Partyflock
 
Forumonderwerp · 612980
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

VEEL PLEZIER MET DE UEFA CUP
HAHAHAHAHAHA
8)
 
sycowoei -> hahahahahahaha die was egt leuk (y)
 
Wie begon er nou met schelden tietloze trut?
ik weet het , ken zo cabaratier worden
 
daan laat akaasj erbuiten !! :P


nee niet zoals me oma, zoals jou moeder... dat staat er toch of heb je je abc niet geleerd
 
tietloze trut? Dan vond ik de opmerking van sycowoei origineler :)
 
I hear a whisper 25 mei 2003 17:05
daan laat akaasj erbuiten !!


AAP, hijs geen neger, hijs koelie ;)

koelieboy maakt een praatje:P
 
nou mensen, blijf vooral zo opgefokt (y)

ik ga lekker een hapje eten :)

Be benieuwd wie de opmerking maakt (ow het wordt haar te moeilijk)

Suc6 (f)
 
pfffffffff mensen mensen uhm....:GAAP:,maar 1 ding.....ZE heeft wel gelijk.....
ik doe hem maar zwork 8)
wil het eten jou wel? 8)
 
joh> ten eerste is het geen ze, maar een hij of een het...

ten tweede heeft ze geen gelijk.
 
uhm er staat toch echt vrouw in haar profiel hoor en ze ziet er in mijn ogen toch zeker vrouwelijk uit...maar daar gaat et effuh niet om et gaat om et punt dat jullie et goed keuren dat die gozer geslagen is...omdat hij een sjaaltje van een andere club in zijn auto heeft....weetje wat ik daar van vind een hele zielige en zieke gedachte...

ennuh mensen uhm hoe zielig kan je zijn om OP het internet te gaan schelden he (ja dat vind ik dan hoor)
 
Jonge, dan moet ie maar geen kakkerlakkensjaaltje in ze auto laten hangen bij een jodentent...
 
van mij apart hadden ze die hele auto in de hensgezet met die gast erin
 
ennuh, ik scheld op internet net zo makkelijk als in het echt, geen probleem ouwe...
 
als je daar al op moet gaan letten dan is et einde natuurlijk zoek he......maar geef mij eens 1 goed argrument WAAROM ze hem dan gelijk in elkaar moeten trappen...en al helemaal niet op een feest daar zijn WIJ toch 1 grote groep of niet dan WE komen daar allemaal voor de muziek en zweer enzo....dus wat heeft op dat moment et voetbal ermee te maken..in mijn ogen geen drol....laat ze elkaar dan ergens op et voetbal veld naar de kk slaan (wat ik ook zeker niet goed vind)maar ja zulke gasten kan je toch niet meer sturen....

ik vind zulke praktijken gewoon ontzettend doelloos en zinloos....

uhm ben effuh in bad ben zo trug dan reageer ik wel weer oke..(Y)
 
Ja inderdaad, hoe stom kun je zijn, zomaar voor een andere ploeg te zijn! Dan vraag je er wel om toch?

PS, dat was sarcasme
Tjonge jonge voel je je eigen nou een vent om dat meissie zo uit te schelden jullie zijn toch zo tof waarom komen jullie dan niet een keer gezellig met zijn allen naar rotterdam..
Enne dan nog wat vrienden die hun maat in de steek laten..
Ik ken me nog wel iets herrinneren JULLIE lieten je maat CARLO toch ook liggen??????
Als jullie niet weg waren gerent had hij nou nog geleefd dus ga dan geen verwijten maken....
Ach jeej hoertje 2 komt voor hoertje 1 op met weer zo'n argument..
hou gewoon lekker je grafkop vieze kankerhoer
Your mama....
Liever een rotterdamse kuthoer dan een joods kanker gezwel..
Kom maar op hoor mij raak je niet..
En ooit komen we mekaar misschien nog wel eens tegen lulletje...

