Partyflock

Forumonderwerp · 600529
Waarschuw beheerder
donateur
mijne:

You're a bunch of fucking assholes
you know why??
cause you don't have the guts to be who you wanna be!!

you need people like me..
You NEED people like me,
so you can point your fucking fingers and say
That's the bad guy....

me, i don't have that problem..
Me, i always tell the truth..
Even when i lie!!
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand?????

Waarschuw beheerder
donateur
"There is no guestlist tonight"
Waarschuw beheerder
donateur
uit welk nummer komt dat?

Waarschuw beheerder
donateur
:S

never mind.

Waarschuw beheerder
Ik zou graag wille reageren op dit topic maar de mijne is ook the bad guy dus echt orgineel ben ik dan nie als ik t zeg......
Waarschuw beheerder
Your name is not down your not on the list :P
Waarschuw beheerder
correctie :

Your name is not down you're not coming in.
Not tonight , you're not on the list.

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet zo bijdehand he 3suh :P

Waarschuw beheerder
Mr Jack - Housemusic

is eigenlijk een intro van 1.5 minuut, maar toch

En 9 is a classic...2 minuten lang vette acapella rap :-D :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
It's a Dirty job , But someone got to do this !
You just wanna be F*ckt in your Ass !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee mar.. dat gaat idd totaal langs me heen
Waarschuw beheerder
he he , zal ik jou es wat vertelle.....
'K ben helemaal uit me dak!!!!
(op z'n Haags)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HumanError : Die is ook ckers vet !!
OneTwoThreeFour all Tha Lady's on the floor !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
3SUH & K-oss, as vrijdag at my place?

Oldskool time.
Waarschuw beheerder
Cool (Y)

Spreken v/d week wel wat af.
Waarschuw beheerder
Correctie:

Hé hé hè, zalk is wat vertellèh,
'k ben helemaal uit mun dakkie!

;)
Waarschuw beheerder
JJJJJJJJIIIIIIIIIIII­IIIIIIIIIIIIHHHHHHHA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AA !!!!!!

en: To da rythem !
Waarschuw beheerder
nou ja favo ik vond hem altyd wel vet :)

Fuck this shit, gunna go to my car, get my other gun, shoot everybodies ass !

Gesampled uit white men can't jump...
Waarschuw beheerder
Das ook een vet nummertje ja :D

The wroooooooong nigga to fuck with!
Waarschuw beheerder
"Youre Dj has only just begon"

Waarschuw beheerder
Let There Be House!

Waarschuw beheerder
"""STEVE, WHURZZZZZZZ DIE BASSSSSSS!!!!!!!!"""
Waarschuw beheerder
donateur
de hele txt van 'it's all music'

Waarschuw beheerder
he i know things a really great but my style is getting much better BONZAAAAAAAA BONZAAAAAAA :bounce:

Waarschuw beheerder
get on the floor and keep call!
Waarschuw beheerder
Uit Wall Street:

"This is your wake up call pal...Go to work!!!"

Waarschuw beheerder
donateur
moby - thousand (oooohyeeaahhhhhhhhh­)

chosen few - name of the dj (en dan niet die sample maar die andere >> go to my show etc etc en die in die buzz fuzz remix zit:
"it only takes one blast and that ass will be wrecked, ruined, damaged, ripped..cross my path your ass will get whipped") :D :D

buzz fuzz - jealousy is a m.f.

darrien kelly - the people want more

doctor doom - skull's crackin

Lenny Dee & Hardcore Warriors - Funky Twisted

neophyte - braincracking :D

The Hardcore Brothers - Smoke Motherfuckers

the prophet - big boys don't cry :D

zitten wel wrede samples en stukkies zang in dacht ik zo :D:D
verder nog in een nummer van g-town madness waarvan ik de titel ff niet meer weet ("fuck you man, no fuck you bitch!!")
Waarschuw beheerder
donateur
"Fuck,shit,bitch,ass­,ho,cunt,cock,tits,d­ick,jerk,nuts,tramp,­pig,slut,pussy"
"And now for the combinations" "Motherfucker,Jerk-off,Dickhead,Scumbag­,Dipshit, Fuckface,Cocksucker,­Asshole"
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:­:bounce::bounce:
Pi - Cursing (Original Mix)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dies kicke...
Vriendje heeft m net op plaat..!
Waarschuw beheerder
it only takes one blast and that ass will be wrecked, ruined, damaged, ripped..cross my path your ass will get whipped")

P-Kay die is inderdaad ook erg lekker !

