Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 170219x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ja ik wordt echt schijtziek van de josfans...
als jos eruit ligt heeft alleen maar die kutmof of kinderlijke fin gewonnen of als er iemand anders wint
goh wat leuk, was nix meer aan nadat jos eruit was
ik vind het leuk als jos punten scoort... maar niet vanwege het een nederlander is dat ik denk:
"godver hij MOET de f1 in"
:gaap:
sommige mensen

trouwes danny;P
Als je 10 jaar lang alles behalve jezelf de schuld blijft geven terwijl 10 jaar lang andere coureurs wél met diezelfde auto, team, motor, pers etc om kunnen gaan dan lijkt het me zo onderhand wel duidelijk dat hij wel een mens is, maar niet een aardig mens. Laat staan een 'heel aardig mens'...

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
:D Maar zo is het toch...??!! :P

Waarom zien mensen dat niet in...?? :/
Waarschuw beheerder
Hij deed anders mooie dingen hoor met de Beneton... En geloof mij, Jos is een van de weinige coureurs die ook echt verstand van de wagens heeft. Hij beslist mee over de afstelligen etc... Zie je een andere coureur niet gauw doen. Die stappen in, vertrouwen blindelings op hun engineer en hop gassen maar...

Waarschuw beheerder
Wat..?? Volgens mij leef je een beetje in het verleden, no offence trouwens...

Elke coureur heeft z'n eigen inbreng en eh, als hij dan zo goed meebeslist over de afstellingen....

..........[b]WAAROM HOUDT DAN ÁLTIJD ZIJN AUTO ER ALS EERSTE MEE OP..??!![/B] :frusty: :D
Waarschuw beheerder
heb je afgelopen seizoen niet gekeken ofzo? toen heeft hij zowat elke race uitgereden...

Niet te negatief gaan doen hoor dat is ook niet goed.

En als je een kleinbeetje slim zou na denken is er een goede verklaring voor. Zo'n motorretje dat minardi gebruikt moet ten eerste al veel meer toeren draaien om zelfs op veel mindere snelheid te komen als een goede ferrari of bmw motor... Dit al ten eerste omdat de hardware gewoon minder is en tentweede ze een versnelling minder heeft... Omdat de ferrari bijvoorbeeld een versnelling meer heeft kunnen ze OF sneller optrekken OF ze kunnen minder hogetoeren draaien in de 6e versnelling om de motor te besparen...

Eh.. zo kan ik langer door gaan... dat doe ik niet ik denk dat je me wel snapt. NUFF SAID :)
Waarschuw beheerder
ahum... rick?
hoe wordt je anders van een HOT PROSPECT FOR THE FUTURE...
een PAY DRIVER
als jos werkelijk zow goed was geweest had hij geen sponsors nodig gehad om zich in de F1 te houden...
:X
Waarschuw beheerder
Hmm ik had net ook al een berricht geplaatst maar dat ging kennelijk fout.

Wat denk je als shummy of barry geen sponsors meer mee brengen dat ferrari nog lang leeft? het draait allemaal om geld, ALLEMAAL! BAR heeft kort geleden ook nog problemen gehad... zo zie je maar weer... Geldjes geldjes geldjes. Men praat ook niet van Jos bij Jordan nee Trust bij Jordan..

Waarschuw beheerder
hehe, oké..Verstappen heeft er bij Minardi wel wat uitgereden maar dan wel steeds als laatste met een paar ronden achterstand... :/
Waarschuw beheerder
wachten jullie nou maar af he :)
Waarschuw beheerder
jos zal punten scoren...
en daar ben ik ooknie bang voor
en misschien met wat mazzel staat hij wederom een keer op het podium...
punten MOET hij halen in de jordan al wil hij zich bewijzen... maar het podium zaldie de nodige mazzel voor nodig hebben:jaja:
rick... zie eens onder ogen dat jij gewoon een grote waas voor je ogen hebt... jos is niet een goeie rijder... dat WAS hij ooit... zijn tijd is over...
typisch geval van verkeerd management wat een wondertalent doet verneuken:jaja:

Waarschuw beheerder
Haha, dat doen we al 10 jaar maar zoals ik eerder al zei is het nu de kans voor hem om daadwerkelijk eens een beetje mee te doen in de subtop. Maar ik wil hem dan na de GrandPrix niet weer horen zeuren over de motor of de auto of het team of de baan of de andere coureurs of het publiek of wat dan ook...!!! ;P :D
Waarschuw beheerder
bek dicht maar rijden:respect:
Waarschuw beheerder
Jos is een man met veel kennis... Nog steeds hoor...

