Partyflock

Forumonderwerp · 602307
2861x bekeken
Waarschuw beheerder
He wie gaat er deze zomer naar De Appelhof in de laatste week van juli?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Let me know dat is van ongeveer 26 juli tot er met 2 augustus!
Waarschuw beheerder
hey ik wil er meschien wel heen want die camping waar ik heen wilde met vriende is al volgeboekt :s is er geen site van die camping ff wat meer informatie

Waarschuw beheerder
donateur
Neej wou k wel heen gaan maarja toen k hoorde dat alles uit je ten word gejat :S
enneh Get This Motherf*cker waar wou je eerst heen gaan dan??
ik ga naar Cnossen ofzo van 26 juli tot 2 aug
Waarschuw beheerder
ik wilde naar scharendijk vlakbij rensse daar ergens maar jah nu maar ff een andere zoeken en spullen uit je tent gejat worden is idd wel erg kut, maar jah dat risico loop je zoizo in een tent!! maar waar is crossen ergens dan
Waarschuw beheerder
Nou ik ben er vorig jaar ook geweest maar er is toch echt niks uit mijn tent gejat!!
Het is daar vet cool juist en al die verhalen over De Appelhof .... is het meeste niks van waar!!
Waarschuw beheerder
Ja dat hoorde ik laatst ook dat die verhalen allemaal wel mee vallen! Lijkt me wel lache daar :)
Waarschuw beheerder
donateur
wij hebbe ook nooit probleme gehad op de appelhof, vet relax daar. was 3 jaar geleden ofzo, toen liet iedereen alles gewoon rond de tent slingeren en er is nix gejat, we hadde zelfs een stoel teveel ineens :s
Waarschuw beheerder
http://www.campingappelhof.nl/ dat moet em zijn geloof ik!

Waarschuw beheerder
donateur
Cnossen is maar 1,5 km van de boot vandaan.... dus ook lekker dichtbij de kroeg :D

Check: www.campingcnossen.n­l maar es
Waarschuw beheerder
oow hahha moeten we strax nog gaan kiezen ook zijn ze nog nie volgeboekt?
Waarschuw beheerder
cnossen.. hoe verzinnen ze et :D

bij de Appelhof staat een lichtboei, zodat je de camping altijd kunt vinden, handig toch! ;) :P
Waarschuw beheerder
hahahh jah dat kan nog wel is handig zijn jah, maar kan je daar ook beetje leuk uit of izz het alleen zuipen op de camping niet dat t niet leuk is hoor :P

Waarschuw beheerder
donateur
Braskoer ( of hoe je het ook schrijft ) is wel lache en is vlakbij de boot.......

Waarschuw beheerder
het is wel leuk maar meer voor als je een jaartje of 15 bent enzo...dat uitgaan is ook niks want alles is om 2 uur al dicht........

ennem......mja.....d­r zit haast niks daaro 2 leuke tentjes ofzo meer niet .........maar zuipen kan je dr wel ja
Waarschuw beheerder
we gaan wel ERGENS naartoe hè TOM;p (GTM)
Waarschuw beheerder
donateur
appelhof is een BAGGER camping, terschelling is BAGGER, de bootreis is BAGGER, het slepen met je bagage is BAGGER! eilanden SUCK....

dit jaar denk ik maar in een hutje op de hei zitten... Heicore...
Waarschuw beheerder
donateur
zit nog te twijfelen, ff 1 week helemaaal gek doen is wel heerlijk! :mixje: :bier:
Waarschuw beheerder
Nou nou HHHooLIGaN!!!!

Zo kan ie wel weer!!!

Beetje respect voor ons eilanders!!!!

Het is zomers geweldig op Terschelling!!!!
3 maanden volop feesten,zuipen soms s'nachts nog even zwemmen!!

Voor feest campings kan je het beste op Cnossen,Terpstra of De Appelhof zitten..

Dus ik zie jullie vant zomer wel???

Grtz....
Waarschuw beheerder
Hey appelhof is echt een vette camping en ja het uitgaan is daar minder maar je kunt vet klote daar op die camping.... en bootreis is helemaal niet bagger man haha hij duurt alleen een beetje lang!!
En weet je Appelhof is de beste camping van heel het eiland waar daar gebeurt tenminste nog wat en mag tenminste nog wat... naja wat wel aardig veel eigenlijk heb ik vorig jaar gemerkt
Waarschuw beheerder
heeeey AlcoholicHenny!!!!

gister was de carnaval lachuh he
en 1 ding APPELHOF Rulezzzzz geheheh
Waarschuw beheerder
donateur
Ach joh!
LINTAHHHHH

Whehe lul niet zo raar!
Je weet nog helemaal niet of het wel RULEZ!!

Waarschuw beheerder
donateur
Yep hiero de bende uit nieuwegein komt ook ff kijken hoe het daar is ..