Waarschuw beheerder
donateur
je weet toch hans ;p
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
"it's against the rules!"

En heel die andere dijk aan samples uit reservoir dogs die Buzzie en Gizmo hebben gebruikt in The professionals
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
And of course it Mad Max:

"Welcome...to another edition of Thunderdome!!!"
Waarschuw beheerder
Don't you play with me bitch...
Just come here and die now you still have the option of doing it quickly!!!
Waarschuw beheerder
2 da batmobiel lets go!
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil dansen, ik wil dansen, ik wil dansen!
en natuurlijk Zultan: de dondergod, van die lekkere gimmicks!
Waarschuw beheerder
whehe, das een moeilijke!

ik vind die sample uit BSE - BSE wel heel wreed:

Crazy in my braiiiiiiiiiiiiiin! ofzo!

Something for your mind klinkt ook altijd wel lekker

keep the frequencie clear! (buzz fuzz - frequencies)

en die sample uit: BSE - Headache fm! van homer simpson meenik! das ook lekker wehehe

en natuurlijk: e e e e e e e e e ecstacyyyyyyy looooooooooooooooooo­ve yeaaaaaaaaaah! (zoals in de Buzz Fuzz remix van XTC love!)

SO getup, forget the past,go outsiiiiiiide and have a blast! (so get up - public domain)

Razzle Dazzle trax - rattle brain (Bow motherfuckerssss)

dit is wel ff genoeg voor nu! zullen me vast nog wel veel meer te binnen schieten!
Waarschuw beheerder
owjah, en van de wat nieuwere shit vind ik deze heel lekker! helemaal omdat daarna zo een vette harde bass komt:

N-vitral - domination:

are you ready to accept my domination?
Waarschuw beheerder
donateur
toch wel uit Scarface (Fiarytale ) en Wallstreet (WJ ) en dan die sample van "a voice raised against the group must be sileced. the community is strength. what is good for the community is good for everyone, bla bla bla" lijkt wel ui 1984 te komen ofzo.
Waarschuw beheerder
We are the people , who gets you to the promised land!

of deze: Dance motherfuckers, ill behaviour suckers (Sound enhancers - ill behaviour)
Waarschuw beheerder
The king of ironfist Tournament.... enter... the tek kennnnnnnnnnnnnnnnnn­! :d
Waarschuw beheerder
donateur
Lllladies and Gentlemen,

Good evening and welcome to the world famous Tokio Dome and the ninth annual Aruza K1 World Grand Prix Championship 2001.

Tonight, 8 fighting gladiators will do battle in this ring and in the end only one will emerge victorious.

So now for the thousands inattendants and the millions watching around the world,

Ladies and gentlemen, lllllllet's get ready to rumbllllleeeeeeeeeee­eee !!!

(Y) Meesterlijk stukje, elke keer weer. Zeker op het moment dat muziek weer terug komt. Heerlijk. Kippenvel... (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
By the way, dat stukje van mij komt uit Mallorca DJ's - The Fight.

(Y)
Waarschuw beheerder
Hard Creation - I will have that power:

I groove by seiko-kenetic power, there's no such thing as society. No, no, no!
Exterminate, destroy!
Nothing, absolutely nothing must delay this allglorious project.
One species must survive about all others and to do so even set me above the Gods and through the darlings...
I WILL HAVE THAT POWER!!!

blijft leuk :)
Waarschuw beheerder
*Execute - Neophyte!!! ( Pulp Fiction )
*You fucked with the wrong marine .... ( A few good men ), "Code red" van Paul meen ik toch?
En wat dachten jullie van " Mr Kirk...your son is dead..what?!?! How...? He died at an overdose..!:kwijl: :k :-k

Leuk topic! (y)

Waarschuw beheerder
Alles uit scarface
Waarschuw beheerder
donateur
Die van Thrillseeka krijg ik ook altijd kippevel van...

En die duitse dat je onder 16jaar niet mag kijken ofzo.. Alleen ben er nog steeds niet achter wat er nou eigenlijk gezegt word hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Diese sendung ist für zuschauer unter 16 jaren nicht geëignet?
Waarschuw beheerder
donateur
2 Da Pulzar: is hetniet " through the darkness" op het einde? vette sample inderdaad (y)

G-Town Madness had ook wel leuke sample's. En dan Ravers Religion Team ofzo -> "the rich get richer and the poor don't get a fucking thing. times like these people wanna get high, real high and real fast..."
Waarschuw beheerder
Even slikken en weer doorgaan.... (white label xxx rated, die van maddonna dacht ik).

