Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 168440x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ach ga tog lekker fietsen met je jaques villeneuve
die is pas een arrogante kwal....hij denk dat hij heel goed is maar hij kan er helemaal niks meer van.... ben blij dat die kale opa er mee kapt
Waarschuw beheerder
donateur
shumi?
Waarschuw beheerder
:respect: Villeneuve :respect:
Villeneuve is een van de mooiste coureurs in de afgelopen jaren.
de acties die hij op de baan maakt zijn onbesuisd maar zijn spectaculair om te zien
en zijn gewoon mooi voor de sport.
dat hij er niet meer is, is een verlies voor de formule 1.
hij heeft gewoon te veel tijd in een waardeloze auto gespendeerd
zowals mr. hat al zei.

2 agressie: maakt me nix uit dat je voor schumacher ben.
ieder heeft zijn favoriet.
maar vergeet ookniet dat ieder een mening heeft,
ookal gaat t over jouw favoriet:jaja:

p.s. dit word eggt een afzeik forum op deze manier:S
late we t over de laatste roddels gaan hebbe want dit is nix:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt goede prestaties kon hij niet neerzetten in zijn R4, maar Justin Wilson heeft toch indruk gemaakt op Ford Motorsportbaas Tony Purnell. Die vindt dat Wilson goed werk heeft geleverd en ook wel binnen het team past. De Britse nationaliteit van Wilson speelt dan weer geen enkele rol tijdens de zoektocht naar een tweede rijder.

“Het is altijd even moeilijk wanneer je een nieuwe rijder inhuurt, maar hij was toch vrij indrukwekkend. Bovendien past zijn karakter en zijn onvoorwaardelijke eerlijkheid goed bij ons team. Wanneer hij een fout maakte, dan biechtte hij die ook op. Hij past dus heel goed in onze filosofie om het beste te halen uit het materiaal dat je ter beschikking hebt.”

Dat klink allemaal positief voor Wilson en volgens de Britse pers is ook zijn nationaliteit een extra voordeel. Dat wordt echter ontkend door Purnell.

“Het feit dat Justin Brits is, maakt geen verschil uit voor ons. Wij willen gewoon de beste rijder voor ons team. De rest is enkel een bonus voor Britse journalisten.”

ehm tja ik ben er niet mee eens amar goed wie ben ik
Waarschuw beheerder
Afzeik forum onzin :D ieder heeft zo zijn mening en ieder mag het zeggen, afzeiken is zo'n groot woord weet je....
dat doen ze maar in afzeik-topic's ( daar doe ik het nl. ook :) )
en als ik zeg, dat villeneuve beter zijn best had moeten doen, bedoel ik dus dat hij dat ook kan :d hij is heus wel goed hoor :)
(k)
Waarschuw beheerder
zo ff een lijst maken wat de HEREN verdinenen van de top 4 team :P.

Williams
Ralf Schumacher
Contract tot eind 2006?
Salaris: $ 15 miljoen?

Juan Pablo Montoya
Contract tot eind 2004
Salaris: $ 12 miljoen

McLaren
David Coulthard
Contract tot eind 2004
Salaris: $ 8 miljoen

Kimi Raikkonen
Contract tot eind 2006
Salaris: $ 70 miljoen (5 jaar)

Renault
Jarno Trulli
Contract tot eind 2004
Salaris: $ 6 miljoen

Fernando Alonso
Contract tot eind 2004
Salaris: $ ? miljoen

Ferrari
Michael Schumacher
Contract tot eind 2006
Salaris: $ 32 miljoen

Rubens Barrichello
Contract tot eind 2004
Salaris: $ 5,5 miljoen

oja nog ff iets anders

het lijkt er nu dus op dat Nick Tombazis onderweg is naar McLaren, waar er na het geklungel van dit jaar met de MP4-18 nog veel werk aan de winkel is.

voor de mensen die niet weten wie deze man is hij was hoofd-aërodynamica van Ferrari
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo zo die kimi 70 mill poe poe da's een beetje te veel vind ik :9

Waarschuw beheerder
Nee die stinkmof met zn 32 miljoen per jaar :S:S:S

Waarschuw beheerder
Kut moffen (Y)

Behalve Chris Liebing!!! :devil:

