Partyflock

Forumonderwerp · 607872
21 volgers · 107281x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je ook een grafiek van de leden vanaf begin af tot vandaag de dag, maar dan in een stijgende lijn??

Misschien zie je dan pas waarom :)
En misschien dat er ook nog een grafiek is van hoeveel mensen er per dag online zijn, verspreidt over een paar weken dan, want dat kan ook wel zijn problemen geven denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Eigelijk zouden we moeten weten hoeveel leden erbij zijn gekomen sinds ze die nieuwe servers hadden aangeschaft. Dat zou vast wel verdubbeld zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
als we kijken naar de grafiek met nieuwe aanmeldingen dan kan je ongeveer wel een schatting maken.

Ik denk de afgelopen paar maanden dat er zeker 3000 nieuwe leden per maand bij zijn gekomen

Waarschuw beheerder
donateur
3000?

Ik dacht dat in oktober dat die servers erbij geplaats zijn, maar zeker weten doe ik het niet :$

25 oktober is een maat van mij lid geworden, die had nr: 38675

Vandaag, nu op dit moment nieuwste lid heeft nr: 71853 :|

dus in ongeveer 5 maandjes heeft partyflock er 33178 accounts erbij!

Dat is een kleine verdubbeling!
Kan het me voorstellen dat eerdaags bij de servers de harde-schijven er van ellende er tussen uit schieten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kan het me ook voorstellen dan dat de server ook vaak over zijn nek gaat!

Trouwens een paar maanden geleden was het dood normaal als er ongeveer 350 online waren!
Nu zijn er 1093 op dit moment online!
Waarschuw beheerder
donateur
wordt daar aan gewerkt

Nu ben ik wel benieuwd wat daaronder wordt verstaan. Misschien een idee om de veranderingen of het oplossen van problemen ergens te vermelden?
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien een idee om de veranderingen of het oplossen van problemen ergens te vermelden?

Idd. wij pf junks worden graag op de hoogte gehouden, we brengen immers ook ideeen aan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
precies! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook nog even nagedacht.

Nu op dit moment zijn er 1163 leden online.
Dit betekent dat afgelopen 5 minuten 1163 pc's een verbinding hebben gemaakt met de server van partyflock. Dat begrijp ik er uit als ik op de statistieken druk...

Dat zal toch de server errug veel verwerking kosten!
En dat maakt niet uit wat je aan het laden bent op je pc van Partyflock uit, maar continue zullen er wel 500 wachtenden voor je zitten... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niet super veel verstand van computers, maar ik denk het volgende:

Dat een server werkt als een computer en als bij de computer de schijf vol is werkt hij langzamer.
Is het dan geen idee om topics die dubbel zijn en binnen een paar minuten gekaapt zijn door de oude rotten van het forum als kloot-forum meteen na sluiten te verwijderen????

We hebben op dit moment 2 servers????

Misschien is het dan een idee om de site op te splitsen bijvoorbeeld:

Op server A de feesten en het Forum.
Op server B de PBtjes en overige zaken.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan met een beetje verstand van computers ga ik je én wel én geen gelijk geven... :)

1 Wat doen al die KORTE gesloten topics nog op de server, waar echt niemand meer naar kijkt? Ondertussen zal het wel dagen lang werk kosten om al die topics er tussen uit te spitten...
Harde schijven die gaan wel opgeschoont worden en denk dat het wel 'ietsjes' zal schelen, maar ook niet veel, maar denk toch eerder dat het ligt aan de aantal gebruikers die in 1 keer verbinding maken met de server..

Trouwens servers zijn al gesplitst: 1 = Loadserver en 2 is databaseserver

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Liever een server voor donateurs, hehehe...;)

Waarschuw beheerder
donateur
Is wel een goed idee! :9

Als dat kon.... :)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan dat.
Gewoon doen. Ik word meteen donateur dan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Servers zijn al gesplits ja :)

Waarschuw beheerder
donateur
dus in ongeveer 5 maandjes heeft partyflock er 33178 accounts erbij!

