Partyflock

Forumonderwerp · 611157
Betreft: organisatie: ID&T

Waarschuw beheerder
Ik vind dat ID-T laatste tijd niet meer is wat het was... de line up van sensation bijvoorbeeld !!! weg met de hardcore tent op mystery land ! vind het allemaal steeds goedkoper worden.. wat vinden jullie ervan ?
Waarschuw beheerder
Vroegáhr maakte ik me hier druk om maar nu,kom op zeg..
Als je problemen met id&t hebt dan maak je er toch geen gebruik van.
Ik ga al een tijd niet meer naar id&tfeesten omdat die grote feesten me niet meer trekken.Maar ik me in het verleden zeker wel vermaakt op hun feesten.Dingen veranderen,daar doe je niks aan.Ik vind dat id&t een prima radiozender heeft en hun feesten zijn tegenwoordig achterlijk duur maar je kunt altijd nog zelf de keuze maken of je er wel of niet heen gaat.Er zijn tig feesten per jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ID&T niet meer wat het geweest was???
Hoe was het dan???
Als je al begint te zeuren dat de hardcore tent
van MysteryLand af moet, dan heb je nooit geweten
wat ID&T was.

En wat dan nog als er een hardcore tent is?? Heb je d'r last van ofzo?? Je bent niet verplicht om daar naar binnen te lopen!

...en dan ook nog Bass D & King Matthew bij je favo dj's zetten.

By the way,

ID&T is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstel­ling.
Die jongens daar moeten toch ook hun brood verdienen ofnie dan.
Al zijn de kaartjes wel schreeuwend duur tegenwoordig.laatste aanpassing: 15 mei 2003 03:35

HIj bedoelt juist dat id-t die tent weg heb gehaalt.dat dat zuigt. niet zoals jij et opvat .
:P
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ja.....

Ik hoef dat van hier eigenlijk helemaal niet serieus te nemen.....

De mensen die roepen dat ID&T commercieel gaat zijn dezelfde mensen die De Mysteryland line-up vonden zuigen omdat pavo er niet stond (of omdat ze maar 10 namen konden). Ik vind het een beetje dubbel, aangezien die mensen om de twee weken naar een hardhouse-feest gaan met vrijwel iedere keer dezelfde line-up (ontkennen gaat niet, want er is nu eenmaal een klein aanbod aan hardhouse-dj's als je het vergelijkt met vele andere stromingen).

ID&T is voor de grote dingen, massale....
Met hier en daar een uitzondering als SOAP, Convertible etc.
Dankzij ID&T staat Q-Dance er (khad het anders nog wel willen zien, tis een splitsing van ID&T) hebben mensen als UDC (buiten Dance Valley ging het ja ook niet super) hun graantje mee kunnen pikken met Impulz etc.

Hierdoor heeft een organisatie als Extrema kunnen groeien en gewoon hun eigen ding kunnen doen, aangeziend emarkt groeide.

ID&T verzorgt een radio met 24/7 dance.

Tja..... Daar gaan we wel voor juichen....

Beetje dubbel allemaal.......
Waarschuw beheerder
P.S. Dan vind ik ID&T btw ook nog eens velen malen origineler dan bijvoorbeeld een Q-Dance. Enige twee concepten van daar die (soms) vernieuwend zijn, zijn TeQnology en Qontact.

ID&T heeft hiervoor Innercity (met heel gedurfde namen als je kijkt naar het publiek en het massale), Mysteryland (Dat is een soort Innercity Outdoor dit jaar *top top*), Concert (al is dat niet mijn ding), Sensation (ongeevenaard qua show).

Veel namen als Saunderson lopen nu in een keer weer goed dankzij ID&T (velen worden daarne wel uitgemelkt en dan is ID&T wel weer de boosdoener bla bla).

Mensen vergeten een beetje dat Nederlanders een beetje een moeilijk publiek zijn en een groot deel maar een beetje meelopertjes.....

Kheb mijn zegje gedaan....

Waarschuw beheerder
donateur
fuchser>> gaarne hardhouse door hardstyle veranderen in uw posts, ik dank u

Waarschuw beheerder
donateur
Laat ID&T maar lekker doorgaan zoals het gaat,
Laat Q-dance maar lekker verantwoordelijk zijn voor al het harde, Id&T heeft het gezeik/associatie van drugsgebruik jaren geleden al gehad!

Waarschuw beheerder
Moet ik fuchser toch een keer gelijk geven!

Als je 't niks vind kom je niet, vind je wel leuk kom je wel.
Varen een hoop organisaties wel bij het feit dat ID&T als enige grote organisatie voor een beter imago van housefeesten heeft gezorgd. Zelfs de meest ondergrondse terrorfeesten profiteren daarvan mee, omdat zo'n feest nu sneller geaccepteerd wordt.