25 juli 2 augustus zijn wij Present..
Waarschuw beheerder
Ach OpperHenny.....

ik bedoel het toch oowk helemaal niej sow...
ik bedoel dat het rulez omdat we tegelijk met alocholicHenny naar appelhof gaan en dat we dan een feestjuh daar gaan bouwennnn
snapt u het nou???
GRRrrrRrrr
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ja hoor meissie!
Ik snap je allang!
Whehe was ook maar een geintjuhh!!!
Maarre moet jij nu niet in Lido zijn dan?
:P

En een meeting???
Whehe goed idee!
Waarschuw beheerder
OpperHenny!!!!!!!!!!­!!!!

whahaah ohw okeeyzzz(Y)
neey ik ga vandaag niej meer......
dinsdag is het toch niej meer gezellig en van me mams moest ik thuisblijven GRrRrrrrrrr!!

Waarschuw beheerder
donateur
een meeting tja goed idee wegegeg ..

hiero we nemen vette instalatie mee duz muziek op de camping is geen probleem 8-)

Waarschuw beheerder
donateur
is daaro ook wat om uit tegaan ... ben r nog nooit geweest...? en hoe zit het met de dames daar ? veel boeren??¿¿¿???
Waarschuw beheerder
Naja het uitgaan is niet fantastisch alles gaat om twee uur al dicht maar daarna verder gaan op de camping!!!

Hhaah en die boeren vallen heel erg mee zoveel heb ik er niet gezien en het ligt er dan ook maar net aan met wei je omgaat!!!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
ik lees lido? city lido? groenlo? DAT is wel kikke... beter dan de Reetsteke... kacheltent...

maar de Achterhoek ArenA is toch et meest gezelli :)

maar ik vind appelhof+hele eiland gebeuren kut... kan er nix aan doen!
Waarschuw beheerder
Lido is een kuttent man, alleen met Carnaval kan het daar nog wel eens gezellig zijn!!!

Danspaleis is een veel betere discotheek.... onnie henny's!!!

Maar in ieder geval Appelhof roeleert wel!!!
Waarschuw beheerder
ik ga ook naar appelhof,maar van 18 t/m 25 Juli,heb ook verhalen gehoord hoe smerig het wel niet is daar,maar dat zie ik vanzelf wel,en ben alleen op de camping om te slapen(als het daar van komt) Hoe zit het eigenlijk met het strand??is dat een beetje te lopen vanaf de camping?
Waarschuw beheerder
Jahcker AlcoholicHennny

Danspaleis is veel gezelliger in citylido lopen aleen maar knijpers rond!!!! voor iedereen die niej weeet wat knijpers zijn nou dat zijn van die lui die denken dat ze alles zijn en ze zijn op elk evenement is groenlo te vinden en staan dan weer met de neus vooraan.

Waarschuw beheerder
donateur
ahja hoor het al 2 uur alles dicht gelukkig nemen we 4x 250 w aan boxen mee en een dikke versterker enzo duz dat komt wel in order.. hahah :-p ..

oh wel beter ik dacht er r eg veel boeren daaro waren ..

Zie jullie daaro wel MZLzz
Waarschuw beheerder
Hey het is helemaal niet vies op Appelhof.... die wc's en douches worden daar echt wel goed schoongemaakt!!

Weeet je ik had die verhalen ook allemaal gehoord maar toen ik er vorig jaar was .... dacht ik tjooo van al die verhalen kloppen geen moer...

Maar er zit ook een andere baas op ...... die was er vorig jaar ook al!!!

Hhaha ja zekerzz een installatie meenemen want moet je anders s'nachts doen en je hebt meerdere stranden op Appelhof!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik lees lido? city lido? groenlo?
LIDO SUCKS :kots::kost::kost:!!­!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha dat moet natuurlijk zijn :
:kots::kots::kots:
Waarschuw beheerder
dr zullen zker veel mensen gaan :bah: gheheheh
Waarschuw beheerder
hahahaha jah ian gaat er elke dag minstens 3 keer kotsen dus dat word leuk
Waarschuw beheerder
donateur
lido is lagge tent! :) alleen de pelikaan... :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3keer???

nee ik heb dr egt al zin in word wel ff [img]http://www.smilies.nl/laugh2.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
LIDO==>Lachhe???
Je bent niet wijs joh!!!
LIDO is echt een klotetent!!!
Dan kun je veel beter naar DP gaan joh!!!!

Waarschuw beheerder
op de apfelhof zijn er toch ook afgelopen jaar mensen overleden?? of is dat weer zo'n dikke roddel??
naja.. en over city lido gesproken! :kots: behalve met carnaval is het wel een heeeeel ietsipietsie cool!!

Waarschuw beheerder
to daniel en tom been there,done that hehehe izz wel een lachuh camping hoor alleen ze worden er wel steeds strenger. die eigenaar is de laatste tijd vet aant zeiken.

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoor het al weer ... het wordt duz een party bouwen @ our place ... en misschien houden we het 7 dagen vol als de eigenaar meer wilt werken :-p ...
Waarschuw beheerder
:S das minders als het streng is maar zaterdag of maandag ff proberen te resereveren als t nie volgeboekt is, en we zien vanzelf wel of het er streng is jah toch!!!
als er maar bier is :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet niet......niet egt vaak gezienn hè;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ach DONJA,Denk dat dat gewoon een dikke roddel is joh!!!
Whehe en anders:BOEIE!!!
Ik ga gewoon lekker!!!!
Waarschuw beheerder
He Donja ...

Hhet klopt wel dat er een paar mensen met een hele erge alcoholvergifitiging zijn afgevoerd maar of ze nou gestorven zijn dat weet ik nie...

