Partyflock

Forumonderwerp · 608569
4557x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, zondag 20 april 2003 om 22:00

Waarschuw beheerder
heb iemand dit nog gezien zondag??

-1 gozer werd gewoon midde op de dansvloer ff gezogen :S
-later donderde er 2 zon pleehokje uit met de broek nog op hallef 7 :D

Waarschuw beheerder
Tja als je eenmaal geil bent... ;p
Waarschuw beheerder
donateur
ja beter geregeld toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Ach dat was bij Thunderdome: A Decade ook al zo, midden op de dansvloer.
Hehehe en toen was Thrillseeka er ook nog op ;)
Waarschuw beheerder
je kan ook niks meer doen en ja hoor staat het op PF.

Mag ik geen Prive leven ofzo :vaag:

Waarschuw beheerder
was wel lekker moet ik zeggen dank je kanjer :lief:
:bloos:
Waarschuw beheerder
ach ja, kzie t probleem er niet van in hoor. laat ze toch. wanneer komen ze nou eens met speciale hokjes????? :p

Waarschuw beheerder
whehe maatje vamme vroeg nog of ze hem ook nie ff kon doen ;):D:D:D

Waarschuw beheerder
Ceb@s ouwe geilpijp!!!

Waarschuw beheerder
volgende x houwe we gwoon een neuk&pijp meeting! :p
Waarschuw beheerder
ik zag wel een "stelletje" echt supergeil met elkaar dansen.. totaal van de wereld... dat meisje kon volgens mij niet eens meer praten van de ghb... vond het niet echt een relaxed gezicht.. hij zat helemaal aan dr tieten enzo...

echt te triest voor woorden eigenlijk :S

Waarschuw beheerder
tja k vin et eerlijk gezegd ook nie egt kennen hoor...maar ja as je leip bent doeje nou eenmaal rare dingen :S

Waarschuw beheerder
waarom, ik vond het lekker :)

Waarschuw beheerder
Keep on Tha Good work :)
Artiest {SHOWLIST artist 35947, 337}
Waarschuw beheerder
donateur
achter de draaitafels mag ook wel wat meer geneukt worden ;p
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
die gozer zal er vast geen probleem mee hebben gehad :D
Artiest Rydel
Waarschuw beheerder
Er moet gewoon n standaard dark-room komen op grote feesten.. veel beter idee! ;) :9 :9
Waarschuw beheerder
donateur
Darkroom ipv chillroom of alle2?

Waarschuw beheerder
Van een ander forum:

Zat ik ff te chillen bij de sigaretten erachter,stonden 2 meiden met redelijk korte rokkies

Maar goed niet echt bijzonder alleen een van die meiden liep naar haar vriend toe (neem aan dat het haar vriend was) en hij zat op de grond en die meid ging boven hem dansen.
Zie je zo langzaam een hand naar boven gaan en even later zat de vinger er best diep in.

Iedereen keek zo van maar het boeide hun blijkbaar niks,grappig wat je soms op die feesten ziet

Waarschuw beheerder
nou hier zat er nog een kwak op der wang :S:S
Waarschuw beheerder
Hahaha Flamie :d
Waarschuw beheerder
Ik citeer :

Zie je zo langzaam een hand naar boven gaan en even later zat de vinger er best diep in.

Hmmz, rare ervaring moet dat zijn geweest; als diegene die het waargenomen heeft, "het" al ziet dat die er best diep in zat.

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken je beter sex hebben op de tribune in de HMH :D

Waarschuw beheerder
ach jah als je t lekker vindt;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zou niet weten waarom niet

zou er zelf geen probleem mee hebben:)
Waarschuw beheerder
donateur
heheh...sja als je dr behoefte aan hep...doe je best ;)
Waarschuw beheerder
ik vind het triest.
Doe het lekker thuis...of in een hoekje waar niet iedereen er mee geconfronteerd wordt.

