Partyflock

Forumonderwerp · 603201
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 15 maart 2003 om 21:00
Waarschuw beheerder
Techno is echt de shit, voel de vibe van Techno

Nog mensen naar teQnology?

YoooOOO!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die zogenaamde techNO DJ's,draaien op zes draaitafels he,weet je waarom? Iedereen kan techNO draaien.Het zijn gewoon een paar slijpschijven,valse gitaren,flauwe bass en andere knarsgeluiden door elkaar gemixt,dat kun je op 60 draaitafels draaien.Probeer zelf hoe makkelijk je techNO maakt een kleuter kan de was doen.

Waarschuw beheerder
wat jij zegt slaat echt nergens op, technoliefhebbers zijn homo's?
Echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.
Zeker omdat er een paar van die raar gekleede mensen tussenlopen? Da's hetzelfde als dat mensen zeggen dat gabbers nazi's zijn, omdat er een paar van die mafkezen tussenlopen.
Dat is toch ook maar dom gelul, of zie ik dat nou verkeerd.
Techno is niet commercieel, omdat mensen het niet kunnen luisteren.
Hardstyle (en hardcore eerst ook) is wel die kant op gegaan, omdat de muziek tering toegankelijk is. Tis een luide bass, met een pakkende melodie en een paar vette geluidjes.
Dat weet je gerust ook.
Ik vind Hardcore ook vette muziek hoor, maar het is gewoon makkelijker om naar te luisteren.
Techno is misschien wel alleen maar hetzelde, waar ik dus anders over denk, maar om iemand die er wel van houd voor homo uittemaken is helemaal dom.
Waarschuw beheerder
donateur
Don Carlo >>> praat geen onzin....dat slaat echt totaal nergens op

Werkzaam bij Jitters loungeclub
Werkzaam bij Jitters
Waarschuw beheerder
don carlo is een zielig manneke.......
en ik ben 17 so what schijt aan jou don boeler

Waarschuw beheerder
donateur
2don carlos: wat wil jij nou opa .. dat jij nou van de eentonig tering hardstyle helemaal uit je dak gaat .. laat ons lekker, mensen zoals jij hebbuh we helemaal niet nodig in de techno scene..

:bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Utreg mietje,hardstyle is ook iets voor jullie kindjes,wij hebben van de mooie tijd mogen genieten.De echte feestjes in Parkzicht,Energiehal­,lekker stampuh op hardcore en oldstyle,dat was pas muziek.Toen zat jij nog in de zandbak techNo te maken met je schepje en emmertje op elkaar te slaan.En over eentonig gesproken luister je maar naar die KUTTECHNO,iets eentonigers bestaat er niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TechNOscene,hahaha.H­omoscene bedoel je er lopen alleen homo's en lelijke wijven op zo'n techNOfeestje.Ik geef je 1 advies ga aan de bruin dat pas echt bij techNO of geniet van die slaapplillen van tegenwoordig.

Waarschuw beheerder
ik vind techno ook niks maar iedereen zijn eigen styl,en dat is maar goed ook:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Don Carlo.....moet daar niet staan 1985????

techno is naar mijn mening ook niet zo super als hardcore....maar tis dus echt geen homoscene.....

ach jah laat maar zitten jij snapt er toch nix van..ondanks je leeftijd
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
zelf draai ik techno
ik vind het zeker bruut
HS heb ik ook gedraait maar werdt beetje moe van die lange space stukjes
maar iedereen ze eigen Style en iedereen ze eigen mening
maar Technoscene = Homoscene?:svind ik zeker van niet

Waarschuw beheerder
daarom ik snap dat gezeik nooit over die verschillende stylen als jij het geweldig vind dan is het toch goed wat kan jou dat schelen wat een ander daar van vind,ja toch!!!
Waarschuw beheerder
donateur
HEERLIJK!!! Heb een set van Pascal F.E.O.S. opstaan en kan geen seconde stilzitten :)

Techno is zo lekker opzwepend en je kan er zo lekker op meegaan :d
Waarschuw beheerder
Welke van Pascal FEOS massive
heb er eentje live @ Hafentunnel heb je die?
Waarschuw beheerder
Pascal FEOS @ Hefentunnel is idd zeker lekker!!!

Hij draait eigenlijk altijd super, 29 februari @ Mainstage was ook weer geweldig...

dus... Pascal F.E.O.S. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Euhm

Pascal F.E.O.S. & Talla 2 XLC - Live @ HR3 Clubnight (111:13)

Weet niet van wanneer hij is maar de eerste 55 min ongeveer is Pascal :) Echt supersetje!!!!
Waarschuw beheerder
weet je welke ook top is
Laurent Granier & Jeff Mills - I Love Techno
eerste nummer meteen raggen!
Detroid techno!:)
Waarschuw beheerder
Jeff Mills -the Bells- neem ik aan dat je bedoeld?

Dat Derrick May te vroeg geprogrammeerd stond bedoel je met als gevolg 3 uur Mills :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een paar sets op mijn pc staan. 1tje duurt 3uur!! Heerlijk 3uur achter elkaar techno.:D
Waarschuw beheerder
Juist bij mij duurd ie 79:47
maar The Bells begint rond de 12:50 bij mij
Waarschuw beheerder
langste wat ik heb is van Major Rush - live @ Fuse 125 minuten
en de Adam Beyer Essential Mix 120 minuten
als je die van adam beyer niet hebt OEI dan mis je wat zeg:D
Waarschuw beheerder
Adam Beyer @ Awakening is ook heel lekker!!!

