Partyflock

Forumonderwerp · 603371
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00002a310000f1b10102ee361a000f71da]http://www.smilies.nl/puke.gif[/img]

Als een bepaalde partij ergens voor wil gaan demonstreren dan moet je ze gewoon hun gang laten gaan......ook al ben je het er niet mee eens!

Als je er anders over denkt dat ga je met je eigen clubje de dag erna maar demonstreren.

Je moet mensen de kans geven of je het er nou mee eens bent of niet!

Zo denk ik erover! :d

In dit geval hadden ze de NVU gewoon hun gang moeten laten gaan, als ze onredelijk zijn dan worden ze toch niet serieus genomen dus waar maken we ons druk over!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wel zo maar je kan mensen wel de kans geven hun standpunt duidelijk te laten maken..... als je het er dan nog niet mee eens bent dan kan je daar later wel weer op reageren.

Als je gaat tegen demonstreren dan wordt het alleen maar een groot zooitje en daar schieten we helemaal niets mee op!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In Nl is t toch zo da je vrijheid hebt van mensingsuiting dit mag je ook laten merken doormiddel van protest/demonstratie­!! en ik vind het heel laf van de afa da ze dit zo hebben gedaan ze geven de NVU helemaal geen kans hun mening te uiten!!! en wat ik dan nog het lafste vind is dat ze geweld gebruite tegen de NVU terwijl de NVU van plan was rustig te demonstreren zonder geweld!! maar wie verpest het weer de afa zeik zooi allemaal !!! en wie had der nou eigenlijk de vergunning om te demonstreren¿¿ de NVU dus eigenlijk hadden ze van apeldoorn uit gewoon de afa moeten verbieden en niet de NVU !!!
t is gewoon heel krom allemaal hiero in dit land de laatste tijd der klop helemaal nix meer van!! dat moet wel veraderen vind ik!!

Waarschuw beheerder
het begrip vrijheid van meningsuiting is hier eigenlijk maar relatief ben je extreem rechts dan mag je niks en moet je je bek houden ben je extreem links dan mag je doen en laten wat je wil.

Dit trieste gebeuren zegt in dit geval meer over de linkse mensen dan over de rechtse mensen. Want in princiepe discrimineren de linkse mensen de rechtse mensen op hun vrijheid van meningsuiting en dat terwijl de links mensen in princiepe tegen elke vorm van discriminatie zijn.

Vreemd volk hoor mensen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja klopt ik ben het helemaal met je eens.

Extreem rechts moet ook de kans hebben om zich te uitten en ze hoeven dan niet meteen gewelddadig aangepakt te worden. Iedereen verdient een kans!

De mensen die nu gewelddadig waren hebben volgens mij hier altijd de grootste bek over!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmm, dat ben ik niet met jullie eens.

Anmo, bedoel je niet rechts i.p.v. extreem- rechts?

Extreem rechts moet ook de kans hebben om zich te uitten en ze hoeven dan niet meteen gewelddadig aangepakt te worden. Iedereen verdient een kans!

Je hebt gelijk, als de AFA begint te slaan is dat gewoon dom, maar ik vind de ideeen van die extreem-rechtsen veel idioter. Er is geen ras meer waard als een ander ras. Het rechterhandje omhoog is voor veel mensen heel kwetsend, iemand die een T-shirt aanheeft met 'vlees is moord' erop niet. Ik denk dat je de verschillen daar moet zoeken. Daarbij wil ik wel zeggen dat ik die extreem-linksen ook maar vreemde ideeen vind hebben, hoor. :)

Inge
Waarschuw beheerder
maar ben wel van overtuiging dat Extreem links net zo erg is dan extreem rechts! Sterker nog, vind Extreem links gevaalrijk, omdat ze zo positief worden bekeken! en kijk maar waar sommige avn die figuren tot in staat zijn! Beetje iemand vermoorden vanwege zijn politieke denkbeeld!
Waarschuw beheerder
donateur
extreem recht of rechts.... maakt niet uit toch! Iedereen heeft het recht om zijn mening te geven!

