Partyflock

Forumonderwerp · 606205
15 volgers · 460820x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
k hoorde dat als je creatine met het produkt HMB ((Beta-hydroxy-methylbutyrate) combineert dat het effect op de spieropbouw en op de spierkracht vele malen groter is. Dat komt namelijk omdat beide producten synairgistisch werken: ze versterken elkaars werking.

---
Het voedingssupplement HMB (Beta-hydroxy-methylbutyrate) is een metaboliet van het aminozuur Leucine. Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat HMB een groot effect heeft op het spiermetabolisme. HMB vermindert spierafbraak na een zware training aanzienlijk zodat een krachttoename sneller kan plaatsvinden. HMB stelt je lichaam in staat veel sneller spieren op te bouwen en sterker te worden. Het gevolg: een toename in spierkracht en spiervolume, just what the hard gainer is looking for!

Bij zware inspanningen produceert de bijnierschors hormonen (o.a. cortison) die ervoor zorgen dat je lichaam snel en alert kan reageren. Deze hormonen hebben helaas een ongewenste bijwerking voor sporters: ze zorgen dat een deel van het spiervolume wordt omgezet in energie. Zo kan het gebeuren dat krachtsporters ondanks een lange en zware training, geen toename in spiermassa zien. Het supplement HMB schakelt deze hormonale reactie uit, waardoor je afbraak van spiermassa kunt voorkomen.---

heeft iemand dit supplement toevallig al gebruikt??
zo ja: wat zijn jouw ervaringen ermee
zo nee: lijkt het je wat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wedlock op donderdag 7 juli 2005 om 09:23:
hij doet alst goed is alleen nog maar wedstrijden in nederland...ja ik snap ook niet waarom ie niet op google is te vinden...hij stond in meerdere BB magazines (hij is nog wel amateur)laatste aanpassing 7 juli 2005 09:23

in nederland wordt je geen prof.. gister nog met Rene Stinstra gepraat hij heeft hier alles gewonnen wat er maar te winnen valt, moet alles uit eigen zak betalen, omdat het niet betaald word.. delfzijl in zijn klasse gewonnen en de overall van die wedstijd en vele meer.

vorig jaar november ging ie naar amerika waar hij 4e is geworden.. het verschil tussen amateur (met alles winnen) en PRO is zooo groot!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 02:29:
maar negers hebben geen kuiten
ze hebben ze wel maar kunen niet het maximale dr uit halen

klopt, maar liever een smaille taille + veel aanleg, dan geen kuiten... daar kan je altijd nog synthol in zetten of inplantaten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 09:58:
mjah ok, maar hoe verklaar je dan die smalle taille??

Geen idee. :P
Waarschuw beheerder
hoor je mij zeggen dat je in nederland prof wordt dan? ik vroeg me alleen af of iemand hem kent..ik heb met hem gewerkt ... hij is dus al heel goed ontwikkeld, vind ik

Waarschuw beheerder
nee :) maar je zei: (hij is nog wel amateur)

maar dat maakt ook verder allemaal niet uit
Waarschuw beheerder
haha okey dan :d
Waarschuw beheerder
donateur
Maar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 02:29:
maar negers hebben geen kuiten
ze hebben ze wel maar kunen niet het maximale dr uit halen

Mijn kuiten zijn ook beetje dun en zitten nogal hoog
is niet echt mooi.
En van kuiten trainen worden ze ook niet veel groter.
valt weinig aan te veranderen.
Maar voordelen zijn dat je dan wel sneller kan rennen en bij het kickboxen trap je sneller.
Waarschuw beheerder
denk dat t genetisch bepalend is
Waarschuw beheerder
Straks ruim 3,5 week niet trainen ivm vakantie...dat wordt afzien :/
Waarschuw beheerder
daar wor je niet gefrustreerd van...niet kunnen trainen ivm een blessure DAT is pas afzien :s

Waarschuw beheerder
dat heb ik dus ff gehad. Kon vanaf half mei een dikke maand nie trainen door scheurtje in de schouder. Eerst ff niet meergweest, daarna geprobeerd, maar bij bijna elke oefening voelde ik het. Heb toen alleen beetje benen en buik getrained. Nu gaat het wel weer, maar 1 oefening voor schouders kan ik nog steeds nie doen :S
Waarschuw beheerder
dat heb ik dus ook!!! moet t voorlopig alleen doen met benen&buik trainen :x das echt minder ja!

