2 volgers · 82108x bekeken
Een jaar of drie geleden had je in de omgeving Den Haag en Rotterdam Marlboro'tjes en die waren echt te uit je kneiter en laatst heb ik een stel ouwewetse tulpen gekocht en daar ging ik ook behoorlijk van uit mijn plaat!En ook nog van M sport zo dat waren echt pillen waar je een klap van MDMA van kreeg...blablabla
laatste aanpassing
uuuhm dubbele ferari en ook nog number one pillen die waren het beste ooit nog maarjah stop nou is met die troep je hebt er geen fuck aan en het kost je niet veel geld maar je verneukt heel je leven eraan ik ben blij dat ikgesetopt ben met die troep
mzzzls denk is na waar je mee bezig bent man je hersenen zijn nu al aangetast na 4 keer al dus denk effe echt heel goed na waar je mee bezig bent
mzzzls denk is na waar je mee bezig bent man je hersenen zijn nu al aangetast na 4 keer al dus denk effe echt heel goed na waar je mee bezig bent
XL'etjes..
na ander half zag ik de grond niet meer, alles bewoog met schokken, ik dacht dat ik door een zonnebril keek, de mensen leken getekent (zo'n zwarte lijn net zoals stripfiguren enzo
), als ik knipperde met mn ogen leek het net of ik steeds weer in een nieuwe droom belandde, ik hoorde de muziek niet goed meer, dacht ook echt dat ik vet uit de maat danste.. kortom.. ik SNAPTE ER NIKS MEER VAN! 
vond het ook niet leuk meer.. was echt te erg, en dat van anderhalf
vaag.. mja, ze waren dus wel goed!
vond het ook niet leuk meer.. was echt te erg, en dat van anderhalf

![[WBS] GHOST](/images/user/75027_2186325.jpg)

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)