Partyflock

Forumonderwerp · 599116
1953x bekeken

Waarschuw beheerder
Jaja voor sommigen is het alweer aan de gang, voor anderen pas over een paar weekjes en voor weer anderen betekent carnaval helemaal niets...
Ik zelf houdt totaal niet van de muziek die er gedraaid wordt tijdens het carnavalgebeuren, maar toch kijk ik alweer uit naar dat ene feestweekend over een paar weken. Gezellig met me vrienden feest vieren, wat drinken etc ... nu ben ik wel nieuwsgierig wie van de mensen hier wel gaat Carnavallen en wie niet. Maar het meest ben ik nog nieuwsgierig naar hoe de mensen die wel mee doen aan dit gebeuren verkleed gaan!!

Tell me!! :-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het zal wel elke dag een ander pak worden aangezien ik ze meestal dezelfde dag nog sloop :S

Mja moet nog effe kijken wat ik allemaal word
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah, ik ben de enige Fries die carnaval viert :P

Ik ga denk ik weer als cowboy, YIPPIKAYEEE!!! B)

En als 2e pakkie (ze zijn altijd zo ranzig, dus moet ze wel afwisselen dag om dag)
moet ik nog ff bedenken,
maar ik denk als Fries :P

Waarschuw beheerder
Ik hou zeker van [img cacheid=0002ebaa0000f5b21b1b739a1a000d60fb]http://www.smilies.nl/jestera.gif[/img] lekker veel [img]http://www.smilies.nl/beerchug.gif[/img] drinken!!! Maar de muziek vindt ik wel ok!! En ik ga dit jaar verkleed als [img cacheid=0000f9070000f1aed78969861a000d60fb]http://www.smilies.nl/person/hippy.gif[/img] hippy!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaja, carnaval ga ik zeker vieren, Leony! :) kom je nog een dagje in Oldenzaal? ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind carnaval altijd wel gezellig alleen die muziek gaat me best gauw vervelen ... daarom gaan we 3 avonden trance/techno/hardtr­ance draaien in de Kadans hier in Maastricht. En om de een of andere reden willen de admins die 3 avonden niet opnemen in de agenda :(

Waarschuw beheerder
Ik hoor het al weer ... word weer een leuke verkleedboel dit jaar :-) Ik zelf ga waarschijnlijk als Heidi :S :-p Hehehe...

2Q-Madnezz: Waarschijnlijk kom ik wel weer een dag naar Oldenzaal ja!! :-) Uhm naar ... tjee hoe heet dat ook alweer ... aan de rand van de binnenstad van Oldenzaal...weet jij wat ik bedoel?? :-p

2Pita: Belachelijk zeg dat ze niet in de agenda worden opgenomen!! :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uhh Roord heb je en in Zuid Berghuizen Kothman
Deze carnaval is voor het eerst in 3 jaar dat ik niet meeloop in de optocht... keertje van de andere kant bekijken :D

Waarschuw beheerder
donateur
tja ... t zijn toch in feite gewone clubavonden alleen vallen ze tijdens carnaval. Ach ja ... wordt toch wel gezellig :D Dat is een ding dat zeker is !

Waarschuw beheerder
Shadowblaster met carnaval ;p;p;p.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook zekers Carnaval vieren ;p
En verkleden komt er zekers bij kijken alleen ik weet nog niet precies hoe ik ga............

Maar ik vind het wel altijd super gezellie............­.:D

Waarschuw beheerder
Kothman! Dat is het volgens mij :-p

In ieder geval wordt het weer lekker feestuh :-)

Waarschuw beheerder
CARNAVAL, TRAAALLAAAAAALAAAAAA­AAAAAAA

Ik heb er ook al zin in.
Lekker elke dag je kater wegdrinken en lekker blij rond heupsen :) :) :) :) :) :) :) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Alcoholist dat je bent :P
Je komt zeker uit Waalre

Waarschuw beheerder
Hahahaha, JEP
Ik ben wel import hoor, maar ik heb de smaak aardig te pakken!