En als we het dan toch hebben over vooroordelen waarom doen jullie het zelf dan eigenlijk ook? Hebben jullie em al in die gele auto gezien dan?

laten we alsjeblieft af wachten wat hij gaat doen. Ik denk dat hij het heel goed gaat doen, en jullie denken van niet. okay dat mag maar zelf ook niet aankomen met voor oordelen hoor... Wacht het nou gewoon af! ik heb er nu al zin an :)
Waarschuw beheerder
donateur
T'zal allemaal wel, ik kan niet wachten totdat het nieuwe seizoen begint.

Denk dat Ferrari tijdperk over is en ben blij dat Jos meedoet, echte fan of geen echte fan....;)

Dit jaar BMW all the way :)
Waarschuw beheerder
laten we alsjeblieft af wachten wat hij gaat doen. Ik denk dat hij het heel goed gaat doen, en jullie denken van niet. okay dat mag maar zelf ook niet aankomen met voor oordelen hoor... Wacht het nou gewoon af! ik heb er nu al zin an

ok nu wordt het een laggertje...
JIJ was notabene degene die zei dat jos het HELEMAAAAAAAAAAAL ging maken met de jordan
en wij zeggen van niet... daar ben jij t niet mee eens dus jij start deze hele discussie:jaja:

en gert jan...
Williams roeleert gewoon;)
Waarschuw beheerder
nu wordt je wel een beetje mieren-neukerig hoor bartje ;) ik heb het nu alleen over de voor oordelen... jullie hebben ze zelf ook. ik zeg niet dat ik deze discussie niet gestart ben ofzo.

och jongens. wat een bull shit is dit zeg bla bla bla ... slaat nergens meer op als we door gaan met verwijten

Waarschuw beheerder
Nee inderdaad, elkaar verwijten maken heeft geen zin maar je moet ons ook niet ineens woorden in de mond leggen die wel nooit uitgesproken hebben! ;-)

Wij hebben nooit gezegd dat Verstappen in de Jordan geen goede combinatie is, integendeel. Het punt is meer dat we het hem als persoon niet echt gunnen (ik niet in ieder geval). That's it.
Ik moet altijd dat gezeur over Schumacher aanhoren van Verstappen fans, nu is het eindelijk eens een keertje de omgekeerde wereld..!! :D
Waarschuw beheerder
nou zo houd je dus altijd menings verschillen omdat ik het em juist wel gun... hij heeft nog niet echt iets kunnen tonen van zijn talent en ik hoop echt voor hem dat hem dat nu toch enigsinds wel gaat lukken.. << lullen stond daar :S whehe nou lukken dus :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aight, respect..!!! :D
Waarschuw beheerder
respect man :respect:
Waarschuw beheerder
Zo als het nu uitziet zal Jos Trust als sponser verliezen.
Jos heeft een contract voor een jaar bij Jordan maar Trust heeft een optie voor nog een jaar bij Jordan dit zal dan zijn met christian Albers met de Mercedes motor.
dit waren voorwaarden van Jordan, vandaar dat de overeenkomst met Trust zolang duurde.
Trust werd veplicht hiervoor garanties af te geven voor 2005
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Perridon heeft toch vaak zat toegegeven dat hij alleen Jos wilde sponsoren, en niet Albers?
Waarschuw beheerder
ahum... lees vaker het nieuws lunacy;)
dan lees je ook dat trust wel degelijk albers wou sponsoren;)

Albers gesponsord door Trust?

Als we de geruchten op F1racing.nl mogen geloven, heeft Christijan Albers vandaag (23 jan. red.) een gesprek op het hoofdkantoor van Trust over sponsoring voor 2005. Het lijkt erop dat Albers zijn F1-droom nog niet heeft opgegeven en samen met Trust de Formule 1 in wil.

Trust ontkende niet dat er gesprekken zijn. "Voorlopig denken we niet dat er iets te melden is dat jullie zal interesseren, maar natuurlijk hebben we af en toe contact met Albers. Net zoals we dat ook met Jos Verstappen hebben en hij komt voorlopig even op de eerste plaats", zo vertelt een woordvoerder van Trust aan F1racing.nl.

