Partyflock

Forumonderwerp · 605672
3089x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik vind een string oke, totdat de broek uit is... Dan vind ik het absoluut niet sexy. Dan zie ik liever een normale onderbroek. Ben ik de enige die dat vind of niet? Ik zie namelijk iedereen schrijven dat ze een string helemaal geweldig vinden in andere topics. Maar nu wil ik het toch ff duidelijk hebben :D

Dus dames: In eeen broek een string, maar verder liever een normale onderbroek :D
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahhaa, dus dan zouden we ons snel moeten omkleden voordat we de broek uit trekken ofzo?! :-p

Zodat je onze string niet ziet?! ;-p

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Maar nu wil ik het toch ff duidelijk hebben

Wat wil je duidelijk hebben???
Je vraagt wat wij ervan vinden???
Of heeft je vriendin beweerd dat je alleen staat in je mening over strings en wil je langs deze weg het tegendeel bewijzen???

Voor alle duidelijkheid: AZo vindt een string zekers wel fraai!!!

Waarschuw beheerder
jij bent gek een string is geil om te zien :)
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge worden hier nu ook al eisen aan gesteld??

Wat draag je zelf Qanadeez?? Kan dat wel?
Waarschuw beheerder
donateur
I am with you QanadeeZ!!!!!!!
maar dan heb ik t alleen over mijn eigen kont(je) ;-) Over die van anderen heb ik geen mening.. (?)
Je moet wel zo'n geweldig strakke kont hebben wil een string echt :K zijn zonder broek.... dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kan een string niet vastgenaait worden aan
de broek ??? :P..

dan gaat ie tegelijk met de broek uit :D

Waarschuw beheerder
Hahaha is vast een excuus om de sting snel uit te hebben :P

Waarschuw beheerder
Strings roel!!!
Lekker man als je meid dan d'r broek uit trekt en je die billetjes van d'r kan zien :kwijl: !!!
Waarschuw beheerder
Leve de string!!!

Waarschuw beheerder
Ik ben zo gewend om al jaren in een string telopen dat ik pas in onderbroeken loop als ik 70+ ben om me hangreet op te krikke :)
Artiest D-Tec
Waarschuw beheerder
Ligt aan de kont
Waarschuw beheerder
:respect: 4 for strings
Waarschuw beheerder
nou ik ben het wel gedeeltelijk met je eens.

Draag zelf nooit iets anders dan strings, nou ja een boxershort een hele enkele x. Het zit het lekkerst en onder een broek ofzo is iets anders echt geeeen gezicht. Maar echt sexy en mooi vind ik het er niet uitzien hoor. Wil een string echt mooi staan(als je dus niets anders aan hebt) moet je toch wel zoo een ontzettend mooi strak kontje hebben. En dat heeft 95% van de vrouwen gewoon niet.

Waarschuw beheerder
Het ligt idd aan het achterwerk dat je hebt. :)

Inge
Waarschuw beheerder
Ik weet niet hoor, maar alle mannen die ik heb gehad vonden een string juist wel mooi staan.
En wat de kont betreft, als je je vriendin/bedpartner naakt ziet vindt je haar toch ook mooi neem ik aan. Waarom dat niet in een string?
Waarschuw beheerder
ik vind zo'n superkleinstraksexy boxershortje ook echt ubergeil!!!:kwijl:

maar met strings is ook helemaal niets mis:);)

Waarschuw beheerder
Gewone onderbroek nou nee :S
:respect: voor de string :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik nou nog nooit gehoord dat iemand een gewone onderbroek sexy vind en een string niet :s

Ik draag ook altijd een string en vind een gewone onderbroek niet mooi en niet lekker zitten.

Als het even kan loop ik zelfs liever in een string bikini dan in een gewone !!!

Maar goed, ieder zijn eigen mening........
Waarschuw beheerder
het maakt mij eerlijk gezegd geen hol uit of me vriendin ofzo nou een string draagt of een "oma onderbroek" of een boxer

wtf boeit mij dat nou...kan me wel om andere dingen bezig houden dan wat voor ondergoed me vriendin zou dragen....