Waarschuw beheerder
wow dit topic nog niet dood :S
Waarschuw beheerder
nee we dachten eerder dat jij dood was ;)

zou kunnen natuurlijk he :x

Waarschuw beheerder
Nope sorry ben er nog steeds :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 05:57:
Nope sorry ben er nog steeds

wow, wat heb jij gebruikt :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 08:50:
wow, wat heb jij gebruikt

dat vroeg ik me ook al af...kan ook z'n bouw zijn..

Waarschuw beheerder
ik ben geen expert, maar volges mij kun je dit nooit naturel bereiken op je 20e??
Waarschuw beheerder
meestal niet..maar er zijn uitzonderingen..ik ken iemand die dubbelgespierd geboren is..die knakker vocht ook gewoon met stieren in de oorlog om aan voedsel te komen...als je dan ook nog s gaat trainen erbij, kun je heel groot worden..

Waarschuw beheerder
mss kan hij het even zelf zeggen of het naturel is ofdat er een(?) kuurtje voor aan te pas is gekomen O:)
Waarschuw beheerder
ja maar sommige die kuren zeggen ook wel s dat ze dat niet doen..

Waarschuw beheerder
dat fysiek is zeker natural te halen.. ook op je 20ste. Als je van je 15-16e begint en goed gediciplineerd traint, eet en rust is dat zeker te halen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat is voor iedereen ook weer anders...

Waarschuw beheerder
tuurlijk. Maar mensen denken te snel dat er iets niet te behalen valt...
Waarschuw beheerder
daar geef ik je gelijk in...maar sommige mensen die keihard trainen, goed eten en rusten worden alsnog niet heel groot..das wel heel jammer dan..

Waarschuw beheerder
iedereen kan groot worden natural. Zelfs een hardgainer. Dat hij dan 8000kcal tot zich neemt per dag, ja dat vereist flinke dicipline.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 09:04:
ik ben geen expert, maar volges mij kun je dit nooit naturel bereiken op je 20e??

Dan vragen we het hem toch gewoon ?
Extreeme body , bij deze...
Sommige mensen doen er niet geheimzinnig over namelijk

Overigens ben ik het niet met Rude eens.
Om zo groot te worden als de amerikaanse professionals moet je wel gebruiken.
Waarschuw beheerder
8000 :x das echt flink veel..dan mag je ook wel flink wat cardio erbij doen..anders krijg je zo'n lekkere vette buik :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 8 juli 2005 om 09:44:
Om zo groot te worden als de amerikaanse professionals moet je wel gebruiken.

ja je meent et...

99,99 van de bevolking zal het niet eens lukken, ook niet met extreme middelen. Die gasten hebben van nature al meesterlijke aanleg. Met AAS ed erbij, worden het beesten. Met groot bedoel ik niet meteen een prof.. :s

Het ging erom om een fysiek als Xtreme body natural te behalen.. ook op die leeftijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaa we hadden het idd niet over beesten :p ...dat bedoel ik: aaanleg! als je geen aanleg heb dan wordt t flink moeilijk om groot te worden, ook al train je nog zo hard :s

