Partyflock

Forumonderwerp · 611157
Betreft: organisatie: ID&T

Waarschuw beheerder
Ik vind dat ID-T laatste tijd niet meer is wat het was... de line up van sensation bijvoorbeeld !!! weg met de hardcore tent op mystery land ! vind het allemaal steeds goedkoper worden.. wat vinden jullie ervan ?
Waarschuw beheerder
nederland zit in een recessie (althans dat zeggen ze) iedereen bezuinigd op alles behalve op uitgaan (en dus ook party's).

Wat echt iets nedrelands is is dat iedereen loopt te zeiken dat alles duur is en bla bla bla, maar toch uitgaat en naar feesten gaat.
Als je het ECHT te duur vindt ga je gewoon niet, of je gaat op zoek nar alternatieven, er zijn zat leuke feesten waar je heen kan gaan zonder dat je 60 pleuro betaald aan de deur, probleem is.
NEDERLAND ZIT VOL MET MEELOPERS en mensen die een al te grote bek opzetten (zoals in deze topic) en de dood als een 'oplossing 'zin om de kosten te verlagen van toegangskaarten (zoals bepaalde iemanden in deze topic).

dus
Zeik niet zo, heb je er problemen mee zoek naar een oplossing en meld het op deze site of SHUT UP

have a nice day :)
Waarschuw beheerder
maar als organisatie kan je niet prijzen omlaag doen (van cd's miskien) maar niet voor kaartj van evenementen.
kheb een x in geloof ID&T magazine een tabel gezien wat de kosten ongevir voor een feest waren. als j dan ziet wat dat kost en als j een bereking maakt, dan zie j hoevil ze verdienen aan 1 feest.
maar khou hier over op.

there is no life without a party!!!!!!
kblijf r togg wel h1 gaan
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
de meeste posts met betrekking tot de posts van parkneger zijn weg gehaald in de hoop dit topic weer ontopic te krijgen en ook omdat hij nu verbannen is en dus ook niet meer zal reageren.
Waarschuw beheerder
donateur
* deze mog wel toch?*

Tjeerd< Ik vind het echt knap van je dat je altijd nog de moeite neemt om al dat loze gezeik over ID&T te verleggen. Meeste mensen hebben echt geen idee waar ze het over hebben.
Tuurlijk vind ik het ook duur.... maar als je de verhouding prijs kwaliteit niet goed vind, koop je lekker geen kaartje. Er zijn genoeg feestje elk weekend waar je dan naartoe kan gaan!!!

Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Dacht alwel dat er een "Hand of GOD" bezig was.... :) Ksnap um wel hoor Franzelare.... :)
Waarschuw beheerder
ML2002, 1 van de beste feestjes die ik heb gehad, met name door t mooie weer, krijgen we dit jaar korting als het regent dan;):D
Heej mensen, anders bezuinigen we toch gewoon op de dope die we meenemen?
Waarschuw beheerder
neej extase dat kan niet.

op zout, drank en rokerij zit 19% btw op omdat t schadelijk is.

dus de drux moet ook op 19% btw blijvuhn:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alles wordt toch duurder?
En er zullen heus wel voorbeelden volgen die goedkoper zijn, maar dan gaat in mijn ogen toch vaak de "appels en peren vergelijking" op.
Waarschuw beheerder
Dit topic is begonnen met de opmerking dat de kwalitiet achteruit gaat. Ik denk dat zoals er hiervoor al tig keer is gezegd dat ID&T gewoon een andere weg is ingeslagen om een groter publiek te bereiken. En met dit soort acties is er altijd een groep die het minder relaxed vindt en een groep die zich meer aangetrokken voelt richting de feesten. Je komt er toch nooit uit. Mijn mening is daarom ID&T is niet minder geworden maar meer geëvalueerd zodat ze een groter publiek kunnen bereiken en met de trends meegaan. Of in iedergeval een trend willen zetten. En dat lukt ze aardig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat alles nu schandalig duur is valt op sommige punten ook wel mee. Kaartjes zijn wel flink duurder geworden, maar de drankprijzen zijn minder gestegen dan in de kroeg. (behalve RedBull dat vroeger op feesten 1 muntje was).
5 jaar geleden betaalde je in de kroeg F 2,50 voor een biertje en op een party F 3,33. Op de feesten was het bier dus 33% duurder dan in de kroeg.
Nu betaal je € 1,80 in de kroeg, en € 2,- op een feest. Dat is dus nog maar 11% duurder dan in de kroeg.
Ja, en dat iedereen op houseparties tegenwoordig van die smerige breezers drinkt, dat is natuurlijk ieders eigen probleem.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
iedereen op houseparties tegenwoordig van die smerige breezers drinkt

:D:D:D:D TMF VOLK :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
ID-T is niet meer wat t was

Pas maar op met wat je zegt...
Straks komt Tjeerdo hier weer zeiken dat wij allemaal kortzichtig en triest zijn, aangezien hij van ID$T is...
Waarschuw beheerder
Intelligente bijdrage Butch... :)
Waarschuw beheerder
donateur
id&t is idd achter uit gegaan qua muziek stijl maarjha.. shit happens...

