Partyflock

Forumonderwerp · 611157
Betreft: organisatie: ID&T

Waarschuw beheerder
Ik vind dat ID-T laatste tijd niet meer is wat het was... de line up van sensation bijvoorbeeld !!! weg met de hardcore tent op mystery land ! vind het allemaal steeds goedkoper worden.. wat vinden jullie ervan ?

Waarschuw beheerder
Er zijn zat organisaties die het werk van ID&T zo over kunnen nemen, dus op de stelling dat zij house levend houden wil ik het volgende zeggen: "Niet alles is afhankelijk van ID&T!"

Op de stelling zonder ID&T zou er geen house bestaan... ID&T heeft ooit de house opgepakt en het populair gemaakt, als ID&T er niet was geweest was er wel een andere organisatie opgestaan die ervan geprofiteert had! dus dat is ook niet waar!

Waarschuw beheerder
nee, maar zij hebben wel de power om de massa ook andere vormen van dance te laten horen en verandering van spijs doet eten! ;)

Waarschuw beheerder
2 BeuQbeest
tis gewoon een nutteloze discussie die al honderd duizend keer gevoerd is en wordt!!!
Wordt er gewoon moe van BeuQfeest en omdat ik toevallig al wat langer feest heeft er niets mee te maken, maar ik vind gezien jouw leeftijd dat je dan je Topic onderwerp moet veranderen in iets anders en niet in ID-T tis niet meer wat t was, er is in 2 jaar tijd niet zoveel gebeurd, alleen positiever op sensation na dan, zie ook reply cono want ze leren van hun fouten...
En tevens houdt ik niet van BeuQers die met blote bovenlichamen lekker met vieze zweet langs mij komen beuQen terwijl ik lekker sta te dansen of BeuQers die beuQen met een wegwerkers jasje aan!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:o

Waarschuw beheerder
2 groovyloco aka nyana
Wat een nutteloze discussie jij ken geen discussie houden jij kraakt lui af!!! en als jij iemand anders zijn mening niet respecteert donder je maar lekker op

Waarschuw beheerder
Ben maar blij dat je in NL woont, want nergens ter wereld zijn er zulke goed georganiseerde feesten, maakt niet uit door wie ID-T,UDC,MONUMENTAL,Q-Dance stuk voor stuk organiseren ze feesten, waar ze in Belgie,Duitsland,Eng­eland jaloers op zijn...Daar worden ook vette feesten gegeven, maar niet zo mooi gedecoreerd en goed georganiseerd als hier..Enigste plaatsen waar ze er aan kunnen tippen is Ibiza en Miami...

Waarschuw beheerder
2 Cobra,
ik mag mn mening geven daar is dit forum voor en waar kraak ik je vriendje af???
Waarschuw beheerder
jullie praten allemaal POEP!!!
2 insomnia: noem ff n paar organisaties op die kunnen wat ID&T NU DOET????
2 Cobra17: Deze discussie geldt niet voor jou aangezien jij nog geen leeftijd hebt om uberhaupt feesten te bezoeken :p (let op de smilie he?)

2 Iedereen: ENJOY YOUR KIND OF THING!!! waarom je eigen druk maken om iets waar je je eigen niet in kan vinden????
damned dan zou ik me eigen wel mn hele leven druk moeten maken om dingen, leuk leven zal je hebben dan!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus wat een gezeik op ID&T zeg! Wat bedoel je met de kwaliteit van feesten gaat omlaag?

Ik heb nog NOOIT op een feest van ID&T buiten in de rij moeten staan, lang moeten wachten voor de bar, lang moeten wachten op mijn jas en ook de wc's zijn meestal goed geregeld.

Line up is altijd top net als de inrichting.

Kaartjes zijn duur ja maar dat is een concert ook

Wat vind jij dan wel een goede organisatie??
Waarschuw beheerder
Kvind ID-T wel een goede organisatie, professioneel bezig en verzint nieuwe dingen zoals Tiesto in Concert.
En ID-T heeft zonder enige twijfel de Dancescene enorm geholpen !

kheb vast welleens na een bepaald feest gezegt dat ik ID-T kut vond maar als je kijkt naar de feesten die ze organiseren steken ze over het algemeen erg goed in elkaar !.

en inderdaad wat is dan wel een goede organisatie ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
id&t = id$t meer is het niet, maar ja dat bekijkt hun doelgroep gelukkig anders
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Waarschuw beheerder
donateur
Bullshit! vind ik dan...

ID&T gaat gewoon inderdaad met de tijd mee!
hun lichtshows worden ook alleen maar mooier en het antourage! ze verdienen lekker geld en de feesten worden steeds mooier! als ej hardcore wild moet je naar lekker andere kleine gezellige feesties gaan, net als ik, :P en je kan lekker naar THUNDERDOME gaan :D doe ik ook :P maar ik vind dat ID&T juis het super goed doet!

RESPECT TO ID&T :respect:

Latexxx, Sean!
Waarschuw beheerder
veel te kommersjeel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een plaat voor mn kop...Jaja een plaat voor mn kop! O ja een plaat voor mn kop, lalalala!!!

