Partyflock
 
Forumonderwerp · 600377
Wat vinden de heren hier nou van? :)
 
shag vind ik niets bij vrouwen, mn beste vriendin rookt het (en die zal binnenkort dit topic lezen omdat ze nu ook op pf zit), en ze weet dat ik het nogal onvrouwelijk vind;)
 
bier is vies !!!! en shag ook
 
Ik zit me hier behoorlijk te irriteren. Stampertjuh, waar haal jij het domme idee vandaan dat bier voor mannen bedoeld is? Ik vind dat zo'n belachelijke gedachte! En mannen mogen zeker geen Passoa of Amaretto drinken, want dan zijn ze net 'wijvuh'?

Ik hou van bier en bier houdt van mij. En ik ben nog steeds een vrouw hoor! 'Wijvuh', hoe kleinerend trouwens :s
laatste aanpassing
 
stampertje, die profielpic van jou, die is pas triest!
Bier is lekker !
Beter dan al die mierzoete drankjes die ook nog eens een kapitaal kosten.

En als een man of vrouw daar problemen mee heeft, dan is dat hun zaak, dan kijk je maar lekker de andere kant op ofzo.

Leukste is dat ik daar ook wel eens een shaggie bij rook, omdat ik van constant sigaretten roken een droge keel krijg. Die ik dan overigens wel weer kan smeren met een aantal glazen bier uiteraard

En mochten mensen daar problemen mee hebben dan is dat niet mijn zaak. Er is niks leukers dan mensen "irriteren" met bier drinken en shag roken ;d
Ik vind het gewoon lekker en hou er van als mensen hun eigen weg volgen en niet aan het perfectiebeeld van iemand anders voldoen.
PS: en als ik vanille sigaartjes (dunne dingetjes) binnen handbereik heb, dan rook ik die ook op

Gezanik over wat een vrouw wel en niet moet doen, pft. Get lost
*klapt in haar handen*

wijs gezegt Phantasia! ;)
en Claudjuh :)
Ja kom op zeg, dat banale en kortzichtige gedoe over wat een vrouw wel en niet mag doen (in de ogen van een ander)

Als het je niet aanstaat wat een ander doet, betreffende bier drinken of shag roken, dan is dat diegene zijn eigen probleem.

Bier heerst !
 
Als vrouwen bier willen drinken........laat ze dan lekker...... ze zeiken tog ook niet als mannen met een breezer in hun handen op een feest of wat dan ook staan te :bounce:
En het is nog goedkoper ook als je ze iets te drinken aanbied :P
 
Stampertjuh alsof jij zo vrouwelijk bent :kots:
Dus echt niet he!!

Bier is gewoon lekker en zeker drank nummer 1 voor mij!
laatste aanpassing
jaja Claudjuh, ik ben et echt helemaal met je eens! word ook gek van die hockey'ende jongens die je aan zitten te kijken of je een boer bent als je een biertje drinkt :vaag:
Ik vraag me af wat bier drinken en shag roken met wel of niet vrouwelijk zijn te maken heeft???

Ik heb 2 mooie gevormde tieten, een goed figuur en draag vrouwtjeskleren. Ik drink bier en rook daar zo nu en dan een shaggie bij.

WHO FUCKING CARES !!!

Vrouwen die bier drinken zijn ok :-D

En diegene die daar over lopen te zeiken en te ouwehoeren, moeten niet bij mij zijn, want ik lach toch meestal om zulke gasten :-D

Bluh...
 
Ik vraag me af wat bier drinken en shag roken met wel of niet vrouwelijk zijn te maken heeft???

Ik heb 2 mooie gevormde tieten, een goed figuur en draag vrouwtjeskleren. Ik drink bier en rook daar zo nu en dan een shaggie bij.

WHO FUCKING CARES !!!

Vrouwen die bier drinken zijn ok

En diegene die daar over lopen te zeiken en te ouwehoeren, moeten niet bij mij zijn, want ik lach toch meestal om zulke gasten

Bluh...


Volgens mij heeft t er nix mee te maken maarja volgens mij zijn er mensen die dat wel vinden, maar trek je je daar wat van aan dan??
Neuh ik trek me er niks van aan. Maar ik krijg wel een punthoofd van de soms kortzichtige reacties op dit onderwerp.

Als een vent naar mij toekomt om mij te vertellen dat het stom is als ik een shaggie rol (ik rook sigaretten en shag) dan vraag ik hem of ie er last van heeft, zo ja, dan antwoord ik dat ie er dan maar gemak van moet krijgen, omdat het me niet interreseert wat hij of een ander daar van vindt :-D

Vrouwen, go your gang :-)
BIERRRRRRRRRRRR HIERRRRRRRRRRRRRRRRR­R
wie doet er met me mee... :D


ik vind bier echt ranzig :bah: en ook niet vrouwelijk. maar de vrouwen die het drinken, moeten het zelf weten.
je moet toch drinken wat je lekker vind! :)
bier is voor vrouwen en mannen
wie heeft ooit bepaald dat bier voor mannen is niemand toch?
dus vrouwen die bier drinken vind ik ok...:D
Waar gaat dit nou eigenlijk over???
Laat iedereen lekker in zijn waarde, als je zin hebt om bier te drinken en shag te roken moet je dat toch helemaal zelf weten. Dat zal mij aan mijn reet roesten.
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die zich daar zo ontiegelijk druk om kunnen maken... Zoek een hobby ofzo.
Damn, leef je leven zoals jij dat wilt en laat een ander lekker zijn eigen leven leiden op zijn/haar manier. Respect :respect: daar gaat het om...
 