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Geef mij maar zo'n zeeman oma tent :P
En als ze die string nou eens verkeers om aan trekt? Maakt dat verschil :D

Waarschuw beheerder
Hahaha tuurlijk maakt dat uit!

Waarschuw beheerder
donateur
vrouwe motte gewoon nix aan doen, das beter
Waarschuw beheerder
2 Yik Yok : mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het met d-tec eens .. ligt eraan wat voor een kont er in een sting loopt ..

maar een gewoone onderbroek kan ook heel sexy zijn een mooi sets is nooit weg

maar tog zie ik liever een string ..
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Waarschuw beheerder
Stingetjes zijn echt wel GEILLLL
:kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Waarschuw beheerder
Een stringetje is een noodzaak:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, dat je een string soms niet geil vind, kan ik nog wel begrijpen, ik bedoel, het meisje moet der wel een kont voor hebben

Maar dat je een gewone onderbroek geiler vind, jij spoort niet
Waarschuw beheerder
DAT is te zien aan je profielpic....... :k
Waarschuw beheerder
:respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String :respect: String
Waarschuw beheerder
ik vind een stringetje zeker wel beter jah.. liever als een gewone onderbroek.
zo'n strak broekje vind ik er ook nog wel leuk uitzien
Waarschuw beheerder
Helaas QanadeeZ, je bent de zwakste schakel!!!
Weinig medestanders heb je, hihi...

Waarschuw beheerder
:respect: maar een TENT :kots:
string (y) of geen hi hi :p
Waarschuw beheerder
2 miss sanity: nee geen eisen, k ben gewoon benieuwd.

Ik vind een string gewoon niet sexy als ze geen broek aan heeft. Dat wil niet zeggen dat ik het wel mooi vind als ze WEL een broek aan heeft... Maar als de broek uit is, dan kijk ik liever tegen een boxer of gewoon sexy onderbroek aan. Net als met bikini's ik vind die string bikini's ook niet mooi. Zie liever een gewone :D

Maar ja blijkt wel weer dat ik een van de weinigen ben die dat vind :D
Waarschuw beheerder
Ik vindt een string ook uber :kwijl:

Vooral als een meisje beetje gebruind is en dan een mooie witte string :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
String is (y) onderbroek is:bah:
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
string is een must!
broek aan of uit...
maakt niet uit
Waarschuw beheerder
Als je een Sting niet Sexy bent ben je HOMO volgens mij

No Offence tegen homo's trouwens!!!!!!!!!!!!­!
Waarschuw beheerder
is dat zo scheer. nou veel plezier met een meid die 90 KG die een string aan heeft gatver. nee dankje
Waarschuw beheerder
1 ding scheeld weer dan :D

daar kijk ik niet eens naar :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk hoeven we dat ook niet te zien :P

Waarschuw beheerder
donateur
nou lang leve de string hoor!

maar idd al heb je een lekkere flubberkont dan is een string vreselijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Een string MOET gewoon!!!!

Maar zo'n heel kort boxershortje vind ik ook wel lekker!
Zo'n oma onderbroek zou ik pas echt op afknappen!! :bah:

Waarschuw beheerder
Ben je gek in je hoofd ofzo....
weet je hoe lomp een gewone onderbroek is
Voor jongens en meisjes...

heb jij ook zo'n ballenknijper aan dan?:S

Waarschuw beheerder
donateur
Precies wat sommige al zeggen.. Als je zo'n hang kont hebt of sinasappel billen kun je beter een onderbroek aan doen in plaats van een string!! Maar als je 2 mooie billen hebt vind ik een string echt wel sexy!!
Waarschuw beheerder
2 miss innocent, nee ik draag boxers