Waarschuw beheerder
Duitse vrouwen neuqen.. (y)
Waarschuw beheerder
:jaja: nou nou, zeg, die "kutmof" verdiende eerst anders 44 mill. maarre, dus de hele f1 wereld gaat voor mr. robot :) we zullen zien we zullen zien :)
Waarschuw beheerder
kimi verdient 70 miljoen over 5 jaar... dus een 14 miljoen per jaar:)
nog teveel maargoed. jah schumacher verdient t wel:) ik loop steeds wel te k*nkeren op m maar hij heb wel n middenmoots team naar de top geleid:)
dus dan mag je wel wat verdienen.
alleen 15 miljoen van ralf tegenover 12 miljoen van JP vindik overdreven. JP vindik evengoed alniet beter rijden dan ralf. maar ik ben frankie williams niet:)
Waarschuw beheerder
Ja bart, ik ben het ff met je eens :)
maarre als die ralph dat ongeluk niet had gehad had hij waarschijnlijk 3de geworden :)
ik denk dat deze verdiensten van de heren daarvoor afgesproken waren :)
(k)
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl: Formule1 :kwijl:
Waarschuw beheerder
Alessandro Zanardi 7e in terugkeer autosport
Alessandro Zanardi maakte afgelopen weekend zijn come-back in de autosport tijdens de laatste race van het European Touring Car Championship (ETCC) op het circuit van Monza. Twee jaar geleden verloor de Italiaan op de Lausitzring bij een crash in een CART race beide benen en moest hij dagenlang vechten voor zijn leven. Zondag startte hij in een speciaal voor hem aangepast BMW 320i. Vanaf de achtste startpositie finishte hij uit eindelijk als zevende, 15 seconden achter winnaar Jorg Muller. Zanardi was tevreden en dankbaar. “Het is goed om te weten, dat ik dit nog kan bereiken, na al die tijd. Het was een prachtige dag, maar ik ben benieuwd waar ik was geëindigd, als ik iets meer had getraind.”

hij heeft het ongeluk wel gehad in een CART maar ik vind hem nog steeds een voorbeeld voor vele rijders. de moed, durf en inzet die hij in zijn vak heeft gestopt en in zekere zin ook in de formule 1 (ondanks dat hij daar flopte) maakt hem een goede coureur. en ik vindem 1 van de beste rijders die er bestaan:)
maar wie ben ik:P??
:Respect:Alessandro:Respect:

Schumi V.S. Straaljager
In december van dit jaar zal Michael Schumacher naar Italië afreizen om met zijn Ferrari het ultieme machine-duel uit te vechten. De kersverse wereldkampioen zal het op een luchtmachtbasis opnemen tegen een Eurofighter-straaljager.

Op de luchtmachtbasis Grosseto in het Italiaanse Toscane zullen de tien Ferrari-cilinders het gevecht aangaan met de twee jet-turbines. Het lijkt een ongelijke strijd, want Schumi neemt slechts 900 PK’s mee, terwijl de Eurofighter maar liefst 74.500 PK’s in de strijd kan werpen.

In de lucht haalt de straaljager hierdoor met gemak Mach 2 – meer dan 2.000 km/h. Maar de vraag is natuurlijk of de jet op de grond op kan tegen de razendsnelle acceleratie van de Ferrari. Net als bij een Dragster-wedstrijd zal de race over 1000 meter gaan. De F2003-GA zou hierbij onder optimale omstandigheden rond de 400 km/u moeten kunnen bereiken, de Eurofighter stijgt bij deze snelheden normaal gesproken al op.

Het is de Italiaanse minister van Defensie Antonio Martino die heeft opgeroepen tot het duel. Hij kwam op het idee voor het duel omdat het straaljagersquadron in Grosetto even als Ferrari een stijgerend paard als embleem voert.

Michael Schumacher is al enigszins op de hoogte van de kwaliteiten van zijn tegenstander: in 1994 vloog hij namelijk mee in een Tornado-jet van het straaljagersquadron in de Duitse legerplaats Boelcke.

haha... benieuwd offie nu ook wint:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou idd. ben ook erg benieuwd :)
wel kicke zoiets he! Gaan ze het op t.v. uitzenden? ik wil het wel zien i.i.g :)
(k)

Waarschuw beheerder
Ik heb geregeld dat die Eurofighter een paar raketten kan afvuren... en dat Schumi zelf niet zo veel geluk heeft deze te ontwijken... :p

nee hoor geintje... Maar wel een leuke challenge !!! Ben erg benieuwd...
Waarschuw beheerder
onderhandelingen Jaguar/Jos in eindfase. jajajaja :p

voor de joske fans :p
Waarschuw beheerder
sjoerd:P
ik durf t niet te zeggen... maar
:$ ik houw van je :knuffel:
:P
laatste aanpassing

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
nu maar hopen dat alles goed gaat met die wedstrijd met die straaljager.
als schumie dan crashed zal ie er denk ik wel slecht van af komen :(

