Ik grijp echt niet elk kansje aan om Schumacher af te zeiken... Ik heb gewoon een hekel aan coureurs zoals hij!
Montoya en Raikkonen zijn gewoon racers. Schumacher wil ten koste van alles winnen. Ook als hij een ramactie moet plegen. Ook bij inhaalacties speelt hij smerige spelletjes, die wat mij betreft kei hard de kop in gedrukt mogen worden. Zie Spa 2000 (geloof ik...) toen Hakkinen op het rechte stuk er voorbij wilde (en ook KON!). Schumacher pleegt een asociale en levensgevaarlijke actie. Van mij mogen ze mensen die dat soort dingen doen een vol jaar schorsen. Hij leert zijn streken gewoon niet af en ik zal daarom blij zijn als we zonder hem verder kunnen.
....
merizzle... deze tekst maakt jouw nu mijn beste maatje
ennem theater of dreams...
Tja, ik denk dat je sowieso de essentie van racen al niet echt helemaal snapt en daarnaast ook nog eens niet in ziet wat voor belangen er mee spelen, hier in de meest bekeken sport ter wereld waar ook nog eens het meeste geld in omgaat. Er is een verschil tussen 'winners' en 'losers'. Hakkinen was een loser, kon al helemaal niet tegen z'n verlies en is dan ook als een verzopen kat afgedropen en is niet meer dan een schim in de duisternis terwijl Schumacher voor altijd naam gevestigd heeft.
Dat hij z'n streken nog niet verleerd heeft vind ik onzin omdat hij de afgelopen 5 jaar al geen enkele 'rare actie' heeft uitgevoerd anders dan een gewone 'race-actie'. Daarnaast, doet hij eens iets onverwachts dan wordt het breeduit uitgemolken bij de critici, maar tegelijkertijd worden er in elke race door elke rijder wel 'foutjes' of 'vuile acties' gepleegd (Alonso die z'n snellere achterligger Coulthard break-tests gaf waardoor die er levensgevaarlijk vanaf vloog..).
mag ik even rectificeren??
dank u

...
ten 1e Hakkinen's naam blijft eeuwig gevestigd... zie maar aan het feit dat de hakkinen tribune in melbourne sindskort... Hakkinen zal eeuwig het boekje in gaan (en zijn gegaan) als de man die schumacher van zijn titel af kon houden. na mijn weten heeft niemand ooit 2 wereldtitels gehaald in 4 jaar nadat hij de dood echt onder ogen zag (de gruwelijke crash in adelaide '95) dus waag het nog eens om iets verkeerds over die man te zeggen!!! tis een held en een icoon. ik was welliswaar niet voor hem (vanwege mclaren) maar hij was echt wel goed.
mijn mening over schumacher weten jullie... dus dat hoef ik nietmeer te zeggen.
wat betreft alonso op de nurburgring met t incidentje met coulthard... coulthard moet zich bewust zijn dat zoiets kan gebeuren... thats racing!!! en het was een "faire manouvre" vind ik
iemand nog wat te zeiken? nee... dank u

!