En ze doen niet alleen maar nieuwe stijlen oppakken want ze hebben vaak genoeg dingen uitgeprobeerd gewoon omdat het cool was. bv. een hardtrance cd 4 jaar voordat hardtrance populair werdt. Of een danny howells cd lang voordat ie bekend werdt... Kan nog wel ff doorgaan.

Mensen roepen zo snel ID&T zakkenvullers... 't zou niet best zijn als ze geen stuiver aan een amsterdam arena overhielden, dan was 't zo riskant dat niemand grote feesten zou geven... zeurpietjes
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T = pure commercie...
Werkzaam bij Expectacle!
Werkzaam bij Estrado
Waarschuw beheerder
Meestal zo met een commercieel bedrijf, anders was het wel een stichting geweest.

Waarschuw beheerder
Of een danny howells cd lang voordat ie bekend werdt...

Welke CD was dat dan?

Waarschuw beheerder
Waar een mens zich al niet druk om kan maken.
Waarschuw beheerder
Q-dance is net zo commercieel als id&t. Sterker nog Q-dance is een dochter van Id&t.
Zelfde eigenaar dus, alleen onder een andere naam ;)

Waarschuw beheerder
helaas heb ie gelijk!!

Waarschuw beheerder
Nou Mich ik ben gelukkig niet de enige die ID&T gewoon een goed bedrijf vindt.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ID&T is MEER dan het geweest is.
Maar het gaat om de kwaliteit, niet alleen om de kwantiteit.
Beetje een organisatie in de categorie "U vraagt, wij draaien".
Dat ze met alle winden mee waaien is nog tot daar aan toe, maar ik meen me te herinneren dat ze een tijd geleden in hun maandblad - minstens 2 naam- & inhoudswijzigingen geleden - geen goed woord over hadden voor hardcore-feest-organisaties die zich ineens op de trance e.d. stortten.
Niet lang daarna volgden ze dat voorbeeld zelf ook.

Waarschuw beheerder
Zozo, na de eerste paar reacties die ik las ben ik wel erg verbaasd zeg!
Ik vind ID&T absoluut NIET meer wat het geweest is!
Maar dat ligt uiteraard niet alleen aan ID&T, maar ook aan het feit dat er steeds meer (jonge) mensen gaan feesten, terwijl velen ervan de essentie van een feest niet snappen. Vaak komt dat de sfeer niet ten goede.
Maar feit blijft wél dat ID&T degene is die ineens veel van die feesten is gaan organiseren.

Maar gelukkig komen er ook heel veel toffe mensen bij op feesten en moeten we alleen maar blij zijn dat de house, na onze gabbertijd, niet is doodgebloed!

(K) Elisa

Waarschuw beheerder
Het publiek is niet meer wat het geweest is ... zoiets?

Waarschuw beheerder
Schelden jullie maar lekker op id&t ondertussen gaat iedereen nog naar hun feesten, heeft de eigenaar bakken met geld, ik heb alleen maar respect voor wat hij heeft bereikt. Ik snap niet waar jullie je zo druk over maken, als je het zo`n kut organisatie vind, zou ik er niet eens woorden aan vuil maken.
Waarschuw beheerder
Evil_Elisa wrote:
maar dat ligt uiteraard niet alleen aan ID&T, maar ook aan het feit dat er steeds meer (jonge) mensen gaan feesten, terwijl velen ervan de essentie van een feest niet snappen. Vaak komt dat de sfeer niet ten goede.
---------------------------------

Of misschien komt het omdat je zelf ouder wordt. zie topic "wat was jou eerste feest". Vroegah kwamen er ook al veel jonge mensen naar feesten. Er is niets veranderd behalve dat de feesten steeds anders moeten volgens de organisatie. Omdat er al zoveel feesten zijn geweest worden de thema's moeilijker te kiezen. Van mij hoeft dat niet trouwens. Maar ID&T wil gewoon telkens iets nieuws neerzetten om zichzelf te ondescheiden. Ik vind dat een legitieme reden. En als dat mensen laat weglopen so be it. En als je het wel leuk vind ga je gewoon.

Waarschuw beheerder
Vind de feesten eigenlijk nog steeds goed ...Alles veranderd dus ook een organisatie je gaat toch verder met iets wat geld opbrengt...Helaas is de id-t FM zwaar flop...Slechte dancemuziek maar dat is mijn mening andere zullen daar wallicht weer anders over denken

Waarschuw beheerder
en dat moet zijn wellicht heel goed bezig......dusssss
Waarschuw beheerder
Er is nog degelijk wel een Hardcore Tent Draan:D
The Third Movement

maar omdat diverse labels hier aan meej werkuhn krijg je niet mir egt de naam : Hardcore Area ofzow iest:S

over de kwaliteit van ID&T, kvind de kwaliteit enti egt achteruitgegaan. moet gewoon met de tyd meej gaan. maar jah Sensation dan noem j ook wat. als je van Hardstyle houd, meot j gewoon neit naar Sensation gaan. kan je bter naar Qlimax of Hard Bass ofzow (bijvoorbeeld).