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
The ultimate seduction-I'm a nightmare walking.

Echt hele relaxte sample:)
Waarschuw beheerder
als we zo gaan beginnen!

Phantasia - innerlight!!

en alle samples uit dat stukje dus: something for your mind, the ultimate seduction, we are all equal in life, equal in love!

gewoon al die shit! whehehe

of Fuck on cocain
Waarschuw beheerder
donateur
Kep thuis nog een live-set van Marcel Woods. Komen 2 nummers in voor waarvan ik de titel en de uitvoerende artiest niet weet.

Maar die hebben echt coole samples.

Eerste hoor je een gozer vertellen over de eerste keer dat ie drugs kocht op school om een joint te draaien. Daarna kocht ie pillen, maar die eerste pil werkte niet. Dus nam ie er nog 1. "This was the wrong choice. This was waaayyy to much. This was the wrong choice... And than it really hit me!!!". (als jullie de titel en artiest weten, graag).

En die tweede is mij ook onbekend. "I've got a big monkey. And I'm gonna show you my monkey. I'm gonna spank my monkey and you're gonna watch me spank my monkey. U know why? 'cause you're a monkeylover!" (iemand die weet welk nummer dit is?
Waarschuw beheerder
2 walter: Dacht eerst ook dat het "through the darkness" was, maar na tientallen keren luisteren kon ik nog steeds geen k-klank ontdekken in het woord en heb ik er maar darlings van gemaakt :) Maar het kan net zo goed darkness zijn. Zou ook logischer zijn...
Waarschuw beheerder
En ook vet: We are all equal in life, equal in love!
Waarschuw beheerder
donateur
wackiejacky 17 februari 2003 22:51
And of course it Mad Max:

"Welcome...to another edition of Thunderdome!!!"

jaja.. klassiekertje!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 djewwie: eerste nummer is tom wax - and then it hit me...check ook de AMbassador remix, goed te doen ;p

track 2 moet ik ff denken iets van moinsen of zo, is een remix maar die moet ik ff zoeken, kom er zo op terug :P

Waarschuw beheerder
donateur
mijn favoriete sample is: bliep

Waarschuw beheerder
donateur
LANGENHAGEN - moinsen (lars palmas rmx)

dat is hem :)
Waarschuw beheerder
"one night in new york" die mag er ook wezen!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 10us: is dat "rock you in the face and ya playing with your nosebone" zoiets...
Waarschuw beheerder
de sample uit de plaat van dj promo SERIOUS DAMAGE "words like dick fuck asshole pussy" en dan de rest natuurlijk wat die allemaal zegt!! echt een wereld plaat met een super sample!!
Waarschuw beheerder
en wat te denken van; toet toet boing boing hakkuh en zaguh...en i wanna be a hippy hahahahha :P
Waarschuw beheerder
mr kirk your son is dead on a overdoos!!!!

james is still alive!!!!

james brown is dead!!!!!

i am i one and only domanater!!!!

who is elvis!!!!

aaaacid!!!!!!

take pills!!!!!

sweat on my balls!!!!!

allemaal lekkere samples maar heb ik nog niet gebruikt behalve aaacid!!!!!
Waarschuw beheerder
welke ik ook heel vet vind is:

dr macabre - somebody get me a kleenex!

Noooooooooow, somebody get me a kleenex!! ratatatatataatatatat­atatatattaaaaaaaaaaa­h whehe
Waarschuw beheerder
donateur
Black-out, a temporary complete loss of vision, consciousness or memory. A loss of power, radiodesception (?).

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Toch ook die sample van Kicks like a mule "Your name is not on the list, you`re not coming in, not tonight"

Oh ja die sample van It takes only one blast and that ass will be wrecked ruined etc. is geripped van Roxanne Shante haar een na laatste album, als er gasten echt interesse voor hebben wil ik de titel wel even opzoeken (ik heb dat album nog ergens liggen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
we're here......(poltergei­st)
en natuurlijk:
tonight I hahahahaahhaha I just had to kill a lot of people!!!!