In ieder geval ligt dat helemaal aan jezelf joh.... moet je gewoon normaal zuipehhe en nie alles door elkaar maar daar zal jij wel geen las van hebben he Denise!!

Die campingbaas is trouwens ook een vette chagerijn maar boeie geen flikker op uit doen hij heeft de hele vakantie geen woord tegen mij gezegd.
Waarschuw beheerder
Nou ik hoor het al,het word gruwelijk gezellig dit jaar op Terschelling!!! :bounce:

Ik zal wel even met Guus gaan praten over de instalaties e.d dan komt het vast wel goed!!!!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe doe dat eens dan...
Want we hadden toch wel behoorlijk harde muziek in de planning....:P

Waarschuw beheerder
ghehe, danielle, daar zal denise geen last van hebben nee, maar jij wel!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ow?
Haha werd er ook nog iets tegen mij gezegt>>>
NEe daar zal ik idd geen last van hebben...
Maarja...
Der zijn altijd wel weer andere dingen wara je last van kan krijgen he?;)
Waarschuw beheerder
Hhaaha ja Donja maar zoals je al leest kan Denise van andere dingen last gaan krijgen...

Maar vorig jaar had ik ook geen last van een zo'n vergifitiging joh...

Maar voor een goeie installatie moet zekerzz even voor gezord worden, maar wie gaan er in legertenten dan??
Waarschuw beheerder
jah wij gaan waarschijnlijk in een lergertent alleen moeten we nog bespreken.
Zijn er eigenlijk ook reserveringskosten?
Waarschuw beheerder
Legertenten zijn voor grote gedeeltes al volgeboekt... maar je moet al wel voraf betalen voro je tent maar dan krijg je allemaal opgestuurd...

Hhaha en sowieso allemaal een kopietje meenemen voor je id en als je er ben komen er nog extra kosten bij wat zeer vaag is
Waarschuw beheerder
heej tom (GTM) we moeten reserveren hoor:S
Waarschuw beheerder
jah zekerz t schiet allemaal weer nie op zow kennuh we strax weeer een andere camping gaan uitzoeken
Waarschuw beheerder
Nou ga reserveren dan en neem effe een vette installatie mee....

Moet je van 26 juli tot er met 2 augustus reserveren all het effe wil lukke
Waarschuw beheerder
hehehe morgen reserveren we zijn er uit 7 tot 14 juli :bounce: op apelhof
Waarschuw beheerder
uhhm dat zien we dan wel weer :D duurt zolang voordat t weer is aangegroeid
Waarschuw beheerder
donateur
KUTKUTKUT!!!!!
Danielle!!!We kunnen niet 2 dagen eerder!!!
Alleen maar 3 dagen eerder...:S
Waarschuw beheerder
He Denise.....

Ja boeiuhh... er zijn daar vast nog wel andere fellows zorg maar eerst effe dat je die rekening betaalt

(K)
Waarschuw beheerder
Mmmm is nie dezelfde datum als ons he DENISJE.... wel balen maar ja niks aan te doen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hej sjappy!!!!
Ik moet der niet voor zorgen dat de rekening word betaald!!!!!
Ik hebn da geld allang gegeven!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
maar dames genoeg op de appelhof ?? :-p

of valt dat wel mee??
Waarschuw beheerder
Ja sjapster.... dan kun je dat toch wel zeggen tegen diegene die de rekening moet betalen...

het is maar een argumentje hoor!!

Euhmm ja er lopen daar genoeg dames rond hoor.... en voor de meisjes onder ons de jongens vallen daar best wel tegen... naja ligt er ook aan wat voor smaak je hebt
Waarschuw beheerder
donateur
En mijn smaak loopt er cker weer net niet rond?Tsja... JIJ hebt TWIGGEL...
:bounce:
Waarschuw beheerder
Hhaha ja natuurlijk Twiggel rulezzz... maar niet zo hoor bondgenootje dat schiet niet op op Appelhof... en er lopen zekrzz wel wat jongens voor jouw rond...

alleen die wijven daar staan 3 uur te fixen op de douche wat vreselijk irritant is...

(K)

Waarschuw beheerder
--> to: get this motherf*cker misschien dat ik ook nog wel een daggie naar terschelling ga. ff kijken of t nog een beetje leuk izz daar. (ff naar discotheek actania ofsow en ff die campingbaas van de appelhof irriteren, heeft ie nog van ons tegoed ;) )
Waarschuw beheerder
hoor die remco.....heb ie nog vossen gezien???:D
Waarschuw beheerder
donateur
Haha daantje!!!
Dan schoppen we ze daar gewoon weg!!
Waarschuw beheerder
Dat gaan we zekrzz Denise doen en die Actania zit dicht op Terschelling... hij was vorig jaar in ieder geval niet open..!!!

Waarschuw beheerder
to daniel

T WAS ECHT EEN VOS JA!!!!! hahahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
to lady girl

ow dat wist k nie dat ie dicht was. k ben er uhmmz ff denken hoor... 2 jaar geleden geweest toen was die nog wel open. was op zich wel een leuke tent. dan maar een andere tent opzoeken ;)
Waarschuw beheerder
He Cannibal....

