Partyflock

Forumonderwerp · 610144
2 volgers · 82102x bekeken
Waarschuw beheerder
Welke pillen vond jij nou t beste werken?
Heb zelf nog maar 2 verschillende geslikt,maar ben benieud naar jullie reactie ;) Ik heb bacardi-tjes en motorola's gehad. Die laatste waren minder als die bacardi-tjes.

(K) Janneke

Waarschuw beheerder
dolfijntjes lekker waren die :D

Waarschuw beheerder
de EUROTJES van een jaartje of 5a6 trug :respect:
Waarschuw beheerder
Roze mitsubitie's (y) nooit meer zulke goede gehad, al wel dik 2 jaar niet meer (n)
Waarschuw beheerder
Dubbele Hartjes:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blauwe sterretjes en rooie feraries
Waarschuw beheerder
Roze vw'tjes getest op 210 mg mdma geloof ik :D ging er wel van hallucineren maaruh vond ze wel vet :P
laatste aanpassing
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Smurfen en de (Oldschool) Salmies

oh en de fakkeltjes :| !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013054e000e29a4bf28aa671a003a92a0]http://www.ausl5.la-spezia.it/droga/caiovizio/images/ecstasy.gif[/img]
[img]http://www.rocksbackpages.com/features/hacienda/ecstasy.jpg[/img]
[img cacheid=0013054f000e2b267b5156161a003a92a0]http://www.doctus.ee/tervis/uus/pildid/stimu/ecstasy/Ecstasy%20Tablets%20(3%20types).jpg[/img]
[img cacheid=00130550000e2b585efecb241a003a92a0]http://www.streetdrugs.org/Images/ecstasy-mix-copy.jpg[/img]
[img]http://web.grinnell.edu/courses/sst/f01/sst395-01/PublicPages/PerfectDrugs/Tharaphi/PhotoGallery/ecstasy.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik had ronde blauwe pillen die waren echt zwaar gek..
maar op inqontrol had ik roze pillen met 'love'erop getest op 210 mg mdma die dingen waren echt zwaar gek heb dus maar een lading bestelt van die dingen......
Waarschuw beheerder
roze love met 210mg? :vaag:

zei de dealer niet toevallig dat ze getest waren..?
Waarschuw beheerder
beetje hoog gegrepen 210 mg.

De beste pillen ooit waren paarse D&G's. Het gevoel wat je van die pillen kreeg valt gewoon niet te vergelijken met wat voor pil dan ook.

Heb destijds (1998) nog met een vriend van me 's nachts in de vrieskou een kwartier naar de maan gekeken hoe mooi die wel niet was. Heb er die nacht 2 gehad en ben zeker 12 uur volledig van het padje geweest.
Waarschuw beheerder
1998 bedoel ik daar mee
Waarschuw beheerder
ja klopt dat zijn roze lover's je heb ze ook in blau en nog een kleur geloof ik.
die dingen zijn ovaal.
Waarschuw beheerder
De beste pillen ooit waren paarse D&G's. Het gevoel wat je van die pillen kreeg valt gewoon niet te vergelijken met wat voor pil dan ook.

Heb er die nacht 2 gehad en ben zeker 12 uur volledig van het padje geweest.

MDA zeker? 8)

Waarschuw beheerder
kent iemand v2?
Waarschuw beheerder
de beste hahah :xtc: nou ff denken hoor
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nou ik denk dan toch de roze mercedesjes en de drie hoekige mitsubietsies.en
de huyndays:xtc::xtc::xtc::xtc::xtc::xtc:xtc:
Waarschuw beheerder
ik heb ook een tijdje ferrari's gehad maar dat was bagger

groene ronde met een driehoekje er op die waren echt t beste

Waarschuw beheerder
beige salmies en witte A
Waarschuw beheerder
De beste snoepjes die ik gehad heb waren toch wel dubbele mitsubitsies en jumbo's en sterretjes waren ook wel ok :jaja:
Maar goeie pillen heb ik al een tijd niet meer gehad waar zijn ze gebleven? :cry:
Waarschuw beheerder
dikke bruine salmies..:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
to ellepel welke v2 bedoel je de roze of de gele
Waarschuw beheerder
Ik heb nu euro's zijn echt super!!!!!!
Wordt je niet vertieft van de dag er na
Waarschuw beheerder
mitsubitshi !__! en euriejs ( euro's )
super !
Waarschuw beheerder
donateur
jaaa met witte @jes! ben ik naar mn eerste qlubtempo gegaan!Echt een topper!!!

