Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 168418x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Sja...winter season stop...:( Maar ja gelukkig was Schummie weer kampioen :D ( ja ja kom maar op met gezever nu ;) )

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
inderdaad, schumi zijn kampioenschap helpt ons de winter wel door :D
Waarschuw beheerder
*gaap*:Z
dit geemmer hebbe we afgelope week de hele tijd al wel gehad. nu ermee kappe:P
maar ff iets simpels... gaat mcnish naar ferrari als testrijder?:S

Waarschuw beheerder
als ik mcnish was zou ik die kans wel grijpen om testrijder bij ferrari te worden.
Waarschuw beheerder
sja... offet nut heb?
magoed... hij zal dr wel gaan rijden.
Gaan wij trouwens villeneuve missen?
ik ga m wel misse als critici en als rijder ook wel degelijk:)
hij trok zen grote waffel los wanneer hij dat wou.. we krijge eggt allemaal van die kimi-tjes in de formule 1
bah dat zouw eggt saai zijn!!...
magoed

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat er wellicht weer wat coureurs vanuit Amerika over geplaatst gaan worden aangezien die lui met hun gedurfde rijstijl toch altijd wel voor leuke aktie hebben weten te zorgen (Fittipaldi, Andretti, Mansell, Villeneuve, Zanardi, Montoya, Da Matta, Moreno, Papis....)

Zou Jourdain niet van de ChampCar naar de Formule 1 gaan..?? :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das gewoon erg dat we nu alleen maar van die kimi's krijgen. ze weten gewoon niet met de pers om te gaan, en dan vooral die kimi zelf.
die gast die lult maar wa zonder aparte zinnen te maken.
alles gaat gewoon in 1 zin :S

Waarschuw beheerder
Nope. Daar heeft 'ie nog wel wat in te leren, maar dat moesten ze ook bij Hakkinen alhoewel die nog wel iets sprankelends had.

Maar goed, ook al ben ik geen Raikonen fan, laten we de jongen wel eens kans geven en hopen dat onder andere hij en de andere 'jonge honden' er een mooi seizoen van gaan maken.. :-)

Met de opnieuw nieuwere regels zouden jongens als Trulli en Alonso toch ook wel om de eerste plaats moeten kunnen gaan strijden... :D ;-)
(ook al hoop ik uiteraard dat Schumi nummer 7 ook gewoon gaat binnen slepen! :devil: )

Waarschuw beheerder
schumi gaat gewoon al de wereldtitels t/m 2006 binnen halen, dus nog 3 titels :D
en dan mag de rest wel iets gaan winnen
Waarschuw beheerder
Gilbert canal+ zendde het hele afgelopen seizoen al niks uit, idd vanwege die rechten.
maarre er zijn ook wel leuke films te zien hoor:p
Der Schumi wordt idd gewoon weer kampioen t/m 2006 :) (hoop doet leven :9)
(k)
Waarschuw beheerder
hmz... ik ga ff kritiek uitten op de kimi-fans onder ons:P
ik snap niet dat je kimi-fan kan zijn.
Waarom kan dat niet? ok eventjes opnoemen..
- je kan fan zijn vanwege zijn/haar rijstijl. WTF:S kimi heb geen rijstijl!!
- je kan fan zijn vanwege iemands uitterlijk. Nouw ik heb nog nooit zown babyface gezien als raikkonen.. tis nog n kind!!!!!!
- je kan fan zijn vanwege mooie uitspraken in de pers. Ok hier maak ik geen woorden meer vuil over.. we weten het allemaal wel
- je kan fan van iemand zijn doordat je dezelfde gedachten hebt of dat je er hetzelfde uitziet. nouw dat moet dus t geval zijn bij de kimi-fans...
allemaal dus van die saaie lulletjes die zigg nerges thuis voelen en maar 1 mening hebben:)
bij deze dank ik u voor uw aandacht

Waarschuw beheerder
amen :D
Waarschuw beheerder
dank u:D

Waarschuw beheerder
Jeetje Bart, je lijkt mij wel in één van mijn vele rel-buien elders op dit forum.. ;P
Ik heb ooit gezegd dat Raikonen-fans enkel fan van hem zijn omdat hij na Hakkinen de enige was die wellicht Schumacher van zijn winst-reeks kon afhelpen. Maar goed, de jongen heeft voor hij naar McLaren kwam toch ook wel mooie race-momenten laten zien en is nog een keer keihard gecrashd..

