Partyflock

Forumonderwerp · 602307
2861x bekeken
Waarschuw beheerder
He wie gaat er deze zomer naar De Appelhof in de laatste week van juli?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Let me know dat is van ongeveer 26 juli tot er met 2 augustus!
Waarschuw beheerder
hey ik wil er meschien wel heen want die camping waar ik heen wilde met vriende is al volgeboekt :s is er geen site van die camping ff wat meer informatie

Waarschuw beheerder
donateur
Neej wou k wel heen gaan maarja toen k hoorde dat alles uit je ten word gejat :S
enneh Get This Motherf*cker waar wou je eerst heen gaan dan??
ik ga naar Cnossen ofzo van 26 juli tot 2 aug
Waarschuw beheerder
ik wilde naar scharendijk vlakbij rensse daar ergens maar jah nu maar ff een andere zoeken en spullen uit je tent gejat worden is idd wel erg kut, maar jah dat risico loop je zoizo in een tent!! maar waar is crossen ergens dan
Waarschuw beheerder
Nou ik ben er vorig jaar ook geweest maar er is toch echt niks uit mijn tent gejat!!
Het is daar vet cool juist en al die verhalen over De Appelhof .... is het meeste niks van waar!!
Waarschuw beheerder
Ja dat hoorde ik laatst ook dat die verhalen allemaal wel mee vallen! Lijkt me wel lache daar :)
Waarschuw beheerder
donateur
wij hebbe ook nooit probleme gehad op de appelhof, vet relax daar. was 3 jaar geleden ofzo, toen liet iedereen alles gewoon rond de tent slingeren en er is nix gejat, we hadde zelfs een stoel teveel ineens :s
Waarschuw beheerder
http://www.campingappelhof.nl/ dat moet em zijn geloof ik!

Waarschuw beheerder
donateur
Cnossen is maar 1,5 km van de boot vandaan.... dus ook lekker dichtbij de kroeg :D

Check: www.campingcnossen.n­l maar es
Waarschuw beheerder
oow hahha moeten we strax nog gaan kiezen ook zijn ze nog nie volgeboekt?
Waarschuw beheerder
cnossen.. hoe verzinnen ze et :D

bij de Appelhof staat een lichtboei, zodat je de camping altijd kunt vinden, handig toch! ;) :P
Waarschuw beheerder
hahahh jah dat kan nog wel is handig zijn jah, maar kan je daar ook beetje leuk uit of izz het alleen zuipen op de camping niet dat t niet leuk is hoor :P

Waarschuw beheerder
donateur
Braskoer ( of hoe je het ook schrijft ) is wel lache en is vlakbij de boot.......

Waarschuw beheerder
het is wel leuk maar meer voor als je een jaartje of 15 bent enzo...dat uitgaan is ook niks want alles is om 2 uur al dicht........

ennem......mja.....d­r zit haast niks daaro 2 leuke tentjes ofzo meer niet .........maar zuipen kan je dr wel ja
Waarschuw beheerder
we gaan wel ERGENS naartoe hè TOM;p (GTM)
Waarschuw beheerder
donateur
appelhof is een BAGGER camping, terschelling is BAGGER, de bootreis is BAGGER, het slepen met je bagage is BAGGER! eilanden SUCK....

dit jaar denk ik maar in een hutje op de hei zitten... Heicore...
Waarschuw beheerder
donateur
zit nog te twijfelen, ff 1 week helemaaal gek doen is wel heerlijk! :mixje: :bier:
Waarschuw beheerder
Nou nou HHHooLIGaN!!!!

Zo kan ie wel weer!!!

Beetje respect voor ons eilanders!!!!

Het is zomers geweldig op Terschelling!!!!
3 maanden volop feesten,zuipen soms s'nachts nog even zwemmen!!

Voor feest campings kan je het beste op Cnossen,Terpstra of De Appelhof zitten..

Dus ik zie jullie vant zomer wel???

Grtz....
Waarschuw beheerder
Hey appelhof is echt een vette camping en ja het uitgaan is daar minder maar je kunt vet klote daar op die camping.... en bootreis is helemaal niet bagger man haha hij duurt alleen een beetje lang!!
En weet je Appelhof is de beste camping van heel het eiland waar daar gebeurt tenminste nog wat en mag tenminste nog wat... naja wat wel aardig veel eigenlijk heb ik vorig jaar gemerkt
Waarschuw beheerder
heeeey AlcoholicHenny!!!!

gister was de carnaval lachuh he
en 1 ding APPELHOF Rulezzzzz geheheh
Waarschuw beheerder
donateur
Ach joh!
LINTAHHHHH

Whehe lul niet zo raar!
Je weet nog helemaal niet of het wel RULEZ!!