Dat is een kleine verdubbeling!

ik heb daar al eens een berekening op losgelaten, maar momenteel verdubbelt het ledental iedere 152 dagen

zie ook hier:
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/652400

75.000ste lid komt rond 17 maart
100.000ste lid komt ergens in mei
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is toch een party site?

Ban dan alles wat er niet mee te maken heeft.
zoals; voetbal, chat, onzin&humor, sport&spel...

back 2 basic
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar, 95% van de ideeen die hier staan, slaan nergens op.
Het was oorspronkelijk bedoeld om functionaliteit aan de tand te voelen.

Nu komen mensen die weinig verstand van computers hebben en/of weinig verstand van databases en/of weinig verstand van web en/of weinig verstand van scripting ala php en/of weinig verstand hebben van hoe Pf in elkaar zit met allerlei oplossingen, die gewoon ja ..
Niet werken of helemaal geen oplossing zijn :)

Ik kan bij elk bericht gaan uitleggen _waarom_, maar dat kost tijd, tijd die ik veel beter kan gebruiken.
Afgelopen 2 dagen ben ik bijvoorbeeld bezig geweest de software fout te vinden waardoor de server steeds tijdelijk 'vastliep'. Die is nu wel gevonden, maar er moet weer gebruik gemaakt worden van een eenvoudiger stukje software waardoor er weer meer queries nodig zijn. Dat moet ik weer zien af te vangen door zelf bepaalde zaken op te lossen mbv bijvoorbeeld shared memory. Maar dan moet er ook rekening gehouden met bijvoorbeeld stale entries en garbage collecting in het algemeen.

Het is wel leuk, roepen dat alle inactieve leden verwijderd moeten worden. Misschien dat het wel 0.1% snelheidswinst oplevert, maar het zijn geen mooie oplossingen.

Dit topic sluiten bijvoorbeeld, levert hoogst waarschijnlijk ook een snelheidswinst op. Dus zo kunnen we bezig blijven.

Er staat ook nog steeds een grote lijst met zaken die allemaal gedaan kan of moet worden. Daarbij, krijg ik niet genoeg donaties binnen om van te leven, dus zal ik ook nog moeten denken aan een toekomst naast Pf. Ja echt waar!

Ik waardeer verder wel de discussie die hier onstaat hoor, gewoon doorgaan, soms zitten er best puntjes tussen die direct of anders aangepast wel uitgevoerd kunnen worden, of die me op ideeen brengen.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
misschien zorgen dat wanneer een topic geopend wordt en het is dubbel, dat ie NIET geopend KAN worden:D ??

Waarschuw beheerder
donateur
Onmogelijk dagmar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jammer morkytje..:S

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Dan nu mijn reactie op de post van t0mm1e...

Gelijk heb je, een gros van de dingen die hier staan lossen geen problemen op. Dat is alleen maar zoeken naar meer werk. En meer werk kost meer tijd! :)

Ik las al: ik citeer:
Daarbij, krijg ik niet genoeg donaties binnen om van te leven, dus zal ik ook nog moeten denken aan een toekomst naast Pf. Ja echt waar!

Dus het loopt niet echt goed met de donaties.
Misschien dat je naast het technische gedeelte je ook moet richten om Partyflock meer winstgevender te maken... :)

Ik zie als ik op donaties klik dat er maar 459 man van de ongeveer 72000!!!
een donatie hebben gedaan. Vind ik toch wel vrij weinig! :|
En donatie wat ik heb gedaan, dat maakt het zeker niet bepaald leefbaar voor jou!

Ik weet dat je niet gesponsord wilt worden door grote ondernemingen. En dat is een keuze van jou die ik wel respecteer. Het voordeel is dan hieruit dat je over ELK feest hier op de site kan discussieren en kan behandelen... Mits je een sponsor vind die je dus wel de gratie verleend om items te behandelen voor dingen die de sponsor niet steunt en geen banners loslaat op de site...
Maar zie die maar eens te vinden. :) Mission Impossible denk ik. :(

Dus heb er even over na gedacht en denk dat het misschien wel een goed idee is om op de overzichtlijst een oproep van jou, t0mm1e dus, te doen dat mensen moeten gaan doneren!
Want anders kan er een tijd aankomen dat de stekker eruit getrokken moet worden!
Het voordeel voor jou is dat de kans dat er meer binnen komt veel groter is dan wat het nu is.
En ik hoop dat dit toch wel een oplossing kan wezen zonder dat er sponsors aan te pas moeten komen of dat de stekker eruit getrokken moet worden.