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad Id-T is zo fucked up als een kweet niet wat het is zeker niet meer wat het geweest is.
Het valt me nog van ze mee dat ze Dana niet op alletwee de Sensations hebben neergezet.

Het zijn inderdaad gigantische zakkenvullers voor dat geld wat ze vragen op feesten kunnen ze best wel wat betere dj's neerzetten.

Je word door Id-t helemaal doodgebombardeerd met fuckin hardstyle ze organisren geen echte techno feesten en als ze al een beetje een techno feestje hebben komen er ook weer allemaal lui die je helemaal niet wilt zien of horen draaien ( hardstyle dj's zoals dana). Waar natuurlijk ook weer allemaal fout publiek op afkomt.
Waarschuw beheerder
HELEMAAL MEE EENS
Waarschuw beheerder
ID&T.....is niet stil blijven staan...stilstand is achteruitgang...

Waarschuw beheerder
donateur
Tjeerdo 5 juni 2003 17:12
Intelligente bijdrage Butch... :)

Dat is het probleem nou, makker... buddy.
Ik zit niet op internet om mensen mijn intelligentie te laten zien............
:)

Een forum is om je mening af en toe op te posten, en heel af en toe als je 1 van die lamme dagen hebt, hier en daar een beetje te zeiken...
:)

Kusje op je voorhoofd!
Waarschuw beheerder
Je word door Id-t helemaal doodgebombardeerd met fuckin hardstyle ze organisren geen echte techno feesten en als ze al een beetje een techno feestje hebben komen er ook weer allemaal lui die je helemaal niet wilt zien of horen draaien ( hardstyle dj's zoals dana). Waar natuurlijk ook weer allemaal fout publiek op afkomt.

Mag je me meteen een hardstyle feestje van ID&T noemen (kweet dat Q-Dance veel doet en dat 'was' deel van ID&T, maar ID&T zelf nul noppes nada). Technofeestjes zijn er zat, tenminste... technogeorienteerde.
Innercity: Main toch wel redelijk techno-gericht, technozaal.
Shockers: Iets meer dan de helft techno
Sensation Black: 3/5 Techno
Mysteryland: meer technogericht dan ooit.

En laat me hier dan maar eens mijn ongelijk zien.

Bovendien als ik jouw favoriete dj's-list zie heb jij dus duidelijk niet te klagen met ID&T's techno-dj's! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ID-T zijn n stel partyfokkers! Laten we maar lekker lam gaan doen met die fok trance sodejuu tog op man! mietjes zijn t

Waarschuw beheerder
fok joe muts, trance is cool en ID&T ook ... nog steeds :)
Waarschuw beheerder
Id&t is gewoon meegegroeid met de markt. De mensen komen toch wel, dus ja klagen heeft weinig zin.
Waarschuw beheerder
De hoogte van de drankprijzen kan je niet altijd de organisator van een feest aanrekenen. Veelal komt dit ten goede aan de verhuurder/eigenaar van de lokatie.
Bovendien als je de prijzen van de normale horeca vergelijkt, zie je hier ook een prijsstijging ten opzichte van voorgaande jaren.

Als je het niet eens bent met een bepaald beleid, dan begin je zelf toch een organisatie.

Waarschuw beheerder
na id&t is gewoon te duur voor wat je krijgt

duur=kut=id&t=duur

en die tmf boys & girls gaan wel naar sensation hoor, want dat is Zo SuPeR VeT GaAf CoOl En WrEeD!!
en zo heeft id&t z'n cash ook weer binne
geweldig toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen later zich bedonderen dus ja...........
Mij hoor je niet klagen k ga toch wel.

Waarschuw beheerder
donateur
(((((((Mag je me meteen een hardstyle feestje van ID&T noemen (kweet dat Q-Dance veel doet en dat 'was' deel van ID&T, maar ID&T zelf nul noppes nada). Technofeestjes zijn er zat, tenminste... technogeorienteerde.
Innercity: Main toch wel redelijk techno-gericht, technozaal.
Shockers: Iets meer dan de helft techno
Sensation Black: 3/5 Techno
Mysteryland: meer technogericht dan ooit.

En laat me hier dan maar eens mijn ongelijk zien.