Maar 1 ding is wel kan klotuh: DIE FUCKING HOGUH PRIJZEN VOOR EEN KAARTJ, IZ GEWOON NIET BEST MIR!!!!!!!

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb alleen maar respect voor die gasten, die maken van Dance, wat altijd werd afgedaan als een trend, iets tijdelijks, toch een groot succes.... En dan bedoel ik dance in de ruime zin van het woord, want waren ze vroeger toch veelal HardCore georienteerd, tegenwoordig zijn ze uitgegroeid tot een vertegenwoordiging van bijna elke dance stroming....

Wel een beetje jammer is dat ze nu mainstream gaan, maar als je knaken wil verdienen, moet je idd zo gaan... ;)

Ze zouden misschien een sub-organisatie moeten oprichten, om de sfeer van weleer terug te halen, en feestjes te geven... :D
Waarschuw beheerder
2 MVP: wat my betreft zijn ze daar wat te goed in!!!

die prijzen zyn togg neit mir normaal, maar jah de bezoekers die betaluhn wel!!!
als j nou 4 euro of 5 euro moet betaluhn, je moet wel drinkuhn haluhn op het feest, ergens anders kan j niet.

denk je dat scheeld amar een euro.
1,- per x. je haald laat maar zegguhn over een avond 15x drinkuhn(rondj zit r ook wel in togg;)
das al 15,- en dat x bijv. 20.000 man/vrouw
= 300.000,- euro!!!!!!!!!

maar een ML2001 is Qua aan kleding togg net zow mooi als die van vorig jaar, behalve dan die shows op het festival terrein*die boeiuhn my togg niet* kom voor het feest, niet voor 1 of andere voorstelling. maar jah kaartj kost dit jaar 53,- euro meende ik, toen was i iets van 65,- gulden!!
Waarschuw beheerder
ze hebbuhn al een dochter bedrijf :

Q-DANCE:D

Waarschuw beheerder
donateur
whaha
Waar maken jullie je druk om? Echt om nix, jullie zouden je net zo druk moeten maken als ID-T dat doet om jullie meningen.

_not dus_, geld blijf toch wel komen.

Waarschuw beheerder
Dat de prijzen van feesten de laatste jaren zo enorm zijn gestegen komt mede door de gemeenten.

De huur van locaties zijn in sommige gevallen met 200 of 300% gestegen (no shit )
Gemeenten en Politie drukken ook enorm op de kosten, voldoende EHBO personeel, Ambulances, Beveiligingspersonee­l e.d. (iets wat vroeger veel minder was )
Kijk mijn eerste Hellraiser kostte mij ook maar 37.50 gulden, de zaal zag er ook mooi aangekleed uit. Tegenwoordig zijn de vaste kosten van de bedrijven gewoon veel groter geworden, promotie-afdelingen kostte erg veel (komt door het grote aanbod )en dat werk allemaal door.

FF vergelijking,
Ajax Ac Milan was €73 voor 90min
Dance Valley kost je €71.50 voor 12uur

Valt wel mee he als je het zo bekijkt :D
Waarschuw beheerder
MVP is een rasechte optimist.

De feesten zijn gewoon duur geworden, komt ook vanwege de hoge belastingen in Nederland en neimand verplicht je om naar een id-t feest te gaan. Het is een vrije keus, dus als je het te duur vindt, moet je thuis blijven. Daarom ben ik 2 jaar niet meer naar een id-t feest geweest.

Waarschuw beheerder
Ik ben zeker een optimist, leef met een lach op mn gezicht :D:D:D

Maar ik bedenk niet alles zelf wat ik hier neerzet, heb wel in een aantal keukens mogen kijken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah indat opzich wel. j kan ook naar harkemaseboy's gaan, kost byna nix en kan j der ook nog ff oplos levuhn!!:P

de politie drukt op de kosten??waarvan, hun gaan drux afpakken by de entre van bezoeker, en verkopen of nemuhn het daarna zelfd het daarna zelf!!!
ook met de gemeente is een m8s positie. die feesten moetuhn tog ergens gegeven worden, ze betaluhn r togg wel vil voor. omdat de opkomsten naar feestuhn nu groot is, denkt gemeente ook: ze betaluhn togg wel, kan wel nog wel ff een schep bovenop.
*allemaal geld wolven hier*
Waarschuw beheerder
ID&T blijft een bedrijf, en het doel van een bedrijf is "zakken-vullen" maar op zich als je alles optelt is die hoge prijs voor een groot deel gerechtvaardigd want stel ze maken 5% winst (wat niet veel meer zal zijn) en een kaartje kost 50 euro 0f 47,50 daar zal niemand wakker van liggen ??? of wel