Ja ik weet het ook nie maar vorig jaar zat ie dicht.... en die tenten gaan allemaal zo vroeg dicht daar en het is overal zo druk vooral nu er nog maar twee open zijn...

Maar je gaat dit jaar weer dus..
Waarschuw beheerder
donateur
IK WIL EEN TENT WAAR ZE HC DRAAIEN!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!

Waarschuw beheerder
eeej zijn daar ook hakkuhparty,s trouwens ik ga ook van 26 tot 2 aug

Waarschuw beheerder
donateur
bij ons draaien we hc tot techno to oldschool ...
8-)

maar volgens mij zijn er duz eg geen dames .. teminste jullie zegguh van wel maar geloof er eg niks van

:bounce:
Waarschuw beheerder
hahahah die remco blijft maar volhouden dat ie een vos heeft gezien:S:S:S
Waarschuw beheerder
Nope volgens mij zijn daar geen hakkuparty's ... maybe dit jaar wel maar dat kun je zo uitzoeken op het internet...

Hhah he Denise we zorgen met z'n tweeen wel effe voor een goeie installatie aangezien we ook nog voor een digitale camera moeten zorgen!!!

He maar Criminal wat bedole je met dames dan.....????

Waarschuw beheerder
to lady girl

jah waarschijnlijk kom k wel ff. ligt aan t weer hehe. die tenten daar zijn idd vroeg dicht maar ja met een beetje lekker weer een afterparty op t strand toch (muziekie, drinken enz derbij) ;)

Waarschuw beheerder
to L_A_dy_HARDCORE AkA OpperHenny

2 jaar geleden heb k 10 dagen langgeen hardcore nummertje gehoord :( (in de discotheken dan bedoel k, op de camping wel ff lekker muziekie gedraaid :D )

Waarschuw beheerder
donateur
dames of die er genoeg zijn niet van die boeredames maar gewoon dames want volgens mij is het 90 % op die camping gozers...:vaag:
Waarschuw beheerder
met ons groepie gaan dr 2 dames mee....

Waarschuw beheerder
donateur
ja wat heb ik daar aan !!??!! :vaag:
Waarschuw beheerder
Nou daar zijn daar genoeg dames hoor en al helemaal geen boerendames...naja vorig jaar in ieder geval nie...

Kan nie zeggen hoe dat dit jaar zal zijn maar welke datum ga je dan Criminal

Waarschuw beheerder
donateur
laaste week van juli ... en jij dan ??
Waarschuw beheerder
donateur
HAHA DAANTJE TOCH!!!!
wat denk jij nou dan?!
Hun vinden ONS denk ik wel boeren haha!!!
Aangezien we uit de achterhoek komen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
niet iedereen uit de achter hoek zijn boeren tog?? ..

neej maar jullie snappuh wel wat ik bedoel .. ik hoop dat het gezellig wordt we nemen ziezo heel goede/harde geluids instalatie mee 4 lossen boxen van 300 watt verserker tv dvd speler noem maar op veel wiet/hasj
genoeg coke/speed/pilluh duz wordt wel knalluh :-d
Waarschuw beheerder
Ja ik ga ook de laatste week van juli en reken maar dat het knallen gaat worden haha en Denise ik weet al bij welke tent we moeten zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
bij deze zijn de dames die er dan zijn van harte welkom in onze tent :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe zijn we welkom ja??
Pas maar op wat je zegt haha!!
Zou je nog wel eens spijt van kunnen krijgen!!!:P

Waarschuw beheerder
donateur
hoezo dat ?? .. wat kan jij nou doen waar wij spijt van kunnen krijgen :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou....
Ik kan bijvoorbeeld heeeeel gevaarlijk zijn!:devil:
Whehe!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hahahah nou dat wil ik wel eens zien :-d gevaarlijk zijn toemaar .
Waarschuw beheerder
Hehehe natuurlijk gaan we langskomen, haha ik zal DENISE wel in bedwang houden maar weet je ze kan echt gevaarlijk zijn hoor...
Soms flipt ze gewoon helemaal door om niks...
Dus mensen die van 26 juli tot en met 4 augustus iN Terschelling zijn....
PAS OP voor zit zeer gevaarlijke meisje....

Waarschuw beheerder
donateur
hhahaha k :-d
Waarschuw beheerder
pft,zou er graag weer heen willen ! Ben er vorige zomer geweest,en heeft me goed bevallen !! Alleen,denk niet dat het er dit jaar inzit ! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja okej THNX daantje!!!
IS misschien ook wel nodig haha!!
JA misschien gelooft niemand het...
maar het is echt zo hoor!!!!:P
Waarschuw beheerder
Gheheh naja je bent dus op vakntie gewoon onder begeleiding van mij...
Ghehe en aangezien ik ook beter begeleiding kan hebben gaat dat nog een leuke vakantie worden.. wijffie

Hha me is vorig jaar ook geweest is me zo geod bevallen dat ik dit jaar maar weer ga...

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe dan gaan we elkaar gewoon een beetje in de gaten houde haha!!!
;)
Zal nog wat worden!!!
maja moet wel he?
BONDGENOOTJE hihi!!!
Waarschuw beheerder
Hhaha ja dat moeten we zkerzz dat weet ik zkerzz .... ik denk nie dat we daar helemaal normaal over de camping heen lopen jij wel??
En we zijn zekerzz bondgenootjes in voor en tegenspoed
Waarschuw beheerder
donateur
haha..
Ach ik wel haha!11
Ik ga niet hele dagen zegge:
IK BEN MIE VAN DE PINNE haha!!!!