Waarschuw beheerder
Waalre

He, daar is m'n vader geboren!

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Das altijd nuttige informatie :)

Waarschuw beheerder
donateur
he, daar kom ik bijna elke dag! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Woeiiiiiiiiiii :P

Ik bijna nooit :) maar wel in de buurt

Waarschuw beheerder
2 MaRtinEke: Dan roep maar es heel hard: GRIETUJJJJ

Waarschuw beheerder
Kben er nog nooit geweest! Maarre kennen ze daar aardig feest vieren dan? :-P

Waarschuw beheerder
In Waalre valt nix te feesten, daarvoor moet je naar Eindhoven uitwijken of naar Valkenswaard of naar Belgie :)

Waarschuw beheerder
Waalre is idd gewoon een klein dorp.

Inge

Waarschuw beheerder
Jahaaaa Carnaval.. heb afgelopen jaar een kut carnaval gehad maar ga er dit jaar zekers weer tegenaan!!! Toch Pimboli ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga dan lekker naar Centerparcs. :P

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja dat zijn de enigste dagen dat ik me mag misdragen dus maak er altijd goed gebruik van :D

Waarschuw beheerder
Ik kan dan eindlijk ongestoord me zelf zijn ;)

Waarschuw beheerder
1 dol dwaze boel :-p

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga weer als condoom dit jaar:p

Waarschuw beheerder
donateur
uhhh Grietje, ik zal het morgen es doen :D

roep je dan ook terug MARTIIIIIINEKEEEEEEE­?
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar maar ook is gek doen en carnaval vieren in de boogie bar!!

haha..dat word wat..!!

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
Denk dak gewoon als zatlap ga.
Hoef ik me eigen nie om te kleden en het enige
wat je ervoor hoeft te doen is dronken worden :D
Carnaval wordt weer een gezellig weekendje.

Waarschuw beheerder
Ik ga een dag als Draak, een dag als Haan, en een paar dagen als halfkale johnny met een hangbuik en vrouwenborsten.
Volgend jaar gaan we met een man of 20 als Sinterklaas, compleet met mijter, staf, handschoenen en baard. Ik zie ons al zitten, met zijn allen ladderzat aan de bar :D

Waarschuw beheerder
de boetegewoene boetezitting!!

sjiek!!

Waarschuw beheerder
Alaaf! (Y)

Waarschuw beheerder
WE GAAN NAAR OLDENZAAL!!!! Alleen ik maak maar 1 dag mee en dat is op Maandag want ik kom de 2e van Maart weer terug van wintersport... en ik zal je eerlijk vertellen... BEN GEK op carnaval lekker de beest uithangen, echt fantastisch (Y):D :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Carnaval is toch echt 3 dagen ... dus je kan de dinsdag ook nog op pad :D
Waarschuw beheerder
donateur
4 dagen toch??
En 5 als je daarna nog gaat harinhappen (mja zie het meer als uit drinken :D )

Waarschuw beheerder
5, van vrijdags tot dinsdags ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zijn het er 6 mja ga meestal maar van vrijdag t/m dinsdag
Waarschuw beheerder
Muziek is idd. wel minderzzz..
MAAAR___ik kijk eg wel uit naar CARNAVAL joh..
bij ons begind het 2maart__heb er eg wel zin in
lekkker gek doen___en natuurlijk heel veel :cocktail: :bier: ghehe anderz ist ook niet Lachuhh :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Carnaval rulez gewoon..Is de enige x deh er weer wa te beleven valt in eindhoven ( stratumseind dan) haha, Ikkuh ga lekker az piratewijffiej ;)en heb er zekerzzzz zin in :)
Waarschuw beheerder
Carnaval is voor boere :P
Waarschuw beheerder
donateur
heb eigenlijk een bloedhekel aan carnaval vanwege al die NEPPE mensen dan....

