Partyflock

Forumonderwerp · 612980
3867x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
VEEL PLEZIER MET DE UEFA CUP
HAHAHAHAHAHA
8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga dan lekker naar het sub forum "ik ben een jankerd" allebij
Waarschuw beheerder
donateur
alle admins op vakantie ofzo??

Waarschuw beheerder
donateur
:X
Waarschuw beheerder
donateur
:x !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Waarom deze sectie er nog is is voor mij een raadsel.
Alsof voetbal al niet genoeg in de house scene verpest heeft,gaan ze hier ze nog een eigen sectie geven ook ronduit belachelijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan gaan we toch weer lekker met ze alle terug naar sport, wat jij wilt jongen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou jongens, nog 9 minuten en we kunnen zien hoe feyenerd het zoals altijd weer verkloot voor hunzelf haha
Waarschuw beheerder
He Doosydo, wat is jou probleem? Als jij nou echt een Feyenoorder in hart en nieren bent waarom zit je dan zo teslijmen bij mij? Je hebt zo een ongelooflijke grote smoel, maar als het er op aan moet komen ben je maar een vies MEELOPERTJE!!!
Luister naar me ga niet stoer doen tegen Merel, want ik trek je kop der af op het eerst volgende feest dat ik je tegen kom!!!!!
JE KAN ER ALLEEN MAAR OP VOORUIT GAAN, WANT JE HEBT EEN BEK OM OP TE SCHIJTEN!!!!
laatste aanpassing

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
tilburg de gekstuh:P
Waarschuw beheerder
2DoosyDOM Je zit zo ver weg...en toch stinkt het hier!!!

Mislukte Rotterdamse raveteef!!!:kots::ko­ts::kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
doosydo 25 mei 2003 17:31
Your mama....
Liever een rotterdamse kuthoer dan een joods kanker gezwel..
Kom maar op hoor mij raak je niet..
En ooit komen we mekaar misschien nog wel eens tegen lulletje...

===================

Zeg doosydo: je doet er verstandig aan, je vieze verlepte kutkop te houden over bepaalde zaken. In dat geval zullen er namelijk ook veel mensen zijn die jou eens willen ontmoeten.

Verlepte kuthoer :kots:

Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen kutje... %-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk en dit bedoel ik nou met schelden in en discussie.....dan kan je zulke dingen verwachten....

Waarschuw beheerder
jeetje wat zijn de joodjes weer stoer!
laatste aanpassing

Artiest Bernd
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, mensen, 't is maar een spelletje hoor...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wou net zeggen ja :D tis maar een spelletje een stom balletje met wat debielen die erachteraan rennen op een groen veldje ;)

Je slaat toch ook niet iemand in elkaar omdat diegene van blauw houd en jij toevallig van rood :vaag:
Zo zie je maar weer hoe triest en kinderachtig voetbalsupporters zijn :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Er is helemaal niemand stoer hier, ik vind het niveau hier bijster laag worden zolangzamerhand.

Feyenerd kan UEFA doen volgend seizoen en wij en pisvee de CL, klaar toch?

Dat er dan meteen een scheldtiranade bij moet komen, waarbij 1 of ander wijf uit rotterdom of waar ze dan ook wegkomt dingen erbij haalt die er gewoon niet toe doen, daar kan ik van walgen.

Doosydo: als je dan toch zo'n grote en stoere meid bent, dan raad ik je aan om eens met de wat ouderen te gaan praten over bepaalde zaken, als je dan goed ingelicht ben, kom dan eens terug en trek dan je bek eens open.

Een hele wijze raad voor je dacht ik zo.

Altijd dat gekanker over Carlo hangt me de strot een flink eind uit zolangzamerhand. Wij kunnen ook over iemand gaan lullen die bij feyenerd eens de dood vond, maar dat doen we niet, omdat er nog zoiets als respect bestaat.

Maar huppelkutjes met grote neuzen en dikke lippen zijn te naief en te simpel om daar over na te denken.

Kankervolk hier :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Dus hijs je tieten omhoog, laat je lippen nog eens opspuiten, verklein je neus, hef een BrEeZaH en kankerstraal op naar een ander gedeelte van het forum.

want op je aanwezigheid (lees: schelden en lukweg wat in de rondte lullen) zit niemand hier te wachten.