In ieder geval mijn donatie gaat zodirect weer m'n deur uit en dus bij deze een oproep voor iedereen die mijn berichtje leest om een donatie te doen! :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 t0mm1e: we zijn iig. blij met een reactie van je :D Volgende week weer een update ;p

Is het een idee om feest organisaties te laten doneren dmv reclame berichten, een logo ofzo iets?
Waarschuw beheerder
Dit is toch een party site?

Ban dan alles wat er niet mee te maken heeft.
zoals; voetbal, chat, onzin&humor, sport&spel...

back 2 basic

Chat + Onzin&Humor mogen van mij wel blijven. Voetbal ben ik met je eens. Please Drugs mag van mij echt weg... HoEvEeL PiLlUh KaN JiJ oP In Un WieJkenD?? :frusty:

Nu komen mensen die weinig verstand van computers hebben en/of weinig verstand van databases en/of weinig verstand van web en/of weinig verstand van scripting ala php en/of weinig verstand hebben van hoe Pf in elkaar zit met allerlei oplossingen, die gewoon ja niet werken ..
Lief dat je ons bedankt dat we met je meedenken :lief:

Het feit dat ik geen donateur ben is puur door de heisa er omheen. Het feit dat er donateur onder je profiel/forum pic staat doet mij al niet doneren.
Zelf zou ik het wel makkelijk vinden als ik het kan zien. (Hoeveel je in totaal gedoneerd hebt) Dat weet ik B)
Als er nou een mogenlijk heid zou zijn dat anderen niet kunnen zien, dat ik gedoneerd heb, daar het niet onder mijn profiel/forum pic zou staan, en dat ik persoonlijk wel kan zien in mijn profiel, krijg je van mij vandaag nog 100 euro.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien een idee om van de afdeling 'film&tv' er 'media' van te maken. Op die manier kunnen bepaalde tijdschtiften, boeken, sites of artikelen behandeld kunnen worden.

Ten tweede: in sommige andere forums kan je zien hoevaak een topic bekeken is. Zou dat hier ook niet mogelijk zijn, voor iedereen of voor de opener? Dan weet je ook of het voor jou de moeite is om nog een vergelijkbaar iets te openen (kan natuurlijk ook nadelig werken, loze topics doen het toch beter en om 'populairder' te worden kon je er wel eens meer van krijgen).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Chat + Onzin&Humor mogen van mij wel blijven. Voetbal ben ik met je eens. Please Drugs mag van mij echt weg...

Ben ik het niet met jou eens;p

Drugs heeft nog iets met paty/uitgaan te maken. Neemt niet weg dat het niveau wel omhoog mag.
Als je wil chatten enz kan je naar zat andere site's ;)

Lief dat je ons bedankt dat we met je meedenken

Hij zegt toch ook;
Ik waardeer verder wel de discussie die hier onstaat hoor, gewoon doorgaan, soms zitten er best puntjes tussen die direct of anders aangepast wel uitgevoerd kunnen worden, of die me op ideeen brengen.

;p

Het feit dat ik geen donateur ben is puur door de heisa er omheen. Het feit dat er donateur onder je profiel/forum pic staat doet mij al niet doneren.

ff op je profiel gekeken, daar staat:
Aangemeld op: 31 december 2002 00:48

Dat er donateur onder je profiel pic staat is iets van de laatste 2-3 maanden. Dus daarvoor had je kunnen doneren toch, toen wisr je nl. niet dat dat er zou komen ;p

Maar wat heb je er op tegen dan dat mensen kunnen zien dat je donateur bent? Ze kunnen het bedrag toch niet zien, alleen jijzelf...

