Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 168787x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
of mack daddy.. SIR MIX-A-LOT! hehehe..

flipped up tha doo's of the countach..
Waarschuw beheerder
HOE heb je trouwens alles van de 2 Live Crew..??

Op CD, casette of vinyl..?? :-)

Waarschuw beheerder
donateur
2 op cd.. america en die andere weet ik ff niet meer.

Waarschuw beheerder
Ik heb het meeste op CD, Banned in the USA heeft een vriend van me op vinyl en de rest heb ik in de loop der jaren bij elkaar geplukt... Laatst nog een vette live-cd op de kop weten te tikken! :D
Waarschuw beheerder
Als er iemand van 2 Live Crew op vinyl af wil, dan houd ik mij sterk aanbevolen.. ;-) :flower:

Waarschuw beheerder
Is leuk om door oldschool nummers te mixen! :)

"HEEEEEEY, WE WANT SOME PUSSY!!!!"

of

"FACE DOWN, ASS UP. THAT'S THE WAY I LIKE TO FUCK!"

Doen het altijd goed. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk vind ik 2 live crew trouwens niet zo goed. :/ But that's my opinion.

Waarschuw beheerder
Het is compleet anders dan wt Eazy, NWA en de rest doet... Miami Bass is niet voor niets een aparte muziekstroming geworden. :) 2 Live is wel vet, vind ik. :)

Waarschuw beheerder
donateur
up in smoke tour.. ook :respect:

Waarschuw beheerder
Vind ik persoonlijk wat minder... Alle muziek die Dre de afgelopen jaren heeft uitgebracht heeft niet meer dat 'echte'... Wel leuk om een keer te zien, maar ik ga liever terug naar de old days. :)
Waarschuw beheerder
Is leuk om door oldschool nummers te mixen! :-)

Exactemundo! ;-)

Waarschuw beheerder
(y)

Zullen we het nu weer over Formule 1 gaan hebben, voordat ze dit topic dichtgooien wegens teveel off-topic shit. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ken geen rapper die formule 1 gereden heeft trouwens.. O:)
Waarschuw beheerder
Ehm,.............moe­t ik ook even denken..... :P

Ik zie wel veel rappers met videoclips waar de auto's daarin steeds meer op Formule 1 bolides beginnen te lijken... :/

Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
goezo... we gaan niet over rappers lulle hierow maar wel over f1... rappers verdienen dan een ander topic:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
wtf happened met die challenger wagen op je forum pic?
Waarschuw beheerder
zouw het niet weteO:) gloof dat ze m teveel opgefokt hadde:P;)
maar ff trug naar wat ik eerder vroeg...

even tot onze geschiedenisgravers hierow... is BAR ooit niet in verband gebracht met het terugkeren van Lotus???
ik meende dat dit 1/2 jaar geleden ter sprake is gekomen... en is het niet zow dat john Player Special samen met de overkoepelende tabaksindustrie is overgenomen door BAT (Britisch American Tobacco... hoofdsponsor van BAR red.)???
en mag ik gaan dromen over gouden letters met John Player Special op een zwarte BAR??

weet iemand hier meer over?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet dat er straks veeel
van roken ga je dood

wagens zullen rondrijden. Nog ff en ze willen een katalysator op een F1.
Waarschuw beheerder
nee dat is op de wagens/borden/pitbab­es in nederland... wat ik begrepen heb. niet in het buitenland.. dus dat komt wel goed:)

Waarschuw beheerder
donateur
sommige landen is het al langer..
Waarschuw beheerder
okay mensen ik ben trug naar baan wissing en verhuizing ben ik er weer.

ff in het kort me verhaal te vertellen pf heeft het niet geplaats :@ dus hou het ff kort.

Onze optie (Jaguar zijn)
1 Klien
2 Wurz
3 Verstappen

En waar kiezen we voor Jos neemt 12,5 miljoen mee plus ervaring
Klien neemt heel wat meer mee en heeft talent.
Wurz neemt 7 miljoen mee en ervaring bij top team.

Verwacht niet voor 01.01.2003 dat we onze tweede rijder bekend maken maar wel voor of op 18 jan zullen jullie het wel weten.

