Partyflock

Forumonderwerp · 608569
4556x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, zondag 20 april 2003 om 22:00

Waarschuw beheerder
heb iemand dit nog gezien zondag??

-1 gozer werd gewoon midde op de dansvloer ff gezogen :S
-later donderde er 2 zon pleehokje uit met de broek nog op hallef 7 :D

Waarschuw beheerder
Tja als je eenmaal geil bent... ;p
Waarschuw beheerder
donateur
ja beter geregeld toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Ach dat was bij Thunderdome: A Decade ook al zo, midden op de dansvloer.
Hehehe en toen was Thrillseeka er ook nog op ;)
Waarschuw beheerder
je kan ook niks meer doen en ja hoor staat het op PF.

Mag ik geen Prive leven ofzo :vaag:

Waarschuw beheerder
was wel lekker moet ik zeggen dank je kanjer :lief:
:bloos:
Waarschuw beheerder
ach ja, kzie t probleem er niet van in hoor. laat ze toch. wanneer komen ze nou eens met speciale hokjes????? :p

Waarschuw beheerder
whehe maatje vamme vroeg nog of ze hem ook nie ff kon doen ;):D:D:D

Waarschuw beheerder
Ceb@s ouwe geilpijp!!!

Waarschuw beheerder
volgende x houwe we gwoon een neuk&pijp meeting! :p
Waarschuw beheerder
ik zag wel een "stelletje" echt supergeil met elkaar dansen.. totaal van de wereld... dat meisje kon volgens mij niet eens meer praten van de ghb... vond het niet echt een relaxed gezicht.. hij zat helemaal aan dr tieten enzo...

echt te triest voor woorden eigenlijk :S

Waarschuw beheerder
tja k vin et eerlijk gezegd ook nie egt kennen hoor...maar ja as je leip bent doeje nou eenmaal rare dingen :S

Waarschuw beheerder
waarom, ik vond het lekker :)

Waarschuw beheerder
Keep on Tha Good work :)
Artiest {SHOWLIST artist 35947, 337}
Waarschuw beheerder
donateur
achter de draaitafels mag ook wel wat meer geneukt worden ;p
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
die gozer zal er vast geen probleem mee hebben gehad :D
Artiest Rydel
Waarschuw beheerder
Er moet gewoon n standaard dark-room komen op grote feesten.. veel beter idee! ;) :9 :9
Waarschuw beheerder
donateur
Darkroom ipv chillroom of alle2?

Waarschuw beheerder
Van een ander forum:

Zat ik ff te chillen bij de sigaretten erachter,stonden 2 meiden met redelijk korte rokkies

Maar goed niet echt bijzonder alleen een van die meiden liep naar haar vriend toe (neem aan dat het haar vriend was) en hij zat op de grond en die meid ging boven hem dansen.
Zie je zo langzaam een hand naar boven gaan en even later zat de vinger er best diep in.

Iedereen keek zo van maar het boeide hun blijkbaar niks,grappig wat je soms op die feesten ziet

Waarschuw beheerder
nou hier zat er nog een kwak op der wang :S:S
Waarschuw beheerder
Hahaha Flamie :d
Waarschuw beheerder
Ik citeer :

Zie je zo langzaam een hand naar boven gaan en even later zat de vinger er best diep in.

Hmmz, rare ervaring moet dat zijn geweest; als diegene die het waargenomen heeft, "het" al ziet dat die er best diep in zat.

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken je beter sex hebben op de tribune in de HMH :D

Waarschuw beheerder
ach jah als je t lekker vindt;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zou niet weten waarom niet

zou er zelf geen probleem mee hebben:)
Waarschuw beheerder
donateur
heheh...sja als je dr behoefte aan hep...doe je best ;)
Waarschuw beheerder
ik vind het triest.
Doe het lekker thuis...of in een hoekje waar niet iedereen er mee geconfronteerd wordt.

Waarschuw beheerder
jah, maar als je nou op een feesiej staat en t overkomt jou ineens..zeg je dan ook nee niet hier!!!!! ;)

Waarschuw beheerder
nah dan hoef k met jou niet te "partyen" ;):p
Waarschuw beheerder
donateur
Heb net Gay-test gedaan (zie andere topic)...sta ook niet bepaald te springen om met jou te "partyen"...niks persoonlijks hoor!! (Y)

Waarschuw beheerder
MWAHA MOOI!!!!!!!!! houwe zo!! :p:p
as je nog leuke vriendinnetjes heb toevallig.....;)
Waarschuw beheerder
achjoh de helf van de feest waar ik ben geweest werd vol gesext....

zelf ook wel eens een beetje aan mee gedaan dus kom nou...(ik heb alleen wel wat beters te doen gewoonlijk)