Waarschuw beheerder
:respect: alessandro zanardi :respect:
Waarschuw beheerder
met mr hat kan ik prate:D
:respect:Mr. Hat:respect:
en stennis:)... de straaljager rijd
in een reggte lijn van 1000 meter...
over een breed vliegveld.
en schoenmaker ook.
dit staaltje is al eens vertoont door
een Player's (Indy)car(t) en
een F-16. door wie deze wage gerede
werd weetik nie zeker meer. ik d8 Paul Tracy
maar die auto won toen
over half a mile (800 meter dus):)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geruchten worden steeds sterker dat Christijan Albers in december voor McLaren zou gaan testen. De Nederlander zou hiermee beloond worden voor zijn tweede plek in het DTM-kampioenschap van afgelopen jaar.

Ja er is weer nieuws :p
Waarschuw beheerder
hahaha:D leuk man:P
Waarschuw beheerder
[Cite]Formule-1 op SBS6 ZONDER reclame
SBS6 zendt de Grand Prix' komend seizoen uit zonder reclameonderbrekingen. Dat zegt chef SBS-sport Lex Muller op de website raceplace.nl. ,,We willen dat niet, en kunnen het ook niet. RTL5 is Luxemburgs, waardoor ze zich niet aan de Nederlandse regels moesten houden. SBS Broadcasting is dat wel, waardoor we de race niet eens zouden mogen onderbreken.'' Overigens: wie de afgelopen twee seizoenen zonder reclameblokken Formule 1 Grand Prix' wilde kijken kon al terecht bij de Vlaamse televisiezender Canvas.

Enkele dagen voor de Grand Prix van Japan werd bekend dat RTL5 na twaalf jaar de uitzendrechten van de Formule 1 heeft verspeeld aan concurrent SBS6. Lex Muller is er van overtuigd dat SBS6 zich niet aan de Formule 1 zal vertillen: ,,We zijn van plan het sterker op te bouwen dan dat bij RTL5 gebeurde. We zijn hier zeker toe in staat, en ik denk dat de Formule 1 fans ons een beetje onderschat hebben.''

Het is nog niet duidelijk of het team van RTL Grand Prix (Commentator Olav Mol, pitreporter Jack Plooij) mee gaat naat SBS. Mol voert binnen afzienbare tijd besprekingen met de zender. Rick Winkelman stopt in ieder geval met zijn televisiewerkzaamheden, maar dat staat los van de overgang van Formule 1 naar SBS.
[/cite]

Sh*t nog geen nieuws over ollie:(
maar wel goed dat sbs zonder reclame uitzend:D
Waarschuw beheerder
Ik heb gelezen ergens dat SBS zelf het niet gaat uitzenden, maar dat het verplaatst wordt naar Veronica...
Waarschuw beheerder
Sh*t nog geen nieuws over ollie
maar wel goed dat sbs zonder reclame uitzend

daarmee bedoelde ik met SBS de sbs-groep... waar veronica ook onder valt samen met net5 en sbs6...
dus zouw zowmaar kunne dat ze t nieuwe veronica wilen oppeppen door formule1 er te planten:)
who knows
Waarschuw beheerder
Idd, alleen hoorde ik ook weer dat Veronica nog niet in het hele land te ontvangen is schijnt?!?!?!?
Waarschuw beheerder
whehehe... op de oude zender van V8 is veronica doorgegaan:P
ik heb perfect beeld:D
Waarschuw beheerder
tja het zal wel een :vaag: gebeuren blijven SILLY SEASON enzo... :)
(k)
Waarschuw beheerder
ff iets anders mensen

De Indianapolis Motor Speedway, toneel voor de Amerikaanse Grand Prix en de Indy 500 heeft een gevoelig verlies geleden door het dodelijke ongeluk van de jonge coureur Tony Renna. Renna, een 26-jarige coureur die uitkwam in de Indy Racing League, kwam op Indianapolis om het leven toen zijn auto op zeer hoge snelheid uitbrak en het luchtruim koos. De auto maaide tientallen meters met staalkabels versterkte veiligheidshekken omver, toucheerde het fundament van een tribune en spatte totaal uit elkaar. Tony Renna werd 23 minuten na het ongeluk doodverklaard.

De coureur was op de noodlottige dag bezig met zijn eerste test voor het team van Chip Ganassi. Hij bestuurde de auto van kampioen Scott Dixon en was pas aan zijn vierde ronde bezig toen het ongeluk plaatsvond. Het team en Renna’s aanwezige collega’s waren geschokt door het ongeluk. "Dit is heel hard", zei coureur Sam Hornish. "Hij was een geweldige gozer en een fantastisch coureur. Ik keek er erg naar uit om samen met hem te racen."