En als het joske het niet is dat zit hij zeker weten bij Jordan. Want bij Jaguar krijgt Wurz of verstappen maar een contract van 1 jaar :)

slaaplkkr allemaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als Jos idd naar Jaguar gaat (wat ik betwijfel) zal ie maar snel resultaten moeten neerzetten want Jaguar is een heel onstabiel team en eigelijk helemaal rond Webber gebouwd....
Waarschuw beheerder
Nou ja onstabiel niet hoor nou ik heb er nog niks van gemerkt alleen ja we willen wat zien. Ik denk dat Jos het beter zou doen dan de andere inverband regels van 2004 maar goed ik maak die keuze niet.

Waarschuw beheerder
uhm Herbert, Burti, Pizzonia, Wilson zijn er al aan de deur gezet bij de rijders en in de team-leiding zijn er ook wel serieuze verandering gebeurt in de enkele jaren dat het team bestaat, kijk maar naar Stewart, Rahal en Lauda :)

dus Jos gaat maar best snel resultaten neerzetten ;) (wat hem ook gaat lukken)

Waarschuw beheerder
donateur
sjoerd werkt bij jaguar??
Waarschuw beheerder
:jaja: Sjoerd = the f1 man!!! :respect: 2 Sjoerd!
maarre, ik moet ff kwijt, dat jullie jezelf soms genadeloos te kakken zetten hoor! jullie lijken wel de krant zeg, net zulke geruchten gaan er hier rond als achter de schermen :d
Jullie weten toch wel dat er pas beslist word als de 1ste race bijna van start gaat :[
Geduld is een schone zaak ;)
en :jaja: jos moet gewoon 15 mil. meenemen anders wordt het echt niks ;) geld is in de f1 belangrijker dan rijderskwaliteiten:(
Lijkt altijd wel :[
mazzzzzzzzzzels (k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en jos moet gewoon 15 mil. meenemen anders wordt het echt niks geld is in de f1 belangrijker dan rijderskwaliteiten

Jos rijd sinds een paar jaar alleen nog F1 omdat ie juist altijd wat sponsors meebrengt naar de teams. (Heb ik tenminste ergens gehoord)
Waarschuw beheerder
Kom jij ff belangrijk doen zeg :(
Jos komt 2.5 mil. tekort en we hebben het wel over Jaguar he, niet over minardi ofzo ;)
en sinds een paar jaar??? Hij heeft de 2 afgelopen seizoenen gereden en daarvoor toch echt ff niet vanwege "te weinig sponsorgeld" wel blijven opletten hoor :d

Waarschuw beheerder
donateur
hehehee.. sjoerd moet meer posten.

Waarschuw beheerder
Agressie: Ik snap niet echt wat je met die tekst wilt zeggen, maar je doet je naam wel eer aan...

Enne... Ik zei niet dat het zo is, maar dat ik dat gehoord had. En het klopt volgens mij ook nog. Jos moet of moest gewoon geld meebrengen om ergens te mogen rijden, en dat doet ie ook al geruime tijd... Wel blijven opletten he...

Waarschuw beheerder
Ach we wacten rustig af wat het gaat worden. Tuurlijk hoop ik ook dat Jos naar Jag gaat. Maar dan hoop ik ook dat Jaguar een competatieve auto weet te ontwikkelen. Het schijnt een soort van overgangsjaar te worden met rijders e.d. dus waarom neem je dan geen ervaring van Jos mee.

Hoop eigenlijk een beetje dat Albers volgend jaar bij Mercedes gaat rijden.
Waarschuw beheerder
hehe, ben ik blij dat Verstappen me totaal niet boeit! :devil:

Waarschuw beheerder
Verwacht wel dat Albers snel bij Mercedes gaat rijden. Heeft een goed seizoen gehad in de DTM en alle Mercedes-juniors zijn nog in de formule een terecht gekomen (o.a. Frentzen en Schumacher komen uit het Mercedes Juniorteam). Mercedes was te dom die talenten te verplichten, een foutje dat ze met Albers hoop ik niet zullen herhalen.

En Jaguar moet toch wel een goeie auto kunnen neerzetten... Zo nieuw zijn ze ook niet meer en er staat toch wel FORD achter. Wordt dus wel eens tijd...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Sjoerd, waar haal je eigenlijk al die info vandaan?

