Partyflock

Forumonderwerp · 607872
21 volgers · 107231x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
goh, en ik maar denken dat dit topic speciaal was geopend voor dingen die anders zouden kunnen.... :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je gelijk antwoord :)
Waarschuw beheerder
donateur
gezeik heb je iig. altijd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe inderdaad
Waarschuw beheerder
donateur
Dat blijkt maar weer Medic ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als dat verandert, eet ik me hoed op :D

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Deel topics in in meerdere pagina's...nu laad ie altijd erg lang bij grote topics. OF zorg voor een professioneel topic, als ik ff wat aan mag raden:
http://www.invisionfree.com
Waarschuw beheerder
misschien is dit al gezegd, maar ik probeer het gewoon.

Is het niet een idee om een minimale activiteit te verwachten van je leden? Daarmee bedoel ik: als iemand meer dan 3 maanden niet actief is geweest / niet meer heeft ingelogd dat zijn profiel dan wordt gewist? (zoals bijv. bij hotmail) Er staat al keurig wanneer iemand als laatste actief was. Kan er dan geen link gemaakt worden met DELETE.

misschien dat dit een hoop tijd kan schelen en handig tegen wildgroei.
Waarschuw beheerder
B.A.L. 19 februari 2004 14:36
Deel topics in in meerdere pagina's...nu laad ie altijd erg lang bij grote topics.

je kan zelf bepalen hoeveel reacties je op een pagina ziet, wel is in je instellingen gekeken?
Waarschuw beheerder
donateur
2 Medic & Mixie: Hahahahahahahhahahaaa :D
Waarschuw beheerder
Deze posts zullen ook wel weer verwijdert worden :jaja:

Waarschuw beheerder
Zo, sta ik weer ff voor lul...thanks mixie
Waarschuw beheerder
Profiel bekeken: 24176

Door wie dan?? :D
Op Lycos kun je dat ook zien.
Net als met pagina's bekeken, dat je kunt kijken hoeveel pagina's iemand bekeken heeft in de afgelopen periode, dat je de laatste 30 geregistreerde gebruikers ziet die je profiel hebben bekeken :)
Waarschuw beheerder
Ik mis alleen maar een manier op soort party zoeken(wat voor soort muziek) als er weer een nieuwe party is wat voor soort muziek ze draaien

verder (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Leden die tijdelijk zijn verbannen staan niet meer in de vriendenlijst (is een btje vreemd vind ik)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zouden voor nieuwe mensen de help pagina als startpagina moeten maken voor de eerste 10 keer ofzo dat ze inloggen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Er mogen van mij wel weer een paar genre's meer bij muzieksmaak worden gezet (profiel)...

Genre's die er wat mij betreft bij mogen:
- IDM
- Early hardcore (aangezien daar ook weer steeds meer aparte zalen voor komen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja de tijd die vermeld staat achter een topic (tijd van laatste bericht bij laatste of nieuwste) komt soms niet overeen met de tijd die bij het laatste bericht staat vermeld.

Niet bij allemaal, maar bij sommige die geplaatst zijn vlak voor het overgaan naar een nieuwe minuut ( :-s )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het aanpassen van een topicnaam zou wel handig zijn soms.
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je envelopjes voor :)
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, envelopjes.. maar als ik een "je bericht is verwerkt" terug krijg kan ik nooit zien welk bericht nu daadwerkelijk verwerkt is (wel zo prettig als je in die tussentijd al 4x een envelopje gebruikt hebt)

Maybe een terugkoppeling naar de url in de verwerking ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Idd. aangezien ik een notoire rode enveloppen klikker ben ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Kun je dat ook niet zien als je op +1 bericht drukt??
Waarschuw beheerder
Jawel, maar als je een discussie hebt met iemand, of gewoon een PB conversatie, is dat lastig. Ik spreek admins ook weleens over pb, en danwel niet over zaken waar ik ook de envelopjes voor kan gebruiken...

Dus misschien makkelijk om geciteerd neer te zetten waar het over ging.

