Welke pillen vond jij nou t beste werken?
Heb zelf nog maar 2 verschillende geslikt,maar ben benieud naar jullie reactie Ik heb bacardi-tjes en motorola's gehad. Die laatste waren minder als die bacardi-tjes.
De beste is de oranje smiley. Beste wat meest gezonde betreft.
Wilde bijna zeggen dat je ze per 10 moet pakken maar zelfs dat heeft geen nut
Leuk pilletje voor bij de koffie
Doe mij er zo een, kijken of en vriend van mij nou overdrijft of er gewoon Kei slecht tegen kan
OT :
vroeger : gele AP (150) en Blauwe Mitsu driehoek (140)
nu : stardust (100) , rode duif (110), paarse ster (95), rode X-driehoek (110)>>> dusssss, less is more
blauwe bomen of blauwe diamantjes
komen dicht in de buurt van elkaar.
blauwe bomen gaan hard , waarschijnlijk ook doordat ze zacht gedrukt zijn, nadeel daarvan is dat je em ook sneller uitspaced
blauwe diamantjes gaan wat minder hard ma zijn harder gedrukt waardoor je em langer spaced
en ik hoef nie hard te gaan om fijn te spacen dus zijn bijna zelfde vind ik
Heb zelf nog steeds geen Q genomen maar een maatje van mij die al 15 jaar gebruikt nam er gister 1 en die zei dat het lang geleden was dat ie zoon klapper had genomen.
En dat was al de derde in een maand tijd die ik goed ken die dat zei dus ik krijg het steeds moeilijker om er vanaf te blijven.
Dus zolang ik die Q niet getest heb staat mijn groene kikkertje uit 2003 nog steeds op 1.
Q dance
Paarse sterren
Tonnetjes
Me eerste klutser ooit in de brugklas was een witte met enkel een breeklijn maar daar ging ik te hard op en besloot het nooit meer te doen , spoelde de 2de door de wc.
Die belofte hield niet lang stand en knalde jaar of anderhalf weer.
Salmies
Donald duckies
Zonnetjes
Duifjes
Mitsubitie die dubbele
Dit waren in de jaren 90 toch wel de toppers
En jammer genoeg in deze samenstelling niet meer te krijgen helaas.