You go girl ;)
nee ik vind bier echt ongelooflijk smerig. Maar dat moet lekker iedereen voor zich weten.
Ik wou alleen dat mixjes es wat goedkoper werden :D zo rijk ben ik namelijk nie
 
Ronald Vlek, leer dan bier drinken of ga ander werk zoeken :p
bier = lekker!
en waarom zouden de dames geen bier drinken. omdat het niet 'hoort'?
heb liever dat ze gewoon gezellig een biertje mee drinken dan dat ze aan een bReEzAh staan te lurken.
je moet gewoon drinken wat je lekker vind, klaar.
danny, k zou wel willen maar k drink liever geen paardepis :D k houd het wel bij potato juice met cola. En anders toch echt smirnoff ice, of breezers :D
Juist meiden, bier is gemaakt voor zowel de man als de vrouw :D. Ik lust ook wel een biertje, gezellig toch. Wel in een glas hoor :P
Jane gaan we op Teq dan een :bier:tje drinken ;p
laatste aanpassing
 
:bier:tje dames?????? proost :)
 
ja lekker doe maar eentje hoor:kwijl::D
:bier:
 
whehehe ;) lekkol
voor mij geen :bier: bier = :bah: ik zou het nooit leren drinken maar ieder ze ding toch?
 
Als een meissie een biertje drinkt kan het geen kwaad, maar als ze dan ook nog zo uit de mond gaat stinken als die bier drinkende gasten gaat het me wel ff iets te ver. ;p En dan ook nog een pakje shag uit der zak tovert is het toch echt einde oefening. :D
laatste aanpassing
 
ja bier stinkt gewoon als de hel! je ruikt het al als ze naast je staan :-s
laatste aanpassing
Ik drink bijna alleen maar bier!!!
Wat een onzin dat het niet bij een meisje zou staan!!
Tis iniedergeval tig x beter als die zoete rommel en ook nog veel goedkoper!!
 
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier! :p
Lekkah hoor :)
 
ik had een keer gelezen dat je van bier grote borsten krijgt door de hop wat erin zit dus ik neem maar effe een biertje van het weekend
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
ik weet niet waarom .. maar ik vind het niet staan :S
Ik vind een bierdrinkende vrouw op en of andere manier niet sexy. Zelf drink ik het niet.

Maar het maakt me verder geen zier uit hoor! :bier: Proost dames!
laatste aanpassing
Geef mij maar een biertje! Van die zoete mixjes krijg je altijd zo'n vieze suikeraanslag op je tanden. En het is stukke goedkoper!
Niets beters dan een lekker ijskoud biertje als je thuiskom na een zware werkdag :)

O en speciaal voor stampertje: die rooie wodka en de red bull stinkt zeker niet? Als je dan die mix drinkt, doe het dan tenminste met echte wodka en niet met kinderwodka :p
laatste aanpassing
 
zo zo al aardig wat reacties mar!! ;)
ik ben dan wel geen jongen...maaar bier is (Y)!!
Bier = BAH!!!! :bah::bah::bah::bah:
 
ik heb echt geen problemen met bier zuip ut echt zo op...en vind het best wel lekker!!!!!:Den wat maakt ut uit of je nou een vrouw of een man bent.
als je ut lekker vind gewoon ZUIPUH!!!!:bier::P
 
Helemaal ghoeddddddddddd!!!:D
 
Phantasia 3 maart 2003 13:25
Ik hou van bier en bier houdt van mij.


Ja hoor, weer een droom ten einde.... Ik dacht dat ik een relatie had met bier ! Maar nee hoor, het bier gaat weer vreemd :'( :'(
laatste aanpassing
 
3-hoeksverhouding dan maar, Joost? ;p
Ik heb zoiets van, dat moeten ze toch lekker zelf wetuh,

Wat is er verkeerd aan als een meisje bier drinkt...

:bier:

PR.
Ik heb niks tegen vrouwen die bier drinken hoor is wel gezellie en een stuk goedkoper ;) maar vrouwen die shag roken tsja staat wel wat onvrouwlijk en aso!! maarja das mijn mening!
BIIIEERRRRRR = lekker !!! :P
 
CLAUDJUH! Helemaal mee eens!
Lekker boeiend!

Ik dronk vroeger ook bier en als ik niets te roken had rookte ik gewoon lekker de shag van mijn ouders!

Maar goed, inmiddels lust ik geen bier meer en ik rook ook niet meer!