Zo... :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 medicman -->

Is het een idee om feest organisaties te laten doneren dmv reclame berichten, een logo ofzo iets?

Dat heet sponsoren... Dit betekend dat al hoe dan ook andere Partyorganisaties invloed krijgen van de dingen die over de feesten gepost worden..
Je gaat met banners werken, iets wat dan heel erg irritant kan wezen hier en zeker iets wat t0mm1e niet wilt. (Zie mijn bericht geplaatst in de topic)

--------------------------

Het forum is (vind ik) nu zo ontwikkeld dat het toch wel een hele goede kwaliteit bevat! Ondanks dus dat nu heel veel topics dubbel worden geopend. En denk dat jullie hierbij ook in moeten gaan stemmen, anders zaten jullie wel op een andere forum te discussieren ;) Misschien moeten we eens gaan nadenken van dat als je een topic opent dat je automatisch naar de zoekpagina word geleidt en dat je daar dus eerst kan gaan zoeken, maar dan dat je meteen ook een knopje hebt om de topic te openen..
Dat scheelt de admins heel wat werk en de oude rotten hier op het forum zullen ook veel minder fake, ban, slotje gaan schreeuwen! :)

Ook alle forum-onderwerpen moeten gewoon blijven!
Kijk mij interesseert voetbal mij helemaal niks! Maar ik kan ook niet gaan schreeuwen dat het weg moet, want er zijn juist anderen die er juist wel interesse in hebben! :)

Zelf zou ik het wel makkelijk vinden als ik het kan zien. (Hoeveel je in totaal gedoneerd hebt) Dat weet ik
Als er nou een mogenlijk heid zou zijn dat anderen niet kunnen zien, dat ik gedoneerd heb, daar het niet onder mijn profiel/forum pic zou staan, en dat ik persoonlijk wel kan zien in mijn profiel, krijg je van mij vandaag nog 100 euro.

Beetje broodje aap verhaal knits... :)
Toen jij je voor aan het bereiden was op de laatste dag van 2002 en met een oliebol in je hand je hebt aangemeld, was dat er helemaal nog niet en volgens mij is dat dus van de laatste 2 maanden...

Wat jij heb neergezet van hoeveel je hebt gedoneerd, ik kan wel van mezelf op mijn profielpagina zien hoeveel ik gedoneerd heb.
En ik kan me niet voorstellen omdat er donateur staat onder je foto op het forum, dat je je daar druk om gaat maken :)

Niet lullig bedoeld hoor! (Y)
Waarschuw beheerder
Drugs heeft nog iets met paty/uitgaan te maken. neemt niet weg dat het niveau wel omhoog mag.
Als je wil chatten enz kan je naar zat andere site's
Als je over drugs wilt praten ga je maar naar www.drugsinfo.nl , ofzo :D

Dat er donateur onder je profiel pic staat is iets van de laatste 2-3 maanden. Dus daarvoor had je kunnen doneren toch, toen wisr je nl. niet dat dat er zou komen
Toen wist ik niet eens wat het fenomeen "donateur" inhield!

Wat mij ervan weerhoud te doneren is dat mensen een "status" krijgen wanneer ze donateur zijn. Hetzelde heb je met leeftijd. Daarom heb ik ook niet mijn echte leeftijd neergezet op mijn profiel. Ik zet mijn mening op partyflock om hoe ik denk, en dan wil ik dat mensen er nuchter over oordelen. Niet beinvloed door mijn leeftijd of door het feit naar ik donateur ben. "Of niet"
Als het niet kan, prima, dan maar geen donateur.

Mij hoor je niet klagen over het soms mindere functioneren van partyflock, en ik zal er ook alles aan doen het beter te maken. Voor zover ik kan dan. Ik heb niet alle verstand van computers, maar uit hier wel mijn ideeen, en heb ook gesolliciteerd.

