Partyflock

Forumonderwerp · 603201
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 15 maart 2003 om 21:00
Waarschuw beheerder
Techno is echt de shit, voel de vibe van Techno

Nog mensen naar teQnology?

YoooOOO!
Waarschuw beheerder
donateur
MROAAAAAW

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet wat je ijlt hoor bryan, maar dat was de tekst van Wendy... leer lezen AAP.

Techno is homofiel.
sim-pel.
Waarschuw beheerder
donateur
en pinda is een hardstyle-flikker :P

Waarschuw beheerder
donateur
Met kieuwen of zonder kieuwen?

NEE ik ben geen hardstyle flikker, en dat moet jij weten, Enzo de springende balpen!
Waarschuw beheerder
donateur
echt niet!! :)

qt flikker :P

argh niet te veel he
Waarschuw beheerder
Ik hou niet zo'n van techno. Heb me er misschien niet echt in verdiept. Maar als ik ergens op een feest(je) ben en er wordt techno gedraaid kan ik me er steeds vaker in vinden.
Misschien is het geen echte techno, die keiharde techno vind ik niks. Das inderdaad net een voorbijrazende trein.
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
Waarschuw beheerder
O ze wie ze wo ze wie ze waza aap inde stal ha..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja, techno...niks om fatsoenlijk op te flippuh!!
Techno is rechtstreeks afgeleid van geluiden afkomstig uit het oerwoud.
Ga naar de Apenheul en neem de geluiden op van enkele bronstige chimpansees en je zal ontdekken dat dit verdacht veel op techno lijkt.
Nee, WIJ NEDERLANDERS willen BEUKEN :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: en geen gezeik.
Daarom stel ik voor geen techno meer in combinatie met HARDSTYLE op 'n feest.Besteed deze ruimte nuttig!!!Voor wat OLDSCHOOL bijv.
Tot mijn grote ontsteltenis zie ik op ONZE HARDSTYLEFEESTEN steeds meer van deze verdwaalde chimpansees en andere soorten apen.
Ik stel voor dat zij hun WIET ergens anders gaan roken, op een techno- of R&B feest of zo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Techno is eentonige teringherrie waar je na 5 minuten luisteren al koppijn van krijgt. ;) Maar dat is maar een mening natuurijk. :D

Waarschuw beheerder
maar iig war t over ging ....

ben naar teQnology geweest en mijn mening is nie veranderd

techNo zuigt en moet geboycot worden !!
Waarschuw beheerder
donateur
dat hardhousers het maar allemaal stom mogen vinden en niet naar onze feestjes komen....
fout volk laten we wel buiten staan ;)
Waarschuw beheerder
Hahaaa Hardhouser.. ga ff lekker hardhouse dan.. :bounce: whoehoeee!! AAP!! onee Stompneusaap
Waarschuw beheerder
Howhow.......we gaan geen ruzie maken he. Dan doe ik ook mee! :D Ik vind het gewoon allebij vet! Ik kan me echt prima vermaken op hardstyle! Maar ook net zo goed op techno.
Wat wel het verschil is. Op hardstyle zit ik gewoon kei hard te stampen en te leipen. Met techno zit ik meer te 'zweven' en op de muziek te letten.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind techno gewoon tering kut muziek!

IK BEN HET VOLLEDIG MET RUUDJE EENS!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
GEEF MIJ MAAR HARDSTYLE OF OLDSCHOOL!!!!
DAT IS PAS MUZIEK!
HEERLIJK DIE HARDE BASS!!!!!!

EN NIET DAT KATTE GEJANK VAN EEN TECHNOMUZIEK!
BAH BAH BAH DAT JE DAAR NAAR KAN LUISTEREN!

Waarschuw beheerder
Op hardstyle zit ik gewoon kei hard te stampen en te leipen. Met techno zit ik meer te 'zweven' en op de muziek te letten.

Valt je dan niet steeds vaker op dat hardstyle eigenlijk ontzettend simpel & eentonig is?
Waarschuw beheerder
Dat is jou mening Yanze, veel mensen denken er niet zo over maar ik moet je een beetje gelijk geven.

Je vind muziek vet of niet. Of je moet ernaar LEREN luisteren (wat bij techno dus vaak het geval is).

Ik vind hardstyle niet uitermate eentonig. De manier van het opbouw van een hardstyle nummer is wel bijna altijd hetzelfde en de basstune is ook vaak hetzelfde. Hardstyle heeft wel vaak dezelfde insteek maar er zit wel degelijk verschil tussen. Ik zeg al, ik vind dit echt lekkere muziek om op te beuken en te stampen. Verstand op 0 en stampen maar. D

Wat wel het geval is. Techno heeft meer variatie. Dit muziek waar je veel meer kanten mee uit kunt. Het is een stuk minder 'voorspelbaar'als hardstyle. Ik heb al van tevoren gezegd, naar techno moet je leren luisteren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HEERLIJK DIE HARDE BASS!!!!!!

