Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 170965x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
E. Tuero reed in 1998 16 racen waarbij 12 DNP
door een onbetrouwbare minardi... hij liet er
wel goeie dingen mee zien

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
inderdaad dat wel.
maar dat hebben bijna de meeste jonge coureurs die bij minardi reden wel gedaan.
ze lieten wel goede dingen zien alleen ze hadden het geld er niet voor om verder door te groeien naar een groter team.
en sommige is dat dus wel gelukt.

Waarschuw beheerder
Wat dacht je van Nicola Larini, die als invalkracht bij Ferrari een keer tweede werd geloof ik... :-)

Dat was de tijd dat Nannini ook weleens bij Ferrari inviel, voordat hij z'n benen verloor in een helikopter ongeluk.. :o :P
Waarschuw beheerder
Nicola Larini:respect:
Allessandro Nannini:respect:

was het trouwens bij de laatste niet zijn arm die hij half verloor;)??

Waarschuw beheerder
Oh ja, het was zijn arm! :bloos:

Het was Alex Zanardi die zijn benen verloor.. :-(

Voor RickB:

'Jos Verstappen stelde te hoge eisen'

AMSTERDAM - De hoge gestelde eisen in het rijderscontract door het management van Jos Verstappen hebben geleid tot een breuk in de onderhandelingen met het Jordan Grand Prix team. Dit meldt Trust maandag. Trust heeft daarom de banden met het management van de Limburgse coureur verbroken.

Michel Perridon had al eerder aan de stok met het management van Verstappen, Huub Rothengatter en Raymond Vermeulen. Perridon beschuldigde de manager Huub Rothengatter een paar maanden geleden van 'het vullen van zijn eigen zakken' en hij vond Rothengatter een 'vervelende factor in de relatie met Jos.' Na deze uitspraken zette hij de manager aan de kant en ging hij zelf onderhandelen met Eddie Jordan.

Het onderhandelen viel de Trust-baas wat tegen en Verstappen vroeg toen zelf om de terugkomst van Huub Rothengatter begin februari. Maar ook Rothengatter faalde om de Limburger in een stoeltje te krijgen. Volgens Perridon omdat het management 'te hoge eisen stelden'.

Trust heeft eerder bevestigd achter Jos als coureur te blijven staan en hem te blijven steunen. "Dit geldt nog steeds, enkel niet met het huidige management. Indien zich nog mogelijkheden zouden voordoen om een stoel te bemachtigen gedurende het komende seizoen wil Trust deze kans voor de volle 100 procent benutten en niet laten mislopen op te hoge eisen van het management van Jos", aldus Michel Perridon, directeur van Trust.

Trust wil echter wel actief blijven als sponsor in de autosport en onderzoekt momenteel verschillende mogelijkheden. "Er zijn voldoende aanwezige talenten in Nederland, die met de juiste sponsoren en het juiste management verder kunnen groeien en binnen afzienbare tijd in de Formule 1 kunnen rijden", aldus Trust.

:flower:

Laten we het trouwens wel een beetje gezellig houden hé, mannen..!? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wa maakt het nu weer uit om wa salaris in te leveren, alsof die gasten al nie genoeg verdienen :S
Waarschuw beheerder
Nicola Larini :kots:
Waarschuw beheerder
:[ danny, ik ben geen man (6) dus ik ga gewoon lekker door...;)

van al die mannen uit dat lijstje, vind ik het 't ergst voor McNish en Villeneuve want die hebben alle kwaliteiten gewoon in huis :)

Waarschuw beheerder
uit mijn lijst van gasten die slecht managers hebben / hadden vind ik het jammer dat M. Gene niet uit komt in 2005 bij williams :(

Waarschuw beheerder
Villeneuve kan met pensioen :yes:

McNish had van mij ook wel langer door mogen rijden, was toch wel een goede rijder :)

Waarschuw beheerder
Ik vind het allemaal wel prima, zolang er maar één van de twee Schumacher's wereldkampioen wordt! :devil: :jaja:

Ik ben :z: :D
Waarschuw beheerder
lols nou Kimmi is geen schumaker dus Danny je hebt pech in 2004 ;d :gaap: :z :z:z:Z:Z:Z

Waarschuw beheerder
kzie kimmi nog geen kampioen worden dit jaar.
zoland Mclaren de zaakjes niet goed in orde heeft en nog niet met Ferrari en Williams mee kan rijden.

voor het seizoen 2005 maak ik me eigen meer zorgen, daar zie ik dus wel iemand anders kampioen worden dan M.Schumacher :(
Waarschuw beheerder
:o zowel in 2004 als in 2005 wordt de heer M.Schumacher gewoon kampioen (6)

dus slaap lekker verder Flamie :z :z :z

hehehe (6)
Waarschuw beheerder
studio voetbal is over dus ik ga :gaap: :Z :Z :Z

maar 2004 wordt Kimi WC en daar heb je niet de best wagen voor nodig maar gewoon een hele goede team :] :z

Waarschuw beheerder
www.Flamie.tk 16 februari 2004 23:26
maar 2004 wordt Kimi WC en daar heb je niet de best wagen voor nodig maar gewoon een hele goede team :]

jammer dat ie dan niet bij Ferrari rijdt, anders had ie wel in een heel goed team gereden :9
Waarschuw beheerder
ik doe dat omdat je het nieuws niet in de gaten houdt...
was al langer bekend dat er een clausule in het contract zat... als jos geen stoeltje kreeg was het over en uit tussen jos en trust...
ben jij nou een josfan? dat wist namelijk iedereen al

dat is niet achter de feiten aan lopen dat was gewoon even mijn mening. feit is dat er tegenstrijdige gebeurtenissen gaande zijn geweest en daar kan ik niet tegen
Waarschuw beheerder
trust heeft t gezegd terwijl die clausule erin zat...
waarmee ik wil aangeven beste rick.. dat verstappen wist dattie moest rijden...
anders raakte hij trust kwijt, en dat is gebeurd:jaja:
dus dat trust zei we steunen jos... bedoelde ze mee we steunen hem tenzij hij niet voldoet aan onze eisen en wij de clausule zullen gebruiken:jaja:
Waarschuw beheerder
:gaap: droom zacht flamie ;)

ik ga ook eens :z :z :z :)

:hug:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Sorry Jongens (en dame ;) ) Ik kan het niet laten om dit zojuist opgedoken plaatje te posten...

[img cacheid=00130732000e717de82f68fa1a003d21bd]http://www.cjonline.com/images/011401/mid.trust.jpg[/img][img]http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3149804.jpg[/img]

maar 2004 wordt Kimi WC en daar heb je niet de best wagen voor nodig maar gewoon een hele goede team :]

Psies! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weltrusten..?? ;P

Maar eh, riep men niet altijd dat de McLaren juist kwalitatief de beste auto's had de laatste jaren...???
Waarschuw beheerder
ja de motor is gewoon niet sterk genoeg maar de wagen zelf is wel goed ;p
Waarschuw beheerder
Alleen zonder goeie motor kom je nergens....
Waarschuw beheerder
is dat zo, hoe kan McLaren die al dikke 3 jaar te kort komt aan HP toch altijd nog goed doen tegen williams en ferrari??? :[
Waarschuw beheerder
motor is een te groot begrip als je geen goeie motor hebt kom je nergens... De motor drijft slechts het zootje aan, dat ding kun je ook nog tunen, daar kun je ook een heel eind mee komen, en een goeie versnellingsbak is een van de dingen die een erg groot verschil maken. de gene met een perfecte gear ratio steeds voor elke versnelling die perfect bij de baan past, kan sneller zijn dan iemand met een auto met een bosje HP dat je er ook wel mee vliegen kunt.

En natuurlijk de perfecte aerodynamica, doe met lucht wat je kunt, koel er je onderdelen mee, maar tegelijketijd zorg dat je er zo min mogelijk hinder van hebt (dat remt je wagen af).