Enne Väthischist, Jos heeft bij Arrows, Benneton, Simtek en Stweart ook nooit betaald om te mogen rijden hoor, was alleen bij Minarid het geval.
Waarschuw beheerder
Ford heeft vroeger echt heel vaak goede resultaten laten zien en is ook werelkampioen geworden.
Ford komt er ooit wel weer met jag. Ik ben ervan overtuigd dat jaguar samen met BAR een grote stap voorwaarts heeft gemaakt het afgelopen jaar.
Deze 2 teams kunnen de huidige 4 topteams in de komende jaren goed gaan bedreigen als ze deze stap voorwaarts blijven behouden.
En over albers... laat hem eerst maar testen in een mclaren. En dan misschien dat hij bij een ander team een contract krijgt om ervaring op te doen, want in een mclaren zal hij de eerste de beste tijd echt niet te zien zijn zonder race-ervaring
Waarschuw beheerder
sjoerd heeft altijd al goede info gehad. hij is DE informant hierow, dus doe aub een beetje lief tegen hem dat hij hier ook blijft:)
Zelfde geld voor flamie:)

Waarschuw beheerder
Laten we liever onze ogen gericht houden op de jonkies van het veld. De nieuwe wereldkampioenen in spe! :) Daar heb je veel meer aan... Jos is geweest, jammer voor hem, maar echt veel zal er niet meer inzitten voor 'm. Het nederlandse bedrijfsleven heeft de Formule 1 veel te laat opgepikt en daar is Jos de dupe van geworden. Helaas, maar waar. Nu is 'ie 'oud' en valt er niet zo gek veel meer te winnen. De eerste 2 jaar van je carriere zijn de belangrijkste en daar heeft Jos nou niet echt fantastisch gepresteerd. (Laten we eerlijk zijn!)

Maar goed, ik hoop dat we 'm dit jaar in een Jaguar zien rijden! :)
Waarschuw beheerder
hmzzz... ik d8 dat herbert ook niets meer presteerde en warempel haalde hij nog een overwinning in 1999.
Je weet het nooit:) maar we zien wel wat er gebeurd...
de jonkies op dit moment zijn alonso en raikkonen en de iets mindere jonkies montoya en webber...
en neem maar van mij aan dat schumacher nog niet uitgerangeert is:) ondanks dat hij (wat was t ookal weer??) 3/4 jaar ouder dan josje is
Waarschuw beheerder
donateur
Maar volgens mij geloof Coulthard ook nog steeds dat hij (ooit) nog wereldkampioen kan worden O:)
Die is toch ook al redelijk op leeftijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahaha

Waarschuw beheerder
Schumacher is een ander verhaal, he. Die rijdt bij een topteam, heeft dat altijd gedaan en zal dat tot het einde van zijn F1-carriere ook blijven doen. En dan ook nog een asociaal contract waar iedereen mee akkoord gaat! Dan is het winnen allemaal een stuk gemakkelijker!

Herberts overwinning was overigens puur geluk. De Stewart kon echt niet meekomen in andere races. Evenals de bijna-overwinning van Damon Hill in de Arrows van 97 (Hongarije). Dat zijn dagen waarop sommige mensen echt geluk hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n contract als dat van Schumachter moet je verdienen merizzle ;) Als ie het niet verdiende, zou ie het ook niet krijgen, of dacht je soms dat ie voor de lol zoveel verdient? :S Die man is uniek. Hij kan niet alleen rijden, maar kan een heel team naar een vele niveaus hoger tillen, zie waar Ferrari vandaan komt en waar het nu is:)
Dacht je dat ie voor de lol bij de grote teams is binnengekomen? Die man heeft in z'n eerste races zoveel indruk gemaakt, dat ie meteen onwijs opviel, en meneer Briatore hem meteen wilde inlijven.
Nu hetzelfde met Alonso, die komt toch ook meteen bij een goed team binnen. Is gewoon een talent en dat wordt blijkbaar goed opgemerkt;) 'Toevallig' door dezelfde heer Briatore :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schumacher is goed, dat zul je mij niet horen ontkennen, maar om hem zo'n enorme veer in zijn reet te steken gaat me te ver. Hij is goed, maar kijk naar de mensen om hem heen. Hij kwam naar Ferrari, kreeg een contract waarbij de 2e rijders meteen als 2e viool mocht dienen, nam Ross Brawn mee en zo nog een aantal mensen. Ferrari was ineens Ferrari niet meer, aangezien de helft van de staf aan de kant was gezet. We kunnen daarom, mijns inziens, niet alles toeschrijven aan het toedoen van Dhr. M. Schumacher!

Het is het team wat 't 'm doet, niet de rijder alleen. Schumacher heeft eisen gesteld en gek genoeg is er op die eisen ingegaan door Ferrari. Ferrari is daarmee hun uitstraling volledig kwijtgeraakt. Ferrari is niet ECHT Ferrari meer. Dat vind ik erg jammer...