Bovendien als ik jouw favoriete dj's-list zie heb jij dus duidelijk niet te klagen met ID&T's techno-dj's! laatste aanpassing: 5 juni 2003 19:26 )))))))))

Dat Id-t techno en hardstyle altijd samen voegt is het probleem.Ja over mysteryland heb je gelijk, die Techno (cocoon)lineup is echt vet. Als je goed had gelezen hoor je mij niet zeggen dat ze slechte techno dj's boeken alleen dat ze betere konden boeken (voor zoon fuckin hoge prijs)en dat ze bij elk Id-t feest waar techno word gedraaid ook gelijk hardstyle shit word toegevoegt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat Id-t techno en hardstyle altijd samen voegt is het probleem.Ja over mysteryland heb je gelijk, die Techno (cocoon)lineup is echt vet. Als je goed had gelezen hoor je mij niet zeggen dat ze slechte techno dj's boeken alleen dat ze betere konden boeken (voor zoon fuckin hoge prijs)en dat ze bij elk Id-t feest waar techno word gedraaid ook gelijk hardstyle shit word toegevoegt

Ze hebben afgelopen tijd geboekt qua techno:
-Adam Beyer
-Chris Liebing
-Rush
-Sven Vath
-Dave Clarke
-Kevin Saunderson
-Jay Denham
-Pascal FEOS
-Richie Hawtin
-Johannes Heil
-Mauro Picotto
-Umek
-Marco Carola
-Surgeon
-Speedy J
-Christian varela
-Swayzak
-Stanny Franssen

Om maar een kleine greep uit de namen te pakken. Is toch netjes lijkt me en wat wil je dan nog meer boeken als commerciele marktleider?!
(Tzijn ook niet allemaal mijn favorieten, maar tzijn wel redelijk grote namen.)

Scheiding van hardstyle/techno ben ik uiteraard ook voor. Maar techno is toch nog veel groter vertegenwoordigd bij ze. Dat bedoelde ik een beetje met "je wordt doodgebombardeerd met Hardstyle" wat je zei. :)
Waarschuw beheerder
Ze hebben standaard een aantal klote feesten en daar moet je dan gewoon niet heen gaan!

Op Sensation White alleen maar Nederlandse dj's, daar kom je toch niet voor??

Nee, het draait niet allemaal om de show...blegh!
Waarschuw beheerder
Wat een conclusies allemaal.......

Id&T is de grondlegger van de housefeesten zoals ze nu zijn in Europa. En zijn begonnen met hardcore, en qua gehalte aan hardhouse/gabber,enz­. freakz die hier veel zitten kan ik mij voorstellen dat je gefrustreerd bent dat er geen GROTE feesten met alleen hardcore/ hardstyle worden gegeven door Id&T.
En zoals andere al hebben opgemerkt "ga er dan niet heen" en in deze helpt klagen niet als je zelf denkt dat je het kan "wat let je".
Verder vindt ik ook dat de feestgangers errug jong zijn en een veel te zoete bek van de Breezas hebben.
Daarom zoek ik het nu ook kleiner op want het gevoel van "De Feesten" vindt je zoiezo nergens op de grote feesten meer.

Dus dus kan je beter naar een illegaalfeest of naar een club gaan.

Wat betreft de feesten op zich van Id&T hebben zij zichzelf elke keer overtroffen en eigenlijk de scene een beetje verwend want een normaal mens ging vorig jaar eigenlijk alleen naar de feesten en niet naar de club avonden "was te gewoontjes" de hype was te groot maar er is en zal altijd een nieuwe stroming komen die eerst Undergound is en later meestal ook door het grote publiek wordt opgepakt.
En Id&T zal daar vast weer een innoverende rol in spelen.

Zo niet . . . . zijn er hier genoeg mensen die het wel kunnen , toch?.
Waarschuw beheerder
meneer vind het publiek te jong en een veel te zoete bek? Waar zet jij je smoel dan allemaal op? :P
Waarschuw beheerder
mensen gaan ineens feesten afzeiken "Sensation white alleen maar nederlandse dj's". laat ze dit lekker doen, voor ieder wat wils toch. Zonder ID-T hadden we dit niet eens mee kunnen maken. ID-T en Q-Dance zijn één van de weinige die het zo goed organiseren.

Idd lijkt het of de mensen jonger worden, maar je wordt zelf ouder en de jeugd gaat steeds vroeger uit. Dat deed je zelf toen je 16 was ook, dus niemand zeuren. Want niemand is perfect ok.

En als je de organisatoren gaat afzeiken, dan moet je zelf maar eens Mysteryland of Sensation of Thunderdome organiseren. Ze spelen gewoon in op gehele markt en niemand doet ze dit na.
Waarschuw beheerder
DUH vroeger was ID&T hardcore met een oude wizzard als logo dat was ID&T.............
Waarschuw beheerder
@ rupet geef mij een paar ton en ik regel een feest 10x beter als thuderdome of mysteryland....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja en ik ook!