Maar eh, over Canal+;

maarre er zijn ook wel leuke films te zien hoor

Ik heb voor Canal+ gewerkt en had dus gratis beeld en idd, vooral na twaalfen had je er wel leuke films op ja..!!! :9 :devil:
Waarschuw beheerder
de jongen heeft voor hij naar McLaren kwam toch ook wel mooie race-momenten laten zien en is nog een keer keihard gecrashd

hahaha danny... je laat me nu eggt laggen. Dat ene jaartje bij sauber? mooie momenten toen vondik de crash in imola van hem (stuur los in zijn handen)
maar als je de crash bedoeld in suzuka met jean alesi. dat viel nog wel mee... maar zag er wel leuk uit jah:)

Waarschuw beheerder
Ja, die crash in de sauber.. ;-)

Maar eh, hoe lang denk je dat Kimi nog bij McLaren blijft of denken jullie niet dat ze bij dat team wéér eens achter de feiten aan lopen en beide rijders moeten dumpen om nieuw talent neer te zetten..?? (en gewoon weer de rood-witte kleur aan nemen waar ik ooit zo van heb gehouden in de Prost-Lauda-Berger tijd..)
Waarschuw beheerder
donateur
nieuwtje!

toyota heeft designer: Gary Anderson
Weggekaapt bij renault.

Waarschuw beheerder
owwww, das netjes gedaan van toyota :D
Waarschuw beheerder
oud nieuws.. maar t stond nognie op dit forum:P

maar danny.... je vergeet iets... het rode tijdperk van mclaren was met
lauda-prost
prost - senna
senna - berger
en nog wat:P
maar met die 3 tijdperken wasset op ze mooist:D
mooier dan dat wordet nooit meer:)
Waarschuw beheerder
Gilbert stoutert :bloos: :d
Maar luistert en huivert KIMI-FANS " Kimi is in het echt een ROBOT :9 die ze hebben ingezet om Der Schumi te pakken" whahahahaha da's onmogelijk gebleken zelfs voor die robot :) O'ja, ROOD is de mooiste kleur JA TOCH :)
genoeg gezweverd gegroet O grote F1 fans
(k)
Waarschuw beheerder
agressie:P... verliefde tekstjes schrijve doen jullie maar prive;)
danny zouw heel blij zijn dan:P
maar die kimi-robot... dat isset ook:) maar de mooiste kleur
rood??
rood??
ROOD??
ow help:( weer een ferrarimeeloper erbij omdat schumacher erin zit en hij wint...
allemaal meelopers jullie schumacher fans:P
hij wint dus jullie zijn fan van m...:P
haha neej ik gama nie verder mijn mening over schumacher uitteno:) een te grote oppositie hier:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lieve Bart,

gezien mijn duitse achtergrond en voorliefde was ik aangenaam verrukt toen ik in 1993 werd verblijt met ene Michael Schumacher die bij Jordan debuteerde. Omdat Prost er mee ophield vond ik dus in deze jonge duitse strijder een nieuwe favoriet die in 1994 in een Benetton zijn eerste wereldkampioenschap binnen haalde. Ik heb hier zelfs nog een T-shirt liggen van zijn eerste jaar, beetje vaal maar toch.. :-)

Tja, en dat Schumi sindsdien is uiteggroeid tot de allergrootste kon ik bij voorbaat ook niet weten, anders had ik omwille van jouw post wel een andere favoriet gekozen... ;P :flower:
Waarschuw beheerder
Bart ik ben al jaren....... lees "93" FAN van Der Schumi sorry.......... :p enne onderonsjes moeten kunnen hoor :9
(k)
Waarschuw beheerder
ok:P
uhm... hahaha ben uitgeluld:$
Waarschuw beheerder
onderonsjes moge nie:P
open maar het algemene onderonsje topic dan:P
;)
Waarschuw beheerder
Ja maar :bloos: (uitgelult)
:)
Waarschuw beheerder
uh....
:$
trut:P
Waarschuw beheerder
:P
ok genoeg geonderonst
back 2 formula 1