Overigens ben ik het niet geheel met je eens dat Schumacher in zijn vroegere jaren zo enorm heeft weten te presteren. Hij was goed, had talent, maar het is ook zo dat men een coureur op de kaart kan zetten. En juist daar is Flavio Briatore enorm goed in, dat zie je maar weer met Alonso. Hij heeft een ook voor talent, maar is marketingtechnisch ook erg goed bezig. Een goede manager, zoals Willi Weber is ook geen overbodige luxe.

Bij Jos heb ik af en toe wel eens het gevoel dat Huub Rothegatter (schrijf je dat zo?) al heel wat deals heeft laten sneuvelen voor Jos. Ik had 'm al lang aan de kant gezet...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik steek geen veer in z'n reet:P
Dat zou gaan kietelen en dan zou ie niet meer zo goed rijden;P

Maar ehm...
Ik ben de eerste die toegeeft dat de successen niet alleen aan Schumi toe te schrijven zijn. Hij heeft een fantastisch team om zich heen. Maar het wil wel wat zeggen als een bedrijf met zo'n grote naam als Ferrari alles op alles zet om Schumi in te lijven, en daarbij ingaat op zijn eisen en zoveel geld erin wil pompen.
En verder die discussie over die tweede rijders bij Ferrari... Barrichello is de eerste die een beetje bij hem in de buurt kan komen. Kijk naar de kwalificaties, Schumi is altijd oppermachtig geweest t.o.v. zijn teamgenoten. Of kijk naar Schumi in 99, toen ie z'n been had gebroken. Toen was zijn gemis toch wel heel erg zichtbaar! Er werden toen weliswaar nog een paar overwinningen geboekt door Ferrari, maar zie Maleisie 99 toen ie weer terug was!! Schumi weet z'n team te motiveren!

En je hebt gelijk:) Briatore mag er zeker wezen ja!:) :jaja: :)

Waarschuw beheerder
Natuurlijk valt het team in een dal als de kopman wegvalt. Dat zal bij elk ander team zo zijn, als ze zich 'schuldig' zouden maken aan dit soort praktijken.

Ik denk dat als alle ogen op Barrichello gericht waren binnen het team hij ook zeer zeker wereldkampioen kan worden. Maar goed, daar zullen we nooit achterkomen!
Waarschuw beheerder
ja Sjoerd werkt bij Jaguar hij moet kijken hoe het beter kan lopen bij de top en bij de mangement.

Dus we zouden veel nieuws te horen krijgen van hem
Waarschuw beheerder
schumacher had inderdaad talent... schumacher is 6x wereldkampioen... maar schumacher is naar mijn mening geen grootheid. Iedereen kan wel races winnen als ze een goed team 8er zigg hebbe staan en een 2e rijder die nix mag. Senna en prost haalde hun grootste overwinningen en titels toen ze naast elkaar reden... kijk DAN zijn het grootheden... schumacher is een rasechte duitser, arrogant en kan niet tegen zijn verlies (2e rijders die in dienst van schumacher MOETEN rijden, hill-Adelaide-1994 en Villeneuve-Jerez-1997)
en of je schumacher mag of goed vind of weet ik veel wat... kan me niet boeien...
dit is MIJN mening en om deze redenen ben ik geen schumacherfan...

2 flamie: wat geweldig dat bas bij jag werkt... hoelang nu al?
en magdie wel alle nieuwtjes vertellen???
of moet ik dat nu direct aan hem vrage?
Waarschuw beheerder
Ferrari is niet ECHT Ferrari meer. Dat vind ik erg jammer...

Ja hoor, erg jammer... :/
Als er daar bij overwinningen van Schumacher allemaal hoogblonde jochies in rode pakken langs de muur staan en daar onderaan die huldiging staan, dán zou ik zeggen dat Ferrari niet meer ECHT Ferrari is.

Ik blijf het enerzijds boeiend vinden maar anderzijds spuugvervelend dat mensen hier NOG STEEDS elk klein kansje om duitsland of Schumacher af te zeiken aangrijpen. Dat is ook altijd de fout geweest van de andere rijders in het veld; men keek constant maar naar Schumacher in plaats van op zichzelf te richten.

schumacher is een rasechte duitser, arrogant en kan niet tegen zijn verlies

Wat is dan een 'rasechte duitser', wáárom is hij 'arrogant' omdat hij in een reclamespotje meespeelt en welke topsporter kan wel tegen z'n verlies..??