Waarschuw beheerder
jah, maar als je nou op een feesiej staat en t overkomt jou ineens..zeg je dan ook nee niet hier!!!!! ;)

Waarschuw beheerder
nah dan hoef k met jou niet te "partyen" ;):p
Waarschuw beheerder
donateur
Heb net Gay-test gedaan (zie andere topic)...sta ook niet bepaald te springen om met jou te "partyen"...niks persoonlijks hoor!! (Y)

Waarschuw beheerder
MWAHA MOOI!!!!!!!!! houwe zo!! :p:p
as je nog leuke vriendinnetjes heb toevallig.....;)
Waarschuw beheerder
achjoh de helf van de feest waar ik ben geweest werd vol gesext....

zelf ook wel eens een beetje aan mee gedaan dus kom nou...(ik heb alleen wel wat beters te doen gewoonlijk)

Waarschuw beheerder
volgende keer gewoon met ze alle mee doen je tampeloerus achterin die huig stoppen :)
en dan als je klaar bent, lekker de boel onderspuiten :)

Waarschuw beheerder
jah......proppe we em bij jou der ff in! :p
Waarschuw beheerder
Miss Stuitertje > waarom niet gewoon allebei ? :D

Ik vind dat als je er andere mensen niet mee lastigvalt, je gewoon je gang kan gaan. Vraag me ook wel ns af of sommige mensen niet gewoon jaloers zijn ;) want zoals ..::Bugged Out!::.. al zegt, als t jezelf overkomt vinden de meeste het niet erg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was maar een vraag of het er alle2 moet komen of 1 van de 2. Mij maakt het niet uit. Iedereen moet zelf weten wat hij doet.
Mij kom je alleen stuiterend tegen in de zalen met de goede muziek. :D:D

Waarschuw beheerder
hm dus jou kom k niet tegen in een darkroom? :( ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien als je me ontvoerd :D

Waarschuw beheerder
donateur
bah wat een viezerikke bestaan er toch op de wereld!!:p
Waarschuw beheerder
verschrikkelijk....k­ijk...een potje bekken kan ik me nog wel voorstelle :9

maar ff iemand op die vloer bewerke????:S
Waarschuw beheerder
gewoon vroeg op een feest zijn in de HMH, dan kan je rustig in je eigen tempo relax gebruik maken van de tribune

het was wel relax zo op de beat :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou nix mee hoor!!!!!!!
Keb t zelf zo vaak gedaan!:P:P

Neem aan dat als je t zoooo vaaaaaaaak op bed heb gedaan dat je toe bent aan een uitdaging!!!!
En da verschilt per persoon/stel! ja toch?

De ene vind t uitdagend in een auto op klaar lichte dag op de parkeer terrein van de plaatselijke Pol.buro en de andere midden op een feest!!!!!!!!!

Neem aan dat als je een realatie heb dat t spannender mot worden en ni SAAIER?!?!?!?!:S:S:S

Ni dat IDEREEN da mot doen, maar dat verschilt per persoon/stel...... toch??????

Hey Bronco: JIJ doet t elke dag op je bedje zekah?!?!:S:S
Wat zegguh ze nou over spijs dat verandert......
Of was t wat doet spijs veranderen..(heb ooit zoiets op school geleerd)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die voelde zich er waarschijnlijk erg thuis op awakenings!! whehehe!! heb het ook gezien op mystery land hoor!! wel grappig:P
Waarschuw beheerder
Cartman> Wat een gelul man.
Als ik naar een feest ga hoef ik niet geconfronteerd te worden met mensen die voor mijn neus iemand pijpen, vingeren of weet ik wat.
Tuurlijk, beetje zoenen en voelen á la, maar meer ook niet. En als je het dan toch zonodig op dat feest wil doen, dan een beetje in de hoek, of op de tribune ofzo. Maar midden op de dansvloer :bah:
Maar hey, als jij het wilt doen moet je helemaal zelf weten.
Ik vind het alleen erg kansloos

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, jij stemt zeker ook op Christen Unie ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Cartman is gewoon zo iemand die ervan houd om een duim in een meisje der kont te douwen midden op de dansvloer ;)