Maar ik zei dat een string dus niet sexy is zodra de broek uit is..... Onder een broek vind ik het ook zeker wel mooi. Maar daarna vind ik het wat minder :D En zo'n oma onderbroek dragen de dames toch ook op het strand in de vorm van bikini of niet? Dat ziet er toch ook niet vervelend uit...
Waarschuw beheerder
Nou, ik in ieder geval niej hoor! Wil wel bruin worden natuurlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
string is mooi
Waarschuw beheerder
Ik kijk in ieder geval liever naar een mooie string!! :-p

Waarschuw beheerder
helemaal met arjan eens :P

Waarschuw beheerder
WAT!! nee geef mij maar een string
Waarschuw beheerder
donateur
Qanadeez heb je weleens een stringetje om een strakke kont gezien dan? :)
Waarschuw beheerder
:respect: voor de String (y)
Ik vind een string echt wel sexy. Zo'n visfuik onder een strakke broek :bah:

Waarschuw beheerder
als je eenmaal een string gewent bent wil je niet anders meer!'
Ik vind het echt vreselijk zo'n onderbroek. Net of je een luier aanheb en hij schiet steeds in je hol :p (jaja een string ook)

Waarschuw beheerder
:respect:voor de String! ckers wel!!! Of een strakke box voor de dames mag ook nog wel(hotpans)... maar ckers geen aardappelzak!!:S
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind een string dus echt wel heel sexy, beter dan zo'n grote fuik. Ok een keer een onderbroek of een boxershort is niet verkeerd voor door de week, ik kan me voorstellen dat je niet altijd strings draagt, maar in het weekend sowieso altijd een string, dan zie ik mijn vriendin het meest namelijk! STRING DUS!
Waarschuw beheerder
Ja je raakt eraan gewend maar als ik slaap dan heb ik liever een hotpants/box aan.

Het is maar waar je van houd he:)
Waarschuw beheerder
Hmzzz onderbroeken :S :S
Nee vind string beter...

Maar kan me voorstellen dat je van mega ass in string niet echt warm word :D :)
Waarschuw beheerder
STRINGS!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!Tenzij het een gigantische ass is... Dan maar een boot aan...want daar loop ik idd niet warm van!!!!!!!!!!!! :kots:
Waarschuw beheerder
Wil een string echt mooi staan(als je dus niets anders aan hebt) moet je toch wel zoo een ontzettend mooi strak kontje hebben. En dat heeft 95% van de vrouwen gewoon niet.

hahahah LOL

maar ik vind een string veel beter staan maarjah sommige vrouwen hebben gewoon een TE grote kont ervoor (dan zie je trouwens nix van string);p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Los daarvan dragen heeeel veel vrouwen een string omdat het mooier staat onder een broek die beetje strak zit...

Vind het belangrijker (van die mooie kont) als vrouwen op strand stringetje aantrekken, dan moet je echt mooi kontje hebben vind ik..
Waarschuw beheerder
Tja.... Mijn vriendje vind een string absoluut het mooiste, maar als ik geen strakke pants aanheb en geen hete sex verwacht doe ik gewoon m'n onderbroekie aan hor. Want ik vind het niet altijd even geweldig zitten. Moet je heel de tijd zo'n flosdraad uit je bilnaad trekken enzo... ;)

Maar ik vind persoonlijk een string wel meer sexie. Alhoewel je natuurlijk ook hele mooie onderbroeken hebt, maar een string beats wat mij betreft de gemiddelde Hunkemuller-underpants wel hoor!