Met je mond kan je alles, geen woorden maar daden knul en die paar ton die verdien je maar door klein te beginnen net als ID&T begonnen is. Dan kun je uitgroeien en dan kan jij je feestje geven die 10 X zo goed moet zijn dan Thunderdome.
Waarschuw beheerder
@ rupet geef mij een paar ton en ik regel een feest 10x beter als thuderdome of mysteryland....

Hehehe..
Het meest erge is dat ie er zelf ook nog van overtuigd is! :P
Waarschuw beheerder
de.thunderdome.kant.­van.id$t.is.nog.wel.­ok.maar.ze.zijn.te.e­rg.commercieel.gegaa­n.met.hun.sensation
en.dat.neem.ik.hun.n­iet.in.dank.af...thu­nderdome.heeft.ze.gr­oot.gemaakt.heeft.ze­.gemaakt.wat.ze.nu.z­ijn
Waarschuw beheerder
Bla die paar ton hebben ze mooi wel over mijn rug verdient om vervolgens mij en de rest van me scene gewoon tevergeten.
Om dan maar niet tespreken over de manier waarop ze het geld aan ons verdient hebben.
Paar duizend man teveel in een hal,woeker prijzen voor water(10 gulden+ voor een flesje op een meerdaags evenement) en de kranen afsluiten/dichtlasse­n etc.
Als ik zo me geld zou moeten verdienen nou nee dank je dan maar niet.
Waarschuw beheerder
Die jongens denken commercieel na, jullie kijken alleen maar in 1 richting. Ze moeten toch geld verdienen en je moet ergens groot mee worden. Dit is via Thunderdome gebeurd. Laat ze lekker. Ik zeg alleen, ID-T speelt op de behoeftes in en die vervullen ze echt perfect. Je moet niet alleen aan hardcore denken maar ook aan de mensen die wat anders willen.

ID-T voorziet het grootste deel van de dance markt en dat doen ze perfect. Denk niet zo kortzichtig en een feest organiseer je niet zomaar. Kijk naar UDC met 4 -Elements en ze geven zoveel kaarten weg. Waarom? Om het vol te krijgen ID-T hoeft dit niet(meestal niet)want ze hebben een naam opgebouwd en die naam is het belangrijkste.

ALs jij een paar ton zou krijgen, regelen jullie een beter feest als Thunderdome, Hoe kortzichtig kan je zijn. Er zijn meer dingen als Hardcore en dat moet je respecteren.
Waarschuw beheerder
En zo is het!!!!
Waarschuw beheerder
Dat 4 elements niet uitverkocht was heeft nix met de naam van udc temaken,4-elements is gewoon nog niet zo'n bekend concept.
Dancevally ook van udc was binnen enkele dagen uitverkocht.
En verder blijft udc wel ze eigen ding doen en niet zoals id&t van hype naar hype springen.

Jij kijkt naar de commercieele dingen zoals line-up,decoratie,lokatie om iets een goed feest tenoemen.
En goed of slecht feest word bij nog altijd bepaald door het publiek.
Mijn beste feesten waren kompleet decoratie loos en met een volstrekt onbekende line-up en in half afgebouwde loodsen.
Alleen sja nu is men bij voorbaat al niet tevreden als er geen dana tiesto of andere commercieele boer in de line-up staat,of als er niet genoeg decoraties zijn,of als er niet zoveel licht in een hal hangt datje beter overdag een feest kan geven.
Zuiver het organiseren van een feest is echt nietzo lastig hoor gewoon een kwestie van de goeie mensen inhuren.
Wat zeker wel lastig zal zijn is het verkrijgen van een vergunning als jan modaal.
Waarschuw beheerder
rupet.dat.is.wel.waa­r.wat.je.zegt.dat.id-t.inspeelt.op.de.beh­oeftes.maar.dat.doet­.tmf.ofzo.ook.oftewe­l.commerciele.rotzoo­i

enne.id$t.is.door.on­s.gabber.groot.gewor­den.dankzij.ons.zijn­.ze.wat.ze.nu.zijn.e­n.wat.krijgen.wij.vo­or.dank???

mysteryland.zonder.h­ardcore...jah.een.th­ird.movement.tent.of­tewel.id$t.is.te.lui­.om.et.zelf.te.doen

thunderdomes.die.1.k­eer.per.jaar.zijn.of­.een.paar.jaar.gewoo­n.niet.komen

ik.vind.id$t.gewoon.­puur.zakkenvullers.k­laar.als.ik.paar.ton­.kreeg.
regelde.ik.dus.wel.e­en.hardcore.feest.ik­.ga.voor.mijn.muziek­.niet.voor.stom.kutg­eld