Techno heeft ook harde bass... ligt er maar aan naar wat je luistert...

Waarschuw beheerder
:gaap: up yours !

brian >>> ga jij nou maar spijkerpoepen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja sorry ik vind Techno lekker.... ennuh mooie Adult variant op spijkerpoepen --> Bekschijten... moet je wel fan van zijn... mij lijkt het een beetje IEUW!!! :D

Waarschuw beheerder
Hehehe, jij bent sick bezig beastman!!! :D Doe mij maar koekhappen hardhouser... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja ik zei ook maar dat het een Adult versie was! :D Morgen presentatie, we zullen ze een spijkerpoepie laten ruiken!

Techno muziek erbij voor t sfeertje?

Waarschuw beheerder
Is een optie, maar ik weet niet of ze daar al klaar voor zijn. Voor techno moet je namelijk ervaren luisteraar zijn :D hehehehehe anders worden de bijkomende geluidjes teveel en dat kan niet in die hardstylekoppies doordringen... hehehehe

Neej ff serieus... Ieder zijn mening... Het word (y) die presentatie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
luister is toch duidelijk,techNO wordt niet commercieel en waarom niet,iets wordt commercieel als veel mensen het cool vinden en dat is met techNO zeker niet het geval.Ik ben twee keer op zo'n techNOfeest geweest en ik vond het niks en er waren ook allemaal lelijke wijven dus is duidelijk techNO---->KUTHERRIE

Waarschuw beheerder
luister is toch duidelijk,techNO wordt niet commercieel en waarom niet,iets wordt commercieel als veel mensen het cool vinden en dat is met techNO zeker niet het geval.Ik ben twee keer op zo'n techNOfeest geweest en ik vond het niks en er waren ook allemaal lelijke wijven dus is duidelijk techNO---->KUTHERRIE

Ehm dus als iets niet commercieel is en er geen mooie vrouwen zijn, dan is het kutherrie??? :D of lees ik dat nou verkeerd???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kan er niet op dansen en niet op flikken.Ik vindt techNO echt iets voor herojunks,die zijn ook zo wazig.Ja Ruud je hebt gelijk techNO is net een voorbij razende trein en er zit ook geen hogepunt in elke plaat duurt een half uur en is de makkelijkste muziek om te draaien.Vrienden van me zeggen ja die hardcore en oldschool draaien ze maar op 2 of 3 draaitafels en tecNO draaien ze op wel 6 draaitafels,vindt ik niet gek op de ene pang pang op de andere ting ting op weer een andere klang klang op nog een andere rrrr rrrr op nog een andere uuuuuu uuuuuu en de laatse doekedoekedoek en dan zo'n lauwe bass erbij geef mij maar panic of euromasters in 93 tot 97 in de energiehal of nog beter die tijd in park lekker knallen en die pillen waren toen ook echte mda of mdma en niet zoals nu van die olifantenverdovingsh­it.Daarom zeggen die techNOfreaks ook allemaal dat die pillen perfect zijn past echt bij die wazige zooi.

Waarschuw beheerder
Maargoed zo zijn er ook mensen die dat vinden van club, trance, electro, drum and bass, progressive, hardhouse, hardstyle, oldschool, hardcore, terror en speedcore... Het lijkt zo wel of techno echt verstoten word door een hoop. Terwijl het gewoon jullie smaak niet is. Techno is het voor mij wel, en het is wazig en het is ff wennen maar als je erin zit wil je er nooit meer uit. En by the way, je zult mij ook zien stuiteren op hardstyle hoor, no problem!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik respecteer je mening maar met al die muziek waar jij het over hebt,heerst er een gezelige sfeer,bij techNO is het een dooie boel en geen feestsfeer.Ik ben op misschien wel 150 feesten geweest en heb nog nooit zo'n dooie boel gezien als op die twee techNOfeesten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En in het begin.Ik heb van 89 tot 91 glazen opgehaald in Parkzicht dus ken de house van het begin of aan toen had je nog echt dj's en mc's maar nu die rush en die knakworsten jonge jonge wat hij kan kan ik ook iedere mongool ken techNO draaien maar oldschool,hardcore,t­error,club en de rest van die shit moet je een heel goed ritmegevoel hebben anders sta je echt voor schut
Waarschuw beheerder
Dan ben jij op de verkeerde feesten geweest. Ik heb idd. ook veel technofeesten gehad waar het een saaie kutbedoeling was. Iedereen opzichzelf...niet auwehoeren, etc.