Bijvoorbeeld :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Admins ---> Zie help!

Staat en leuke functie genaamd [cite] !!

ofja voordat ik een ban krijg: :-p

Waarschuw beheerder
Ik heb al een x een pb'tje hier voor gestuurd,maar dat was toen te veel werk volgens mij.

Als je bij gebruiker aanpassen voor verhoogde privacy kiest.

Dan staat er bij dat alleen laast hier vervalt.

Dus dat alleen de dag te zien is wanneer je online bent geweest.

Weet niet of ik het duidelijk uitleg maargoed.

Maar wat je er ook wel bij mag zetten is dat,

Mensen niet kunnen zien dat je online bent in hun vriendenlijst.

En het aantal pagina's wat je bekeken hebt word afgerond.
Waarschuw beheerder
Je weet het toch?
Waarom moet je dat erbij zetten dan?
Waarschuw beheerder
donateur
PF is rond dit tijdstip vaak te druk en traag. Ik krijg te vaak te zien 'deze pagina kan niet worden weergegeven'. Misschien een idee om een max. aantal leden tegelijk online te laten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Minderjarige leden kunnen ook gewoon kaarten winnen voor feesten waar de leeftijd bijvoorbeeld 18 jaar of ouder is.

Op het moment heeft ook een 15 jarig meisje kaarten gewonnen voor Multigroove war je toch echt 18 voor moet zijn.

Uiteraard zal ze met de redelijk slechte leeftijdscontrole er toch wel inkomen, maar ik vind dat een site als PF hier niet aan mee zou moeten werken (denk nog ff aan het 15 jarige XTC slachtoffer met de nodige slechte publicatie achteraf)

Het probleem hierbij is dan wel dat mensnen een valse leeftijd invullen, maar dat zou voorkomen kunnen worden door dit niet bekend te maken of door het alleen bij het beleid neer te zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
Om even terug te vallen op mijn vorige reply: heeft PF op dit moment problemen ofzo. Hij is aardig vaak niet bereikbaar. ik ben geen expert maar ligt het hier aan?:
load: 2338% (web) 3338% (db)
546 leden, ? gast online

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt er zijn problemen maar zoals gewoonlijk: wordt daar aan gewerkt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zegt de overheid ook altijd.;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat klopt ;) alleen krijgen hun ruim 9000 euro per maand ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begin me toch eigelijk wel steeds meer te ergeren aan de traagheid en het vele uitvallen van PF. Ik dacht dat donateurs een beetje vlotte doorstroom kregen?...;)
Waarschuw beheerder
donateur
same here :(

het is de laatste dagen wel heel erg... :/
Waarschuw beheerder
Minderjarige leden kunnen ook gewoon kaarten winnen voor feesten waar de leeftijd bijvoorbeeld 18 jaar of ouder is.

Op het moment heeft ook een 15 jarig meisje kaarten gewonnen voor Multigroove war je toch echt 18 voor moet zijn.
:respect:

Het uitvallen en de traag heid is vervelend, maar mij hoor je niet klagen. Ik ben immers geen donateur :)
Waarschuw beheerder
donateur
wordt er trouwens al wat ondernomen of bedacht tegen het groeiende aantal leden?

de laatste tijd hoor ik alleen maar klachten en blijven een hoop vaste leden weg... :(

Ik heb ook het idee dat er snel wat ondernomen moet worden, omdat PF anders echt uit z'n voegen barst (als dat al niet gebeurd is)
Waarschuw beheerder
Ik denk niet echt dat een ledenstop nodig is.
Ik vind het juist wel gezellig :9

Dat PF af en toe een beetje traag is, maakt mij niet uit hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk juist wel dat er een ledenstop aangemaakt moet worden. Wel tijdelijk te verstaan dan...