(K)
Laten we het hopen..
Ik sla normalite geen meisjes maar voor travo's maak ik een uitzondering
 
raar ook dat elke kakkerlak die er ook maar iets mee te maken had gelijk ondergedoken zat bang voor wraak, vuile rotterdamse kankermietjes
 
uitgegeten :)

SycoWoei kan alleen maar schelden, arme jongen
vuile rotterdamse kankermietjes? LOL :D
 
Hou die kankersmoel van je rotwijf, carlo heb hier niks mee te maken.

joh> amsterdam - verrotterdam heb niet alleen met voetbal te maken ouwe, verrotterdam is gewoon een smerige kutstad...
als rotterdam zon kutstad is.. wrom neem je dan de moeite om die smerige stad te noemen?
get a life man!
 
een stad ? man het is 1 groot nieuwbouw dorp maarja, wat wil je ook, zelfs de duitsers zagen in dat je rotterkut gewoon de tering moet bombarderen
PFFFFFFFFF.....
Ken het niet heftiger ofzo kom eens met wat orgineels..
Enne ondergedoken haha jullie hebben zo vaak de kans gehad op revenge maar ze wachten nog steeds hierzo...
Zwork jou zat ik gewoon een beetje te sarre 8)
wtf heeft duitsland er nou weer mee te maken? in rotterdam viel er tenminste wat boeiends te bombarderen.. kom op zeg!! waar gaat t overr?
rot toch op zeg
9 febr toen we bij de treinen waren gingen ze allemaal achter de m.e zonder helmpje staan
"help ons"
 
aha :)

Nou nie over r'dam beginnen want heel me familie woont er en ik vinnut een hele leuke stad.

Er was laatst zelfs in het nieuws dat r'dam populaider was om uit te gaan dan A'dam dussuh....
Ja jullie weten ook wel wat jullie aanvallen pet en sjalen hahaha en kinderen zegt al weer genoeg denk ik...
 
en we zwaaien met ze alle en we zwaaien met ze alle en we zwaaien met alle na rottedom
Je zwaait maar een eind weg...
En hoop dat je er dood bij neer valt zal ik pissen over je graf hahaha..
 
met een plastuit hahahaha ;p

Dat dit topic nog nie is gesloten!
 
Syco> de ME had toen al hun helmpjes op, ze moeten die stenen toch kunnen terugkoppen die wij richting de treinen gooide? ;)
 
wat heeft ondergedoken nou met wraak nemen te maken :S

feit is dat die mietjes gewoon zwaar in hun broek aan het scheiten waren en paar maanden lekker ondergedoken zaten en nu de kust veilig is allemaal een kanker grote bek hebben over carlo. maarja dat zijn kakkerlakken he, altijd al de schijterds in hooliganland geweest.
steentjes gooien? hooliganland?? zijn jullie nog niet helemaal wakker ofzo? :P
Mazzel feyenoord whewhewheweh
JIHOEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEE AJAX CHAMPIONS LEAGUE!!!!!!!!!!!!!!­!!!

:BOUNCE:
 
nee stomme kut, je gaat toch niet een stad bombarderen die belangrijk voor je is. Tering denk nou eens na
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
het enige pluspunt van heel die flikker side is dat pizza picorni bleef staan (toen de rest van die flikkers weg renden met knuppels in hun reet)...mrja wat maakt dat van carlo? broodje kabbeljauw?
dus jij denkt dat men bombardeert wat minste schade aanricht? lekker naief waar heb jij je lessen gevolgd he?
Heej een joodse hoer uit utrecht hoe bestaat het??
Tja er lopen natuurlijk altijd mensen rond met een afwijking he...
Slechte opvoeding gehad zeker MEREL...
PARDON?!?!?!?!?!?!?!­?!?!

Mijn ouders komen alletwee uit Amsterdam en mijn zus woont er nu, dus.....

Houd je stomme commentaar effe voor je zeg, wat weet jij van mij?!?! Niks...

God wat FLAUW!!! :-S :-S :-S
 
AJAX:) volgend jaar zeker beter..
enne gaan jullie je mond eens ff spoelen ofzo het is zondag.. :p
 
*klap* *klap*
 
doosydo> heb je al rotterdamse soa's in je kut rondzwerven? Je ziet er echt uit of je hele kankerstad al over je heen is geweest...

En Merel heb een zeer goeie opvoeding gehad, kennen we niet over jou zeggen trut