Partyflock
 
Forumonderwerp · 600377
Wat vinden de heren hier nou van? :)
 
ja ik vind bier ook gewoon lekker:Bier:
waarom zouden vrouwen geen bier mogen drinken!!??
 
Als ze dan maar niet uit de fles drinkt, en een sjekkie in dr mondhoek heeft, vind ik het wel best:D
laatste aanpassing
 
en zo hoort het margriet, maar mij hoor je niet zeiken:)

stuur me weer een s een pbtje als je wil:)
Bierdrinkende vrouwen zijn goed. Niet zozeer om hoe het eruit ziet, maar omdat ze gewoon lekker meedoen met de boys. En zo hoort het...

Shag-rokende vrouwen zijn :kots:
 
Alle shag-rokers zijn :kots: :P
 
Geil!!!! :P neej is goed, vooral drinken is goed voor je :D
Ik drink af en toe ook wel eens een :bier:
maar ik drink toch liever aan de smirnoff ice met flügel.:cocktail: :cocktail: :cocktail:

Dat Mannen dat raar en smerig vinden staan lekker boeiend:S
Alsof bier alleen voor mannen is gemaakt om te drinken:S:S:S

Moeten ze die shag rokende vrouwen eens zien
dat vind ik wel stukkie smeriger eruitzien dan bier drinkende vrouwen dat is pas funzig:bah: :bah: :bah: :bah:
laatste aanpassing
de gemiddelde likuermixdrankjes (passoa ofzo) zijn 3 munten

3 bier is ook 3 munten....

bier is 3 keer zo lekker...

3x3=9

duz bier is 9 keer beter als likeurmixjes
 
Jeetje wat een gezeik zeg over bierdrinkende vrouwen :@

Bier is nou eenmaal lekker en moet ik het dan maar laten omdat het niet "netjes" staat?? :S
Dacht het niet natuurlijk
:bier: :bier: :bier: :bier: :bier:
HATSEEEEEE, MISS ONRUST HEEFT GESPROKEN, en ik zeg amen!!!! :P
Als je naar de leeftijd kijkt zie je verschil. De bierbrouwers krijgen de jongere mensen niet meer zo snel aan het bier. Ook de heren.

Maar gewoon allemaal aan bier, heb je ook niet allemaal van die irritante flesjes op de grond. :)

Neehoor drink wat je lekker vindt, klaar.


Bier zuipende vrouwen (y)
Alsof bier alleen voor mannen is gemaakt om te drinken

Ja dat is het zeker ja!


:bier:
laatste aanpassing
 
ik drink af en toe wels een pilsje maar ik hou niet zo erg van drank geef mij maar gewoon frisdrank.
 
Artiest Hungry
niets mis mee! lekker doorzuipe hoor dames ;)
Goeie zaak (y)
Ik drink ook wel eens een biertje hoor! :D
Iedereen maakt altijd zelf toch nog wel uit wat ie wel of niet drinkt!
Dus BIER drinkende dames :bier: PROOST! (hips ;))

:bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier:
Vrouwen die bier drinken :respect: !!!
 
Bleh! Ranzig.
 
kvind ut zelf niet lekker, en vrouwen die het wel lekker vinden moeten zoveel bier zuipen als ze willen :D (y)
En waaaarom is et dan speciaal voor de mannen?

Wat is 'r dan fout voor de mannen?? of mogen die wel ineens alles drinken zonder kritiekof opmerkingen? :P
 
nee mannen/jongetjes mogen niet alles drinken, die moeten van de breezers afblijven......, en meiden die bier drinken ===>>> :respect:
maw, meiden mogen alles drinken :P
 
Noujah alles....... als ze aan de wiskey gaan ofzo vind k dan weer btje jammer.......
wiskey en die zooi is net nagellak remover
 
wist niet dat nagellak remover zo lekker was..... :)
veel goedkoper :P
 
Strax es ff proberen, me ma heeft vast wel wat staan :p
nou ehh.. je was een gezellige overbuurjongen! ookal heb ik je zoveel gezien :P enne.. later!
 
probeer andere keer wel, k wil eerst met je op de brug op de bank zitten...... :)
Ik drink wel :bier: en ik geef er nix om wat een ander er van vindt. Ik moet alleen wel zeggen dat ik het nog steeds niet uit de fles drink. Dan schuimt dat allemaal zo... Nee doe mij maar gewoon een lekker groot glas witbier met een citroentjuh erin. Das echt heerlijk als je in het zonnetje op een terrasje zit... Hmmm... kom maar op met die zomer...
GEEN PROBLEEM ;-)
2 Thrillseeketjuh: Juustem!! heerlijk... :bier:
laatste aanpassing
Sorry....
Maar kan niet... tenminste kan niet, vind t zelf vreselijk laat ik t zou uitleggen voordat mensen op hun teentjes zijn getrapt..:P
Afknapper eerste klas, net als vrouwen die nog op die afschuwelijke spice girl schoenen lopen...:S
spice girl schoenen <--> bier..

hmmm

:):P
Dat meen je toh niet.... is allebei...:bah:

:P
ik bedoelde eigenlijk dat dat geen vergelijking is, die schoenen zijn gewoon afgrijselijk :)
Haha ok dan snap ik m...

Maar pers vind ik dat dus ook van bierdrinkende ....

MvG :D
haha achja..

ieder zijn ding! :bier:
 
zijn gaaf beter dan BrEezAH gezeik
 
Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
boeie als meisjes bier willen drinken moeten ze dat zelf weten tog?

en is nog goedkoper ook nog;P
 
zo is da...drink zelf altijd moezel-ijs....maar af en toe een pilske gaat er ook wel in
 
ikdronk vroeger altijd bier!
En ik zou willen dat ik het nog lekker vond maar helaas niet meer..

Ik drink nu mixjes maar dat is echt een zware aanslag op je portomonnaie iedere keer!
bah k hou dus helemaaaaaaal niet van bier!! k vind ut het ranzigste van het ranzigste!
 
:kwijl: bier :kwijl: mhmmmmmm lekker
 
NOU IK VIND BIER VOOR MANNEKES DUS WIJVUH DIE BIER DRINKEN VIND IK GEWOON DOOR EN DOOR TRIEST ZIE JE TOG OOK MET DIE KRAAGIES MUTSE ALLEMAAAAAAL BIER ZUIPUH GEEF MIJ MAAR ROOIE WODKA REDBULL :_P
 
als 'die wijvuh' niet met caps en breezer praten krijgen ze nog altijd meer respect:Z
 
nah zijn tog geen wijfkes meer als ze bier drinken das het zelfde als meiskes shag roken haha
 
wat maakt dat nou uit als je bier lekker vindt drink je bier punt!
 
wie vind bier nou lekker bier = pils - s = pis :-p