Waarschuw beheerder
donateur
Yep hiero de bende uit nieuwegein komt ook ff kijken hoe het daar is ..

25 juli 2 augustus zijn wij Present..
Waarschuw beheerder
Ach OpperHenny.....

ik bedoel het toch oowk helemaal niej sow...
ik bedoel dat het rulez omdat we tegelijk met alocholicHenny naar appelhof gaan en dat we dan een feestjuh daar gaan bouwennnn
snapt u het nou???
GRRrrrRrrr
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ja hoor meissie!
Ik snap je allang!
Whehe was ook maar een geintjuhh!!!
Maarre moet jij nu niet in Lido zijn dan?
:P

En een meeting???
Whehe goed idee!
Waarschuw beheerder
OpperHenny!!!!!!!!!!­!!!!

whahaah ohw okeeyzzz(Y)
neey ik ga vandaag niej meer......
dinsdag is het toch niej meer gezellig en van me mams moest ik thuisblijven GRrRrrrrrrr!!

Waarschuw beheerder
donateur
een meeting tja goed idee wegegeg ..

hiero we nemen vette instalatie mee duz muziek op de camping is geen probleem 8-)

Waarschuw beheerder
donateur
is daaro ook wat om uit tegaan ... ben r nog nooit geweest...? en hoe zit het met de dames daar ? veel boeren??¿¿¿???
Waarschuw beheerder
Naja het uitgaan is niet fantastisch alles gaat om twee uur al dicht maar daarna verder gaan op de camping!!!

Hhaah en die boeren vallen heel erg mee zoveel heb ik er niet gezien en het ligt er dan ook maar net aan met wei je omgaat!!!

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
ik lees lido? city lido? groenlo? DAT is wel kikke... beter dan de Reetsteke... kacheltent...

maar de Achterhoek ArenA is toch et meest gezelli :)

maar ik vind appelhof+hele eiland gebeuren kut... kan er nix aan doen!
Waarschuw beheerder
Lido is een kuttent man, alleen met Carnaval kan het daar nog wel eens gezellig zijn!!!

Danspaleis is een veel betere discotheek.... onnie henny's!!!

Maar in ieder geval Appelhof roeleert wel!!!
Waarschuw beheerder
ik ga ook naar appelhof,maar van 18 t/m 25 Juli,heb ook verhalen gehoord hoe smerig het wel niet is daar,maar dat zie ik vanzelf wel,en ben alleen op de camping om te slapen(als het daar van komt) Hoe zit het eigenlijk met het strand??is dat een beetje te lopen vanaf de camping?
Waarschuw beheerder
Jahcker AlcoholicHennny

Danspaleis is veel gezelliger in citylido lopen aleen maar knijpers rond!!!! voor iedereen die niej weeet wat knijpers zijn nou dat zijn van die lui die denken dat ze alles zijn en ze zijn op elk evenement is groenlo te vinden en staan dan weer met de neus vooraan.

Waarschuw beheerder
donateur
ahja hoor het al 2 uur alles dicht gelukkig nemen we 4x 250 w aan boxen mee en een dikke versterker enzo duz dat komt wel in order.. hahah :-p ..

oh wel beter ik dacht er r eg veel boeren daaro waren ..

Zie jullie daaro wel MZLzz
Waarschuw beheerder
Hey het is helemaal niet vies op Appelhof.... die wc's en douches worden daar echt wel goed schoongemaakt!!

Weeet je ik had die verhalen ook allemaal gehoord maar toen ik er vorig jaar was .... dacht ik tjooo van al die verhalen kloppen geen moer...

Maar er zit ook een andere baas op ...... die was er vorig jaar ook al!!!

Hhaha ja zekerzz een installatie meenemen want moet je anders s'nachts doen en je hebt meerdere stranden op Appelhof!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik lees lido? city lido? groenlo?
LIDO SUCKS :kots::kost::kost:!!­!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha dat moet natuurlijk zijn :
:kots::kots::kots:
Waarschuw beheerder
dr zullen zker veel mensen gaan :bah: gheheheh
Waarschuw beheerder
hahahaha jah ian gaat er elke dag minstens 3 keer kotsen dus dat word leuk
Waarschuw beheerder
donateur
lido is lagge tent! :) alleen de pelikaan... :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3keer???

nee ik heb dr egt al zin in word wel ff [img]http://www.smilies.nl/laugh2.gif[/img]