En natuurlijk, het zwarte goud, de banden. Niet alleen de band zelf maar ook hoe hard maak je de band, hoe stel je hem af, naar binnen toe, naar buiten, of laat je ze gewoon in een rechte lijn staan. Dus alleen MET een goeie motor hoef je er nog niet te wezen hoor :)

Oh ja dan nog maar te bedenken, de vering is ook erg belangrijk, hier door kun je wielspin voorkomen en zo de PKtjes goed op de weg krijgen :)
Waarschuw beheerder
en dames en heren... deze rick kan ook nog goede dingen zeggen ipv steeds over verstappen te lullen!!
helemaal gelijk in kerel:flower:
alleen flamman... mclaren komt steeds te kort... en dan zeg jij dat ze meedraaien met de top? pas maar op dat ze straks niet 5e eindigen in het wk constructeurs want BAR en Renault zijn er ooknog;)

Waarschuw beheerder
Rick, vergeet vooral het belangrijkste niet;

DE COUREUR..!!! ;-) :jaja: :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
You knów what I mean..!!! :jaja:

Waarschuw beheerder

Het is wat hé, Bart...!!! :D
Goh, wat zal jij blij zijn als nu eindelijk eens die ' :bah: ' géén wereldkampioen wordt..!! ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Heey
helemaal top (Y)

mensen die formule 1 gek zijn heb nog wel een leuke online game (Y)
Waarschuw beheerder
Wat ik net lees:

Coronel reserve bij Minardi

Uitgegeven: 18 februari 2004 21:29
Laatst gewijzigd: 18 februari 2004 22:27

HUIZEN - Tom Coronel heeft een nieuwe kans om alsnog in de Formule 1 terecht te komen. De autocoureur heeft een overeenkomst gesloten met Ruud Wildschut, eigenaar van sanitairbedrijf Wilux International BV. Dat bedrijf heeft zich ingekocht bij Minardi, dat vanaf 3 maart officieel Wilux Minardi F1-team heet.

Bij die overeenkomst heeft Wildschut bedongen dat Coronel eerste reserve is en mag rijden als een van de huidige rijders (Baumgartner en Bruni) gedurende het seizoen uitvalt. Baumgartner kampt met financiële problemen, omdat de Hongaarse overheid zich heeft teruggetrokken als geldschieter.

Principeovereenkomst

Overigens is er nog een kleine kans dat de overeenkomst tussen Minardi en Wilux afketst. Het raceteam heeft ook een principeovereenkomst met een Chinese sponsor. Dat bedrijf heeft de eerste betalingstermijn echter laten verlopen, zodat de weg voor Wilux vrij lijkt.

''Het is echt ongelofelijk'', zei Coronel (31) woensdagavond. ''Drie weken geleden ben ik gebeld door Wildschut en vandaag moest ik me melden op vliegveld Zestienhoven bij Rotterdam. Daar is het uiteindelijk rondgekomen. Ik sta er nog steeds een beetje van te klappertanden. Maar wat heb ik te verliezen? Ik kan één van de twintig coureurs in de Formule 1 worden en daar had ik nooit meer rekening mee gehouden.''

Weloverwogen

Voor Wilux was de keuze voor Coronel weloverwogen. ''Bij de onderhandelingen over de deal hebben we inspraak geëist bij het aanstellen van een eventuele nieuwe rijder voor het team. Na een aantal gesprekken hebben we gekozen voor Coronel, mits hij in tests aantoont capabel te zijn. Voor aanvang van het seizoen zal hij nog testen met Minardi en waarschijnlijk wordt hij ook testcoureur bij de vrijdagsessies'', liet woordvoerder Arno Pieterse namens Wilux weten.

Coronel testte al eerder in de Formule 1. In 2000 was hij dicht bij een overeenkomst met het inmiddels failliete Arrows. Die overgang ging destijds niet door omdat de coureur uit Huizen niet genoeg sponsorgeld bijeen kon krijgen. In 1999 werd Coronel in Japan kampioen in Formule Nippon-klasse. Hij won twee jaar eerder het Japanse formule-3-kampioenschap.