Waarschuw beheerder
Dan heeft Hupla wat voor jou..... het is Roxanne Shante - Big Mama
Waarschuw beheerder
"Be yourself, no matter what the fuck they tell you"

Weet alleen niet van wie de sample is.. :(
Waarschuw beheerder
thanx Hupla, ga ik even opzoeken ;) (Y) top !
Waarschuw beheerder
donateur
here's Johnny!
Waarschuw beheerder
O Fortuna, geen twijfel mogelijk, kippenvel :D maar omdat dit misschien toch meer als remix opgevat kan worden, en ook te lang is heb ik ook

You're a bunch of fucking assholes
you know why??
cause you don't have the guts to be who you wanna be!!

you need people like me..
You NEED people like me,
so you can point your fucking fingers and say
That's the bad guy....

omdat t ook zo'n vette film is ;)
oja en en 'who is elvis' (he roy ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 P-Kay Dat 2e nummer wat ik vroeg was van Lars Palmas - Monkey Lover.

Thnx anyway
Artiest {SHOWLIST artist 41177, 37500}
Waarschuw beheerder
die sample uit house time van the prophet

House time is any time and any time is house time

ik weet zo op t moment alleen de rest van de text niet meer
Waarschuw beheerder
de sample uit de plaat van dj paul - rage!! is ook gruwlijk!! "we are doomed to live this life and rage, we are doomed 2 live and die and rage, rage anger, rage die" echt super lekker is die sample/plaat!! :kwijl: ik krijg elke keer weer kippevel bij dit nummer!! het blijft het beste nummer van dj paul!!
Waarschuw beheerder
donateur
Where not alone .... someone outhere likes us ....

uit "Torsion"van renegade legion VET

Waarschuw beheerder
Ich War Klinisch Tot 4 und halb minuten lang.....:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
I control your mind as i bring the madness

Uit Cixx and MC Syco

Waarschuw beheerder
easy man.................­.

net voordat ie erin knalt
Waarschuw beheerder
donateur
Ceker addy, WHO IS ELVIS, TU TU TU TU TU TU TU TU Phatte sample!!!
verder idd alles van al pacino is cool, maar mijn twee 'sample helden' zijn Samual L Jackson, colle nigga en James Earl Jones (o.a. Star Wars)!

Artiest Estrella
Waarschuw beheerder
Can U Feel That Rithem Mooving Trun Your System..
Fuck on cocain..
Cocian
:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
The king of Iron fist tournament

enTER

the TeKKeN!

hellfish & producer sample van het welbekende tekken spelletje (wish i like very much) :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar kan ik maar 1 antwoord op geven. Masters of Ceremony - Skullfuck (film: full metal jacket)
ARE YOU ABOUT TO CALL ME AN ASSHOLE?!..... DO YOU SUCK DICKS.. ARE YOU A PENISFUCKER?? BULLSHIT I BET YOU CAN SUCK A GOLFBALL THROUGH A GARDEN HOSE.. I'LL BE WATHING YOU.... WHO'S THE SLIMY LITTLE COMMUNIST SHIT TWINKLED TOAD-COCKSUCKER DOWN HERE, WHO JUST SIGNED HIS OWN DEATH WARANT?!?! ... I'M GONNA GIVE YOU 3 SECONDS, EXACTLY 3 FUCKING SECONDS.. OR I WIL GAULD OUT YOUR EYEBALLS AND SKULLFUCK YOU... 1, 2, 3, AAAAHHHHHHHHH!!!!...­.. YOU LITTLE SCUMBAG, I GOT YOUR NAME, I GOT YOUR ASS! YOU WILL NOT LAUGH, YOU WILL NOT CRY.. YOU WILL LEARN BY THE NUMBERS, I WILL TEACH YOU, THAT'S ENOUGH NOW GET UP GET ON YOUR FEET!!!!!.... THAT'S ENOUGH GET ON YOUR FEET... I'LL FUCKING STAB YOU, I WILL TEACH TO YOU ALL UNTIL YOU FUCKING DIE!!!!!!....... :D HARDCORE 4 LIFE zulleh we maar zeggen :P

Waarschuw beheerder
En natuurlijk Serious Damage van Promo (Dick fuck asshole pussy, Fuck you rust in hell you motherfucker etc etc) En een nummer waar ik even niet bij de titel ken komen: I have the solution to the drug problem in this country... Nobody want's to hear it but i have it! Not less drugs, MORE DRUGS! Get more drugs and give 'm to the right fucking people.. OOOOK THAT COCAINE'S PRETTY GOOD BUT I WANT SOMETHING THAT MAKES MY HEART EXPLODE AS SOON AS I SMOKE IT OK?!?! Hey i would like to do some cocaine.. I like to do a drug that makes my penis small, makes my nose bleed, makes my heart explode and sucks all of my money out of the bank is that possible please?!?!