BONDGENOTEN RULEZZZZ
Waarschuw beheerder
Hhah nee wat jij hele dage gaat zeggen is DEBIELENHOOFD.... dus mensen als dit gevaarlijke meisje wat onder mijn hoede is dat tegen jullie zegt dan meent ze het nie hoor....
ZOWEL dan bevestig ik het wel effe...
Waarschuw beheerder
donateur
WHAHA ik denk dat ik het daar heel vaak wel zal mene!!!

Maarre Daantje!!!
Morgen zie ik je weeer!!!
Ben der eindelijk weer!!!!!

Dikke (K) voor me wijffie!!!
Waarschuw beheerder
Hhaha ja denk het ook......

Hhehe was weer gezellig hoor met je maarreh... sorry nog dat ik vanaaf nie kan naar de reunie!!!
Kusja

Appelhof roeleert nog steeds hoor trouwens

(K) trug voor MIJN wijffie
Waarschuw beheerder
haha, ben afgelopen zomer naar de appelhof geweest en heb me opzekers vermaakt. alleen jammer dat ik een nacht en dag heb vastgezeten en wij met onze groep op donderdag nacht van de camping zijn afgetrapt (we zouden tot zaterdag blijven). heb er een terschelling verbod en misschien ook een nationaal camping verbod aan overgehouden :S maar tis wel een aanrader als je met een groep maten gaat, gewoon je eigen feessie bouwen want op het eiland zelf is geen klote te beleven!
Waarschuw beheerder
Hey Malfeidor...

Weet je nog wel wie ik ben joh.. ik ben Danielle... haha we hebben jullie daar vorig jaar ontmoet!!
Hha was zeer gezellig vond je ook nie..wij waren die meisjes in Eibergen!!
Je hebt nog bij onze tent gezeten samen met Edje dat was nog op die nacht dat jullie van die camping werden afgetrapt..
Dat was echt zeer zwaar verneukt joh en wij de volgende dag maar niet begrijpen waar jullie waren...??
Maar we gaan dit jaar weer ... zal jullie wel allemaal missen hoor.... vorig jaar was echt top

(K)(K)

Waarschuw beheerder
En tjah.... toen kwam ik deze zomer weer

Waarschuw beheerder
ach jah appelhof
Waarschuw beheerder
donateur
jah man ik ga al op 28 juni naar appelhof tot 12 juli net voor sensation trug hehe maar volgens mij is er op 28 juni nog geen moer te beleven ma jah word wel lache denk
Waarschuw beheerder
Hey ga je zo vroeg al ja.... naja zal best wel gezellig worden denk je ook nie!!

En Appelhof word echt vet .... geheh onnie Denisje....

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
jah daar ga ik toch wel van uit jah haha maar dat zal wel

Waarschuw beheerder
ik ga naar de perenhof!! wie nog meer? :)
Waarschuw beheerder
whaahah donja..... ik wil wel meey naar de perenhof hoor...waar is die camping oowk alweer?!!! maaaruh ga denk ik toch liever naar appelhof...
Waarschuw beheerder
He Donja als je dan toch naar Perenhof wil kun je ook wel kiezen voor Appelhof...
Hhah komen veel meer luitjes een aangezien Lintahh en ik er zijn gaat het al helemaal gezellig worden..

Hhaha onnie dan?? Lintaahhh
Waarschuw beheerder
jah cker danielle we gaan daar lekker een feesie bouwennn gehehe...... jah donja ga dan naar appelhof ipv perenhof!!! heey danielle ga je morgen nog naar dp dan??

Waarschuw beheerder
ik ben dr ook al eind juni...

Maar gezwellie word t toch wel :)
Waarschuw beheerder
Hey Lintahhh....

Waarschijnlijk gaat ik wel naar dp ja maar is nog niet zkerzz...
Ben je al lekker aan het housen dan in Groenlo...

Enne Appelhof is altijd gezellig.. geheh en Donja je mag wel mee in mijn rugzak haha als dat past... altijd gezellig toch op Appelhof met Donja er bij...

Appelhof roeleert en Lintahh we gaan er een feessie van maken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Donjaaaaaaaaaaaaaa!
Ga maar gewoon ook naar Appelhof haha!!!
das vet cool!!!!!

(K)
Waarschuw beheerder
appelhof is een apart verhaal ik heb 3 maanden op terschelling gewerkt in het wapen van terschelling in midsland die camping is zoooooon grote graf bende ik ben er een paar keer geweest nou blubber en nog eens blubber. maar wel gezelling mijn advies neem een goede tent en eige muziek mee en veel drugs en veel plezier. flappie
Waarschuw beheerder
Hhah blubber blubber blubber ja...

Bij ons dus helemaal nie maar wij waren er net toen het vet mooi weer was en dan ook de hele week hey...

Hhah relaxx was dat ...

Denise we gaan nog wel effe expeditie H doen he maar dan wel met een echt Camera..
Waarschuw beheerder
haha jij komt uit het oosten lijp!!!!
ik ga 28 juli t/m 4 augustus
dus ik zal je er vast wel zien!!
Waarschuw beheerder
Bedoel je mij???