Als extreem-rechtse mensen met hun rechterhand omhoog gaan staan worden ze door een hele grote groep toch niet serieus genomen dus daar hoef je je dan niet echt druk om te maken toch?

Als extreem rechts wat wil bereiken dan zouden ze toch op een serieuzere manier te werk moeten gaan.. maar bij elke groep heb je wel een paar mensen die de wensen van de groep op een "verkeerde" manier uitten waardoor ze het voor de rest van de groep soms onmogelijk maken! Maar moet je dan alleen dat kleine groepje mensen serieus nemen?

Waarschuw beheerder
Och ja, ik was Pimmetje vergeten. Ja, die is door zo'n idioot vermoord.

2 Gabberinnetje4live: welke ideeen van serieuze extreem-rechtsen moet ik dan serieus noemen?Kun je me eens een paar opnoemen?

Inge
Waarschuw beheerder
weetje wat ik wel vind! dat extreem rechts geen recht heeft omdat ze dat anderen ook niet gunnen!

Respect voor anderen hebben ze niet, dus verdienen ze t zelf eigenlijk ook niet!

Waarschuw beheerder
Wie heeft er een antwoord op mijn vraag?

2 gabberinnetje4live: En zo niet, waarom vind je dan dat ze serieus moeten worden genomen? Je weet het misschien zelf niet eens?

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
extreem rechts en dan bedoel ik ff skinheads die hebben wel degelijk goede dingen zo bijvoorbeeld mag een echte skinhead geen drugs gebruiken en zeg niet dat drugs goed is want iedereen weet dat je der kapot aan gaat als je nie oplet!! en der zijn nog wel meer dingen zoals zwaardere straffen voor criminelen !!! maar veel mensen denken daar allemaal niet aan en als ze het woord skinhead horen zeggen ze meteen klote racist maar de meeste weten nog nie eens wat een skinhead precies is maar goed da doet er nu ff nie toe maar skinheads hebben ook wel degelijk goede dingen! vind ik he!!

Waarschuw beheerder
De punten die jij nou opnoemt heeft het CDA ook. Daarvoor ga ik niet extreem-rechts stemmen. Er is meer, kun je me dat ook vertellen?

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eehhmm wat bedoel je met meer???
kijk ik vind wel meerdere dinge goed maar dat vind niet iedereen goed hiero dus dat is gewoon mijn eigen mening

Waarschuw beheerder
Hahhahaha wat een onzin weer.
Skinheads zijn gewoon een soort van anarchisten en het irritante aan anarchisten is dat ze een bestaand regime of regering omver willen werpen maar dat ze niks fatsoenlijks ervoor in de plaats hebben.
Ze willen iets kapot maken om het "kapot maken" en verder niks.
Mensen zonder plan dus...
(een "wit Nederland" reken ik dus NIET tot een fatsoenlijk plan)

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk dat bedoelde ik nou met dat mensen niet weten wat skinheads zijn!

Waarschuw beheerder
Ik weet dondersgoed wat skinheads zijn.
Ik heb zelf een enorme documentatie over oa dit onderwerp.
Het grappige is dat een onsamenhangende groepering als "skinheads" niet eens es een definitie hebben van "hun" groep.
Je hebt namelijk linkse en rechtse skinheads.
Je hebt ook skinheads die helemaal geen politiek nastreven dus je praat zelf onzin.

Chris
Waarschuw beheerder
skins zijn per definitie ook niet altijd RECHTS! je hebt zelfs extreem linkse skins! dus laat de term skinhead hier maar buiten! dat heeft met dit hele topic nix te maken! das meer een leefstijl!

Waarschuw beheerder
Dat wist ik allang Chris.:)
Maar ik kap hier nu, want NLmeiske wil serieus worden genomen maar verteld me niet waarom. Dan komen we niet veel verder.