Alluwel ik shockers, i love techno 2001/2002 en op wat kleine techno feesjes het echt wel prima naar m'n heb gehad. Was gewoon een groot feest.

Er zelf techno die nog een hardere bas heeft en sneller gaat als hardstyle.

Btw, ik ben op meer hardstyle te vinden dan techno.

Waarschuw beheerder
Met die dooie sfeer vind ik het wel meevallen, het zijn allemaal party minded people. Gefeest word er overal, maar als je bedoeld dat er op techno niet echt word gestampt heb je gelijk. Meestal word er een beetje op gespaced. Beetje club achtige dansjes. Pak je de echte harde techno dan kun je er wel goed op stampen en daar straalt ook meer energie vanuit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik mis die tijd van vroeger echt super,oldschool,hard­core en echt leipe feesten onder de a 16 niemand wist in het begin nog wat house was maar vanaf 1996 ging het echt bergafwaarts.Toen ik in het begin ik was toen 14 naar park ging er was nog geen minimale leeftijd,je werd niet gecontroleerd op pillen het was gewoon super vanaf dat de pers er lucht van kreeg begon die shit.Mijn moeder had het woord xtc pas gehoord op tv rond 92 voor die tijd zei ze hoe zie jij uit die ogen oohh gewoon veel gedronken en van de ene op andere dag je zal wel xtcpilletjes gebruiken,hahaha

Waarschuw beheerder
Tja moeders... als ze ergens lucht van krijgen dan ben je de sjaak... :D en ze merken alles :P

Waarschuw beheerder
Techno heeft alles, noem nog is een stijl dat hard en zacht kan zijn en nog steeds EVEN vet is

Waarschuw beheerder
Maar goed zinloze discussie, je weet niet hoe het is als je er niet bent geweest en het is niet voor iedereen weggelegd.
Waarschuw beheerder
donateur
juist!
Waarschuw beheerder
Mozart en mozart on xtc :D

Aanrader

Waarschuw beheerder
tom al vervoer? :p
Waarschuw beheerder
donateur
hou me erover op... staat niet meer in de agenda :'(

ik heb de hoop opgegeven...

Waarschuw beheerder
ik zal de groeten doen aan richie en sven en chris en jochem en adam en dave en kamu ... (f)
Waarschuw beheerder
donateur
*schop onder je kont*

Waarschuw beheerder
geef mij maar haardkoor
Waarschuw beheerder
spijkerpoepen..?? jah nou okeej dan.. doe ik.. (Y) maar dan moet jij samen met AAP maar ff.. euhmmmja.. gewoon doen dus.. 8)

Waarschuw beheerder
He ruudje, wij Nederlanders willen beuken zeg je he?
Onderbouw je mening dan eens over dat Techno niet beukt, dat wil ik weleens weten.
En kijk maar eens op Shockers 2002, daar stond Dana haar Breezer plaatjes te draaien en het enige wat ik daar hoorde, was een dikke Techno-bass die door dat zaaltje doordreunde.
Maar ja ieder z'n mening, maar ga dan niet zomaar loze dingen roepen die nergens op slaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Inderdaad knalluh ja en die techNO knalt niet! Net een machine in een fabriek,constant hetzelfde,geen hogepunten,flauwe bass,knarsende geluiden,slijpschijv­en en ga zo maar door.Trouwens die hardstyle is ook niks.Die oldschool en hardcore van vroeger dat knalde pas.TechNO is muziek voor herojunks en wazig volk.Daarom vinden ze die pillen van tegenwoordig ook helemaal te gek,echt iets voor techNOfeesten je wordt er zo lam van als een konijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Om mij weer even in deze discussie te mengen, ik ben nog steeds van mening dat TechNO en de TechNOmensen die er rondlopen een homofielgoedje zijn, wat moet uitgeroeid worden tot het bittere einde.

-= Say NO2x TechNO=-

Waarschuw beheerder
oh so true !!!

Waarschuw beheerder
ik vind et maar nep

geef mij maar hardcore of hardstyle
maar hardstyl word wel minder de laaste tijd

Waarschuw beheerder
donateur
jeff mills was eg weer kanker wreed gisteren ..

en ik :bah: op jullie commerciele hardstyle aapjes :bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor dat kindje hierboven,wat weet jou nou van feesten.? Je bent 18 je komt net kijken.TechNO is niet commercieel omdat er maar een paar duizend homo's zijn die er van houden.Iets wordt commercieel als veel mensen het leuk vinden en dat is met techNO zeker niet het geval,die kutherrie.Hardstyle is ook niks,vanaf 95 gaat het bergafwaarts.Oldscho­ol en Hardcore dat was pas muziek,lekker stampuh in Park en de Energiehal.