Mastermadness heeft wel gelijk met z'n strakke kontjes opmerking. Mijn ass is echt niet strak genoeg om op het strand een string aan te trekken. Als ik zo zit als girli-girl op haar foto zit het er wel flex uit, maar als je op het strand aan het voetballen bent en je spant je ass aan verschijnen er al een paar putjes. Ja mazzol, dan trek ik geen string aan. Als iemand anders dat niet erg vind moet ze vooral een string aantrekken @ the beach, maar persoonlijk vind ik dat alleen maar weggelegd voor de Uberkontjes van de aarde. En dat zijn ze zekers niet allemaal! (ik ok nie.... :( ..... ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga voor de (y)string(y)
ik ben er nu helemaal aan gewend, en wil niet anders meer... Niet omdat ik gewonde onderbroeken minder mooi vind, neej daar loop ik juist weer de hele ag aan te trekken, en daar heb ik met een string dus weer geen last van :S....:)
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
Sting niet sexy?!?!?! :vaag:,... hou jij van big bloomers dan? whahahaha. Dames met een string (y), houden zo, is lekkah?
Waarschuw beheerder
Een string is wel sexy maar niet dat ik er nou van ga kwijlen ofzo. Dat is toch echt afhankelijk van het kontje zelf :)
Waarschuw beheerder
Het is gewoon de combie van een lekker kontje met een lekker stringetje
:kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat voor figuur, de vrouwen hebben waar jij opvalt, maar dan zou het best eens kunen dat een string niet staat!!!!!! Maar liever een gewone onderbroek?!?!? hahahahahahahahahaha­ha

Grappemaker!

Waarschuw beheerder
Is dit een vroege 1 april grap ???
Mooie vrouwen horen een string te dragen, maar uiteindelijk komt het toch neer op de inhoud ervan, dat maakt het aanzicht een stuk aantrekkelijker...of niet...
Kwam de kont en de maat string eigenlijk wel overeen, aangezien je liever een onderbroek ziet ??..

Waarschuw beheerder
Vind vrouw in een string onweerstaanbaar, als die net boven de broek uitkomt weetjewel... En als ze dan de broek uit heeft, en een beetje lekkere rondingen heeft. Ubergeil dus!!! :P

Het liefst zwart, maar een mooie witte heeft ook wel wat :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Girli-girl1984 31 maart 2003 16:53
Helemaal met jullie eens...

Zeg, je profielpic is wel geil zeg... jammie :D Mooi figuurtje en mooi dat bruine en die witte afdruk van je string... vind ik echt gaaf...
Waarschuw beheerder
zoals ik al eerder zei, ik vind een string dus alleen mooi onder een broek. Als je ze dan ziet zonder broek, dan mist het was vind ik. Doe dan de string uit, of trek een boxer of andere lingerie aan. Maar een string vind ik dan dus echt fout. En nee ik ben geen gay of weet ik veel wat, en heb ook nix met de vrouwen te maken waar ik op val. Ik heb gewoon een iets andere mening denk ik zo :D

Waarschuw beheerder
Alle dames die liever een wollen HEMA-tent dragen VERZAMULUUUUH! ;)

Genotschap stimuleert de sting
www.cu2.nl/genotschap

Waarschuw beheerder
Strings zijn zeer Rel@X (Y), vooral mooi als m`n vriendin per ongeluk (expres) wat op de grond heeft laten vallen en ze moet ff bukken :kwijl:

Dan sta ik gelijk weer in haar nek te hijgen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Qanadeez spport gewoon niet helemaal :P

staat beter als ( de meeste ) onderbroeken vind ik

Waarschuw beheerder
String
String
String
String
String
String
String
String
String
String
String
String
String
String

En nog eens

String!!! :P
Waarschuw beheerder
het moet gewoon string zijn hor!! en blijven ook..
je ziet mij niet in een oma-onderbroekkie lopen.. :S
Waarschuw beheerder
jullie zijn stapelgek :p
Waarschuw beheerder
je hebt ook van die oma-strings nou dan nog liever een normaal slipje heh :/

Waarschuw beheerder
donateur
:RESPECT: STRING!!!! :RESPECT:
Waarschuw beheerder
String niet sexy?? moet je de mijne maar een keer zien :bloos:
En wie zegt dat ik altijd een string aan heb ;) :devil: :bloos:
Waarschuw beheerder
2 qanadeez-->
Je hebt een mooi meisje versierd, neemt haar mee naar huis. Ze heeft een lekker kontje, je kleedt haar uit en dan... Een wollen gebreide onderbroek van oma!!! :bah:
Doe mij maar een string

2 Hot Celina--> Jij mag wel zonder string :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan er ff met m'n gedachte nie bij dat je n gewone onderbroek mooier vin dan n string..:-s

Waarschuw beheerder
Het aanzicht is tog veel beter met een string..
zo'n rare oma onderbroekjes vind ik maar niks :S
String is (Y)
die andere (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Het zal wel iets Qanadees wezen of zo!

