-= Hardstylers zijn de analfabeten van de muzikale samenleving =-
Die moet er nog een keer in
Housepinda en Hardhouser, no hard feelings. Ik vind het best dat er standpunten verdedigt worden maar moet dat altijd gepaart gaan met schelden? Dat kan ook op een normale manier. En als we even verder kijken dan ons neus lang is zien we ook allebei eventjes dat Ik en DeKeuv geen homo zijn. Of je daartegen bent is weer een heel ander verhaal, daar ben ik ook niet in geïnteresseerd. Het kan kort en bondig gezegd worden, je vind techno helemaal het einde of je vind het niks...
Hey Maikel waarom pak je dan mijn oude nickname die ik 3 jaar gebruikte (ik weet de reden wel, maar toch even om terug te komen op jouw jatreactie hehe)
HAha ja ik kan ook een tv meenemen bij de megapool zonder te betalen en zeggen dat ik voetbal wilde kijken.... heb ik wel een reden en toch jat ik (maar ik vind dat jij hem waardig overneemt hoor )
ja die onderste had ik
de rest niet
maarru ff ontopic blijven..
tja techno wat moet ik d,rvan zeggen..
ik ben altijd wel een btje een techno hater geweest.
maar ik begin het toch steeds meer te waarderen
Ja maar hij laat zijn oksels kussen Rexona reclame? ik heb niks tegen irakezen, maar saddam..... ik weet het niet interesseert me vrij weinig als ie mij maar met rust laat
laatste aanpassing
Hij vind gewoon dat bommengekletter op techno lijken en beweert daarom dat iedereen er naar luistert. Klopt ook wel een beetje want we zitten allemaal naar de buis te kijken hoe bagdad word gebombardeerd. Dus op zich spreekt hij de waarheid...
DeKeuv 31 maart 2003 22:16
Ja dezelfde poppetjes... hoezo is dat gay, wij weten hoe we lol kunnen hebben in plaats van de hele tijd alles af te zeiken en kwaad te zijn... Doet dat geen pijn trouwens? Geen blijdschap kennen? Of vind je die alleen in Hardhouse Ja ik heb niks tegen hardhouse en niks tegen jou, maar ga niet van die loze aantijgingen doen en probeer het hier een beetje gezellig te houden zeg. (sorry als je je aangevallen voelt maar dat had ik dus ook van jouw reactie, ik probeer jou toch ook niet aan te vallen, ik verdedig alleen ff mijn standpunt)
maaruh ff tussen 2 ()jes deze klinkt toch wel een best beetje lekker..
laatste aanpassing
maaruh ff tussen 2 ()jes deze klinkt toch wel een best beetje lekker..
Ow, ik wou net zeggen moet je die nummers van die gast eens luisteren. Die maakt echt brute nummers... daar wil ik wel op
(permanent verbannen)
Over ervaren housers gesproken.Ik stond in '90 al te stampen in Park,ik was 14,toen kenden we het woord house nog niet.Ik ben op de vetste feesies geweest en dan nog maar zwijgen over die feesies onder de a 16 in een fietstunneltje.Oldschool en Hardcore dat is pas muziek en niet die rare geluidjes met die lauwe bass.Kijk eens naar zo'n Technofeest,ik zie er nooit lekkere chickies en mensen staan als zombies voor zich uit te staren.Nou geef mij maar vroegah toen knalde het pas en op de vraag waarom is Techno niet commercieel,nou dat komt omdat geen hond er van houdt,iets wordt commercieel als veel mensen het cool vinden en dat is met TEchno zeker niet het geval.