Ik zie Tom weleens in een restaurant en hij is tevens de 'baas' van twee maatjes van me die bij zijn Kartbaan werken en ben toch wel erg verbaasd hierover. Net als hijzelf... :P

Waarschuw beheerder
zo leuk zijn voor tom :yes:
en hebben we toch nog mischien dit seizoen een nederlander in de F1 :)
Waarschuw beheerder
jupz...
en ja danny daar heb je gelijk in... in 2000 juichde ik voor schoenmaker omdat hij de enige was die mclaren kon verslaan en omdat ik het ferrari gunde en hij als enige was die het kon doen...
rillingen lopen me nog over de rug heen het moment dat schumacher de finish passeerde in japan, die slingerende bewegingen die hij maakte, het gevoel dat toen over me heen liep dat ik iets bijzonders had meegemaakt... iets wat de geschiedenis in zouw gaan als DE verlossing voor ferrari...
nooit gedacht dat 4 jaar later deze lompe gast nog steeds de lijsten zouw aanvoeren...
hoog tijd voor een williamscoureur;)

Waarschuw beheerder
nooit gedacht dat 4 jaar later deze lompe gast nog steeds de lijsten zouw aanvoeren...
:@

van mij mag M.Schumi nog wel 2 jaar kampioen worden en dan wordt het wel eens tijd voor iemand anders :D :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, zo onderhand is het wel leuk geweest met de zege-reeks van Michael Schumacher en wordt het tijd voor iemand anders. Maar dan ook écht iemand anders dus ook niet één van de saaie McLaren coureurs en ook niet één van de toch wat overmoedige Williams coureurs... :devil:
Waarschuw beheerder
J. Button
F. Alonso
J. Trulli
deze mannen gun ik het wel:jaja: (buiten de williamscoureurs om)

Waarschuw beheerder
en dan vooral J.Trulli, dat is toch een coureur die echt goede kwaliteiten heeft en het dus in zich heeft om kampioen te worden. :yes:
Waarschuw beheerder
Helemaal met je eens, Bart..! :D

Tijd voor een algehele ommeslag in de F1...! :bounce:
Waarschuw beheerder
Laatste oproep voor Danny om te antwoorden om mijn brief plus bijlage over verslagen schrijven
Waarschuw beheerder
ik herhaal:
Laatste oproep voor Danny om te antwoorden om mijn brief plus bijlage over verslagen schrijven

or else your just out:jaja:
neej danny als je dit leest... ff dat mailen naar flamman...
tis nog maar 14 dagen en dr moet nu gezegd worden wie wat doet snappie vous?

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
Op het Microwsoft forum kun je meer info krijgen over het F1 Team Managerspel van het Dagblad van het Noorden.

Het is een spel waarbij je je eigen team samenstelt aan de hand van de nu geldende prijzen. Op ons forum (wat net open is) kan je je team voorstellen, info uitwisselen etc, etc...

Het is een spannend en leuk spel wat inmiddels heel veel spelers heeft. Tevens kun je je eigen "subleague" openen en bijvoorbeeld met je stamkroeg mee doen.

Neem eens een kijkje en meld je eventueel aan op ons forum.

Mic Row
Waarschuw beheerder
heel leuk allemaal...
maar ik heb www.f1competitie.nl en partyflock... en das al genoeg;)

ow trouwens... aanschouw de wereldkampioen 2005;)
[img]http://www.f1racing.nl/photo/upload2/LljZkwdLDxRdb.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
het seizoen gaat weer bijna van start en kan niet wachten dat ik weer kan gaan.
Waarschuw beheerder
14 dagen dan zitten ze al daarow zigg op te maken voor de gp:D
Waarschuw beheerder
ja is wel nog ff wachten op spa-francorchamps, maar ben er dit jaar weer bij.

Waarschuw beheerder
donateur
Nóg een forum...?

ja.., maar gecombineerd met een spel... das weer anders he?