maar ik zal er dit jaar toch een keer aan moeten geloven en ga met een zooi vrienden in een piepklein kroegje ons lam zuipen.....
met veel bekenden in een klein kroegje dan zal het allemaal wel meevallen hoop ik :S:S
maar ik ga beslist niet ergens heen waar de menigte te vinden is bleeeeeehhhhhh :kots:

oja en dan nog die muziek!!! :S:S:S
nog es ff goed nadenken of ik wel mee ga......
oja en verkleden????? daar doek al helemaal nie aan!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Carnaval is voor boeren ja? Nou dan pf-en er daarvan hier een heleboel rond! Mag boerinnen ook :-P

2 Q-Madnezz: Het was trouwens Rouwhorst dat ik bedoelde :-) Vd week ff dweilpassen halen! Was vorig jaar erg gezellie daar :-)
Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk zitten er hier een hoop boeren, iedereen buiten denhaag is boer namelijk ;) :P
Waarschuw beheerder
wat is dat?
Artiest Kokka
Waarschuw beheerder
carnaval zuigt aan alle kanten!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Gheghe, ik heb de Loudnessparty opgegeven voor de carnaval in Nijmegen :P

ALAAFFFFFFFFFFFFFFFF­FFFF

*Het feest kan beginnen, want wij zijn binnen* :P:P

Waarschuw beheerder
2Lady Ant: Ik vind dat neppe gedoe af en toe ook om te kosten.
Met carnaval leuk doen en als je ze dan een week later tegen komt, lekker negeren.... BAH!!!!
Vooral vrouwen doen dat!!
Waarschuw beheerder
Carnaval is eg wel COOOLLL jah, ik ben elk jaar weer 5 dgn van de wereld heerlijk

kvind de kleine dorpskes dan trouwens gezelliger als het stratum ofsow

Waarschuw beheerder
ja hallo, dat is met normaal stappen ook hoor.
dat ligt aan dronkenschap, niet aan carnaval.
Dat het dan vaker voorkomt is dus logisch.
Waarschuw beheerder
IK HAAT CARNAVAL

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga me weer eens lekker misdragen in de stad ( Den Bosch ) Taveerne & de Carrousel zal het wel weer worden!!!!
Helemaal van van de wereld!!!

In Den Bosch is het altijd (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ben opgegroeid met carnaval (in mestreeech)...heb duzz 24 jaar carnaval gevierd :D
Maar sinds ik in rotterdam woon, vind ik er geen reeeet meer aan, ben 2 jaar geleden nog 1 keer terug geweest naar maastricht om te carnavallen, maar vond 't ineens heeeeeeeelemaal nix meer eigenlijk....mezelf heeeeeeeeelemaal volgooien en helemaal lavaloos blij doen op stomme muziek :S :S neeeuhhh ik ga wel gewoon lekker stampen op 'n vet feessie ofzo :)

Om toch nog ff iets positiefs over carnaval te zeggen: ik vind dat carnaval nergens anders zoooo "gezellig" en groots gevierd wordt als in maastricht!! Mja dat begrijpen denk ik alleen de mensen die er 's geweest zijn ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb een hekel aan carnaval pff maar toch,lekkah veel zuipen enz enz :D

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook een hele poos niet meer leuk gevonden. Vorig jaar heb ik het met een leuke groep mensen gevierd en toen heb ik me prima vermaakt :-)

Waarschuw beheerder
Traalllaaaaallaaaa BIER!!!!
Waarschuw beheerder
Sorry, maar carnaval SUCKS!!!! Vind er echt geen ene reet aan, al die boeren om je heen, die stinken naar zweet en bier...BAH!!!:kots: Nee, geen carnaval voor mij...8)

Waarschuw beheerder
Nee, jij ruikt fris wil je zeggen als je op een feest uit je naad bent :S:S.
Ownee, techno is toch maar eentonige herrie waar je amper op uit je dak kunt en ook niet van gaat zweten :Devil::devil:
Waarschuw beheerder
Hahaha, nee carnaval is ook nie echt iets voor mij, maar ik moet toch echt werken..