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k geloof da t daarstraks over rechts en extreem recht hadden dus dan neem k aan da k t toch wel over rechtsse skinheads heb maar goe k wou hier over op want jullie snappen der toch nix van!! ja jullie weten dan misschien wel wa skinheads zijn (zoals jullie zeggen) maar jullie snappen nietwat ik hier allemaal mee wil bedoelen dus lama lekka hanguh want di skiet nie op!

P.S. zeg niet dat ik onzin zit te vertelluh hiero want zal heus wel weten wa k zelf ben !!!!
Waarschuw beheerder
de hele definitie skinhead hoeft hier niet aan de orde te komen! t zijn ook niet alleen skinheads die extreem rechts zijn!

Waarschuw beheerder
Ik snap precies hoe het zit met rechts-extremisme NLmeiske, maar BEGRIJPEN kan ik het gewoon niet.

Inge
Waarschuw beheerder
idd, en als je ze vraagt om hun uitspraken te onderbouwen of 1 goeie reden te verzinnen waarom ze t denken, dan komt er nooit een goed argument met een beetje inhoud uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsja ik heb der wel zo mijn meningen voor maar ja k geef toe der zijn genoeg meelopers die denken alleen maar dat het stoer is en zeggen dan dat ze extreem rechts zijn!
Waarschuw beheerder
maakt niet uit of t nou meeloop gedrag is of echt gemeend! alles wat EXTREEM is is slecht, zo ook extreem rechts!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsja meninge verschillen !!

Waarschuw beheerder
...van een 16 jarige die een zeer volwassen kijk op de wereld heeft.

*kuch*kuch*NOT!*kuch­*kuch

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit slaat dus nergens op leeftijd maak geen fuck uit!!! een 16 jarige ken meer meegemaak hebben dan jij ooit mee zal maken!!!
Waarschuw beheerder
dat heeft er geen fuck mee te maken wat je hebt meegemaakt! als je zestien bent heb je op politiek gebied gewoon nog geen fuck in te brengen!

Waarschuw beheerder
Dit slaat dus nergens op leeftijd maak geen fuck uit!!! een 16 jarige ken meer meegemaak hebben dan jij ooit mee zal maken!!!

Ten eerste ben ik het eens met TeRRöRDieHard!!! zn laatste reply en daar wil ik nog aan toevoegen dat er idd wel EENS een 16 jarige zal zijn die veel heeft meegemaakt maar 99% dus niet.
Maar als je 16 bent MEEN je van wel dat heet puberteit :-D

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
donateur
kan niet laten te reageren, ik vraag me af of veel (extreem)rechtse mensen dezelfde mening zouden hebben over de tegendemonstratie als het andersom was geweest, rechts 'tegen' links ipv links tegen rechts

En ik sta aan de kant van Inge, NLmeiske is gewoon weer zo een 'closet-racist' en kan niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven. Erg grappig (mis het juiste woord even, iets van crux of zo) dat ze haar nickname totaal geen eer aandoet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ooit van een brabants accent gehoord ¿¿
Waarschuw beheerder
je bedoelt cru zeker?

maar ik vind dat RECHTS en EXTREEM RECHTS teveel met elkaar in 1 verband worden getrokken! ik moet toegeven dat ik meer naar rechts buig dan naar links! maar ik :bah: op extremisten (zowel rechts als links)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
T is eigenlijk heel makkelijk. Dat je op 16 jarige leeftijd niks nuttigs te vertellen hebt is duidelijk niet waar. Iedereen kan op grond van ervaringen een bepaalde mening hebben gevormd.

Je hebt alleen nog geen recht als je 16 bent om je mening te verantwoorden en te uiten zodat daar ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt.

Wanneer er een bepaalde mening gevormd is dan vind ik dat je het recht hebt om die mening te uiten ongeacht of die nu wel of niet binnen de normen en waarden valt van de Nederlandse samenleving. Wanneer deze mening op verbale wijze wordt geuit en op de juiste manier geformuleerd wordt dan is er niks op tegen.