Ja, je heb van die mensen

Waarschuw beheerder
WTF jij met je CU? Ben het eens met bronco. Ik zou ze onderuitvegen als ik het zag, als is het alleen maar voor de lol. Als je wil neuken zoek je maar een wc op, of zoek je ergens een stil hoekie op.
Ken er ook gewoon door heen :bounce:, pak ik da pijpbekkie vast en gooi er een :xtc: in, hop en weggspoelen met een bauzzz of 2 [img cacheid=0000b63200005f0285b179be1a0012737d]http://www.smilies.nl/party/drinka.gif[/img]

Waarschuw beheerder
jezus bronco wat een preutse instelling, best bekrompen denkwerk van je! laat die mensen toch dr gang gaan, ze laten jou toch ook je gang gaan?dat je je daar al aan kan irriteren snap ik al helemaal niet als je er problemen mee hebt kijk je toch gewoon de andere kant op? damn hey..

Waarschuw beheerder
WC is nie bepaald praktisch hoor Haasjerepje maar midden op de dansvloer? Naah nie echt mijn idee en ik ben toch zeker geen lid van de Christen Unie, maar heb wel zelfrespect en dat is het verschil denkkkk

Waarschuw beheerder
donateur
Just like i said, als je nou een keertje gaat kijken op de EO-jongeren dag, verzeker ik je dat je dit soort taferelen niet op je oogbol krijgt.

Wat ik pas zielig vind, is dat de balpen geen veren heeft.

123321
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:9

Waarschuw beheerder
Keeeyy Zal ik me dan maar ff suf gaan neuken op shockers! Duw ik hem meteen overal zonder in hoplekee... HHHOEERRUUH.

Misschien kunnen we daarna nog ff een mac doen, ff de meid achter de toonbar rimmen. Hop
Want anders blijft het wel erg preuts hoor!

[img cacheid=0002ec0f0000f13d7947597d1a001273dd]http://www.smilies.nl/love/sperm.gif[/img][img cacheid=0002ec0f0000f13d7947597d1a001273dd]http://www.smilies.nl/love/sperm.gif[/img][img cacheid=0002ec0f0000f13d7947597d1a001273dd]http://www.smilies.nl/love/sperm.gif[/img][img cacheid=0002ec0f0000f13d7947597d1a001273dd]http://www.smilies.nl/love/sperm.gif[/img][img cacheid=0002ec0f0000f13d7947597d1a001273dd]http://www.smilies.nl/love/sperm.gif[/img]

Waarschuw beheerder
je doet je best maar mij heb je er niet mee, als jij daar plezier in beleefd moet je dat vooral doen

Waarschuw beheerder
Housepindakaas:

Waarom denk je dat de hoeren op de wallen de gordijnen dicht doen? niet omdat ze een sessie van de EO jongerendag bijwonen!

Waarschuw beheerder
misschien kom ik wel achter je staan om me suf te rukken..vind je geil toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ehm oke.

Waarom denk je dat je een winkelwagentje pakt als je in de c1000 boodschappen moet doen? Om je boodschappen in te doen (Y)

123321
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je vergelijkt appels met peren maar vraag me af of je dat wel begrijpt?

Bodymotion: Als je dat wil moet je da doen, maar denk nie dak er geil van word
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsssss, het zou mij geen moer boeien en als er ineens een lekkere chick voor m'n neus staat en vraagt of ze me mag pijpen, GO AHEAD!!!!!!

shop shop
Waarschuw beheerder
donateur
Respect voor pinda

123321

[img]http://damien.selwerd.nl/pv.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
*zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor ik vergelijk geen appels met peren, want anders had ik het fruit wel laten vallen.

De gordijnen gaan dicht vanwege de privacy die de hoeren de stiekeme klanten willen aanbieden, lijkt mij.

Waarschuw beheerder
Tsssss, het zou mij geen moer boeien en als er ineens een lekkere chick voor m'n neus staat en vraagt of ze me mag pijpen, GO AHEAD!!!!!!

Dan kom je vast wat te kort da je er zo om staat te springen! Ik zou der terug sturen naar de wallen.