Lekker al die zuiplappen te vreten geven :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben ook opgegroeid met carnaval (Oss) t heeft een aantal jaren een slechte naam gehad tijdens de carnaval maar t wordt steeds gezelliger. Dit jaar natuurlijk weer carnavallen met als hoogtepunt de optocht en op maandag het 'dweilen' (kroegentocht). EN NEE IK BEN GEEN STINKENDE BOER!!!!
ksnap best dat mensen het geen fuck aanvinden maar als t met de paplepel erin gegooid is dan weet je niet beter.
maaruh die muziek vind ik ook niks hoor.
oh ja en ik ga maybe als toreador :p
Waarschuw beheerder
2 Mr.hat: Sorry, hoor dat ik je gevoelige snaar heb geraakt...;p Ennuh, nee, ik zweet nie snel!!! (6) Maar voor de rest iedereen moet zelf weten of die carnaval nou leuk vind of nie leuk vindt!!! En ik vind da nie leuk...:s

Waarschuw beheerder
Ben gewoon in een zeikbui, vandaar de :devil:.
Maar ga zelf dit jaar maar 1 dag (tot vorig jaar iedere dag :bier:), en zondag naar Shadowblaster :D:D
Waarschuw beheerder
2 Mr. Hat: Wil je dan voor mij je vrolijke hoed opzetten??? :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je nou gewoon oordoppen in doet of je walkman meeneemt dat werkt al weer een stuk beter :D

Waarschuw beheerder
Tuurlijk Technopoesje :D
Waarschuw beheerder
Thanx, Mr. Hat, je hebt van mijn een :flower: verdient!!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
wij vieren gewoon 5 dagen carnaval en elke dag goed zuipen in een afgekeurd pooierpak.

is altijd lache
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind er ook nix aan hoor.. Ik hou niet van carnaval, al dat geouwehoer :S
Waarschuw beheerder
Heee 5 dagen FEEST!!!!!!!!helemaa­l dol

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar als indianemeisje!!
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ik dit keer maar niet als cheerleader met geschoren benen ga ze zijn er nu nog over bezig :S
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Waarschuw beheerder
hehe, aangezien ik ook in een echt brabants boerendorpje woon, moet ik er dit jaar ook weer aan geloven. We gaan met in een groep van 25 man in oud hollandsche klederdrach ons weer 4 dagen lang lekker misdragen.
Zaterdags is het hier in ons dorp feest (kantus, is een spel met je raad het al veeeeel bier). Zondagsmorgens 09:00 opstaan om mee te doen aan de optocht en dan 's avonds stappen. Maandags om 08:00 op om om 09:00 weer aan het eerste biertje te zitten bij de Boxmeerse metworstrennen. 's avonds natuurlijk weer stappen. Dinsdags kunnen we dan uitslapen tot 10:00 want om 11:00 vertrekt de taxi naar Cuyk voor de 11 kroegentocht. 's avonds natuurlijk weer stappen. En woensdags kunnen we lekker de hele dag brak wezen, en s'avonds nog even een laatste biertje in de kroeg pakken tijdens het haringhappen :D
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja ik begin op vrijdag maar zel wel weer pas op woensdag eindigen :D

Ben benieuwd wat ik nu weer allemaal meemaak :vaag:

Waarschuw beheerder
goede vooruitzichten dus :-p

om 8 en 9 uur alweer ant bier :S :-p

Waarschuw beheerder
donateur
normaal gesproken vind ik er geen ruk aan, maar dit jaar gaan we toch weg met karnaval.

met de juiste mensen kan het toch stiekumpie's heel gezellie zijn!
en 1 voordeel, waar wij heen gaan draaien ze geen karnavals-shit! :-)
Waarschuw beheerder
Ik vier carnaval op Aruba! Lijkt me wel leuk, ik ben benieuwd.