:P

Waarschuw beheerder
hahaha, een string is zeker wel mooi!
Maar je heb ook van die rio slips, of van die soort hoog op gesneden bikini broekjes! die zijn ook wel mooi!!

niet van die stome oma slips!! BAH!! :-(

Waarschuw beheerder
viola holt zal ook strings dragen :kots:

het gaat erom wat en wie het draagt :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heej

net of het om het uiterlijk gaat????

NATUURLIJK GAAT HET DAAROM!!! dus meisje train je een moog figuur en allemaal een string aan...:)Ghihhi

Waarschuw beheerder
Hahahaha, euhm, in geval van strings, jah, gaat het om het uiterlijk!

In geval van relatie, gaat het om het innerlijk :-P
Waarschuw beheerder
zwarte mooie string + witte strakke broek + lekkere kont = :kwijl:
Waarschuw beheerder
:S :S jaja [Peter...Smaken verschillen

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha, wat is de smaak van Cherzana dan? ;-)

Waarschuw beheerder
:string: sjit dat gaat dus nie hier :( als sugar lee hooper een dekzeil omdoet zou j nog zegge dat ze een string omheb
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dussuh string :respect: :P
Waarschuw beheerder
In elk geval onder witte broek GEEN zwarte string maar gewoon huidskleurig string want ik vind dat andere geen gezicht..
Trek ook geen zwart topje aan met witte bh eronder..
Maar zoals ik al zei, smaken verschillen ;) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, je heb gelijk hoor Cher, als je het echt duidelijk ziet, dat staat niet!
Your a girl with taste ;-)

Waarschuw beheerder
Ik vind een string bij een vrouw echt wel sexy.
Moet het wel een lekker strak kontje zijn he ;).
Waarschuw beheerder
smaken verschillen ..maar geef mij maar een string:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
100% string!!;P Alleen 's nachts wel een broekje ofzo..:D

Waarschuw beheerder
donateur
Altijd string.....!!! Zit heerlijk! :P haha
Waarschuw beheerder
2 hot celina: oke dan mag jij me overtuigen dat een string wel sexy is. Ik ben benieuwd... Hoor wel wanneer het kan :D ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wous vind string Ubergeil! ;p Ook als de broek uit is, alleen niet bij allen meiden :D Ze moet een niet TE dikke kont hebben... ;)

( , )

Waarschuw beheerder
's nachts mag een meid ook een satijne nachthempje dragen met niks eronder hoor ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
smaken verschillen tsja it aint no perfect world!
keej als me vriend t nie leuk zou vinden weet ik nie wat ik zou doen want je wil hem blij maken maar jezelf ook..
en zon oma ding zit dus echt voor geen meter!
ach ja
Waarschuw beheerder
En hoe gaat de telefoon in een lingeri zaak?

String String!!!

(ik weet het hij is oud en flauw, maar kon het toch niet laten)

Waarschuw beheerder
haha:D
Waarschuw beheerder
het is net maar weer bewezen...

ik keek tv, en zie eerst een dame in bikini string rondlopen, en je ziet haar billen gewoon heen en weer drillen. Echt niet aantrekkelijk ofzo
Daarna zie ik een vrouw met een gewone bikini en als die loopt dan zie je tenminste die billen niet zo ranzig heen en weer knallen omdat ze niet mooi strak zijn :D

Waarschuw beheerder
Cker altijd string!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Absoluut STRING!

Niet alleen omdat het mooi is onder een broek maar vind een string zowiezo heel mooi staan!