BODYMOTION? Tegen WTF zit je te praten! Als jij achter me staat met die swans van je breek ik hem in twee [img]http://www.smilies.nl/laugh.gif[/img]. WHWHAHAHAHAHA prachtig deze topic :xtc: derbij en :bounce: maar.

Waarschuw beheerder
ja ik heb ook wel eens zoiets gezien alleen in een discotheek hier in de buurt...

Eeen vriendin van me wees me erop dat er een kerel in de hoek van de zaal werd gezogen:S...kerel zag er niet al te fris uit en die chick die met hem bezig was...was ook niet bepaald lekker ofzow :bah:

En het ergste was nog toen die kerel blijkbaar klaar was...kwam die griet er vanaf en liep mijn kant op...ze zat duidelijk zwaar onder de drugs...en terwijl ze mijn kant op liep keek ze me zwaar "geil" aan en veegde met haar hand haar mondhoeken schoon:S....nouuuuu mensen ik heb nog nooit zoiets razigs meegemaakt:D :S

Waarschuw beheerder
Zozozo dat valt me niks van je tegen pindakaas

Waarschuw beheerder
Je zegt er toch maar ff achter LIJKT MIJ. Zo van ik ben het niet.
Maaruu om ff serieus op dit door te gaan! Zijn feestje voor dit soort taferelen pak wat je pakken kan
ALs ik op qlimax sta te [img cacheid=000091b500005f76c68aeff91a00127453]http://www.smilies.nl/bounce/ukliam3.gif[/img] hoef ik nie te zien hoe iemand gekluifd wordt. Ga je maar eregens anders staan met die stijve swans. Duik je de [img cacheid=0012e2ee0005f23e9797c21d1a00127453]http://www.smilies.nl/overige/562.gif[/img] in.
Denk je dat security je gang laat gaan op de vloer daar, die schoppen je echt wel weg!
Waarschuw beheerder
ik heb het meegemaakt op sensation white dat een vent door 2 dames zowat afgezogen werd, z'n broek hing al op half 7 maar ze gingen niet door, misschien dat ze merkten dat er 7 man lachend stonden toe te kijken:p

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan wat mok je dan Apenkoppie83?
Volgens mij ben je gewoon jaloers dat jij geen bef-vinger-in-anus op de dansvloer aangeboden krijgt.

Christen Unie Power!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat jij wil joh! Laat je lekker afzuigen op de dansvloer door een meisje, die vervolgens door tig man wordt uitgejoeld! Nou Klasse hoor!!!

Jaloers? Naah zit niet te wachten op van die leeghoofden en bovendien heb ik geen feesten nodig om aan mijn trekken te komen hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Toppie (Y) Ik kom er wel.

Waarschuw beheerder
8 9 10! ruzie ;P

nehh ja weenie, denk voor een gozer dat het wel chill is, maar voorn meisje, ja weenie, vind het nie zo.. Als ik het zie moet ik wel altijd lache door de kop van die jongen.. Als je moet, dan moet je he..
Waarschuw beheerder
bodymotion> Pleur toch op met preuts man :S
Omdat ik geen 2 neukende vreemdelingen voor mijn neus hoef te zien op een feest zeker :S
Ik zeg al: Doe het in een hoekje!! Maar midden op de dansvloer gaat gewoon te ver. sim-pel.
In Marcanti was het ook altijd zo erg: werd er een meisje gevingerd in de hal bij de garderobe.
Geil hoor :S
En ach, als jullie mij preuts vinden, boeien :)

Waarschuw beheerder
haasjerepje, best grappig om te zien hoe figuren zoals jij zichzelf zo druk kunnen maken en zichzelf zo op laten naaien..zoooo verschrikkelijk simpel..WHAHAHAHAHAH­A

Waarschuw beheerder
bronco> als je je er aan stoort ga je toch de andere kant op man, het is toch niet zo dat je nergens anders heen kunt op een feest, begrijp me niet verkeerd, ik zou het zelf niet doen, maar anderen moeten het toch zelf weten?