Maar in Nederland lijkt me niks aan.

Waarschuw beheerder
Op Aruba? Leuk zeg!! Veel plezier alvast!!
Hoe kom je daar eigenlijk zo terecht dan?
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
ik gok dat de helft wat hier zit nooit echt carnaval heeft mee gemaakt. En dan bedoel ik niet in de stad ofzo, waar heel die mensen uit het noorden, oosten en westen naar toe gaan, maar gewoon lekker feesten in een dorpje!

wij gaan hoogstwaarschijnlijk dit jaar als Nelly. Plijster op je wang.. klaar!

Waarschuw beheerder
Ik feest met Carnavl altijd in een klein dorpje :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn menig is dat carnaval zwaar zuigt, alleen maar mensen die zich zat zitten zuipen op die ski-hut muziek...:S Niet aan mij besteed...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb echt wel zin in carnaval.
BIj ons begint t vrijdag al. Dan is er overal wel studentencarnaval vanaf een uur of 2 smiddags... zaterdags moet ik werken, ga dan wel verkleed werken :P en savonds weet ik t nog niet. Zondagavond ben ik in Maastricht te vinden, das de gezelligste stad met carnaval vind ik. En de rest van de dagen ben ik in geleen en omstreken. Ik vind het een leuk feestje, lekker gek doen, alles kan en alles mag. En de muziek? ach ik word er wel melig van. Ben met carnaval opgegroeid en het zal er ook wel altijd in blijven zitten

(K)

Waarschuw beheerder
Carnaval is cool, vrijdagmiddag beginnen tot en met dinsdagnacht en woensdag ff haring happen.
Tis inderdaad een dom feest met veel imbecielen maar wel een leuk feest. Denk dat er veel hier jaloers zijn op onze brabantse carnaval :D
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal mee eens met lieke! maar je moet t limburgse carnaval niet vergeten!

Waarschuw beheerder
carnaval :kots::kots: de muziek alleen al :kots::kots:

Waarschuw beheerder
De pizzahut,de pizzahut! Kentucky fried chicken de Pizzahut. MACDONALDS MACDONALD!!! FUCK SKI HUT MUZIEK! Carnaval is voor zuiperds!

Waarschuw beheerder
donateur
Carnaval kan ook goed in combinatie met house ... zo doen wij dat hier altijd hehe

Waarschuw beheerder
hehe ow jah, limburg niet te vergeten.....solly :bloos:

Enneh carnaval is voor zuiperds....klopt WIJ ZIJN OOK ZUIPERDS :d :zuipen: :cocktail:
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaaaaa lekker zuipuhhhhhhhhhhhhhhh­hh!!!!!!!

:P

Waarschuw beheerder
enige keer per jaar dat je je niet hoeft te gedragen...mooi toch dat daar bepaalde dagen voor zijn...rest van t jaar doen we iets normaler dan hoe met de carnaval doen

ben wel vroeg wakker trouwens zie ik :d
Waarschuw beheerder
donateur
vind ik ook.
op feesten zijn mensen toch ook heel vaak fake, nou met carnaval is dat ook een beetje zo. maar who cares, als we maar lol hebben

Waarschuw beheerder
precies, maar alleen jammer dat iedereen denkt dat hij of zij wel vreemd kan gaan en daardoor met of na de carnaval heel veel relaties op de klippen lopen, maja verder is t een relax feestje
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat hele carnaval gedoe maar niks :/ maar dat zal wel komen door dat ik niet in het zuiden woon
donateur
het valt me toch wel op dat de meeste die nix om carnaval geven, dat die niet uit limburg of brabant komen..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar bij ons is er met carnaval dus ook geen ene reet te doen behalve dan de plaatselijke kroeg waar twee kippen zitten en je je vol ken laten lopen maar niks speciaals of zo.