Waarschuw beheerder
En natuuurlijk (weet niet of iemand um al genoemd heeft?) Buzz Fuzz met Fuck Happy (0ok uit een of andere film (weet iemand nog hoe die film heet?)) En natuurlijk de tekst van DMX in The Nutrition van Tommyknocker :D Many night's I've cryed. Put my life on, do, let me give... For every day that i've lived. And i will always be prepared for whatever the mission will be... And i will cry for you, sing for you, reach for you, preach for you, teach for you, and whenever i go.. before i go GIVE THE NUTRITION TO ME!!!

Waarschuw beheerder
Da Headbanger featuring Waxweasle - Sweet Dreams : (achtergrond: Doctor Blair, Doctor Blair, Dr. Jane Hamilton, Dr. Jane Hamilton) It's ten minutes past curfew why are you still up? Hello? HELLOHO?! Perhaps you need another shot... To do it... Sweet Dreams YOU BASTERD!

Tering krijg de hele tijd ideeen!

Waarschuw beheerder
Een van de beste korte (beetje low fi of gefilterde) vocals vind ik nog steeds van Neophyte.... None of ya left.. Echt qanker lauw!! Believe me.. if i started murdering people.. there be none of ya left!

Waarschuw beheerder
En natuurlijk wat langer geleden (thunderdome 7)
Legs van Waxweasle: Jump jump, a little higher, .......... natural .. Attack the dansfloor like a bulldozer, those who came to stand move over, everybody rock and shout, put your body in cruise control, you can stand the stand but kick your legs in the air...

Waarschuw beheerder
De kippevel stukkies: Dat stukje van EXLAXL Van Jappo & Lancinhouse (bla bla... Cold is the cry that weeps from this fare distantue(en dan komt the clap ;) ), Young Birds van Wierdo & Phil Omansky, en natuurlijk Mad-donna Frozen (met idd even slikken en weer doorgaan op de B-kant :D)

Waarschuw beheerder
Alle shout out's van Chuck D (public Enemy)

En

I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound I was all alone, no one around and all I can hear was this fucked up sound

Waarschuw beheerder
Hey dat is ook nog gebruikt in een ouwe hardcore plaat :P (maarja, wat niet he? :P)

Waarschuw beheerder
Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal Ik voel me net een skippybal

Waarschuw beheerder
Six Million Ways To Die! CHOOSE ONE :D

Waarschuw beheerder
Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip Ik zit in een egotrip

Waarschuw beheerder
Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano Dano
Waarschuw beheerder
lol, idd ja, ik zit in een egotrip aardig lachen wel ja..verder zie ik net dat ik exlaxl vergeten ben, das idd meesterlijk, dat soort dingen zijn altijd supervet..en ik zit net ff te bedenken, nummertje van G-town madness, here it comes, heel vet gesampled van dmx ook..en dan ook nog serious damage ja..
die, you no good, low life motherfucker, die you piece of shit bastard! FUCK YOU! REST IN HELL YOU MOTHERFUCKER!!
enne, roy, wat dacht je van gene hackman, lekkere scheld stukjes ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik wil en wat ik ruik is POEP OP JE BUIK:)
Waarschuw beheerder
I haer ya comin DJ Promo!
Alle samples komen van Samuel Jacksons film: Cavemens Valentine. Al gelijk in het begin alle samples uit de plaat. Eigenlijk alle stemsamples van Samuel zijn koel!!! :)
Waarschuw beheerder
Don't one of you fucking bitches move or ill execute every motherfucking last one of you

(oh my god wat ben ik slecht in engels geworden)

Waarschuw beheerder
Go home to your mother, doesn't she ever want you, I hate you, kill your mother of zoiets, stond op Tunnel of Terror cd met dat bloedende oor

:)
Waarschuw beheerder
trouwens, zit ff brother of conflict te luisteren, ook een wereldsample:
I just can't believe, all the things people say...
Why must I deal with this shit, every fucking day??