Waarschuw beheerder
als mensen nou is wat minder op andere letten,valt het ook alweer een stuk minder op.

lekkerbelangrijk.nl laat de mensen die dat doen gewoon lekker hun gang gaan,klaar

zie liever mensen die met elkaar geilen dan mensen die ruzie lopen zoeken e.d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
precies..eindelijk wijze praat..

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij worden de dame en heer in kwestie in deze discussie tamelijk opgewonden als ze dit zo zien op de dansvloer dat ze zich gewoon geen houding weten te geven.

1 tip:

Als je 2 eenden buiten langs de sloot de liefde ziet bedrijven word je toch ook niet boos ? Het is gewoon een drang die op dan dat moment op die plek tot uiting komt.
Zelf ging ik er lekker voor zitten op de stoep, kijken hoe de eenden de liefde bedreven. Wat is er nou mooier als 2 zielen die samen smelten in 1?
(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lol

:9
Waarschuw beheerder
laten we dit maar laten voor wat is :)

Waarschuw beheerder
zie liever mensen die met elkaar geilen dan mensen die ruzie lopen zoeken e.d

(y)

Waarschuw beheerder
verstandig ja

Waarschuw beheerder
bodymotion> Pleur toch op met preuts man
Omdat ik geen 2 neukende vreemdelingen voor mijn neus hoef te zien op een feest zeker
Ik zeg al: Doe het in een hoekje!! Maar midden op de dansvloer gaat gewoon te ver. sim-pel.
In Marcanti was het ook altijd zo erg: werd er een meisje gevingerd in de hal bij de garderobe.
Geil hoor
En ach, als jullie mij preuts vinden, boeien

heh in de marcanti gingen ze altijd wel ff verder dan een beetje vingeren hoor :p
Waarschuw beheerder
ik wilde er niet al teveel over uitwijden, maar you get the drift ;)

Waarschuw beheerder
Nou sorry maar ik zit er ook niet op te wachten hoor, een stel dat midden op de dansvloer verder gaat dan zoenen en kroelen! Nee dank je. Ik ben totaal niet preuts, maar daar wil ik helemaal niet naar kijken. Iedereen moet doen waar hij zin in heeft ala, maar op deze manier dwing je anderen om te kijken en wat als die mensen daar nu geen zin in hebben? Dan zijn ze toch ook egoistisch bezig. Dus heb respect voor anderen (en ook voor je partner, zeker als jullie ver heen zijn want je krijgt er echt wel spijt van als je zo gezien bent volgens mij) en ga lekker in een hoekje of weet ik waar zitten, maar niet en publique blehh. Kansloos!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
op Sensation 2001 heb ik ook een vrouw gezien die door 2 gasten lomp hard werd gevingerd, daarna op de tribune zat er een meisje bovenop een jongen te rijden ondertussen zat ze de rest supergeil aan te kijken en op het hoogtepunt gewoon lomphard kreunen dat iedereen mee kan genieten. Op extrema forward in het beursgebouw 2 jaar geelden werd de helft van de zaal gescheiden door een gordijn, daar werd er ook ff eentje tegen een paal omhoog geneukt, dus reken maar dat er veel gebeurt op een feest en als die mensen er lol in hebben moeten ze dat zelf weten...
Waarschuw beheerder
Mwa, ik niet... n zaal waar n paar duizend man in past, en dan is 1 stelletje aan de gang of zo? Hoezo "dwing" je andere mensen dan te kijken? Je gaat mij niet zeggen dat je dan MOET kijken, je kan ook moven of de andere kant uitkijken. Van die paar seconden (tenzij je langer blijft kijken :9) raak je heus niet zo getraumatiseerd dat je het niet meer te boven komt...

Dus nogmaals, als je zin hebt,ga je gang... Je weet toch al dat iedereen raar gaat kijken als je bezig bent dus als je hat er voor over hebt, be my guest. Ik wil niet eens n boek opentrekken over plaatsen waar ik t met iemand gedaan heb, dus.... ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmzzz...Cartmen...sp­annender? Wat gebeurd er dan op die bovenetage van Fantasy allemaal ;)
hehe
Waarschuw beheerder
donateur
JA..zekah SPANNENDER!!!!!!!!