Zo ja dan denk ik zkerzz wel dat we elkaar gaan tegenkomen ja!!
Waarschuw beheerder
haha ja sorry ik bedoelde jou haha
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
ik ga een week met 8 man naar appelhof
beetje kutten en zuipen en muziek draaien hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Whahah OOSTEN SUCKS!!!!!!
Onnie daantje?!

Maarre EXPEDITIE H gaat dan pas echt van start!!!
Moeten we nog wel ff bepaalde doelen gaan bedenken he?!:P

Weet der wel een paar!!!
haha opzoek naar de verborgen stammen!

Waarschuw beheerder
donateur
heb r zin in :-d

we gaan daaro de boel eens gek makuh :-p

:bounce: :xtc:
Waarschuw beheerder
Ghehe ja Denise die expeditie gaat zekrzz daar pas echt van start...

Maar we hebben nog wel de nodige apparatuur nodig geheh misschien mogen we van school wel wat "lenen"....

Appelhof gaat echt helemaal te gek worden ik zweer het je...... is daar supertof...

Waarschuw beheerder
hey jeltsin!!!

Appelhof gaat cker te gek worden!!
Heb er egt f*cking veel zin in, jij en Denise moeten me nog wel een keer uitleggen war expeditie H betekent!!!

APPELHOF ROELEERT!!! (K) Nicky
Waarschuw beheerder
donateur
appelhof zuigt harder dan een heroine hoer!

maar doe Baksi en Chester de groeten!!! als ze willen weten van wie, moet je tegen Baksi zeggen, die kale die je Beveiligings speldje nu heeft :)

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
NEEEJOH!!! Appelhof is eg wel kickuh, hoor!!
Vorig jaar een grote gekke bende!!
Dit jaar van 25 juli tot 4 augustus!!
INVASION OF TERRORSCHELLING PART 2

1 tip: ruim je plekkie op voor je gaat slapen anders word je om 8 uur uit je nest getrokken door de eigenaar met die geplastificeerde rotkop!!!Whahahah!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wheheh keey dan Knarwie ben het helemaal met je eens....
Whaha ja ben der vorig jaar ook al geweest whaha en toen was het zkerzz een bende whahaha...

Maar ik zie dat je tegelijk als mij gaat Kickuhhh en ja Nicky expeditie H blijft geheim...

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar van 26 juli t/m 5 augustus.
maar ik hoorde dat de tenten doorzocht werden???
Waarschuw beheerder
donateur
tenten mogen ze niet doorzoeken, dit mogen ze alleen als de tent hun eigendom is...
Waarschuw beheerder
Whaha allemaal gelul hebben ze bij ons vorig jaar ook nie gedaan...

Whehe je ziet die lui haast nie whaha alleen s'nachts!!

Waarschuw beheerder
appelhof is egt een relaxte camping joh!!!
en deze vakantie word super wild of niet jel en denise???
(K)
Waarschuw beheerder
Whaa dat wordt het zkerzzz nog wilder dan vorig jaar whahah Nicky :D:D

We gaan er een feessie van bouwen :bounce:
Waarschuw beheerder
appelhof op zich zuigt niet tripple H, het is de beveiliging die zuigt vooral die agressieve dikke marrokkaan/iranier of wat ook
dan heb je daar nog zo'n gek rondlopen die zich de paashaas noemt en daar een maat van zit s'nachts in de bawaking en dan zit ie onder de valium speed en wiet... lekkere bewaking daar :S

hebben der regelmatig gezeik mee gehad
maat van ons is zelfs inmekaargeschopt door die iranier en 2 collega's
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik er was, hadden we in et begin problemen met die Iranees, en die neger (Baksi en Chester) maar als je relaxed doet, kan je alles maken en breken wat je wil!!!!!

wij konden echt veel op de camping, bij ons werd er door hun niet gekankerd op die chaos die we bij de tent hadden :)
Waarschuw beheerder
donateur
maar de camping zelf is bagger... vooral die blije guppekop die in dat winkeltje stond...

hij wou ff demonstreren hoe je met een 6D maglite iemand kon molesteren... ik heb et em vriendelijk gevraagd, maar hij wou et niet bij mij...

voor de mensen die er vorig jaar in week 32 waren, ik was die kale, die de hele camping kende :) (was alleen toen kaal, normaal heb ik wel haar hoor :D)
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe word volgens mij wel een gekkenhuis!!!:D

En nee nicky.. Ik vertel het je nie!!:P

(K)
Waarschuw beheerder
hmmm kweet nie pcies wanneer
wij waren de tent met een nederlandse vlag met DEVENTERROR erop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whahaha natuurlijk Denise...:bounce: :bounce:

Whah en mensen op gepast voor L_A_dy_HARDCORE AkA OpperHenny en mij ..... :devil:

Wat wij zijn op expeditie H :9

Waarschuw beheerder
haha denise ik had al wel verwacht dat ik het niet mocht weten....naja ik kom er vast wel achter op terschelling!
(K)

Waarschuw beheerder
Expeditie h???
Waarschuw beheerder
ik ben er vorige week geweest...
was echt wel tof daar:)

Waarschuw beheerder
Wij gaan ook met 9 meiden naar terschelling en ook van 26 juli tot 2 aug !! en we zijn geen boeren !! :D:D

En hoop ook cker dat er iets te stampen valt en dat er geen bzn muziek is alleen :(

Waarschuw beheerder
wooooooooooooooooooo­ooooow wij ook 26ste to5 5 augustes lekker ff langer mabye i will see you

Waarschuw beheerder
R&B SUCKS!!!

