Partyflock
 
Forumonderwerp · 600377
Wat vinden de heren hier nou van? :)
 
zeg debs, reageer eens in mijn nieuwe reltopic;)
Op een terrasje vind ik het heerlijk!!! Niet meer dan 3 alleen... ;-)
:bier: BIERRR IS LEKKURRRRRR :BIER:
 
Ik heb net lekker op het terras gezeten aan het bier :bier:
Ik vind het lekker, maar ik moet er zeker niet teveel van drinken, anders stuiter ik helemaal in het rond..
geef mij ook maar een biertjuhhh:bier: :P
 
IK HEB VOOR HET EERST 2 GLAZEN BIER GEDRONKEN EN IK VOELDE ME MAAGIE BEST WEL DRAAIE :-S KORTOM NIE MEER DRINKEN HEHE
Ik vind bier maar vies! :S Ik drink sowieso weinig alcohol, maar als ik wat drink is het in ieder geval geen bier :)
Vin t wel lekker
ALs meisjes volgens sommige jongens geen bier mogen drinken maak je onderschijd van geslacht en dat is in mijn ogen onzin.Als je bier lust drink je dat toch gewoon.ginius ofzo ik lekkaaah
debsy 26 maart 2003 11:04
CLAUDJUH! Helemaal mee eens!
Lekker boeiend!

Ik dronk vroeger ook bier en als ik niets te roken had rookte ik gewoon lekker de shag van mijn ouders!

Maar goed, inmiddels lust ik geen bier meer en ik rook ook niet meer!

====================­=============

Kijk, met jou kan ik praten :zuipen:

:hug:

Ik lust nog steeds bier en ik rook helaas nog steeds, maar dat roken wil ik eigenlijk wel graag vanaf
Zowel de shag als de sigaretten %-) (doh)

Van sigaretten krijg ik een droge en zere keel dus ik rook ook wel eens shag :-)
Wat maakt het nou uit of je bier drinkt haah het is lekker goedkoop en ja als je het lekker vind wie zal er dan problemen moet hebben....
Precies!

En ik vind het heel vreemd dat veel mensen (vooral aan het begin van deze discussie) doen alsof het goed is als vrouwen bier drinken omdat je dan niet zoveel aan ze hoeft uit te geven!

Sinds wanneer betalen de mannen alles? Wat belachelijk.
Vrouwen die bier drinken en shag roken zijn (y).

leve :bier: -vrouwen. tenminste geen maatschappijgemaakte trutjes :p
 
ik vind het niet staan bij een vrouw een glas bier en een shaggy !! .. je bent een lady of je bent het niet .. had je maar als jonge geboren moeten worden !! toch ??
Wat een waardeloze opmerking, je bent een lady of je bent het niet?!?!
Afhankelijk van bier en shag?!?!
Sorry hoor, maar hoezo kortzichtig!!!!!!!!
Lady zijn komt van binnen uit meisje, misschien moet je daar eens naar kijken :S


Lust best biertje hoor, terrasje, zonnetje biertje..Prima hoor!!
 
Lady zijn gaat voor jouw niet op he ;);

Maar :bier: is lekker :D:
Het is maar goed dat jij dat niet weet en daar ook nooit over zal kunnen oordelen...
 
M'n weekend kan niet meer stuk ..;);
drink geen bier maar kan het wel tappen :D
 
Ben lam :bloos:
 
Ik drink zelf nooit bier :bah:
Maar als andere meiden dat wel drinken moeten ze dat lekker voor hun eigen weten :D
Sjeel 25 april 2003 19:03
ik vind het niet staan bij een vrouw een glas bier en een shaggy !! .. je bent een lady of je bent het niet .. had je maar als jonge geboren moeten worden !! toch ??
==================================
Bullshit, ik zie het meer als: Je leeft je eigen leven en hebt schijt aan iedereen.
Moet elke vrouw dan aan de breezers zitten, omdat het een standaard is? Standaard in de ogen van sommigen in de maatschappij?