Weet alleen niet van wanneer, zowiezo niet met oud&nieuw...
Waarschuw beheerder
die van Adam beyer live @ Awakenings heb ik ook
dies ook zeker lekker
Waarschuw beheerder
donateur
Afkraken is makkelijk, te makkelijk... en we luisteren er ook lekker niet naar :P

Techno is :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Don Wanko : STAKKER
Waarschuw beheerder
Hij voelt zich wel heel stoer hé!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga maar lekker naar die heroshit luisteren.Die goeie tijd van vroeger is niet aan jullie besteed,daar zijn jullie te soft voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik begrijp ff iets niet, wat word er nou het meest gedraaid op Shockers?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jaja dolle, IQ van een lokeend, zeker!!!haha

TECHNO Rules(voor mij in iedergeval, maar ieder zijn eigen stijl).

RESPECT TO ALL STYLES

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga naar Shockers,om 1 ding.Dana is mijn nichtje en ze vroeg of ik ff langskwam,ik zei heel ff dan,want die muziek is echt klote.
Waarschuw beheerder
bla, bla, bla....

ja ja, tuurlijk.... je moet je er toch op een of nadere manier onder uit lullen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kom op Don... je gaat toch geen 40 euro uitgeven om je nichtje te zien? Die staat daar voor een aantal duizend lui te draaien en die let erop of jij er bent? Ben je haar favo neef dan? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet je wat,als je me niet gelooft,ga je naar artiesten,hier bij partyflock,zoekt danielle op en stuurt haar een berichtje,dan zul je zien dat ik er me niet uitlul.En wie zeg dat ik betaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oefff zit te zweven hier op de stoel ;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor... ben niet helderziend!!! Enneh de normale mens moet betalen ja... jij hebt dan gewoon geluk dat je niet hoeft te betalen... je maakt er dan toch wel een feest van of niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dallie carlo heeft me ook een babbels met z'n nichtje...alsof ons dat ene moer interesseert... lekker boeie....TECHNO..!!!­!!...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mij boeit het ook niet,hij vraagt waarom ik dan naar shockers ga,nou ik geef antwoord.DeKeuV,je hebt wel gelijk,respect voor je maar die techNOfreak die snapt er niks van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Don Wanko : inderdaad je hebt gelijk die muziek die je nichtje draait is echt kut ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij doet wel heel stoer met je leeftijd altijd he.
Begin zo zo langzamer hand wel aftevragen of jij zelf niet gewoon zo'n mannetje van 15 ben. ( als je dat al haald)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En Da HOMO hierboven,vindt ze zelf ook,ze draaide ook liever oldstyle en hardcore zoals met dano vroeger.The Good Old Day's.Maarja je moet nu aan de centjes denken he.Daarom zijn die techNOfeestjes ook zo klein tegenover die hardcorefeesten van vroeger,toen had je alleen al aan gabbers 20000 man,met techNOfreaks krijg je zo'n zaaltje niet vol.Daarom moeten ze de hardstyle er maar bij pakken,anders levert zo'n feestje niks op.Nog meer bewijs nodig dat techNO sucks?
Waarschuw beheerder
je moet er wel erg lang over na denken he!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zoals je zag,was ik er niet,goed opletten.Heb meer te doen als jij kindje.Kijk gelukkig weet ik,ik heb de house vanaf het begin dat het nederland binnen stroomde meegemaakt.Dat die kutherrie waar je naar luisterd verdacht veel lijkt op een langrazende trein,gemixt met geluiden uit de dierentuin en andere shit.Rush,Jeff en Dave zijn gewoon sukkels.Neem nou Euromasters,Neophyte en Panic hun namen zullen nooit vergeten worden.Over tien jaar weet niemand meer,wie die lelijke trekdrop Rush was.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De discussie word steeds leuker... maar ik blijf erbij :D

Techno is :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
Dat Zowiezo, snap ook niet wat die mensen steeds lopen te zeiken over Techno. Als je het kut muziek vind luister je er toch gewoon niet naar!??!?!

Simpel zat is dat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk,ik woon nu in limburg.Ik heb 8 jaar in Den Haag gewoond en bijna 18 jaar in Rotterdam.Rotterdam Parkzicht dat is waar alles begon.Zonder Rotterdam was er geen house geweest.Parkzicht the Godfather of House in Nederland,anders zeggen jullie dadelijk ja house bestond al veel langer,dat weet ik ook maar in 1989 kwam het naar Nederland,ze noemen het nu oldschool of style.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eigenlijk vroeg ik me gewoon af wat iemand van TechNO vind, don carlo, het lijkt dat jij je beste tijd wel gehad hebt he?
Artiest Unitec
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft don carlo nog nooit gehoord dat muziek helemaal niemand van elkaar scheidt, we vinden allemaal een andere stijl mooi, best toch, dan hoef je je niet gelijk zo uit te laten over andere mensen!!!

Ik ging vroeger altijd naar hardcore feesten en ik draai ook nog steeds hardcore maar toen ik techno hoorde ging ik helemaal uit mijn dak!!
het is volgens mij gewoon de beste muziek!!
En dank zij techno draai ik nu samen met mijn broertje veel meer dan toen ik hardcore draaide!!

kortom je moet niemand afkraken omdat hij of zij van een muziekstyl houdt!!!

dat zou jij ook niet pikken!!!