Waarschuw beheerder
<-- is het met sv3n eens :-)

Waarschuw beheerder
wiiiiiiiiiiiiiiiiiii­iiiii skz 26ste appelhof only hardstyle & hardcore :D

Waarschuw beheerder
uiteraard..gekkehuis­!! :-P :bounce:

Waarschuw beheerder
ghehe altijd alleen jammer dat niels nie mee gaat:D

Waarschuw beheerder
whaha inderdaad jammer ja, had ie maar moeten betalen :-P

Waarschuw beheerder
whaha jaaaaaaaaa:p ag ja volgende x beter he:p kan iedereen wel eens vergeten
Waarschuw beheerder
Stampuh tot dat we er bij neervallen!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
daarna voetjes masseren:-D
Waarschuw beheerder
Ik was er vorige week... en ga over 1 week weer. Ik heb daar een leuke tijd mee gemaakt (of niet dames ? whe he he).
Waarschuw beheerder
net zoals bij sensation.....lekker masseren door zo'n mooie meid

Waarschuw beheerder
:bounce: Ik ga oowk na terschelling :bounce:

word coowl onnie Borizz, knickel en Denise??

Appelhof roels!!! (Y)(Y)(Y)

:mixje:

Waarschuw beheerder
wiiiiiiiiiiiiiiiiiii­iiiiiii:D
Waarschuw beheerder
eeey jelm....je zet nu wel mooi zonder mijn toestemming mijn hoofd op ut internet he:D
Waarschuw beheerder
Enne... die kleine meid met lang bruin haar van de frituurtent op appelhof is mijn vakantie vriendin al ! Afblijven jongens.

Ik kan haar naam ff niet zeggen aangezien ze een vriend heeft.

Waarschuw beheerder
komt allemaal goed(Y)
Waarschuw beheerder
loopt volgens mij(week wel cker)genoeg rondt daarow....don't be afraid!

gr jeroen
Waarschuw beheerder
Tijd voor een Meeting!!

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaa
Waarschuw beheerder
Als jullie mij zien kom je maar een biertje halen. Ik zit in een groene tent rechts achter aan. Stappen doe ik meestal in de WYB aangezien daar de leukste vrouwen rondlopen.

Maareh... kom op de muziek af en dan zie je me wel. Laatste week Juli ben ik er met nog 4 kale mensen ;)

Waarschuw beheerder
muziek hoor je overal :-D waar waz WYB>>>>>>>>>?????
Waarschuw beheerder
WYB is een uitgaans tent voor mensen die 's avonds niet alleen willen slapen. ;)

Voor de mensen die ook tijdens de laaste week van juli op Appelhof zitten, op dinsdag hang ik wel een briefje bij de wc's waar ik te vinden ben. Kunnen we ff meeten en met zun allen sta(m/p)pen
Waarschuw beheerder
DIT WORDT KNALLUUUUUUUH!!!!

Waarschuw beheerder
Dit wordt leip :D

Waarschuw beheerder
Het IS al leip volgens mij :P

Waarschuw beheerder
wiiiiiiiiiiiiiiiiiii­ii :yes:
Waarschuw beheerder
beetje stil hierow.....niemand meer die naar terschelling gaat!? :hm:

gr jeroen
Waarschuw beheerder
Ben 2 jaar geleden op Appelhof geweest samen met 3 mattiez en de zak van MAX, erg gezellie, behalve dat we nou weer net in het straatje zaten met de grootste kneuzen die je je kunt voorstellen maja die hebben we wel ff flink in de zeik gezet want als je weerkomt om 8 uur sochtends van een duinparty en de halve straat ligt al te slapen moeten er zwembadjes in de tent van diegenen gegooid worden toch?!
Me broertje zit er op dit moment dus als iemand van jullie beetje rechts van de ingang stuk of 10 boeren uut deemsvoart tegenkomt waar der 1 Emiel van heet doe em ff de groenten :P

Waarschuw beheerder
is goe:yes::D
Waarschuw beheerder
Aan alle mooie 16 jarige dames. Als je zin hebt kun je bij mijn tent een BrEeZaH komen halen ;)

Enne.. we hebben er zin in...

Waarschuw beheerder
en de jongens een bier?:D

Waarschuw beheerder
Mogen meisjes van 17 wel een biertje komen halen dan :$ :D

Waarschuw beheerder
8 tm 17 augustus apelhof word en knetter lijpe week.
Waarschuw beheerder
Vorige week ben ik 2x de verkeerde tent in gelopen met mijn dronken kop... Hoop dat ik mijn tent volgende week weer terug kan vinden

Waarschuw beheerder
ast wel toch maaike anders hebben wij ook nog wel:D
Waarschuw beheerder
denk nie dak mn tent veel zal zien aan de binnenkant:D

Waarschuw beheerder
:D of wel:P:slet: :D
Waarschuw beheerder
Whaa nog een paar daagies en dan is het zover...