Waarschuw beheerder
Let me take you into the future!
Deep into a different time.
Let me grip onto your face...
and bring you to this new place.

Super-social amphetamine.
The queer tune of control.
The panic disorder gripping...
the entire race has a whole.

Flesh is the fever of force...
and it's the sound without remorse.
Rampant is the army of disease...
that brings you to your knees!

You can't believe everything you hear.
You can't believe everything you see.
The conspiracies are ever growing...
and all you can believe in is me!

These are the things, are the things to come.

Let me take you into the future!
Deep into a different time.
Let me grip onto your face...
and bring you to this new place.

Flesh is the fever of force...
and it's the sound without remorse.
Rampant is the army of disease...
that brings you to your knees!

These are the things to come!

Waarschuw beheerder
Ook een ubertoppertje:
"Closer your eyes, and let your mind go ahead."

:bounce: :bounce: :bounce:

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
TONIGHT WE'RE GONNA LAUNCH A NEW REVOLUTION,ONE THAT WILL ROCK AND ROLL YOUR CITEYYYY.
AND YOU ARE MY TESTPILOTS...
YOU'RE GONNA KISS THE SUN,AND TASTE THE MOTHERFUCKING RAINBOW!
ARE YOU READY...ARE YOU READYYYYY....??
ARE YOU READY...
LET'S GET READY TO PARTEYYYYYYYYYYYYYYY­YYYYYY

EN DIT IS DE SAMPLE UIT THE NEW REVOLUTION VAN MENEER PROMO(hij zit ook in chemistry van the masochist,maar na deze sample in het promo nummer gaat de bass ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO UBERRRRRRRRRR GEIL!

Waarschuw beheerder
clear the dancefloor
and make way for the hardheadz
as they create a mosh pit
let's get ready to pogoooooooooo!!!

Dj Paul-Pogo Action

HEHEHEHEHEHE :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HOERENNEUKERS IK HEB HET GEHAD!
STERF....
MET EEN GEZWEL AAN JE KONTGAT!

Jezus wat een kutmuziek,noemmie dit muziek?
Hardcore is toch dood?
JE MOET JE MUIL HOUWE!

Jaaa ik was al gabber in 1991 man,en toen kwam ik al in de grootste feesten maar ja tis toch dood?
JE MOET JE MUIL HOUWE!

Ik heb me aus verbrand,ik heb me nikes weggepleurd,ik ben een baan gaan zoeken...
Wat een kutmuziek!

HEB JE ME NIET VERSTAAN? JE MOET JE MUIL HOUWE!

We komen hard aan en hebben schijt aan de rest hardcore....versprei­d zich sneller...dan builenpest!

Geboren om hard..als een baksteen aan te komen.
Om bloed uit je oren te zien stromen...

Neophyte & MC Ruffian-Muil Houwe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alles wat ik doe is toch wel leuk!

LUISTER MENSEN...IK HOU VAN MUZIEK.
LAAT DAAR GEEN MISVERSTAND OVER BESTAAN.
MAAR IK HOU VAN MOOOOIE MUZIEK,GESPEELD DOOR MUSICI DIE HUN INSTRUMENT MEESTER ZIJN...EN...BEREID ZIJN DAAR MOEITE VOOR TE DOEN..
DAAR HOU IK VAN!!!

DUS IK ZIT DAAR IN DIE ZAAL...DAT TUIG BEGINT TE SPELEN......KUT MUZIEK!!

DAT HAD NIETS MET MUZIEK TE MAKEN...MUZIEK SPELEN DOE JE MET JE HART,EN DAT WIL NIET ZEGGEN MET JE TONG UIT JE BEK OP EEN XYLOFOON TE STAAN HENGSTEN.