Natuurlijk snap ik dat je niets lullig bedoelt, anders hadden we hier niet gepost. We werken immers allemaal aan een beter werkend partyflock :bier:

Zo... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien nog iets:

Het vet gedrukte lettertype bij een forumonderwerp weghalen....

Het maakt de lijst er alleen maar onoverzichtelijker van en trekt alle aandacht, zodat andere topics in het niet veranderen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heet sponsoren... Dit betekend dat al hoe dan ook andere Partyorganisaties invloed krijgen van de dingen die over de feesten gepost worden..
Je gaat met banners werken, iets wat dan heel erg irritant kan wezen hier en zeker iets wat t0mm1e niet wilt. (Zie mijn bericht geplaatst in de topic)

Ik weet hoe het heet. ;)
Dat betekend helemaal niet dat zij invloed krijgen op het geen wat er over feesten wordt geschreven. Ik zie het verband niet.
Ik heb het ook niet over banners gehad ;) Je hebt toch neem ik aan ook bij "reclame berichten ontvangen" ja staan ;)

Het forum is (vind ik) nu zo ontwikkeld dat het toch wel een hele goede kwaliteit bevat!
En denk dat jullie hierbij ook in moeten gaan stemmen, anders zaten jullie wel op een andere forum te discussieren

Vind je? Ik vind het met de dag achteruit gaan.
En ja een ander forum, welke. Mensen zijn toch een soort van kuddedieren he, doen wat een ander ook doet.
Maar je kan wel proberen door vol te houden het niveau weer wat op te krikken.

Kijk mij interesseert voetbal mij helemaal niks! Maar ik kan ook niet gaan schreeuwen dat het weg moet, want er zijn juist anderen die er juist wel interesse in hebben!

Dit is een party site. Geen voetbal site toch.?
BNogmaals, daar zijn genoeg forums over te vinden met veel betere kwaliteit da hier...

Beetje broodje aap verhaal knits...
Toen jij je voor aan het bereiden was op de laatste dag van 2002 en met een oliebol in je hand je hebt aangemeld, was dat er helemaal nog niet en volgens mij is dat dus van de laatste 2 maanden...

Dat zeg ik toch ook ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Als je over drugs wilt praten ga je maar naar www.drugsinfo.nl , ofzo

Hoe je het ook bekijkt, het hoort tegenwoordig bij het uitgaan. Dus vind ik dat het hier wel hoort ;)

Toen wist ik niet eens wat het fenomeen "donateur" inhield!

Dat wist ik niet ;)

Wat mij ervan weerhoud te doneren is dat mensen een "status" krijgen wanneer ze donateur zijn. Hetzelde heb je met leeftijd. Daarom heb ik ook niet mijn echte leeftijd neergezet op mijn profiel. Ik zet mijn mening op partyflock om hoe ik denk, en dan wil ik dat mensen er nuchter over oordelen. Niet beinvloed door mijn leeftijd of door het feit naar ik donateur ben. "Of niet"
Als het niet kan, prima, dan maar geen donateur.

Dat bedoel ik dus dat de kwaliteit er hier op achteruit gaat met al die aanmeldingen en naar mijn idee zinloze topics... Komt ook mede denk ik doordat je hier kan chatten en over voetbal lullen etc...

Natuurlijk snap ik dat je niets lullig bedoelt, anders hadden we hier niet gepost. We werken immers allemaal aan een beter werkend partyflock

Tenminste iemand die het begrijpt. Menig ander persoon was nu al op z'n teentjes getrapt hier ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja kwaliteit van het forum lijkt lager te gaan steeds....
Maar dit zeggen we al een jaartje toch?? En toch zitten we er nog op! :)

Ja laten we er op houden dat Partyflock zijn naam eer aan doet. Wij horen gewoon bij het kuddevolk! :P
Waarschuw beheerder
Ik heb maar een heel klein pikkie snap je...
Ik kan er dus ook niet zo snel op getrapt zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha :respect:
Waarschuw beheerder
Superknits - In2Beats // EOB: je kunt als je overmaakt op je overschrijvingsformulier altijd nog iets schrijven.
zet er dan gewoon neer 't0mm1e, ik wil geen ruchtbaarheid geven aan mijn donatie, dus ik wil geen aparte status'

Dat kan prima geregeld worden. De aparte status is er gekomen omdat veel mensen juist wel willen laten weten dat ze doneren. maar dat hoeft natuurlijk niet!