Het geen wat er in apeldoorn voor escalatie zorgde was het feit dat er idioot veel ME op de been was. Dit heeft bij de meelopers zonder vestand agressie opgewekt. En wanneer Apeldoorn eerst de bevoegdheid geeft om een dergelijke demonstratie te houden zullen ze deze belofte ook moeten nakomen en niet 300 mensen die willen mee demonstreren moeten wijgeren op het station en terug sturen.

Ik laat het hierbij en hoop bijde partijen nu te hebben overtuigd van wat wel en niet onder het bergip vrijheid van meningsuiting valt.

Waarschuw beheerder
donateur
nee, niet cru, het woord lijkt qua betekenis op anti-climax.

Haar naam en de vele spel- en grammaticale fouten zijn toch een lachertje als je ze tegen elkaar afzet?

Waarschuw beheerder
donateur
mooi betoog van NW_DJW(y), jammer van de ij's waar een ei moest staan
Waarschuw beheerder
mwa ik let nooit zo op schrijf en spelfouten! t enige klote eraan is dat ik soms zinnen van mensen verkeerd opvat doordat leestekens e.d. ontbreken, maar als ik begrijp wat er staat vind ik t best!
Waarschuw beheerder
Hehe idd Miech, Ik type me posts voortaan eerst ff in Office ;) Laak ff een spellingscontrole erover heen gaan :D
Waarschuw beheerder
en zelfs dan hoeft t allemaal nog niet te kloppen! whehe
Waarschuw beheerder
donateur
Skinheads ------> ska skins zijn flex,ok,goed,top geen problemen mee

oi skins ------> opzich ook nix mee dr zijn alleen zoveel bange mensen die zich vermommen als oiskin die er rare gedachtes op na houden
daar is opzich ook nix mis mee als het maar bij gedachtes blijven

het probleem is dat ze die gedachtes ook uit voeren zoals met hun rechterhand omhoog staan, in mijn nek spugen als ik voorbij kom ,voor mij gaan staan en mij uitmaken voor vuile zwarte ,mij opzettelijk overhoop proberen te lopen terwijl er om mij heen genoeg ruimte is , op hardcore feesten (serieus meegemaakt ben gewoon een halfbloed indo)

verder vernielen en bekladden ze joodse graven
met rare teksten zoals "wir sind zurück "

bedreigen en slaan mensen in elkaar die anders zijn/denken dan zij (whiggers)

of moedigen dit gedrag aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Of iemand nou wel of nie lekker Nazi is, et zal me eigenlijk geen k*t kenne boeie.
Maaarre als 'fervent' :) flocker moe'k wel zegguh
da'k verbaasd sta als ik al die 'wijsheden' hoor van 1 of andere recalcitrante puber van 16 jaar.
Denk dat de woorden woorden discrepantie en discretionair wel zo'n beetje ongeveer bij jou van toepassing zijn. :)

Ik realiseer me eigenlijk net, dat als je nou eens terwijl je met je vinger in je neus zit te pulleken even een woordenboek pakt en even dan die 'moeilijke' woorden opzoekt... dan denk ik zo, dat we vandaag wel weer genoeg 'wijze lessen in een notedop' hebben gehad... :)
Waarschuw beheerder
Ik gaat der ff vanuit dat je die mening niet richting mij had MononOm want ik val niet onder die groep. Ik geef enkel me mening tegen over de desbetreffende groep. Jij zegt gewoon dat t je geen k*t kan intereseren, jouw recht maar wel een beetje zwakjes.

PS Laat gewoon iedereen in hun waarde
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen heeft het recht zijn mening te geven en te demonstreren. Ik heb het nu toevallig over (extreem) rechts omdat deze situatie zich heeft voorgedaan in Apeldoorn.