Wehehehe, yeah sure ;-)

Gisteravond weer aan het bier gezeten en zo nu en dan een shaggie gerold van iemand
HEER-LIJK!!!!! :-D

En ik ben toch echt op en top vrouw hoor
 
Tell 'em Clau!!!!!! :D
Moet ieder voor zichzelf weten toch?!
Al vind ik het zelf niet staan bij een meisje.. maargoed..
En ik vind het :bah:!! :)

:bier:tje?? :P
 
neh dank je bierdrinkende meiden vind ik beetje raar staan
 
laatste aanpassing
 
Dus echtwel dat ik morgen aan het bier ga hè?!!! :bier:

En het kan me geen reet schelen wat anderen daar van vinden! :devil:
laatste aanpassing
--- En het kan me geen reet schelen wat anderen daar van vinden! ---

(Y) :respect:

:bier: is lekkah :bier:

Laat ons toch lekker zuipen wat we willen.
laatste aanpassing
 
biertje DarkMaxie?:P
Bier drinkende vrouwen zij de beste...!! ;P
Van jou altijd!
 
BIER LEKKKUUURRR.
 
is niks mis mee hoor!

ik zuip altijd bier!!! is gewoon het beste :D

:bier:
 
Drink soms ook welles een avondje bier als k dr trek in heb. Moet kunnen toch... Shag vind ik trouwens ALTIJD een gigantische afknapper... zowel bij vrouwen als bij mannen. Maar ja... zo heeft iedereen wat. Gewoon doen wat je zelf wil lijkt me.
laatste aanpassing
 
Ik zou het graag lusten, maar ik lust het echt niet. Beetje jammer. Ik vind het niet misstaan hoor !
 
is juist super als een meisje :bier: drinkt:9 dan kan je teminste samen een biertje drinken :d
 
Shit hé, loopt deze discussie nou nog steeds ?? :S
 
Ik vind het er persoonlijk niet uitzien maar het is in ieder geval een stuk goedkoper dan al die gare mixjes en breezers :)
 
alstu sabrina :beer: :P
laatste aanpassing
 
Bier is wel goedkoper dan al die andere zooi, daarmee ben ik het eens met Baleco. Alleen af en toe is het meer water dan bier dat je proeft.. :s

Jupiler en Oranjeboom zijn mijn favorieten...
 
wat boeit 't nou als meiden bier drinken tis gewoon een drank ;p maar goed ik drink het nauwelijks, maar waarom zouden jongens er problemen mee moete hebbe


:kusje2:
 
bier drinken kan op zich nog... maar shag rokende vrouwen... daar knap ik echt op af...vink zow ranzig.. .ik weet niet precies waarom.. maar toch... :kots:
 
Sorry, maar ik vind het absoluut niet bij een meid/vrouw passen.
ik vind het niet staan bij een vrouw een glas bier en een shaggy !! .. je bent een lady of je bent het niet .. had je maar als jonge geboren moeten worden !! toch ??

Ben ik het mee eens. Roken mag dan wel, maar geen shag :S Als vrouw zijnde heb je een taak om jezelf als een vrouw te gedragen (elegant etc). ik knap iig af als ik een vrouw zie roken of bierzuipen als een bezetene :S
laatste aanpassing
 
ook zoiets shagg of sigaretten
ik rook persoonlijk sigaretten want shagg is heel anders :S en lang niet zo lekker, maare als ik geen sigaretten heb draai ik wel es van mijn pa. Zo'n ramp is het niet

tis gewoon 'het idee' hehe bier hoort bij jongens en shagg ook maar wat maakt het nou uit ik bedoel meiden doen ook aan voetbal en vechtsporten terwijl sommigen (jongens,meiden) vinden dat het bij jongens hoort. ik heb er schijt aan :)

maar ja als je er echt op afknapt.. kan het me mischien toch wel voorstellen,
(K)
 
Ik vraag me af, wil je zelf dan niet heel "vrouwelijk" overkomen? Of heb je daar ook schijt aan? :)
Mannen horen toch ook geen nagellak oid te dragen. Magoed, beetje subjectief allemaal :)
 
ik vind het niet staan bij een vrouw een glas bier en een shaggy !! .. je bent een lady of je bent het niet .. had je maar als jonge geboren moeten worden !! toch ??


pff alsof je zelf zo lady bent!!
Dus dan vind jij jongens die sigaretten roken en mixdrankjes drinken maar een homo want hij is natuurlijk niet stoer!

Kom op we leven in 2003 als dat al niet eens meer kan had je maar in 1900 geboren moeten worden! Net zoals jij zegt dat bierdrinkende meiden als jongen geboren hadden moeten worden!!!


:bier: :bier: :bier: :bier:
Vind het heel goed kunnen. Relax zelfs. Lekker makkelijk toch!