Waarschuw beheerder
in het oosten breekt het feest ook wel los! :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dta ik deze carnaval maar eens nuchter blijf :P

Waarschuw beheerder
yeh right :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ok ik zal met carnaval eens een keer proberen om alcohol tot me te nemen :P

amen :respect:

Waarschuw beheerder
carnaval is wel flex een paar dage oe eige helemaal van de werld zuipe en maf doen . de muziek slaat helemaal nergens op maja da moette er maar bij nemen. de muziek werkt wel lekker aanstekelijk. vorig jaar hek ut nie kenne vieren, toen ik die carnavals muziek vanaf de luchtplaats hoorde kreeg ik toch echt wel zin dus gaak ut dit jaar maar dubbel zo goed doen :d

Waarschuw beheerder
donateur
Carnaval is echt gewoon geweldig!!! 5 dagen en 4 nachten lang gewoon niets anders doen dan een beetje van kroeg naar kroeg gaan.. met zn allen beetje gek doen, zuipen (al gaat dat waarschijnlijk voor mij dit jaar niet op i.v.m. ziekte)
Ik vier het altijd in "mijn stadje" Roosendaal, maar dit jaar ga ik maandag Breda op zn kop zetten m.u.v. 's nachts, want dan ben ik gewoon weer terug in Roosendaal te vinden!
Mijn outfits zijn dus ook weer dit jaar goed fout: disco/glitter... markeerstiftgeelpluc­he/zwart... zebra-outfit met daarop FEESTBEEST :D
Het werkt gewoon zo aanstekelijk, vier het nu 4 jaar ('snachts) maar heb het met de paplepel ingegoten gekregen... heb een keer met de optocht meegelopen, heel die sfeer erom heen is gewoon (y) (totdat je allemaal zatte ouwe mannen achter je aan krijgt en die je letterlijk en figuurlijk van je af moet slaan)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ontwijk met carnaval altijd de feestzaal en nok 'm gelijk na de trancezaal. Geen carnaval voor mij!!!
Waarschuw beheerder
carnaval is alleen voor kansloze, heb het veel te druk met neuken!! shockie rules!!!f

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je moet je muil houwe

Waarschuw beheerder
Carnaval is voor mij het hoogtepunt van het jaar!

Waarschuw beheerder
CARNAVAL RULES!!
:bier: :bier: :bier: :bier: :bier:

feest bij Niens!
Ik ga dit jaar als engeltjuh!!
Waarschuw beheerder
donateur
Knuppel aka Heineken® 10 februari 2003 04:51
Ja ok ik zal met carnaval eens een keer proberen om alcohol tot me te nemen

amen

ik gok vrijdag middag om 14.00 uur bij de Ambiani de eerste :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
ik waarschijnlijk iets later :D
Waarschuw beheerder
Carnaval : Knetterzat met een raar pakkie aan 4 dagen helemaal jezelf zijn :)
Waarschuw beheerder
Jaja, ik voel het al, het is weer carnaval!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk vier ik Carnaval, van vrijdag t/m dinsdag, maar ik weet nog nie hoe. ideeen welkom :-)

Waarschuw beheerder
ik gaf iemand de suggestie om als banaan te gaan ... maar of die persoon het leuk vond :-P
Waarschuw beheerder
Tnx Leony! En hoe ik daar zo terecht kom? De broer van mn zusje's vriend woont daar nog, dus zij wilden gaan en ze vroegen me mee. Ik ga morgen en ik heb er echt zin in.

