Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 170233x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
kan t zijn dat ik geen verschille zie:P?
Waarschuw beheerder
ik zie ze wel hoor.

achter en voor vleugel, bagger board zijn anders bij Ferrari kleiner en langer bij Sauber hoger en korter. zo kan ik nog door gaan
Waarschuw beheerder
ja maar dat zijn minimale verschillen als de sauber rood was geweest dan was het gewoon een ferrari
Waarschuw beheerder
sauber is gewoon ferrari 2:kots:
Waarschuw beheerder
weg met die klootzaken.

snik snik
Waarschuw beheerder
weg met fc flamie:devil:
Waarschuw beheerder
tja dat gaat het nog halen weet alleen nie hoe het nu zit kwa vriendin :S
Waarschuw beheerder
wattan:|?

Waarschuw beheerder
Geen formule 1, maar ik denk dat jullie dit ook wel kunnen waarderen:

http://www.mazzeltje.cistron.nl/fotos/JD2Promo.wmv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sweet!!!

howto seriously mess up y'r ride.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe laat die saubers maar komen! motorisch verschillen ze niet super veel van ferrari en ik zal me dood lachen als ze nog aardig dicht bij ze in de buurt kwamen ook! dit wordt weer smullen :) maarja... Ze hadden qua aerodynamica misschien net iets beters moeten verzinnen nog... Het zelfde is niet altijd het beste... Je moet andere dingen durven doen...

Arrows was daar wel goed mee, maar ja ook zij hadden rottige motoren. wat ik dan niet snap is dat Minardi die wagens op koopt. Zwaar achterhaalde machines kopen... :(

Vanmiddag stond jos trouwens op f1jordan.nl als driver aangegeven... Hebben ze er savonds maar af gehaald :)

Waarschuw beheerder
Zijn er nog plannen om een Subleague te starten op een F1 Manager site of zo?

Zo ja, op welke site zullen we dat gaan doen?
Waarschuw beheerder
goeie link merizzle...
maar echt een goeie site voor te managen... t leukste zouw zijn als we www.f1competitie.nl pakken
dat vind ik leukste site...
verder niet echt nieuws, jah ferrari heeft zich weer in de schijnwerpers gezet door voor de 4e jaar achtereen te zeggen dat de wagen van dit jaar DE BESTE FERRARI OOIT is
onzin dus... want er bestaat gewoon geen betere als de F2002:)

Waarschuw beheerder
Wellicht dat komend jaar de Sauber de beste Ferrari ooit zal zijn? ;)
Waarschuw beheerder
hehehe... fisichella die de wereldtitel pakt;)
zouw een stunt zijn zeg:D

Waarschuw beheerder
:D Zou wel erg vet zijn, ja... (Y)

Hij verdient het wel in ieder geval!
Waarschuw beheerder
jah echt... fisichella gun ik t meer dan de schumachers (logisch:devil: ) montoya (want die red t wel een keer bij mclaren) en raikkonen (die red t ooknog wel)
barrichello hoop ik dat schumacher zich een keer van zn loyale kant laat zien...
dan heeft in ieder geval barrichello dit jaar ook een kansje op de wereldtitel

Waarschuw beheerder
:dood:

Jullie laten jezelf wel weer kennen hoor... (n)
Waarschuw beheerder
hahaha... hooooiiiiiiii dannyyyyyyyyy :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verstappen niet in de formule 1

onderhandelingen gestaakt

Waarschuw beheerder
Jordan en Verstappen breken onderhandelingen af

Uitgegeven: 27 januari 2004 13:49
Laatst gewijzigd: 27 januari 2004 13:49

AMSTERDAM - Een eventuele overgang van Jos Verstappen naar F1 Jordan Team lijkt definitief verleden tijd. De onderhandelingen tussen Verstappen en de racestal van Eddie Jordan zijn afgebroken. Dat meldt de officiële site van Verstappen maandag.

"De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen", zo valt te lezen op Verstappen.nl.

"(...) op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors", aldus Verstappen.

