Partyflock

Forumonderwerp · 609340
Waarschuw beheerder
broer of zus?

onlangs las ik in de tina of een ingezonden brief over een meisje die sex had met haar broer en dit vrij geregeld deed. ze schaamde zich hier toch een beetje voor en wilde raad.
als antwoord kwam te staan dat het wel vaker voorkomt dat broer en zus sex met elkaar hebben omdat er al een band bestaat en om te oefenen met sex.
wie heeft hier ervaring mee of wat vind je er van?

(Ik las de Tina in de wachtkamer van de tandards )
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen broers en zussen dus oefen gewoon op iemand waarmee ik ook mag oefenen :D

Waarschuw beheerder
ik heb 3 jongere zusjes... Maar daar blijf ik toch met m`n klauwen van af man! gatverdamme... Oefenen kun je ook wel op iemand anders :S

Waarschuw beheerder
ik heb 1 zusje, we gaan heel erg goed met elkaar om, maar ik denk dr niet eens aan en wil er ook niet aan denken...

Waarschuw beheerder
het idee alleen al! gatver! die lui sporen gewoon niet!

Waarschuw beheerder
Kep een broer
maar ga hem echt niet rimmen :D

Waarschuw beheerder
donateur
He bah!

Me broer blijft gelukkig van me af :D
Waarschuw beheerder
jezus he :vaag: He SJoErD welke Tina was dat maak ik ook ff afspreek nij de Tandarts :p Aangezien we toch de zelfde Tandarts hebben.

Maar echt sick

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahahahahaha!!­!
Sja, das wel erg extreem dan...

Zeker te lelijk om iemand te krijge, maar toch sex wille... ;)

Denk na, das toch niet gezond man. En het haalt de hele manier van omgang door mekaar met je broer of zus...

Maar laat ik eerlijk zijn; ik ken 2 mensen die ik behoorlijke kneuzen vind... Dat zijn dus ook broer en zus... En het zou me ook niks verbazen als die het met mekaar deden!
:D

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij was het de YES hoor :P:D:D
Ik lees dat blaadje ook wel en daar stond het in
Maargoed whatever haha

Uhm ja..met me zusje bluh NO WAY!

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn broertje is 16,ik 19.
Als hij zijn puberbui weer heeft haat ik hem ,maar voor de rest kan ik wel aardig met hem overweg.
Waarschuw beheerder
(Ik las de Tina in de wachtkamer van de tandards )
-------------------------------------------

tis maar dat we het ff weten ;) hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Gatver.. Dat vind ik echt ziek hoor!!
:-S
Heb twee mooie sissies maar daar blijf ik mooi vanaf!

Waarschuw beheerder
Ik heb 3 zusjes en 1 broertje, allemaal jonger, en daar heb ik een goeie band mee, maar ik duik er niet mee het bed in!
Ik oefen wel op iemand anders ;-)
Waarschuw beheerder
gadverredamme!!!
Met m'n broertje van 14 zeker :kots: :kots: :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een broer van 24 en een broertje van 14 nou maar ik heb genoeg aan mn vriend hoor! gadverdamme moet er niet eens aan denken!

Waarschuw beheerder
Volgens mij zit er best wel een steekie bij je los als je met je familie ligt te krikken :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het wel lekker om mn leuter in mn broer zijn aarz te steken :9

Waarschuw beheerder
neej dank je

Waarschuw beheerder
5443
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een broertje en een zus.. Met men broertje kan ik het best opschieten.. met men zus ook wel maar ze denkt soms dat ze me moeder is haha..
Waarschuw beheerder
ik heb een broer van 30 en zus van 31 (ben zelf 21) en kan et super goed met hun vinden!
:)
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een zus van 23!
kan laatste jaren goed met haar opschieten :D
vroeger waren we als water en vuur :P

nu is ze lief :P
Waarschuw beheerder
donateur
BAH
Waarschuw beheerder
dacht het niet, jakkes...
Kan zowiezo niet al te geweldig met ze opschieten meestal maar goed.

Ik heb overigens wel eens geroepen dat als een bepaald persoon mijn zusje was dat ik dr wel wat mee zou doen :D

Waarschuw beheerder
Nouw ik heb een stiefbroertje van 13 maar neeee ik moet er niet aan denken bah!
Hij moet het ook niet proberen want dan geef ik em echt wel een vette stump, dat zou dan ook wel de enige keer zijn dan, want verder kan ik echt goed met em overweg

Waarschuw beheerder
:kots:

Als een vriend van mij iets (sexueel getint) over mn zus zegt ben ik al aan het walgen.

Grote kans dat ie ook nog een stomp in zn maag krijgt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn relatie met mijn broer is wel heel goed, maar om nou te zeggen dat ik er sex mee heb?? Nee gadver meot er niet aandenken hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 2 zussen en 1 broer.

1 van mijn zussen is echt mijn alles, ik hou van niemand zoveel als van haar en daar komt niemand tussen.
Met mijn andere zus heb ik niet zoveel, tis toevallig familie en we zien elkaar dus ook maar een paar keer per jaar op verjaardagen enzo.