Als Trust daadwerkelijk bezig is met sponsoring van Albers, dreigt de Formule 1-carrière van Verstappen wel eens in het slop te raken. Gisteren werd er een ultimatum gesteld aan Eddie Jordan. Als Jordan niet ingaat op het ultimatum lijken Trust en Muermans zich terug te willen trekken als sponsor van Verstappen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet niet wat ik allemaal wel en niet moet geloven net als die praatjes in de kranten van verstappen bij jordan of bij jaguar etc... begint mij allemaal teveel poppenkast te worden

Waarschuw beheerder
Hoeveel dagen nog..? :D

Waarschuw beheerder
:dood:
Waarschuw beheerder
:o

Cosmic leef je nog ;)
Waarschuw beheerder
lalala... daar hebben we onze moeder;)
Waarschuw beheerder
donateur
en gert jan...
Williams roeleert gewoon

precies (y)

op die achterkant van die auto, BMW power

Heerlijk :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(6) flamie ik kan er niks op zien :/
Waarschuw beheerder
Haha, hij is wel gaaf...!!! :jaja:

Hey madame Agressie, vandaag de presentatie van de nieuwe Ferrariiiiiiiiiiiiii­iiiiii...!! :D
Waarschuw beheerder
:D ga je het ff vertellen aan moi dan, waar ik dat dan heel goed op kan zien ;)

Waarschuw beheerder
[img]http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-ferrari/diapo_122.jpg[/img]
[img]http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-ferrari/diapo_123.jpg[/img]
[img cacheid=0013048e000e093bdb04bbba1a00398d72]http://f1.racing-live.com/photos/2004/team-ferrari/diapo_124.jpg[/img]

De nieuwe Ferrari: F2004

Persoonlijk vind ik het niks speciaals... We werden gewaarschuwd voor een revolutionaire voorvleugel, maar ik zie er niks van. :S

Jammer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad, ik kan er zo op het eerste oog ook weinig vernieuwends aan ontdekken maar dat rood is wel mooi...! :9
Waarschuw beheerder
:x hehehe maar mooi rood is toch niet lelijk!

Persoonlijk vind ik de williams, dus gewoon tot nu toe het heftigste qua uitstraling, maar het gaat om de prestatie's :)
En we zullen het allen weer zien&meemaken ;)
Waarschuw beheerder
aparte sponsoring van marlboro dit jaar... met streepje eronder;P
wel mooie midden gedeelte van de ferrari... maar net als merizzle zei... waar is die godverdomde revolutionaire neus nou:S?

Waarschuw beheerder
De enige 'vreemde' dingen die ik eraan zie zijn de spiegels en de engine-cover. :S
Waarschuw beheerder
de aitbox... en de wing-endplates

Waarschuw beheerder
De airbox is lichtelijk veranderd, maar niks schokkends in ieder geval.

Die wing-end plates veranderen ze per race! :S
Waarschuw beheerder
Back-of-the-grid Formula One team Minardi is scheduled to start its first pre-season test of the season at Spain's twisty Valencia circuit on Tuesday.

The news was confirmed in a Bridgestone press-release wherein technical manager Hisao Suganuma said the company was moving towards a 'basic' 2004 tyre-spec.

Sources report that confirmed Hungarian racer Zsolt Baumgartner will kick-off the 'Ricardo Tormo' track-session for Minardi in a hybrid 2004-car PS04.

'We certainly experienced track temperatures [in Barcelona] similar to those that could be expected in Melbourne in a few weeks time,' said Suganuma.

'I'm looking forward to Valencia where we expect to take another step forward.'

Bridgestone-shod Ferrari and Sauber will also be present at the busy scheduled test in southern Spain in addition to most of Michelin's partner F1 teams.

Minardi ook al een nieuwe wagen ;p

PROEST :JAJA:
Waarschuw beheerder
Ik sta wel licht te gniffelen als Minardi ineens punten gaat halen en de teller bij 'de gelen' ineens op 0 blijft staan..... ;P :jaja:
Waarschuw beheerder
gebeurd nie:)
gniffel maar in je droompjes;)
Waarschuw beheerder
maar eerlijk is eerlijk...
ik vind m een lekker kontje hebben:kwijl:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgDXAiETAWc8XD1Z9I8MPldcIK0Zx8IXvD8PwPIDrTfhHLx2d8FiEpJZlhY5oIQjVPIKR4BYtueCeGg4J2LCAt9sVR5VPOhUR1GKWkDKTnw/066.gif?dc=4675457203720468536/[/img]

en voor degene die de ferrari presentatie ff willen zien...
2 keuzes voor jullie;)
Een laag resolutie filmpje
en
Een hoog resolutie filmpje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het wel leuk

nieuwe wagen al zo snel

en al testen :o

had het over minardi

Voelt zich zwaar KUT
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013049d000e0b9b567ad9ff1a0039a4d2]http://dutch.simracingzone.net/test/svend/saubercompare.jpg[/img]

Kijk en vergelijk... :S
laatste aanpassing