Volkswagen/blauwe vlinders/klompies :Z

SLAAPVERWEKKEND!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:voor de pentagram ........ wel al lang geleden maar zeker wel de beste die ik ooit heb mogen proeven ;p
ging zeker wel voor een goeie x op x
Waarschuw beheerder
SLAAPVERWEKKEND!

is meestal wel een teken dat je goeie heb :)

misschien te veel MDMA voor je?
Waarschuw beheerder
pure ,MDMA:respect: super relax kan je de volgende dag iedergeval wat beter eten ! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dan heb jij verkeerde verwachtinge van pillen...:P:P:P
t eindigt nogal verschillend dan slaapverwekkend namelijk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
salmiakies,in parkzicht rotterdam,gvd wat waren dat knallers waar je rondom van begon te stuiteren.

Waarschuw beheerder
donateur
beste die ik heb gehad zijn mitsu's en rooiedraakjes..

nu heb ik dubbele armani's die zijn echtt hard ik krijg morgen de uitslag..ffe weten hoeveel mg erinzit
Waarschuw beheerder
heb nu roze hartjes.. SJOW gruwelijk :p

staan ook op de foto hierboven rechts int midden ergens :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vroeger de dubbele mitsu"s :yes:
Waarschuw beheerder
roze v2 tjes word er bedoel?? ofzow.. die zijn cker tot nu toe nog de beste samen met dikke bruine salmies!!:D
Waarschuw beheerder
afeglopen vrijdag had ik lovertjes whoow wat een snackies, ben nog nooit zo lang zo hard gegaan van 1 1/2!! (y)

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig zijn er bijna geen goede pillen meer, maar ik denk dat als mensen net beginnen met slikken de pillen 'beter' vinden omdat ze dan nog niet zoveel gewend zijn.. Bij iedereen is dit dus verschillend. Wel is het zo dat de ene pil beter is dan een andere maar veel verschil is er niet!
Waarschuw beheerder
whaha das beste !! eerts hadden w eheel veel snoep hier bij ons in de buurt maar der zijn heel veel opgepakt..:( enigste wat hier nou betejuh in de buurt zijn te verkrijgen dat zijn van die tering versages!! die niet eens doen..:( en volgende week si al een hardcore fest!! en dan heb ik zowiezo wel zin in goeie snoep..maar dan moet der fucking ook wle wat zijn..:( maarjah hoop dat der weer luitjes komen die wat ophalen in rotterdam ofzow..of van een lab??

Waarschuw beheerder
donateur
de laatste tijd valt mij wel op dat er echt veel lovertjes in omloop zijn...hier in arnhem zijn het cker niet de beste.. was 74 mg..

rustigg

Waarschuw beheerder
rode mercedesjes zijn echt elite:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe kan t dat mensen pillen van 50-80 mg. zo geweldig vinden???? De ouwe salmies waren de beste pillen OOIT !! Overduidelijk, daar kon rustig 200mg. in zitten.. Dat was pas knallen!!!

Tegenwoordig is 120 mg. al veel... Beetje jammer toch wel..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blauwe vwtjes :yes:

mitsubitshi die driehoekige
Waarschuw beheerder
Hoe kan t dat mensen pillen van 50-80 mg. zo geweldig vinden????

misschien is de kwaliteit tog niet zo slecht als men denkt..

Waarschuw beheerder
Dat die pillen met minder beter zijn komt omdat er meer rotzooi inzit waar je vager van wordt...

ma ik ga voor de groene appeltjes :P
Waarschuw beheerder
Dat die pillen met minder beter zijn komt omdat er meer rotzooi inzit waar je vager van wordt...

onzin man! laat je ze wel eens testen dan? ik wel en kan je vertellen dat dat de laatste tijd eigelijk niet het geval is :)
Waarschuw beheerder
Mijn beste pillen zijn zeker de weten de witte telfordjes....:D:D

Hier zat een soort tripmiddel en MDMA in, ik heb er ook de meest rare dingen van gezien en zag alles ook haarscherp. Bijvoorbeeld een schaap die achter een wolf aanrende :S Wel had ik op de bewuste avond ook 1 of 2 gram pep op misschien dat dat ook hielp

Het was anders trippen dan LSD of paddo's toen ik dat op had zag ik niet echt rare dingen maar had alles meer een eigen leven. Hiervan zag ik gewoon mensen voorbij lopen die er nie waren en dat soort dingen echt fantastisch!!! :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
r0de mercedesjes heb ik geh00rd,,
die k0sten hier dan 00k €6,,

maar ja t is ammel KK tr0ep,,!!
Waarschuw beheerder
Nou die had ik afgelopen zaterdag op. ze waren klein en rond en je kon ze in geen mogelijkheid doorbreken... maar goed dat ze waren , het was gewoon 1 constante inlslag......... waus!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
witte driehoekige mitsubishi's:yes:

:respect:

Waarschuw beheerder
witte m&m's! echt helemaal crokie van die shit