Geld overigens voor iedereen die maar wat in de ruimte zit te schelden en geen greintje fantsoen in hun donder hebben.
Ga lekker tennissen ofzo :kots:

Waarschuw beheerder
Daarom, het is maar i-net, sommige mensen maken zich hier behoorlijk druk... Doe dat als je deze dingen hoor als je over straat loopt en je komt elkaar tegen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahaha betalen die kakkerlakken zelfs daar al voor????
Waarschuw beheerder
Bloemetje liev ;x
maar ik zou wel nu ns een reactie van die doodsy ofzoiets willen zien 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhm....ik vind et een beetje schijnheilig worden...op zich.
Waarschuw beheerder
Doosydo is even haar handleiding erbij pakken!!
Waarschuw beheerder
donateur
JOh: en wat vind jij dan schijnheilig??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik loop hier dan wel mee te ouwehoeren maar 't is puur sarcasme! Ik snap niet dat iemand zich zo kan verlagen om z'n voetbalclub!!!
Waarschuw beheerder
Wat een kneuzengang hier zeg :Z

Geen woorden maar daden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap bepaalde dingen zowieso al niet :kots:

Stoere wijven hier allemaal met mogelijk nog stoerdere jochies.

Alles goed en wel, maar dit gaat nergens meer over

Sick my duck! :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik bedoelde syco woei :LIEF: bloemetje.....ik zal niet durven om jou schijnheilig te noemen zometeen heb ik ook amsterdam achter me aan he.....:S
Waarschuw beheerder
Helaas , so be it ...

Jij blij dat er weer wat op tv is dinsdag en woensdag? :Z
Waarschuw beheerder
donateur
Clau -> :respect:

Had precies hetzelfde idee..vandaar dat ik gewoon ff moest reageren! Trots op je club is iets anders dan jezelf aanbieden en verloochenen voor je club!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhm dat bedoelde ik ook al te zeggen bloemetje maar ik zeg et op een andere manier zeg maar........maar ja.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Joh, doe niet zo paniekerig, ik zeg toch verder niks :-)

Het was alleen een vraag
Waarschuw beheerder
Ik begrijp je reaktie Bloemetje is lief,maar we werden ff pissig omdat een vriendin van ons ff werd afgebekt !!
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
:respect: voor doosydo en zwork

al die grafkutten die op hun zitten te kankeren moeten hun gezwel houden...en hopelijk stort er een boeing neer op de arena met of zonder toeschouwers! en neem dan de rest van de bijlmer maar ook mee!
Waarschuw beheerder
Gaan we weer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mighty V: wie is die vriendin dan?

Nasenbluten: ga jij nu maar met je walkman op, al hardcore luisterend, door Amsterdam lopen, hoeven we dat gezever van jou ook niet meer te lezen hier.

En vergeet je feyenerd sjaaltje niet, pannenkoek

pomtiepom...

Waar gaat dit eigenlijk over... %-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nasenbluten uberkakkerlak...ga jij maar lekker huilen om je 3e plaats
Waarschuw beheerder
Vlg. mij ben ik die vriendin, bloemetje :-)
Waarschuw beheerder
Voor Bloemetje is lief,het ging om Merel!!
Waarschuw beheerder
Feyenerd kan UEFA doen volgend seizoen en wij en pisvee de CL, klaar toch?

Eerst nog kwalificeren.
Jullie denken er al te zijn , maar het is nog steeds fifty-fifty. Voldend jaar praten we verder :D
Waarschuw beheerder
donateur
3SUH: dat komt helemaal goed hoor :-D

Ah ok, Merel dus :-)
Waarschuw beheerder
neuk dat bloemetje....steek een brandnetel in die grafkut van je en sterf als de rest van die 6000 001...want zo n kankerslet als jij kunnen we wel missen met kiespijn

Naz T....over jou maak ik mn woorden niet vuil
Waarschuw beheerder
Maar ik ben nog steeds vrolijk hoor :-D

:-P
Waarschuw beheerder
donateur
Wijs besluit..! Ben minstens een kop groter dan jou..en van rennen wordt je moe!

Waarschuw beheerder
Is dit emancipatie, vagina hooligans.

en aan alle lieve mensjes die dit voetbal gebeuren niet kunnen begrijpen.
koeskoesikoesie knuffel een boom.

[img]http://www.weak-link.nl/Forum/html/emoticons/zwaai.gif[/img] mensjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Nasenbluten: ik zal het doorgeven dat neuk dat bloemetje even een brandnetel in zijn, niet bestaande, grafkut moet steken :lief:

Slechte verliezer hoor :-D

(K) je vriendin
Waarschuw beheerder
Ik kan het voetbal zeker begrijpen: LOVE IT (ga altijd naar voetbal toe)

Maar het gezeik OM VOETBAL HEEN is idd TE VRESELIJK voor woorden... Hooligans, rellen, schelden etc.
Word je zooooooooooooooooo moe van :-(
Waarschuw beheerder
whatever bloemetje...

ik zie die sterretjes al hangen tussen je benen...of ik bedoel liever 1 grote ster

slechte verliezer? de grote verliezers zijn jullie....wie begint er hier nu met afzeiken? Nee gaan jullie maar lekker feest vieren in die 1e klas concentratie kamp van jullie!
Waarschuw beheerder
donateur
Wen der maar an