Whehe gaan we Terschelling weer onveilig maken...

Wordt zwaar kickuh volgens mij dit jaar...(y)

Waarschuw beheerder
ik ga 12-19 augustus lekkâh feestûh
:P:D

Waarschuw beheerder
Volgende week misschien weer
Waarschuw beheerder
Whehe ... zie je dan misschien volgende week wel he ....:D
Waarschuw beheerder
donateur
nog 6 daagies???? ken nie wachten !!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook nog 6 daaggies..Whehe IK HEB DER ZIN INNNNNNNNN:D
Waarschuw beheerder
Expeditie H gaat dan van start whehe of niet Denise...
Waarschuw beheerder
donateur
jackerrr....:D
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgC4KFYUQcxscR1g2SYnX1K4azvAv0tT*aGKnZUtGy9K95a6RBQwUWwXAQxs25YiNRHa3ipcu0kXUAEH19CC0u3v2RK4k*YcfirarVaYmg8/expeditie%20h.BMP?dc=4675431498393743742[/img]
Waarschuw beheerder
veel plezier jullie daar :P
ben net weer een dagje thuis whehe

Waarschuw beheerder
haha denise mooie afbeelding hoor...is dat jullie logo nou???
ik ben wel benieuwd wat die expeditie H nou precies inhoud..maar daar kom ik vast wel achter op appelhof!!!

jelstin en denise een dikke (K) van mij
Waarschuw beheerder
Ja Nicky bereid je maar vast voor.... wheheh !!!

Coole pic Denise....:D
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe nickyhoofd.. Daar kom je lekker toch niet achter!!!;P

Onnie JEl?!>?!?!

Waarschuw beheerder
hey denise henny...ik ga er persoonlijk voor zorgen dat ik er achter kom wat het nou precies is...haha!!!
Waarschuw beheerder
Euh Denise je secret is safe by me... (y) whaha nog al logisch werk er zelf aan mee....

:D :D

Waarschuw beheerder
nog 1 naggie slapuh....
:D :D :D :D

Waarschuw beheerder
wiiiiiii jaaaaaaaaaa daarna wordt het vette party hardy:D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
hmmz morgen gaan ze eindelijks weg
Waarschuw beheerder
Whaa nog effe en dan is het zover ....:D kan nie meer wachten gek ....:9

Waarschuw beheerder
jeltsin, ik heb er ook vet veel zin in!! ik zie je morgen om 7.15 whahaha vroeg ofniet!!!

Waarschuw beheerder
woooooooooooooooooow nog 9 uur:-D
Waarschuw beheerder
donateur
GVD :cry:
Wheheh iedereen is al weer weg naar Appelhof, en ik ga pas maandag!:S

Haha! Maar jullie hebbe lekker KUTWEER:[
Waarschuw beheerder
donateur
Wat moek in Thailand?
Waarschuw beheerder
tersgelling was zuuperzzz...kent iemand toevallig janie?!? ze was ook op appelhof mja ben vergeten Nr. uit te wisselen :$

kusss jeroen

Waarschuw beheerder
hoe zit het daar eigenlijk met een koelkast huren?
Waarschuw beheerder
2 euro per dag voor de stroom en 20 euro voor de koelkast, de borg weet ik niet.moet je wel toevallig in een straat zitten waar ze stroom hebben, wij hadden die mazzel dus niet!.
en het is de moeite niet waard, passen niet zoveel flesjes in dus. wij hadden een grote bak gevuld met water(1,5 krat)paste erin.

gr jeroen

Waarschuw beheerder
2 jroentje =>dus een spacy kuip lenen :D

Waarschuw beheerder
was echt (Y) appelhof....ben weer thuis nu...greetz aan Ede en Eindhoven lui

Patrick,nick,sonja en de rest

Waarschuw beheerder
Wij hadden een koelkast , en ik vond hem zeker de moeite waard hoor, wij konden er gewoon genoeg inzetten, maar het is net hoe je hem indeel, de buren van ons kregen er ook heel weinig in maar toen had ik hem ff opnieuw geordend :D Dus koelkast is gewoon goed !
Waarschuw beheerder
srriej maaike:$
Waarschuw beheerder
beetje slecht uitgaan daaro
Waarschuw beheerder
behoorlijk slecht uitgaan jah, je moet je eigen feessie bouwen daarow!!!en das cker gelukt!!!

gr jeroen

Waarschuw beheerder
Op terschelling moet je cker je eige feesie bouwe, als je niet van top 40 en apres ski houd...
Want uitgaan is eenen schrale bende darow!!!

Jij weer he??!!!
KUTHOER!!!
Je naait niet!!!
Waarschuw beheerder
Whaa Appelhof was echt helemaal te gek... :D

Uitgaan is minder .. maar dat boeit nie want op de camping is het echt net zo kickuh...

Whaha he bedoel je mij soms :D nee geintje :9
Waarschuw beheerder
to jroentje....inn die koelkast past bij ons ook ongeveer 1,5 krat dus...:s
Waarschuw beheerder
hadden jullie een grote koelkast dan?
die overburen van ons hadden zo'n klein kutkoelkasje!