Promo & Catscan-Toch welleuk
Waarschuw beheerder
ezekiel 25:17 uit pulp fiction blijft goed!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
You weak perfetic fools ive come for your soul !!!!!! (zoek die stem nog steeds :( is van mortal kombat :'( stond ook op een megarave cd.. maar kan em nie meer vinden :(
Waarschuw beheerder
jah kali! die track is koooooooool! die moet ik op plaat hebben! het nummer heet volgens mij:

Powerstation - holocaust autopsy
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
En een nummer waar ik even niet bij de titel ken komen: I have the solution to the drug problem in this country... Nobody want's to hear it but i have it! Not less drugs, MORE DRUGS! Get more drugs and give 'm to the right fucking people.. OOOOK THAT COCAINE'S PRETTY GOOD BUT I WANT SOMETHING THAT MAKES MY HEART EXPLODE AS SOON AS I SMOKE IT OK?!?! Hey i would like to do some cocaine.. I like to do a drug that makes my penis small, makes my nose bleed, makes my heart explode and sucks all of my money out of the bank is that possible please?!?!
-------------------------------------------------
Chosenfew & Masochist - More Drugs
(orginele sample komt uit Fear and loading Las Vegas ofzow....)
Waarschuw beheerder
dat komt niet uit fear and loathing in las vegas! whehe
Waarschuw beheerder
I Get drunk, and i stumble 2 the Phone!
BLABLABLABLABLA
Only When im drunk, I Sing a song Like This!
HIT EM!
Waarschuw beheerder
gewoon een lekkere 909 ride over de kick mee laten lopen... :P

of mijn eigen vocalen opnemen, kan geen sample tegenop..
Waarschuw beheerder
donateur
die sample uit house time van the prophet

House time is any time and any time is house time

ik weet zo op t moment alleen de rest van de text niet meer

House time is anytime and anytime is house time ,
When you sure do all the move's,
pump up the bass and move on to the groove,
jump around that's what you do and start get eased to the groove.
b'couse Housetime is anytime and anytime is housetime..
Housetime is anytime and anytime is housetime................................

( als ik het me goed kan herinneren :))
Waarschuw beheerder
donateur
I have no fear ,
I feel no pain ,

I am ..

The number one contender !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
no disco just techno

Waarschuw beheerder
something about those little pills, the trills, they yield untill they kill a million braincells were going down to ....... la ..la ..land!

Waarschuw beheerder
Nobody want's to hear it but i have it! Not less drugs, MORE DRUGS! Get more drugs and give 'm to the right fucking people..

dit deel komt wel uit fear and floating de rezt ken ik niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Go to my show ,
analise by youre selve ,
Blow on the damn low ,
fuck around , lay around ..

Ho ho ho ho ho ho ho

1 .... 22222........3333333­3

Tell me ,, the name of my DJ
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In tha biginning there was Jack , and Jack had a groove . And from this groove came the groove of all grooves . And while one day viciously throwing down on his box . Jack boldy deciared ' Let there be House ' ... And house music was born . I'am , you see . I'am the creator , and this is my house . And in my house there is only house music . But I'am not so selfish becouse , once you enter my house , it then becomes our house and our house music ! And you see . No one man owns house becouse house music is all universal language spoken and understood by all ! You see , house is a feeling that no one can understand really unless you are deep into the vibe of house . House is a uncontrollable desire to Jack your body .........

Oke nu heb ik wel genoeg gedaan wie oh wie maakt hem af ??? ??? Ik geef 1 tip ut begint bij : As I told you before , this is our house and our music !!!!
Waarschuw beheerder
Jones & Stephenson - The First Rebirth vind k echt een relaxede sample..
en die van Claudio Diva - Ultimo Respiro :respect:

Waarschuw beheerder
Odisa...:devil:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Waarschuw beheerder
donateur
Country road...take me home....to the place...I beloooooong!!! :P
Waarschuw beheerder
TeRRöRDieHard!!! 20 maart 2003 12:47
------------------------------------------------
WELLUS :P
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
1,2
1,2

here we go again!
Waarschuw beheerder
2 tdh thanks man :d ik thuis meteen ff .. die stem moet ik hebben .. :D nieuwe zieke terreur track maken :S
Waarschuw beheerder
R@VER 21 maart 2003 02:49
TeRRöRDieHard!!! 20 maart 2003 12:47
------------------------------------------------
WELLUS

NIETES!!!! ik ken die film dromen en hier staat mij nix van bij! in een ander forum zei iemand waar t WEL van was, maar dat bennik vergeten! staat in dat forum over nummers over drugs!

zoek maar ff! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had laatst weer ff Club Delicious 6 aan staan. Staat op cd2 een cool nummer:

Telltale Signs - Partypimp.

Die vocal is cool:

Hit 'm off with a new floorfilla,
Stabbin' in the back like a serial killa'.
So don't even bother callin' 9-1-1,
'Cause I am the Partypimp and I just begon.