Super vrouwelijk!
Ik draag niet anders..het zit gewoon heerlijk! :D

Waarschuw beheerder
is ontzettend strak... uuuh... string dan :D

Waarschuw beheerder
dames met string (Y)
dames met omaonderbroek :kots:

Waarschuw beheerder
hahahaha
oftewel:

STRING: :respect:
NORMAAL: :S ;)

boeiuh eigenlijk... als het maar een leuke en mooie meid is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
string niet sexy?????
zo waar kom jij vandaan?!?!?
of had je oma een string aan haha, dan is het idd
niet echt sexy... :P:P:P

alaaf voor de ontwerpster/ontwerpe­r van de string

Waarschuw beheerder
:O
:respect: string.....
een mooie zwart lingerie setje doorschijnend jummie:).. ( wel een setje met een string )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oke...let me shut you all up for a second. ;)

[img cacheid=000a70380003c0e94efeb6151a00131565]http://www.ebaumsworld.com/random/sexy[1].jpg[/img]

Ik Wil NU op safari...owww yeah!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
String is zeker wel sexy :D...tegenwoordig dragen zoveel meiden strings dat het eigenlijk "normaal" wordt...waardoor een "gewone" onderbroek gelijk :kots: overkomt...bij mij kunnen normale onderbroeken echt niet hoor :S...laten we t maar "gewenning" noemen...;p
Waarschuw beheerder
donateur
ik keek tv, en zie eerst een dame in bikini string rondlopen, en je ziet haar billen gewoon heen en weer drillen. Echt niet aantrekkelijk ofzo
Daarna zie ik een vrouw met een gewone bikini en als die loopt dan zie je tenminste die billen niet zo ranzig heen en weer knallen omdat ze niet mooi strak zijn

Ja dat had je dr niet bij gezegt ..
Gewone bikinis vind ik zelf ook mooier dan die string dingen, maar als onderfuck prefereer ik bij de dames toch wel een stringetje hoor ..:)
Waarschuw beheerder
Strings!!!! :kwijl:

zijn veel mooier en handiger

normale broekjes zitten niet eens lekker --> zit je constant aan je kont te wroeten omdat hij er weer eens tussenzit.

Waarschuw beheerder
Natuurlijk een string!! :kwijl:
Das toch veel mooier dan zo´n oma onderbroek, die draag je maar als je 80 bent ofzo
Waarschuw beheerder
String is idd mooier en sexy
Waarschuw beheerder
Dies niet goed, string is super sexy!!!

Waarschuw beheerder
Dikke wollen oma onderbroek!!!!!
Dan heb je het tenminste nog warm als je bv van DV terug komt!!:)

Waarschuw beheerder
*zucht*

Waarschuw beheerder
Trek gewoon een piepklein broekje aan met daaronder niks... is nog altijd het geilste... :P

Waarschuw beheerder
:respect: string :respect:

Waarschuw beheerder
Zeker een string bij meiden, onder een linnenbroek is het helemaal :kwijl: maar dan wel een mooie niet van dat goedkope spul!!
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
string zeker weten
zon circustent is afschuwelijk
bah bah

Waarschuw beheerder
donateur
String string string. Kanten boxers zijn ook wel heel erg mooi, maar zit- net zoals normale broekjes- vreselijk!!!
Maar als je nou een ongelofelijke cellulite-ass hebt, is het niet echt sexy, zo'n drillpudding.
Maar alles is beter dan een hele mooie (strakke) broek en 2 randjes over je kont, YEG!! Kortom: string rules!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou al zeggen loop ik we voor niks uit te sloven
Ik bedoel zo lekker zitten ze nu weer ook niet
Waarschuw beheerder
jullie hebben het steeds over oma onderbroeken, maar dat bedoel ik helemaal niet. Ik bedoel meer zo'n mooie lingerie set maar dan 1 zonder string... :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind inderdaad een gewone onderbroek mooier staan bij mij omdat ik niet van die mooie strakke string billen heb ;)

Waarschuw beheerder
string opzeker :)
staat der mooi (L)

Waarschuw beheerder
Als die vrouwen een strak kontje hebben is het mooi...bij een dikke ass is niets sexy (6).
Waarschuw beheerder
donateur
precies van die dikke golftereinen met allemaal holes is niet echt je van het in een string trek dan een komo vuilniszak aan denk ik dan ja toch
Waarschuw beheerder
donateur
string is oke ole ole (bij vrouwen met goed figuur)
Waarschuw beheerder
donateur
bij wie?
Waarschuw beheerder
donateur
bij jou :$
Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha okeej dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
denk ook wel bij jou hoor :p
Waarschuw beheerder
donateur
lol
mij zul je niet in een string zien.