:dood:
Waarschuw beheerder
hahahaha... woeh *doet vreugdedansje*
:bounce:
daar gaan je ricky;p
Waarschuw beheerder
hahaha... 10 minute geleden stond er nog nix in me mailbox en/of op flamie... en nu isset overspoeld met verstappen gaat niet naar jordan...
sja, dat is het voorlopige einde van een nederlander in de f1

Waarschuw beheerder
Ik ben wel zeer benieuw hoe Huub en Jos dit nou weer verknalt kunnen hebben..!!!

Uiteraard wel weer zoiets als 'Verstappen en consorten eisten dat Jos eerste rijder werd' of 'Verstappen eist teveel geld van noodlijdend Jordan-Team'....

Ik mag niet lachen maar kan het niet helpen... :P
Waarschuw beheerder
hahaha jah...
t was rond...
maar toch weer niet
ps danny... huub heeft nix meer met jos te maken... als huub meegewerkt had had jos wel in een jag gezete;)

Waarschuw beheerder
Kom op, we weten allebei dat die Rothengarter al jaren lang de kansen van Verstappen heeft weten te verneuken.... ;-)

Ik vermoed dat het nu meer met de sponsoring te maken heeft en daarnaast wellicht het vleugje arrogantie en naïviteit dat er rond verstappen's hoofd rondfladdert.. ;-)
Waarschuw beheerder
ik denk t laatste

Waarschuw beheerder
Wie krijgt nu dat stoeltje naast Heidfeld, toch niet alsnog die belg hé..?? :9

Waarschuw beheerder
Mooi mooi mooi, 2 Schumachers is al amper uit te houden, laat staan met die wannabee erbij :jaja:.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Wat een stelletje zeg, hebben ze een contract in handen, dat wordt niet getekend omdat Jos perse eerste rijder moet worden.

En nu hebben ze niets meer!
Vind het zeer jammer voor Jos, maar ze zijn in mijn ogen te lang aan het touwtrekken geweest.

Waarschuw beheerder
Jullie lopen op de zaken vooruit.

De onderhandelingen zijn afgebroken omdat ''op dit moment dooronderhandelen geen zin heeft''

Eddie Jordan zal wel clausules in het contract gewild hebben als ''jos na 3 x racen zonder punten exit, maar sponsorgeld blijft bij Jordan''

Logisch dus dat Perridon en Jos nu zeggen : ''laat maar !''

Maar Eddie Jordan heeft toch echt veel geld nodig, dus het hoeft echt nog niet over te zijn..
Waarschuw beheerder
Ik lees de laatste tijd zoveel berichten over het wel en niet doorgaan, ik wacht lekker af tot de start in Melbourne....

Artiest Search
Waarschuw beheerder
donateur
oke heel misschien kunnen ze de afgebroken gesprekken wel weer lijmen maar nou wil ik wel van the don met zn grote bek weten wat er fout ging. het was rond alleen nog een krabbel en nu is het weer recht!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ook veel 'externen' in Nederland gebaat zijn bij wat duidelijkheid. Er niet omheen kunnend dat Formule 1 big business is, zullen er aardig wat bedrijven in NL zijn die nu eventuele akties die in verbinding of in samenwerking met Verstappen stonden, in de ijskast moeten zetten. Net als dat het meedoen van Oranje aan het EK zo'n miljard euro zou opleveren aan het nederlandse bedrijgsleven, zal dat ook hierbij gelden...

Mij boeit het nog steeds weinig en zie het ook wel aan de start in Melbourne over 40 dagen! :-)
Waarschuw beheerder
Genoeg verschillen waar te nemen hoor Merrizle :p ken ze niet allemaal opnoemen maar meer als 10 toch ckr's wel om het over de motor maar niet eens te hebben ;)

Hahahahahaahaha ik zei toch....zolang hij niet in het stoeltje zit geloof ik er niks van (6)

gegroet maar weer :)
Waarschuw beheerder
mensen rustig aan Jos nog steeds in een Jordan over 40 dagen :jaja:

luister maar nou even naar Oompie Flamie ;P
Waarschuw beheerder
nee hoor :jaja:

over dik 1 jaar rijdt er een andere rijder in de F1 en geen CA maar 20 jarig ster die nu F3000 rijdt :jaja:
Waarschuw beheerder
flamman;) ik weet t nie:P

Waarschuw beheerder
Maar wat heeft dat met Verstappen te maken, Ray..??
Waarschuw beheerder
toch niet van der garde flamie:|?
Waarschuw beheerder
Renault legt Nederlands grootste racetalent vast

ZAANSTAD - De Formule 1-tak van Renault heeft gisteren Giedo van der Garde vastgelegd. De jonge talentvolle coureur krijgt een plaatsje in het Renault Driver Development-programma (RDD) van de Franse racestal. Dit jaar zal de 19-jarige rijder uitkomen in de Euroseries Formule 3.