Dus kunnen we binnenkort jouw 100eurootjes gestort zien? ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb maar een heel klein pikkie snap je...
Ik kan er dus ook niet zo snel op getrapt zijn

:D (Y)
Waarschuw beheerder
Ik gebruik internet bankieren :D
Als jij mij kan garanderen dat alleen IK kan zien dat ik gedoneerd heb, maak ik 100 euro over :)
Waarschuw beheerder
donateur
pb t0mm1e en je weet het.

laat je ons het ook ff weten ;p
Waarschuw beheerder
Ik ga t0mm1e NU pb'en :)

Waarschuw beheerder
donateur
Valt vast wel wat te regelen met t0mm1e! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Superknits - In2Beats // EOB --> ik kan je ook garanderen dat niemand anders ziet dat jij 100 euro of meer aan mij doneerd !

En als bewijs stuur ik alleen JOU een kopie van mijn bankafschrift :yes:
Waarschuw beheerder
Wahhahaahha Texel :D
Je bent geniaal :D

Als ik geld aan jou doneer, gaat partyflock er dan ook beter door werken ?? :D

Ik heb een PB gestuurd :)

Het duurde even, maar er zijn flink wat lasergamers vandaag... (=omzet B))
Waarschuw beheerder
donateur
gaat partyflock er dan ook beter door werken ??

Wie weet !? Probeer het eens ! :-p

Maar ff weer ontopic:

Is het niet wat dat t0mm1e een "wens-lijst" plaatst op partyflock ? Het is voor de meeste denk ik heel onduidelijk wat PF wil aanschaven of wil doen met het geld.

Het enige wat nu verteld word is :

wordt er met het geld gedaan?
Het geld wordt gebruikt om Partyflock te verbeteren. Binnenkort moeten de servers worden herplaatst bij de provider en moeten nieuwe kasten aangeschaft worden.

Wees wat specifieker aub.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vind dat toch wel duidelijk genoeg... ;)
Waarschuw beheerder
Nu kan je alleen maar meedoen met acties als je in profiel een stad invult(het stuk wat dus iedereen kan zien). Kan dit niet ook gewoon in het vak, wat verder helemaal niemand ziet.

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry Mixie... snap je niet :$

wat bedoel je?
Waarschuw beheerder
Ondanks dat ik me adres gegevens wel heb ingevuld kan ik nu niet meedoen aan prijsvragen.
Dat kan alleen maar als je een stad invult bij woonplaats. En dat is dan wel zichtbaar voor andere.
En dat wil ik niet, niet iedereen hoeft te weten waar ik vandaan kom en wil gewoon een compleet leeg profiel hebben :)
Waarschuw beheerder
Een compleet leeg profiel?

Guuz :|

Mogen we niet eens weten hoe je heet??
Waarschuw beheerder
donateur
Je ziet helemaal niets op haar profiel :(

Wat is dan het nut van een profiel :s

Back to the topic:

PF verspreid zich via mond op mond reclame razend snel.
Als ik op een feest met iemand sta te praten, of buiten een feest over feesten komt van mijn kant al snel de vraag naar boven of deze persoon PF heeft.

En heeeeeel vaak is het antwoord JA, maar in het geval dat dat niet is, wordt wel de nodige uitleg erover gegeven, waarna die persoon zich in sommige gevallen aan zou melden voor een profiel en eens rond gaat neuzen.

Ook is er bij ons op school een grote PF hype.
We werken in kleinere groepjes van 8 personen en bij 2 van die groepen zit 5 man op PF en dat gaat bij sommige tot het verslavingsniveau toe.

De andere mensen uit de groepen vinden het wel grappig om eens te kijken op dat "grote mysterieuze PF" en zodoende dat je weer meer bezoekers krijgt.