Ik vind dat de site nu wel mensen aan gaat trekken die, naar mijn mening hier helemaal niks te zoeken hebben! Laat ons hun effe wegjagen dan! Dit dus in combinatie met de ledenstop zal alles zeer voorspoedig verlopen en voila.... we hebben weer serversnelheid! :P
Waarschuw beheerder
Ik vind dat de site nu wel mensen aan gaat trekken die, naar mijn mening hier helemaal niks te zoeken hebben!

Je hebt gelijk. Dit komt door mijn mening dat mensen partyflock als CU2 gebruiken en puur voor de pb's.
Ook vind ik de wazi's zwaar irriterend. Ik schrijf zo'n 10 rode envelopjes op een dag...

Ik denk niet dat je met een leden stop dit tegen werkt...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat PF af en toe een beetje traag is, maakt mij niet uit hoor...

Een beetje :S Ik moet de laatste dagen gem. 15sec. tot 1 minuut wachten tot een topic geopent is :S

Ze moeten nieuwe leden maar beperkte bevoegdheden geven.
- 1ste 2 maanden geen topics openen, nergens voor nodig. Als je nieuw bent heb je genoeg aanbestaande topics.
- Nieuwe leden maar 5 berichten p. dag voor een maand ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
MedicMan ik ben het helemaal met je eens ! :flower:
Waarschuw beheerder
Daar mag ik me ook wel bij aansluiten :)
Dat voorkomt ook weer fake mensen (F)

Waarschuw beheerder
donateur
2 knits:

Ik denk niet dat je met een leden stop dit tegen werkt...

Nee helemaal gelijk! (Y)
Alleen het remt wel af dan! :yes:
En dit dus terwijl we dan gaan zoeken naar betere oplossingen dan zoals het nu gaat.
En als die gevonden is dat dan eventueel (:P) de ledenstop weer annuleren dan moet het toch wel weer de goede kant opgaan??

Aan het gebruik van PF zal het niet minder om worden, misschien nog wel beter ook!
PF zal door een ledenstop toch niet langzaam aan dood gaan, want leden zoals jij en ik zijn toch haast 24/7 ingelogd! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ledenstop komt er niet. Ze willen niet discrimineren, endat doe je als je een ledenstop invoert.
Ze mogen wel strenger zijn mbt. het openen van totaal zinloze topics. Je hoeft misschien niet meteen een ban te krijgen, maar 1 week geen topics openen ofzo ;)

ps. same here 24/7 :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Ze mogen wel strenger zijn mbt. het openen van totaal zinloze topics. Je hoeft misschien niet meteen een ban te krijgen, maar 1 week geen topics openen ofzo

Nee niet meteen na een week, maar ik weet gewoon dat Partyflock efficienter gebruikt kan worden.. :)
Maar wat ik bedoel is dat de ledenstop niet er meteen voor zorgt dat je dus een ban krijgt als je na een week geen topic opent, maar dit dus als tijdelijke oplossen totdat er een servertje bijvoorbeeld er bij geplaatst is... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ff een vraag voor t0mm1e of een andere partyflock medewerker:

Wat zorgt nu voor de meeste "problemen".

Zijn het de pagerequests cq dataverkeer?
De PB berichten ?
Plaatsen van forum berichten ?
Stats paginas ?

Of misschien een combinatie of juist iets totaal anders ?
Waarschuw beheerder
donateur
Deze ideeën zijn al vaker voorgesteld en ik weet niet wat ermee gebeurt, blijkbaar niet veel. Het lijkt er nu wel op dat PF uit zijn voegen barst. Tijd voor maatregelen dus, want zo te zien hebben we er allemaal last van.

En hoe kan dit, een onbekend aantal gasten online:
1029 leden, ? gast online

Kijk, het totaal aantal pagina's bekeken laat een dalende lijn zien:
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/diagram.php?;NOCACHE=true[/img]

Het aantal forumberichten stijgt ook niet:
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/diagram.php?TYPE=posts[/img]

En het aantal nieuwe leden lijkt constant te blijven:
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/diagram.php?TYPE=newmemb[/img]

Dus is PF nu over een grens gegaan die ze niet aankunnen?