Vlg mij willuh de meeste mensen t lef hebbuh om zoiets te doen maar dat durven ze gewoon ni!!!
Het is ook ni zo (in mijn geval) dat ik da ga afspreken om zoiets te doen, maar als de situatie zich voordoet........BEN IK ER NI VIEZ VAN!!

EN DE MEESTE VAN JULLIE (DUS DE "ONGELOVIGEN") OOK NIET!!!
De liefde bedrijven/sex/neuken­/tjoppen/palen/heije­n enz...
moet ni uitmaken waar je t doet (vind ik!) als je t maar eens bent met je partner/partners over de plek! (gaat meestal vanzelfsprekend)

Laten we eerlijk zijn: Als je geil bent, ben je geil punt!!!
Nee, ik ga w88 totdat ik thuis ben of als iedereen weg is:S:S:S

Maarja........preuts­e/onervaren/verlegen­...enz mensen moeten er ok bestaan, anders was elke house party een GANGBANG!:P:P (geen slecht idee:D)

2 HHgen: zou JIJ dat ni willuh wetuh:P
Ben der vlg zondag AANWEZIG!!!!!!!
Doen we een "DUO"" ?:P
Artiest {SHOWLIST artist 2854, 38, 610, 3647, 20020}
Waarschuw beheerder
Cartman slaapt ook nooit.

whzp.

go go go go
Waarschuw beheerder
donateur
Dit ga je misschien gek vinden, dat heb ik dus ook gezien haha :) (maar dan op Shockers :) hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het maar ordinair als mensen gaan sexen midden op een feest. Ga dan idd maar op die ranzige wc's verder! (waar mij trouwens de zin al snel van over gaat) en niet op de dansvloer ofzo... walgelijk!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
nou.. als ik zou moeten kiezen op zo'n moment tussen de dansvloer en de WC's DAAR.. nou dan had ik het toch op de dansvloer gehouden, want GADVERDAMME die wc's waren RANZIG!

je stond gewoon in een laag van urine van 1.5cm hoog en iedereen zeek tegen de muren aan enzo.. gekkigheid.. bah
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
waarom heb ik dit nog nooooit gezien!?!?!?1 en ik ga alweer 7 jaar naar feesten onderhand ongeveer ehehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Als je geil bent moet je neuken.. klaar!!
Waar t ook is:P
Zou t nou zelf niet midden op de dansvloer gaan doen:P maar in een hoekje ofzo?? Why not?? :devil:
Waarschuw beheerder
Heb ik oogkleppen op ofzo :S nog niet gezien

Waarschuw beheerder
Zolang niemand per ongeluk in mn gezicht spuit vind ik alles best :devil:

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
inge&cris ---------------> whahahahahahahahahah­ahahahahaa
Waarschuw beheerder
't Zal je maar gebeuren, hahahah :kots:

Waarschuw beheerder
t'is wat met die ghb

Waarschuw beheerder
op de dansvloer beetje overdreven... maar gewoon in een hokje ff vozen is wel relaxt toch :D
hoe meer liefde er word bedrijft hoe beter :D
zie liever neukende mensen als vechtende mensen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Idd ClubJurgen...beter zo dan al dat muitende volk....

Cartmen -> ik ga volgende keer wel ff mee die darkroom in ;)

Inge&Chris -> gewoon ff een mondkapje op doen...komt alles goed.

*make love..listen to the music*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lekker :P
Waarschuw beheerder
oW LIEP DROM EEN GOZER OP sHCOKERS MET ZO EEN MONDKAPJE VOOR :d

2 Club jurgen> daar heb je een punt ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Mjah op shockers heb ik er ook wel een paar gezien maar wel in een hoekje en op de plee, verder niet echt,o ja daar bij mainstage bij de ehbo, maar goed als je het wil doen ofzo doe het in een fokking hoekje en niet midden op de dansvloer, ik zit er niet op te wachten als ik sta te jumpen dat er achter mij iemand zit te zuigen
Waarschuw beheerder
nou ja moet opzich wel kunnen er hangen geen bordjes dat het niet mag of zo

Waarschuw beheerder
Op shockers liep er ook eentje een prullenbak te penetreren:)... Ik bedoel maar, zo kan het ook... genoeg oplossingen:P
Waarschuw beheerder
ik vind dat als je er zin in hebt moet je dat gewoon kunnen doen en als iemand het niet bevalt gaat die toch lekker ergens anders staan koekeloeren.

is toch lekker een beetje lappebekken op de dans vloer!!!!!:D

houd de spanning er een beetje in!!!!