Het ongeluk heeft de in Amerika immens populaire Indy Racing League ernstig in verlegenheid gebracht. Vorige week raakte meervoudig racewinnaar Kenny Brack zwaargewond tijdens een ongeluk, eerder dit jaar maakten Mario Andretti en Dan Wheldon zware crashes mee toen hun auto ineens opsteeg. Tony Renna is al de 67ste coureur die het leven laat op de piste waar sinds 2000 ook de Amerikaanse Grand Prix voor Formule 1-auto’s plaatsvindt.

Een van de beste jongen gasten op de baan. Helaas zullen we nooit zien wat hij allemaal kon!

Waarschuw beheerder
ik was het net aan het lezen op racereport.nl
toch wel erg dat dit soort dingen gebeuren, en dan vooral als je nog zo jong bent :(

Waarschuw beheerder
:cry: Altijd klote dit soort gebeurtenissen :(.
Waarschuw beheerder
het is inderdaad heel erg. je kan wel zeggen, ze kiezen ervoor... blablabla... maar men vind t altijd erg. en dat is ook zow:jaja:
R.I.P Tony Renna:respect:
Waarschuw beheerder
yesssss.... weekend... nu wordet weer gezellig hierow:D
danny... ik w8 al op je:P alleen dr is zow fukking weinig nieuws:(
Waarschuw beheerder
JV tst rijder bij Williams nee niet Joske die andere JV :)
Waarschuw beheerder
:|wil williams m nog trug na wattie gezegd heb over williams toen hij vertrok?

Waarschuw beheerder
Goe'dag race-maatjes...!!!

Weer een weekje zonder flock, hoe houdt ik het toch vol..!! :D

Jullie hebben flink gepost, mijn nederige waardering hoor..!! :respect:
Alleen eh, zoals ik al zei; laten we wel met een beetje respect voor elkaar en voor elkaars favoriete coureurs met elkaar omgaan..??!! :flower:

Hey Flamie, is dat echt zo van Jacques Villeneuve die gaat testen voor Willims..?? :o
(zou je sowieso even in je post met die grote foto van Jaguar d.m.v. [ img width=600] die foto wat kleiner kunnen maken, ik kan alle postings anders amper lezen... :P )
Waarschuw beheerder
dannyyyyyyyyyyyyyyyy­:D
kerel.. keb op je gew8:P
alles goed:D?

Waarschuw beheerder
Gaat wel, het kan in ieder geval stukken beter.. :/

Hoe is het met jou dan, nog grote plannen voor het weekend..?? :-)
Waarschuw beheerder
geen grote plannen:P lekker luieren:D
maar weetje hoe erg:S? nog 137 dagen:S
Waarschuw beheerder
flamie... had je t wel goed jonge?

Villeneuve gaat testen voor McLaren??

Zijn manager Craig Pollock beweert van wel tegenover de website gp2003.com. Pollock was aanwezig bij de Australische CART-race

Donderdag zou Pollock op een persconferentie hebben gemeld dat zijn Canadese protégé in 2004 voor McLaren zal testen en dat hij in 2005 weer zou gaan racen voor een ander team. Vrijdag bevestigde hij dit opnieuw tegenover een medewerker van de site.

"Ja, dat is de situatie. Het belangrijkste is dat we hem voor volgend seizoen aan een stoeltje kunnen helpen," aldus Pollock. Of dit alles betekent dat Alexander Wurz volgend jaar geen test-rijder meer is bij McLaren blijft voorlopig nog de vraag, er is nog geen enkele officiële bevestiging en waarschijnlijk zal er nog wel over het een en ander onderhandeld moeten worden.

dit stond op rtlformule1.nl
Waarschuw beheerder
ehm :o ik hoorde Williams op de radio :S
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen er is idd weinig nieuws :(
hoop slappe praatjes over wie waarnaartoe zou kunnen gaan da's best :frusty: af&toe :p
maargoed nog 136 dagen :)

Waarschuw beheerder
[i][b]FLAMIE......DIE FOTO MOET KLEINER..!!!!!!!!!!!!!!!!![/I][/B]
:x
Waarschuw beheerder
nog 2 pf beriggies en tis weer normaal danny..
Waarschuw beheerder
deze nog
Waarschuw beheerder
en nu issetw eer goed uwe edele heer danny

Waarschuw beheerder
:respect: :D

Ik werd er helemaal gek van...!!! :P
Waarschuw beheerder
mij ook:P