Waarschuw beheerder
Hmmm, die strings die Stamp aan heb zijn wel sexy hoor! :devil:

TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce: TUTUT de TUTUT :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
heb jij die dan welles gezien? allleen xantrex heeft me tijgerstring mogen bewonderen :p
Waarschuw beheerder
donateur
yup, ik was de enigste :D

Waarschuw beheerder
Hahahaha, mocht ik dat niet dan?? ;-)
Hmmm, maar is verandering in brenge!!
Waar is dat rooie leren ding? ;-) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
keb geen leren :s im sorrie wel rode hoor :p

Waarschuw beheerder
Dan kopen we wel een rooie leren!! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
leuk voor je Nawi
trek je die wel aan naar Defqon?
Waarschuw beheerder
donateur
je haalt de woorden uit me mond :D

Waarschuw beheerder
Ikkuh niet! :-p
Ik koop hem voor Girlie Stampertje ;-)

Ennuh, ik ben niet op DefQon :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
nah, das volgens mij niet lekker hoor, als er zweet op een leren string komt.

je deed toch een tijgerstring aan? :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik doe geen string aan! :-p
En als ik hem aan doe, doe ik hem wel met de volgende "Hard Thrills" aan! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
nee, stampertje doet haar tijgerstring aan naar defqon

Waarschuw beheerder
Hmmm, Stamp, wij gingen toch met zijn twee naar DefQon? ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
nu toch wel naar defqon Nawi?
Waarschuw beheerder
donateur
als ik ga ga ik met xantrex wij hebben een battle

Waarschuw beheerder
Neuj, mag toch niet met stamp mee!
Ze heb me al een klap verkocht! moest niet zo bijdehand doen hiero! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
niet getreurd nawi
Waarschuw beheerder
donateur
ga naar de kinderboerderij en huur een konijn :D die wel lief is en niet bijt :D

Waarschuw beheerder
Hahahaha, heey..........ik zeg niet dat ik het erg vond dat je me sloeg! :-p
SPANK ME BABY!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
de president in een string? :kots: jij houdt er toch ook vreemde fantasien op na :s

Waarschuw beheerder
string echt wel string !!!

Waarschuw beheerder
huppatee weer een string forum!.. :P

nou, string is een string ja.. ON MIS BAAR! :)

Waarschuw beheerder
ik vin die vrouwelijke boxershort ook wel oke! die strak zitten.

string hot or not dat moet je maar lekker zelf uitzoeken.
Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan wat er boven zit als een plompzak een string draagt vind ik het niet staan.moet wel een beetje staan bij wat ze draagt
Waarschuw beheerder
donateur
idd Constant

Waarschuw beheerder
ach ja!

Waarschuw beheerder
Een string is mooi en sexy :-p

Waarschuw beheerder
string is niet zo boeiend :S

Waarschuw beheerder
voor sommigen ni nee :) voor mij wel :P
Waarschuw beheerder
Niet al het vlees is lekker met Salsa ....

en da geldt ook voor strings :p

Waarschuw beheerder
denk dat qanadees allees nog maar vieze kontjes in sting heeft gezien, lekker kontje in string is duidelijk wel geil
Waarschuw beheerder
string is gewoon het mooiste, altijd!!
Waarschuw beheerder
donateur
String of boxer(tje), iets anders gaat er echt niet om mijn bibs! ;)
Waarschuw beheerder
Een string natuurlijk!!!
Zo'n tent ziet er echt niet uit :S