De verbintenis die Van der Garde ondertekende, bindt hem in principe tot aan de Formule 1 aan het team. "Maar dan zal ik wel moeten presteren. Ze houden me onder contract zolang ik genoeg progressie boek. Als alles goed gaat, stopt dat pas op het hoogste niveau", aldus Van der Garde gisteren.

De Veenendaler wordt algemeen beschouwd als het grootste autosporttalent van Nederland sinds de doorbraak van Jos Verstappen in 1992. Pas vorig seizoen stapte hij voor het eerst in een Formule-auto. In 2002 werd hij wereldkampioen karten. Dat hij nu gescout is door Renault verbaast Van der Garde, al is hij niet echt verrast. "Het is altijd heel snel gegaan in mijn loopbaan. Ik kon altijd bij de beste teams terecht."

In het RDD-programma zijn maar zes talentvolle coureurs opgenomen. Renault zal de kosten voor een jaar racen (700.000 euro) op zich nemen. Daarnaast betaalt de autofabrikant alle bijkomende kosten. Dat het team dat niet voor niets doet, merkte een andere Nederlander vorig seizoen. Carlo van Dam maakte onderdeel uit van het team, maar werd na een matig seizoen meteen afgeserveerd.

"Ik maak me voorlopig dan ook geen illusies", aldus Van der Garde. "Ik moet gewoon met beide benen op de grond blijven staan. Maar ze volgen me al jaren en vonden mijn progressie en rijstijl spectaculair, daarom hebben ze me uitgekozen."

Vorig jaar maakte Van der Garde zijn debuut in de Nederlandse Formule Renault. Ondanks enkele goede races, won hij nooit. Tijdens twee Europese wedstrijden maakte hij indruk op het scoutingsapparaat van Renault. In beide races behaalde hij pole-position. "Maar ik heb geen race gewonnen. Best apart dan ze dat toch bij mij uit zijn gekomen. Daar blijkt wel uit dat ze me niet alleen op basis van vorig seizoen hebben genomen."

Van der Garde zal dit seizoen uitkomen voor het Franse team 'Signature', dat opmerkelijk genoeg rijdt met door Opel-motoren aangedreven Dallara's. "Dat team wil verder in de toekomst en Renault zal steeds minder investeren in Formule 3-motoren, vandaar", legt hij uit. Van der Garde verwacht niet te veel van dit seizoen. "Ik moet zorgen dat ik elke race vooruit ga en veel leren. Dan zien we wel waar het eindigt."

(ANP)
Waarschuw beheerder
en toch iets in mij zegt dat dit een fucking hoax is... echt waar... die site ook, der klopt niks van dit heleverhaal niet

naja als verstappen dit jaar echt niet mee doet is dat idd wel het einde van zijn carriere denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
exit jos, welcome giedo:jaja:
Waarschuw beheerder
ja idd hopelijk gaat hij het dan waarmaken..

Ik merk nu idd dat het nieuws over jos toch waar zal zijn, maar ja... blijkt maar weer wat een zootje het is bij trust. geen goede samenwerking, euhhh als je nog wilt sponsoren trust wie wil je dan sponsoren? dit was de laatste optie hoor!! sjonge jonge...
Waarschuw beheerder
ene CA?? en anders ene G vd G?
Waarschuw beheerder
het gaat niet om jos, hij vind de samenwerking tussen trust en jordan niet een goed uitgangspunt dat heeft niks met jos te maken... daarom snap ik zijn punt ook niet...
Waarschuw beheerder
:)jos is de klos
Waarschuw beheerder
Jos is ALWEER de klos... ik ben wel diep teleurgesteld... Als hij nou toch als hangend hondje terug gaat naar minardi dan vind ik het echt niks meer. dan mag hij wat mij betreft ook wel helemaal kappen