Als, zoals in dit geval, de NVU wil demonstreren om geen asielzoekers meer binnen te laten dan vind ik dat een goed punt en waar men serieus over na kan gaan denken. En het enige wat ik zeg is, als extreem rechtsen met rare ideeen komen worden ze toch niet serieus genomen worden. Als ze zeggen alle zwarten moeten hier weg dan denken ze te simpel want zo werkt dat niet! Het gaat erom dat ze nu 1 punt willen aanpakken.

En als 1 persoon met zijn rechterhand omhoog gaat staan is dat negatief ten opzichte van dat dat de groep wil bereiken want dan worden ze niet serieus genomen.

Maar Inge je wijkt af van het topic met deze vragen want het gaat om het tegendemonstreren en niet om wat de denkbeelden van extreem rechtsen zijn en ik moet ook zeggen dat ik me daar eigenlijk niet zo in heb verdiept!
Mijn punt is gewoon dat ik vind, dat iedereen zijn mening mag geven en dat mensen daar naar kunnen luisteren zonder meteen te gaan rellen enzo!

En wat betreft spelfouten: Beetje jammer dat je iemand daar over aan gaat vallen. Ze geeft gewoon haar mening, tuurlijk mag je het er niet mee eens te zijn maar ik vind het laf om dit soort dingen erbij te halen. DAAR GAAT HET HELEMAAL NIET OM!

Waarschuw beheerder
Maar Inge je wijkt af van het topic met deze vragen want het gaat om het tegendemonstreren en niet om wat de denkbeelden van extreem rechtsen zijn en ik moet ook zeggen dat ik me daar eigenlijk niet zo in heb verdiept!

Dan weet je dus eigenlijk niet waar je over praat. Jij vind dat we extreem-rechts meer serieus moeten nemen, maar je weet hun standpunten niet eens.

Mijn punt is gewoon dat ik vind, dat iedereen zijn mening mag geven en dat mensen daar naar kunnen luisteren zonder meteen te gaan rellen enzo!

Je hebt zeker recht op een eigen mening, maar er zijn grenzen. Als ik een neger voor een stinkende aap uitmaak, kan ik me moeilijk voorstellen dat ie rustig luistert zonder meteen te gaan rellen.
En dan komen we weer bij het punt aan dat je niet mag discrimineren...

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Jij probeert me vast te binden op het extreem rechtse maar daar gaat het niet alleen om!

En in dit geval wou de NVU demonstreren om geen asielzoekers meer binnen te laten! Ik ga dan van dat standpunt uit! En niet van een onzinnige demonstratie.

Waarschuw beheerder
Als een bepaalde partij ergens voor wil gaan demonstreren dan moet je ze gewoon hun gang laten gaan......ook al ben je het er niet mee eens!

Daar begon je dit topic mee. Ik kan me herrinneren dat er bv enkele jaren geleden een demonstratie werd gehouden van een of andere extreem-rechtse partij waar een look-a-like Hitlertje in meeliep. Jij vind dat iedereen zijn mening mag uiten, ongeacht wat het is. Om deze redenen vind ik dus van niet.
We hadden het niet speciaal over een demonstratie tegen asielzoekers, dat mag ook wel. Maar als jij zegt dat iedereen mag zeggen wat ie wil, ben ik dat niet met je eens. Dat is het enige wat ik bedoel.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat erom dat de linksen (in dit geval) de rechtsen helemaal niet de kans hebben gegeven om iets duidelijk te maken!

Ze vallen al aan als er niets gezegd is!

Waarschuw beheerder
Het zijn wel exteem-linksen en extreem-rechtsen he! :P

Maar dat ze meteen begonnen te slaan vind ik fout.

Inge
Waarschuw beheerder
<Ik gaat der ff vanuit dat je die mening niet richting mij had MononOm want ik val niet onder die groep.>

Ehhh als jij je dus daarwerkelijk aangsproken voelt als een zestienjarige recalcitrante puber, dan geld dit ook zeer zeker voor jou ja. :)
Alleen moe je me nou toch even uitleggen wat zwakjuhs is ? Zo slim ben'k nl toch nie...
laatste aanpassing