Partyflock

Forumonderwerp · 601586

Waarschuw beheerder
donateur
Seksprogramma waarin de vragen op seksgebied aan de orde komen waar jongeren in de leeftijd vijftien-vijfentwintig jaar mee te maken krijgen. Zoals; Hoe moet je eigenlijk neuken? Welk standje is het beste? Wat nou als je niet kunt klaarkomen? Hoe werkt dat met pijpen en welk voorbehoedsmiddel kun je het beste gebruiken? Uiteraard komen jongeren zoveel mogelijk zélf aan het woord. Afl.1 : Versieren. Presentatie: Bridget.

24-02-2003 22:00 - 22:30, Nederland 2 (BNN

Waarschuw beheerder
zegt die pauper nog dat ie het wel kon.... ;D

Waarschuw beheerder
donateur
Over enkele min. weer dus kijken allemaal :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben net op tijd ;p

mano weet je al wanneer jij komt?

Waarschuw beheerder
donateur
JAMMER ISA DAT IK JE GEMIST HEB :(

Waarschuw beheerder
Welke dag komt het nou???
Waarschuw beheerder
maandag van 22.00 - 22.25 uur bij BNN op Ned. 2!.

LOL :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is best wel grappig...
Voor BNN
Waarschuw beheerder
Opblaaspoppen? Een jaar of 15 geleden liet Veronica in het kader van Safe Sex alles open en bloot met echte neukende en beffende en pijpende mensen zien. Those were the days :-P
Waarschuw beheerder
Vanaaf weer effe kijken :p
Waarschuw beheerder
Het is een smakeloos programma. Het is oppervlakkig alsof het dood normaal is dat iedereen maar met iedereen NEUKT, er wordt niets meer spannend gehouden, zo dat het niet meer bijzonder is wat toch zou moeten zijn! straks zeggen ze nog dat sex in het verkeerde gat normaal is. Mensen die met sex willen wachten worden er bellachelijk gemaakt. Als laatste promoten ze dat kinderen van 12/13 er mee moeten beginnen anders horen ze er niet bij.
Waarschuw beheerder
donateur
vond het een saaie afleverving :(
Waarschuw beheerder
1 of andere christelijke mafkees spant een rechtzaak aan tegen het programma! hij heeft het nog nooit gezien maar weet precies hoe smerig t is en onsmakelijk! Dr zijn al genoeg manieren om erachter te komen hoe je moet sexxen enz! nou je HOEFT er niet naar te kijken! die gast wil volgens mij gewoon aandacht! heeft nix beters te doen!
Waarschuw beheerder
To prof:
Ik denk dat het voor mensen die zelf niks tot weinig aan voorlichting hebben gehad best zinvol kan zijn.Mensen die wel nieuwsgierig zijn naar dingen maar geen idee hebben hoe of wat kunnen hier misschien best wat aan hebben.

Het laatste stukje vind ik altijd erg lachwekkend, vooral de eerste aflevering met de stukjes beenham en mayo :D :D en vooral op je hand blijven zitten he jongens ;)Ik heb gisteren weer goed in deuk gelegen in elk geval..

:)
Waarschuw beheerder
wheheeh jah idd!

dat wijffie die die klitpiercing liet zitten! gatver, wat had die een smerige doos! :bah: ;)

Waarschuw beheerder
iedereen zegt weer dat het een smakeloos programma is, maar iedereen kan er ook weer wat over vertellen. Dus kijken we af en toe allemaal eens. Net als dat iedereen NOOIT naar Sex voor de Buch keek....Yeah Right!
Waarschuw beheerder
donateur
het is er zometeen weer op!!!
Waarschuw beheerder
Laatste stukje blijft het leukst :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
whaha idd het laatste stukkie die 2 homo's :9
Waarschuw beheerder
al moet ik zeggen dat vandaag beetje tegenviel :)
Die arme 'beer' ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whehehe, dat was idd wel lache! gheghe! je lul afvegen aan de dekens! Tis Jouw stront hoor! nou t blijft stront! :d
Waarschuw beheerder
Vanaaf laatste aflevering he :D
De Bloeiende Maagden, da's het leukst vind ik..
Waarschuw beheerder
en ik heb het gemist.... :S handiggg!!!! :D
Waarschuw beheerder
Zonde hoor...
Was weer genieten van alle onzin die ze uitkramen op tv :D
Waarschuw beheerder
Laatste stukje kijk ik altijd alleen naar...
Dat vind ik echt lachwekkend!
Wat heb ik gemist1!!!! :D :P
Waarschuw beheerder
Kom maar pb zal k t je haarfijn uitleggen :P

Weet t nie eens meer allemaal...
Ging over geslachtziektes en soorten en maten geslachtsdelen om t netjes te zeggen :D
Enne.. ooh ja... safe sex :S
Hoe je een condoom om moet doen :S
Hoe je t beste kan vingeren :S
en ga zo maar door met de domste dingen die je kan verzinnen :D
Dus was wel weer ff (Y)
Waarschuw beheerder
Lieverd, ik bedoel laatste deel "de bloeiende maagden" :D :D, die 2 vrouwen met hun stukkie :D :D
Waarschuw beheerder
Moest je daarbij al rukken?!?!
Mannen van tegenwoordig toch, kennen ook nergens meer tegen ;) :D :D :D
Waarschuw beheerder
die paaldanseres kon echt wel Geil dansen! :p