:Z :Z :Z

Waarschuw beheerder
2 insomnia: noem ff n paar organisaties op die kunnen wat ID&T NU DOET????

Welke niet??? Jullie doen net of er zonder ID&T geen housescene meer is... doe normaal man...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ze doen het goed ja, id$t maar ze doen het niet met hard en ziel maar puur voor het geld en dat is waar het tegenwoordig bijna allemaal om draaid en daar hou ik niet van!!!!!!
Geld maakt heel veel dingen kapot
Waarschuw beheerder
geld maakt veel kapot maar repareert ook een boel :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar daar gaat het nu ff niet om appie;)

Waarschuw beheerder
ID&T ruikt geld...en waar ze geld ruiken maken ze een feestje.
ID&T staat niet langer alleen voor Hardcore.
Stel dat er morgen weer een "nieuwe muziekstroming" onstaat, dan gaat ID&T daar ook weer een feestje op baseren.
Dat heet nu commercie, oftewel flappen tappen.
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat ID-T laatste tijd niet meer is wat het was... de line up van sensation bijvoorbeeld !!! weg met de hardcore tent op mystery land ! vind het allemaal steeds goedkoper worden.. wat vinden jullie ervan ?

ID&T niet meer wat het geweest was???
Hoe was het dan???
Als je al begint te zeuren dat de hardcore tent
van MysteryLand af moet, dan heb je nooit geweten
wat ID&T was.

En wat dan nog als er een hardcore tent is?? Heb je d'r last van ofzo?? Je bent niet verplicht om daar naar binnen te lopen!

...en dan ook nog Bass D & King Matthew bij je favo dj's zetten. :D

By the way,

ID&T is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.
Die jongens daar moeten toch ook hun brood verdienen ofnie dan.
Al zijn de kaartjes wel schreeuwend duur tegenwoordig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Insomnia, ik heb anders nog geen andere organisatie opgemerkt die een compleet maandelijks blad uitbrengt, en een eigen radiozender heeft...
Waarschuw beheerder
2 Insomnia: Je maakt jezelf wel belachelijk nu hoor, Je zit alleen maar te zieken en af te kraken en te roepen dat anderen het ook wel kunnen wat ID&T doet.
dan vraag ik je om een organisatie te noemen die dat kan waar ID&T NU mee bezig is en dan vervolgens geef je zo'n slap antwoord waar je niks mee kan :vaag:
NOEM ER DAN 1 ALS JE T ZO GOED WEET!!!!!
:respect: ID&T, Geebster, Check da Tekniq, WJ, Loco en alle anderen die geen plaat voor hun kop hebben en wel een fatsoenlijk onderbouwde mening kunnen neerzetten.
Voor alle anderen: BLIJF BIJ HETGENE WAT JE WEL AANSTAAT EN MAAK JE NIET ZO DRUK OM IETS WAAR JE TOCH GEEN FUCK OM GEEFT!!!
Waarschuw beheerder
inderdaad :respect: 2 Duncan,die een klein bedrijfje tot een megaconcern heeft uit laten groeien,daar ken de rest een puntje aan zuigen!!

Waarschuw beheerder
mischien mag ik geen feesten bezoeken maar doe het wel haha :P
Waarschuw beheerder
Gelukkig is ID&T er zeg. Anders liepen wij allemaal heel wat mooie feestjes mis.
Waarschuw beheerder
donateur
id&t is meer dan het is geweest!!!!

Halllo he, afgelopen zaterdag hebben ze het weer eens bewezen.
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
ID&T zet feesten neer. Wat zo goed georganiseerd is. Dat zie je nergens. Byna niemand krygt een verguning van de grond met zoveel mensen. En zulke mooie lokaties. Maar ik ken hier een langverhaal over maken. Of een kortverhaal. ID&T IS GEWOON TOP
Waarschuw beheerder
Het is gewoon go with the flow en ze pakken het slim aan.

maar die thunderdome/hardcore tent blijft op mysteryland. De hardcore heeft ID&T groot gemaakt.
pure nostalgie :respect: .

vroeger waren ID&T feesten haast alleen maar hardcore feesten.

maar ja tijden veranderen.
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd, klopt.

Waarschuw beheerder
De eerste Thunderdome's vond ik anders nog niet echt 'hardcore' hoor, dat was meer gewoon vette house :)
Waarschuw beheerder
Yes, and HARDCORE was born
Waarschuw beheerder
donateur
de kwaliteit van de feesten van ID&T zijn zeker niet minder geworden. Aan alles wordt meer aandacht besteed. Alleen is het nu zo dat ze voor een veel breder publiek gaan om zo door te kunnen blijven gaan.

De feesten die ze geven zijn inderdaad wel minder aantrekkelijker geworden voor mij, maar dat zegt nix over de kwaliteit......

Waarschuw beheerder
Beter een wat duurder kaartje, met een goede verzorging van het totaal plaatje, dan goedkopere entree's enz. en slechte organisatie!

Wij gaan dan ook maar 1-2 keer per maand uit en eisen dan een goed feest ipv elke week standaard totdat het saai wordt.