Waarschuw beheerder
tuurlijk word het moeilijker. Maar mensen lopen snel te zeiken.. oh oh oh ik heb geen aanleg, dus ik kan niet groot worden. Iedereen kan dat. Ook mensen met weinig aanleg. Het gaat uiteindelijk om de dicipline die je ervoor op moet brengen om er alles voor te geven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
best oneerlijk is het...zie je een gast die korter traint als ik, zich helemaal niet met de juiste voeding bezig houdt maar toch meer spieren heb ontwikkeld :s
Waarschuw beheerder
verschil moet er wezen haha.
Waarschuw beheerder
Ik denk trouwens dat er maar heel weinig mensen zijn die echt weinig aanleg hebben.
Vaak zit de training ook gewoon niet in orde bij mensen die niet goed groeien, goed eetschema hebben ze dan wel maar daar heb je dan ook niet zoveel aan in mijn ogen.
Waarschuw beheerder
haha ouwe kut! ;-p was jij nou die gast op awakenings met dat pak shag?
Waarschuw beheerder
Uhhhm als het eind ochtend en nog in de middag was wel jah! Want daarna was me javaanse knetters 3/4 op! :P

Maaruh heb jij mij gezien dan? Heb ik jou ook gezien ik was namelijk een beetje bezopen hahaha >D
Waarschuw beheerder
ik weet wel zeker dat ik jou gezien heb... ik was niet echt bezopen :p wel jammer van dat klote weer in de middag
Waarschuw beheerder
Ik zag er zo uit op awakenings.Dit was trouwens iets later hahaha :S

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001a92ee9f88205a1a00d76cd2]http://www.mijnalbum.nl/Foto=T8I6A4S3[/img]

Ik heb eigenlijk maar heel weinig meegekregen van de regen! Zeker rond een uurtje of 6 was het heerlijk!
Waarschuw beheerder
hahaha ja dan weet ik zeker dat jij het was! :d lekker uitgekakte porem :yes:
Waarschuw beheerder
Waarom heb je dan niet gezegd heej gekke gijs ik ben lehmann?

EN jah inderdaad haha dit was ook rond een uurtje of 6 vandaar :P
Waarschuw beheerder
hahaa ja weet ik eigenlijk ook niet...niet iedereen stelt dat op prijs :d

ja rond een uur of 6 dan ist logisch dat je er zo uitziet :yes: ..toen ik aankwam zaten de hekken nog dicht :d
Waarschuw beheerder
Nee dat is ook wel zo maarja mij boeit dat niet als mensen me aanspreken die ik op pf ook geregeld spreek.Vind het alleen gaar als mensen me aanspreken heej jij zit toch ook op pf? terwijl je nooit een gesprek met ze hebt gehad.

Jah ik stond er ook al om kwart over tien! Dan moet ik jouw harses ook wel gezien hebben!
Waarschuw beheerder
haahaha dat moet je niet aan mij vragen of jij mij gezien heb :p ...ja als ik door een onbekend iemand werd aangesproken ging het weer over die reclame :x haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 09:47:
99,99 van de bevolking zal het niet eens lukken, ook niet met extreme middelen. Die gasten hebben van nature al meesterlijke aanleg

Denk dat dat beetje overdreven is.
Met veel motivatie kunnen en een paardemiddel kunnen er heel wat mensen veranderen in een zwaar gebouwd gespierde bodybuilder te vergelijken met een prof.
En eigenlijk valt die motivatie ook wel mee.
Want als je zo snel zo makkelijk groeit (en sommigen moeten de rem op de groei doen omdat ze anders teveel massa aankweken) dan is het eigenlijk niet zo zwaar.
Ze zijn er wel 24 uur per dag mee bezig.
Als je het op die mannier bekijkt dan kan je wel zeggen dat er discpline bij komt kijken