jezus:S nog 142 dagen:'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk dat de meeste schumi fans hier wel fan zijn vanaf het jaar '93.
ik iniedergeval wel en dat werdt alleen maar sterker toen hij in '94 en '95 de wereldtitel binnensleepte :D
Waarschuw beheerder
idd ja :) maargoed ff wat anders ik lees bijna elke dag op racereport en formule sites best leuke info hebben ze daar soms wat laat.... maarja we kunnen niet alles hebben :d
Waarschuw beheerder
lulkoek...
schumi in 93 naar de f1
en meteen fan van m
donder togg op
eggnie!!
maar in ieder geval kan ik er niet in komen.
er is en was maar 1 held
:respect: senna :respect:

Waarschuw beheerder
da ken heel makkelijk hoor al in 93 meteen fan worden.

schumi had in die tijd gewoon een aparte rijstijl en die trok me heel erg aan. Die rijstijl heeft hij nu nog steeds, hij rijdt anders de rest.
klaar :D

Waarschuw beheerder
:P

Waarschuw beheerder
Ik word al sinds 1993 onpasselijk van die vent.

En dan moeten we volgend seizoen Jacques ook nog eens missen :(, één van de weinige kleurrijke figuren in deze sport :cry:
Waarschuw beheerder
mr. hat begrijpt mij:D
ik mag hem wel:PO:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:Jaqcues :respect:

:(

Niemand meer vol gas Eau Rouge in :cry::cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
plaatje dot het nie :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:@
Waarschuw beheerder
zo he wat lullen jullie veel hier zeg. Maar ik ga weer ff kijken wat de rader oppakt kwa nieuws nieuws :P

Waarschuw beheerder
...en wat een geneuzel ineens weer om Schumacher zeg... :/ Ik dacht dat er hier nog wel een beetje op niveau gepraat zou worden maar dat is ook ineens om zeep geholpen... :-(

Tijd om maar weer eens een weekje rust te nemen, zelfs van een weekendje Partyflock wordt ik nog onrustig en pissig.. :@ (n)
Waarschuw beheerder
ahhhhh:( danny togg:(

spijt me heel erg!!! blijf je nu asjebliiiiieeeeeffff­ffffttttttttt???????

Waarschuw beheerder
je kent me toch..? ;P :flower:
Waarschuw beheerder
je blijft:P:flower:
Waarschuw beheerder
[img]http://members.home.nl/basstroink/LOGO_007.jpg[/img]

:p (f)

[img]http://members.home.nl/basstroink/JaguarR5Heineken.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ehm heb je wee bij me webspace lopen kutten vriend.

Nou ja ik ben ook weer trug van vakantie ja was lkkr die 2 weken lkkr 35 graden :D

maar ja ik ga me bed in f1 nieuws komt wel weer. al zou er niet veel zijn tot de winter test programie begint :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik moet even wat kwijt hoor bart, ik keek toen ik nog heel klein was met mijn vader altijd naar formule 1 en, heb met dat kleine beetje herinnering van toen, in mijn geheugen gegrift
staan hoe niki lauda de fik in vloog :( na enkele jaren gegroeit te zijn kijk ik dus sinds '93 formule1 en ben zeer gecharmeerd van de heer schumacher (nogmaals sorry maarrrrr helaas) Maar dat wil niet zeggen dat ik niet open sta voor nieuwe coureurs da's juist het leuke aan racen die jonkies op de baan :)
en nu nog wat voor mr.Hat :) villeneuve had veel beter zijn best moeten doen hij heeft bewezen zeer goed te kunnen rijden maar is mij een beetje te arrogant :d dus eigen schuld denk ik :p enne Der Schumi knalt met 325 km p/u door eau rouge hoor :)

Waarschuw beheerder
Jaja, hij heeft gewoon te lang tijd geïnvesteerd aan een waardeloze auto.
En ik hoop dat Schumi volgend jaar met 325 in Eau Rouge van de baan af knalt :D