Mijn broer is helemaal een verhaal apart. Eerst heb ik hem 8 jaar helemaal niet gezien of gesproken, toen heb ik een half jaar bij hem gewoond en nu spreek ik hem weer bijna nooit, alleen als ik op zijn zoon moet passen.

Alle 3 een verhaal apart dus, maar sex? met je broer of zus? Nee bedankt!

Waarschuw beheerder
donateur
:bah:
Waarschuw beheerder
kheb 1 broer .. en ach jah soms heb ik wel zin om een hamer te pakken en ff [img]http://www.smilies.nl/rough/smileydies.gif[/img] (6) :D ..

maarre we hebben ook zelfde vrienden en we gaan ook wellis samen uit enzo .. voor de rest gaat t best
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een hele goeie band met me broer (hij is 23 en ik 17) we doen heel veel dingen samen, maar sex met me broer echt nie dus!! :bah:
Waarschuw beheerder
heel goed maar absoluut geen sex
Waarschuw beheerder
donateur
heb 1 zus
ga elk jaar met haar naar Dance valley
gezellig.
af en toe gezelig ff amsterdam in. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ene broer wordt wel steeds beter we slaan elkaar niet meer regelmatig met allerlei voorwerpen op de kop :vaag:

andere broer wordt juist minder hadden ene heel speciale band maar door mn FUCKING schoonzus met wie die nu gaat samenwonen is dit mooie plaatje uiteen komen te vallen :cry:
Waarschuw beheerder
hahaha sex met mn broertje..... Nee dank je....

Waarschuw beheerder
donateur
"Vanaf nu slaapt iedereen weer op zijn eigen kamer !" :D

Ik heb 1 broer, waar ik het perfect mee kan vinden. Ik ben zelfs peetoom van zijn kind :D :D
(Ik ben ook de enige oom, hahaha)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gatver zeg :kots:
Nou je kan dan wel een goede band hebben met je broer of zus, maar er dan ook sex mee hebben :(
Nou nee dank je wel, moet er niet aan denken om sex met mijn broer te hebben.

Waarschuw beheerder
INBREEDERS!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
godsamme dit bedenk je toch nie ??? ziek is tot daaraantoe maar dit shame on you!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dankje!!!

En wat ik helemaal Creepy vind is dit:

als antwoord kwam te staan dat het wel vaker voorkomt dat broer en zus sex met elkaar hebben omdat er al een band bestaat en om te oefenen met sex.

Alsof ze willen zeggen, het is niet erg probeer maar... :S

Doet Tina het dan ook met haar broer?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
me broer heeft altijd t leven van mij en mn ouders verneukt en ken niet wachten tot ie 18 is over een paar maand dan kan ie t huis uit en hoef ik m voor mijn part nooit meer te zien! aju!
k heb echt een hekel aan m.. neej echt!

Waarschuw beheerder
Zowel met me broertje en zussies helemaal top.
Waarschuw beheerder
donateur
relatie met mn zusje?

nou (Y) hoor kan goed met dr opschieten, ik heb haar vorrige week nog meegenomen naar shockers

k vond het wel gezelli
Waarschuw beheerder
en zus vs. zus?
Waarschuw beheerder
en als je ouders scheiden en je moeder krijgt een nieuwe vriend... en die heeft kinderen waaronder een dochter van jou leeftijd en ze is lekker ... zou je het dan doen ?
Waarschuw beheerder
hje bedoelt met je stiefzus dan The GodFather.

ja ik wete niet is geen fam ofzo
Waarschuw beheerder
waarom niet? als het maar geen bloedverwant is lijkt me..
Waarschuw beheerder
zou wel een grote gezeik worden dan tussen je ouder en je stiefouder ;D
Waarschuw beheerder
sneu voor me moeder, schijt aan die stiefvader..
hou wel van een uitdaging ;)

Waarschuw beheerder
Ben ik ff blij dat ik enigs kind ben hehehhe...
ennuh nee ik vermaak me dan wel met mijn vriendje hoor je gaat toch niet met je broertje/zusje whatever het bed in verzin ff iets beterzz dan!

Waarschuw beheerder
Ik heb echt n top broer (Y)
Kzou echt niet zonder hem kunnen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Bah!! :bah:

Het idee al! Ik en mijn zus naar bed! :bah:

Mijn zus is een topwijffie en ik mag haar helemaal, maar met haar naar bed te gaan??
---------NO WAY!!---------
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 2 broers....en nee, ik moet er niet aan denken...brr

Waarschuw beheerder
Tja,wie zal t wel toegeven? :bah:

Waarschuw beheerder
Ik niet.... bij mij valt er niet zoveel toe te geven!!

Nee ik heb 1 echt broertje van 12, 2 halfbroers van 16 en 18 en 2 halfzusjes van 8 en 20... Maar ik zie ze allemaal toch bijna niet.

Ik heb liever sex met een speciale jongen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar je broertje IS toch een speciale jongen, da's juist het hele idee ervan! :P