Waarschuw beheerder
whaha nieuwe bordjes op feesten, het is verboden om sex te hebben in dit gebied. Het is alleen toegestaan in de aangeboden gebieden. :P
Waarschuw beheerder
sex op een feest moet kunnen!!!!

maar kom op jongens...op de dansvloer!!!

ach maak mij het ook uit!! als ik er maar niet van op mijn bek glij :P

Waarschuw beheerder
Nou ik vind dat je het niet kan maken als je wilt sexen op een plek waar je gezien kan worden of het met iedereen wilt doen ga dan lekker naar een parenclub! Daar zijn die dingen voor.

Ik zit er echt niet op te wachten om een pijpend stel naast me te hebben op de dansvloer.

Doe het dan tenminste ff op de wc ofzo of in een stil hoekje.

Waarschuw beheerder
Weet je wel hoe ultiem geil!!! jezelf laten afzuigen in de menigte... ik denk dat menig iemand daar wel van kan genieten (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Op welke wc dan KimSt*r? Dames of heren?
Waarschuw beheerder
Spoot hij ze cum ook nog op onschuldige voorbijgangers?

Waarschuw beheerder
hahahah dick! hahahah
Waarschuw beheerder
uuuh Prima geregeld toch? Zou ut niet erg vinden als een leuke meid dat bij mij deed ;)
Waarschuw beheerder
Wes je hallucineerde..:P:P
Zie je zaterdag schat (K)
Waarschuw beheerder
2miss prinsess--> haha ja he kim had je die ook gezien...mano en ik ginge ze nog na doen :P whahaha hun waren echt TE TRIEST

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je er maar geen last van heb toch.....

Waarschuw beheerder
donateur
Op de wc.. Is makelijker gezegt dan gedaan.. Want bij de meeste wc's waar zo'n juffie zit laten ze geen jonge op de dames wc en andersom ook niet:D
Waarschuw beheerder
Volgende keer even mij waarschuwen... lijkt me prachtig om een dame dan net even een zetje te geven, zodat die gast daar helemaal alleen (en natuurlijk onbedekt) midden in een cirkel staat..:)

Waarschuw beheerder
row? ik en hallicuneren?? :p:P nee t was egt zo whehe...maare..waar the fuck zie je me zaterdag dan??? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat was ik... ;) Zag het er cool uit ????

Waarschuw beheerder
heb iemand dit nog gezien zondag??

-1 gozer werd gewoon midde op de dansvloer ff gezogen

tjah als je geil bent... waarom niet hehe

Waarschuw beheerder
Ze hebben daar wel HEEL goede schoonmakers!!!
O:)
Waarschuw beheerder
Wes Technowarx ofso..Mano zei dattie jou meenam :S
Artiest SeNz
Waarschuw beheerder
Eindhoven Airport, MysteryLand... 97 ofzo ...weet ik veel.. ik had grote ruzie met een ex en die zou ook komen... tis allemaal heel goed en lekker afgelopen ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
22 juni 1996 Mystery Land, Airport Eindhoven
Waarschuw beheerder
Naja zoiets overkomt mij nou nooit... :P

Maar ik snap ook het probleem niet zo, je schijnt er vreselijke trauma's aan over te houden omdat je zelf zo nodig naar twee mensen moet kijken die seks hebben op een feest.

Vind het juist best wel leuk dat ze dat durven terwijl ze weten dat iedereen naar ze kijkt.
Of ze zijn te ver weg om het te begrijpen.