar verder maar is goed overna;)Volgens mij was vakkie w ook de lul toen;)
Waarschuw beheerder
Hahahahaahahahahah wat een lol zeg maak je borst maar nat want nou zal je wat over je heen krijgen geloof me....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doe ons een plezier en hang jezelf op aan je stropdas

Waarschuw beheerder
das geen antw op mn vraag sukkel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
over mee heen krijgen:D haahah iedereen die hier een beetje indruk maken van de kakkerlakken weet ik al wie het zijn.En nou sorry de rest maakt niet eens indruk oldmuil al helemaal niet.:bah: zo denk Base ook over je;)
Waarschuw beheerder
Kakkerlakken, leuke dag gehad? De begroting hoeft niet aangepast te worden iig.:D

utrecht wint de beker.:D

btw, zit die zielige gast van twente hier ook? Heldendaad hoor! Ons niet durven aan te pakken, maar vervolgens heel vak P bij elkaar proberen te schreeuwen. Je moeder zal trots op je zijn! Het is je in ieder geval niet gelukt, maar mocht je volgend jaar op dezelfde plaats zitten, dan weet ik je in je eigen vak te vinden.:D

Morgen wel een hele vette reportage online op www.afca.tk trouwens.:P Had het veld ook wel ff op gewild.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat wil je weten oldmuil??Base vroeg kan jij oldmuil effe in de zeik nemen.Deed ik dus:)Daarna hebben we met een fake je toch ook aardig in de zeik genomen;)
Waarschuw beheerder
Miss Oldstyle, je bent lelijk! Oprotten! :)

Waarschuw beheerder
met n fake??? geen idee wa je t over heb neus!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DAT JE IN DE ZEIK GENOMEN BENT IDIOOT

tering