Waarschuw beheerder
volgende keer gewoon met ze alle mee doen je tampeloerus achterin die huig stoppen :)
en dan als je klaar bent, lekker de boel onderspuiten :)

Waarschuw beheerder
jah......proppe we em bij jou der ff in! :p
Waarschuw beheerder
Miss Stuitertje > waarom niet gewoon allebei ? :D

Ik vind dat als je er andere mensen niet mee lastigvalt, je gewoon je gang kan gaan. Vraag me ook wel ns af of sommige mensen niet gewoon jaloers zijn ;) want zoals ..::Bugged Out!::.. al zegt, als t jezelf overkomt vinden de meeste het niet erg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was maar een vraag of het er alle2 moet komen of 1 van de 2. Mij maakt het niet uit. Iedereen moet zelf weten wat hij doet.
Mij kom je alleen stuiterend tegen in de zalen met de goede muziek. :D:D

Waarschuw beheerder
hm dus jou kom k niet tegen in een darkroom? :( ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien als je me ontvoerd :D

Waarschuw beheerder
donateur
bah wat een viezerikke bestaan er toch op de wereld!!:p
Waarschuw beheerder
verschrikkelijk....k­ijk...een potje bekken kan ik me nog wel voorstelle :9

maar ff iemand op die vloer bewerke????:S
Waarschuw beheerder
gewoon vroeg op een feest zijn in de HMH, dan kan je rustig in je eigen tempo relax gebruik maken van de tribune

het was wel relax zo op de beat :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou nix mee hoor!!!!!!!
Keb t zelf zo vaak gedaan!:P:P

Neem aan dat als je t zoooo vaaaaaaaak op bed heb gedaan dat je toe bent aan een uitdaging!!!!
En da verschilt per persoon/stel! ja toch?

De ene vind t uitdagend in een auto op klaar lichte dag op de parkeer terrein van de plaatselijke Pol.buro en de andere midden op een feest!!!!!!!!!

Neem aan dat als je een realatie heb dat t spannender mot worden en ni SAAIER?!?!?!?!:S:S:S

Ni dat IDEREEN da mot doen, maar dat verschilt per persoon/stel...... toch??????

Hey Bronco: JIJ doet t elke dag op je bedje zekah?!?!:S:S
Wat zegguh ze nou over spijs dat verandert......
Of was t wat doet spijs veranderen..(heb ooit zoiets op school geleerd)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die voelde zich er waarschijnlijk erg thuis op awakenings!! whehehe!! heb het ook gezien op mystery land hoor!! wel grappig:P
Waarschuw beheerder
Cartman> Wat een gelul man.
Als ik naar een feest ga hoef ik niet geconfronteerd te worden met mensen die voor mijn neus iemand pijpen, vingeren of weet ik wat.
Tuurlijk, beetje zoenen en voelen á la, maar meer ook niet. En als je het dan toch zonodig op dat feest wil doen, dan een beetje in de hoek, of op de tribune ofzo. Maar midden op de dansvloer :bah:
Maar hey, als jij het wilt doen moet je helemaal zelf weten.
Ik vind het alleen erg kansloos

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, jij stemt zeker ook op Christen Unie ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Cartman is gewoon zo iemand die ervan houd om een duim in een meisje der kont te douwen midden op de dansvloer ;)

Ja, je heb van die mensen

Waarschuw beheerder
WTF jij met je CU? Ben het eens met bronco. Ik zou ze onderuitvegen als ik het zag, als is het alleen maar voor de lol. Als je wil neuken zoek je maar een wc op, of zoek je ergens een stil hoekie op.
Ken er ook gewoon door heen :bounce:, pak ik da pijpbekkie vast en gooi er een :xtc: in, hop en weggspoelen met een bauzzz of 2 [img cacheid=0000b63200005f0285b179be1a0012737d]http://www.smilies.nl/party/drinka.gif[/img]

Waarschuw beheerder
jezus bronco wat een preutse instelling, best bekrompen denkwerk van je! laat die mensen toch dr gang gaan, ze laten jou toch ook je gang gaan?dat je je daar al aan kan irriteren snap ik al helemaal niet als je er problemen mee hebt kijk je toch gewoon de andere kant op? damn hey..

Waarschuw beheerder
WC is nie bepaald praktisch hoor Haasjerepje maar midden op de dansvloer? Naah nie echt mijn idee en ik ben toch zeker geen lid van de Christen Unie, maar heb wel zelfrespect en dat is het verschil denkkkk

Waarschuw beheerder
donateur
Just like i said, als je nou een keertje gaat kijken op de EO-jongeren dag, verzeker ik je dat je dit soort taferelen niet op je oogbol krijgt.

Wat ik pas zielig vind, is dat de balpen geen veren heeft.

123321
laatste aanpassing