Quality before quantity!

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er verder maar niet op in, maar wilde toch ff zeggen dat ik het daar absoluut NIET mee eens ben!!
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk hoe id-t nu is gaat om dat ze nog feesten organiseren en zolang dat het geval is kunnen we lekker :bounce: rest boeit niet echt!

Waarschuw beheerder
PB me maar :devil:

Chris
Waarschuw beheerder
ID&T zet feesten neer. Wat zo goed georganiseerd is. Dat zie je nergens. Byna niemand krygt een verguning van de grond met zoveel mensen. En zulke mooie lokaties. Maar ik ken hier een langverhaal over maken. Of een kortverhaal. ID&T IS GEWOON TOP

Hahaha... ze krijgen niet eens een nachtvergunning voor mysteryland.
Waarschuw beheerder
je kan je wel druk maken om de feesten omdat ze niet meer zijn wat ze geweest zijn en dat klopt ook wel maar je kan er zelf toch niks meer aan veranderen
En wat ik kut vind is dat hardhouse enz hardstikke commercieel word en hardcore blijft achter
dat vind ik belachelijk

Waarschuw beheerder
beuqbeest ik heb last van me reed..Nederlands is je goeiste vak

Waarschuw beheerder
WAT EEN KLOTE ONDERTOON VOOR NEERLANDS GROOTSTE EN BESTE PARTYORGANISATIE!!!!­!!! De schrijver van deze topic heeft niet echt verstand van zaken. Op Sensation vindt ID&T de show belangrijker dan de muziek heb ik wel eens gelezen. BTW. Kai Tracid is toch wel een grote naam. Met Defqon is Mysteryland (in de oude vorm met hardcore) definitief weer terug. Als ik kijk naar de laatste grote evenementen van ID&T waar ik ben geweest, Innercity, Shockers en Tiesto Solo kan ik alleen maar zeggen dat ik m'n ogen uitgekeken heb hoe goed de organisatie was. Geluid, decoratie, de garderobes. ID&T is en blijft marktleider in NL op het gebied van Dance. Ik begrijp deze topic niet....... Stomme topic.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind ID&T wel top hoor!!!
weet je wat pas zuigt... dat Yorin Dance Experience... ja sorry... beetje fout feesie maarja ... iedereen doet wel eens domme dingen ;)
maar daar heb ik dus in uhm 2001 zo'n 2 uur in de rij gestaan om naar binnen te kunnen. echt klote gewoon! sindsdien dat dus nooit meer... en niet alleen daarom :$

Waarschuw beheerder
ID&T gaat gewoon met de tijd mee, hardcore zou ik ook niet meer erbij doen :p

En dat ze qua organisatie alles aankunnen, bewezen ze afgelopen zaterdag wel weer...
Waarschuw beheerder
Nee vroegâh betaalde je voor een tunderdome cd maar 40 gulden en de feesten waren ook super goedkoop van ID-T. Geloof maar iets va 70 gulden. En underground dat de feesten waren geloof iets van 20000 man. Zeker underground gevoel. Vreemd he ik had dat gevoel ook in mn hardcore tijd en mijn laatste hardcore feest was ongeveer 5 jaar geleden. Geloof mij dat gevoel gaat wel weer weg! gewoon feesten.

Waarschuw beheerder
donateur
zeg partysceneventje, dit is al de 2e x dat je id&t onredelijk veel ophemelt, het mag, is je mening. Je hebt gelijk voor wbt sensation, en ook dat ze marktleider zijn, maar dat is nog geen garantie dat het het beste is. Macdonalds is ook marktleider, maar of het meteen de beste fastfood is?....

En garderobe goed? op shockers? laat me niet lachen, bij het door jou zo verguisde impulz was ik binnen 10 minuten van mn jas af en klaar om te feesten en bij shockers meer dan een half uur (entreetijd vergelijkbaar). Als je je mening geeft, doe dat dan op basis van jezelf, en niet op je sponsorgelden voor je site.

Ik dank u vriendelijk

Waarschuw beheerder
Zeg Miechieletje. Wij (partyscene.nl) hebben geen enkele binding met ID&T hoe dan ook. Als je ergens voor schrijft en je vindt een bepaalde organisatie goed dan wordt er gelijk geschreven/gedacht dat je banden met die organisatie heb. FF voor de duidelijkheid: ik werk gewoon Fulltime op een assurantiekantoor in de binnnen en buitendienst. Wat ik voor Bg/ps.nl doe is puur passie en liefde voor de scene! Ik ben al jaren fan wat id&T doet. Heb zelfs nog eens een brief geschreven en gebubliceerd gekregen in wat toen nog SLAM heete! Ze zijn altijd de eerste met goede ideeën. Hebben radio, goede feesten, restaurants, beachclubs, enz, enz.

Zo dat is dan de 3e X dat ik ID & T redelijk ophemel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De t mag eraf...
Waarschuw beheerder
ID & T ZAKKENVULLERS KIJK NAAR CONTACT KONNIGINNENDAG!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!