Je moest ze is zien als zo een gast door omstandigheden (bijvoorbeeld een ernistige blessure )even stopt met trainen en anabolen gebruik.
dan worden ze weer net zo dus als de gemiddelde man.
En als ze daarna weer beginnen dan komen ze binnen een jaar weer -tig kilo aan.
Ik heb ook jaren hard getraind/goed gegeten/voldoende geslapen.
Dus weet wel wat de grenzen zijn van een menselijk lichaam.
En ik ben toch zeker niet iemand die weinig aanleg heeft.
van kinds af aan was ik al sterker/sneller/gespierder dan een gemiddelde kind.
Dus elke supergespierde bodybuilder die beweert dat ie niet gebruikt kan mij niks wijs maken.
(overigens heb ik geen moeite mee als die mensen er voor kiezen om wel te gebruiken)
Wel interressant om te zien hoe ver ze het schoppen.
maar als ze liegen is wel minder.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is niet overdreven ;) Er zijn zoveel toegewijde gasten die flinke aanleg hebben en aan de grootste rotzooi zitten en nooit pro zullen worden ;).
Als iemand die stopt ivm blessures, is het logisch dat deze een flinke terugval kunnen krijgen. De meeste jongens hebben ook niet hun natural piek behaalt en zijn vroeg begonnen met kuren.

Want als je zo snel zo makkelijk groeit (en sommigen moeten de rem op de groei doen omdat ze anders teveel massa aankweken) dan is het eigenlijk niet zo zwaar.

zitten er ook tussen die niet hard trainen en toch naast de grootsten staan. Maar als iemand met enorme aanleg, super getalenteerd en gediciplineerd is, heeel zwaar trainen... moet je eens kijken wat voor beesten het worden..

Uitspraak van sportfriek op vrijdag 8 juli 2005 om 12:09:
Dus weet wel wat de grenzen zijn van een menselijk lichaam.
En ik ben toch zeker niet iemand die weinig aanleg heeft.

Je hebt niet eens de kennis van voeding, laat staan dat je de grenzen van het menselijk lichaam weet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 8 juli 2005 om 09:44:
Dan vragen we het hem toch gewoon ?
Extreeme body , bij deze...

haha hij w8 weer net zo lang tot dit weer uit het zicht ..

geeft hij toch niet snel toe:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 12:15:
Als iemand die stopt ivm blessures, is het logisch dat deze een flinke terugval kunnen krijgen

Is het ook logisch dat ze vaak binnen een jaar zomaar weer 20 kilo aan komen ? beetje verdacht he...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 12:15:
Je hebt niet eens de kennis van goede voeding, laat staan dat je de grenzen weet.

Ik heb keihard getraind,goed geslapen, misschien is mijn kennis van Voeding niet optimaal
maar 2 van de 3 factoren was goed en de derde factoor gemiddeld.
En toch kom ik niet 30 kilo in gewicht aan.
maar zit gewoon 10 kilo boven mijn standaard gewicht.
(wat niet vreemd is voor iemand die 17 jaar traint)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 8 juli 2005 om 12:19:
Uitspraak van rude violence op vrijdag 8 juli 2005 om 12:15:
Als iemand die stopt ivm b

Is het ook logisch dat ze vaak binnen een jaar zomaar weer 20 kilo aan komen ? beetje verdacht he...

Uitspraak van sportfriek op vrijdag 8 juli 2005 om 12:19:

ooit gehoord van spiergeheugen? Dit icm middelen is het goed mogelijk om de verdwenen massa binnen no-time weer terug te krijgen.

Ik weet niet of je het weet, maar voeding is 60-70% van de hele procedure...
Kun je nog zo keihard trainen en goed slapen, je zult geen gram meer aankomen op een gegeven moment.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 8 juli 2005 om 12:18:
haha hij w8 weer net zo lang tot dit weer uit het zicht ..

geeft hij toch niet snel toelaatste aanpassing 8 juli 2005 12:18

zou kunnen.
dat zou wel zwak zijn als hij eromheen draait.
Ik heb zelf ook een keer gebruikt
jaar of 13 geleden.
licht spul...kwam 4 kilo aan.

Maar een jongen uit de sportschool die nam combinatie van Dianabol en stromba en hij was in 3 weken tijd 23 kilo zwaarder geworden
En het hij zag er goed uit!
dus met anabolen is het een peuleschilletje ;-)