Waarschuw beheerder
Heel veel feestplezier daaro!!!
Waarschuw beheerder
Ik kom uit Oldenzaal.
En daar zijn ze helemaal in 2 the Carnaval!!
Ik zelf heb er echt de schijt aan.
Mun maten zullen het wel weer willen vieren.
Maar ik sluit me dan op in de kast.
En dit jaar meen ik het echt!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gezellie 5 dagen in de kast zitten! Jippie! Je kan natuurlijk ook zelf als kast gaan :-p
Waarschuw beheerder
donateur
euh...carnaval :-s neuh...bedankt :-p zit dan nog liever de hele week thuis :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben oprichter van:

[img]http://www.planet.nl/~peterkramer/images/frontanticarnaval.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn programma voor groot carnaval.......en ik heb er zin in!!:D:D:D:D

Dond. 27-02 Ouwe wijvenbal (verkleed als oud wijf!) :D:D:D
Vrij. Zottenhok in Hoogland.....complet­e chaos altijd!
Zat. overdag optocht 's avonds feest van onze vereniging
Zond. weer optocht en 's avonds weer feesten
Ma. OETELDONK!!!!! (oftewel optocht kijken in Den Bosch)
Di. Haringhappen in Soesterberg :S
Woe. ochtend. Haringhappen en haringslokken in Amersfoort.:S:S

En donderdag ga ik de hele dag slapen denk ik :D:D

Waarschuw beheerder
Waar kan ik me aanmelden Peter?
Waarschuw beheerder
2 Leony: Als kast gaan is een heel goed idee hahaha!!
Maar dan doe ik er toch weer aan mee.
Dat ben ik dit jaar echt niet van plan.
De mensen die wel carnaval gaan fieren.
VEEL PLEZIER
Waarschuw beheerder
CARNAVAL=SUPER. maar ik kom dan ook uit zo'n dom boerengehucht ergens in twente. en ja,hier wordt zeker CARNAVAL gevierd en not allen int zuiden.
Waarschuw beheerder
HELEMOAL UM!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 MF Rob: Bij mij of guido! :D

Waarschuw beheerder
Oh fijn. Ik geef me gelijk op. :[

Waarschuw beheerder
carnaval is toppie! Gezellig na Oldenzaal lekke zuipe!

kussie

Waarschuw beheerder
Carnaval :bah:

Waarschuw beheerder
Ow ow ELMO, ik hoor het alweer... jij gaat helemaal los :-p

Waarschuw beheerder
Hier in Oldenzaal is het groot feest begin maart! Echt wel gezellig, het is inderdaad nogal een achterlijk feest, belachelijke muziek en veel vervelende mensen, maar.......... met veel alcohol in je lichaam wil het zeker lukken en vermaak ik me altijd perfect. Lekker idioot met iedereen! Lachen toch!
Waarschuw beheerder
donateur
Op carnaval drink ik juist een alcohol niet dat ik dta normaal wel doe maar toch
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij vanavond nou eens naar ons feestje komt, dan kun je misschien wat bonnen van je broertje aftroggelen..

dan kun je weer alcohol vrije drankjes bestellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Das vandaag ja :S
Was het helemaal vergeten
hmmz zal eens kijken of ik iemand meegesleurd krijg :P
Waarschuw beheerder
stom bier/neuk/hoempapa-polonaise feest :bah: . Ik kom dan wel uit 't zuiden, maar ben blij dat ik voorgoed uit dat zootje ben vertrokken. Mensen worden van drank zo mogelijk NOG simpeler en aggressiever van drank dan van drugs.
Maar je moet nog het meest oppassen voor die boeren die BEIDEN gaan gebruiken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012193600094846571e5f8e1a000e06de]http://images.baschie.com/ad4662.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Mmmmmmmmmmmmmmm carnaval, vroeger deed ik er hartstikke fanatiek aan mee maar de laatste 2/3 jaren helemaal niet echt. Maar wil dit jaar toch wel weer ff wat mee gaan feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb echt een schijt hekel aan carnaval.
Zijn allemaal uitslovers en lompe boeren die hier aan meedoen.

Waarschuw beheerder
Erg duidelijk hoe ViBo dit jaar gaat :-p
Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAA..... Ik ga lekker naar Eindhoven en trek mijn ouwe vetrouwde pakkie weer aan !!!!

Blues Brother !!!! YEAHHHH !!!! :D

En Carnaval is lachen ! Alleen moet je wel de persoon er voor zijn !!! :D

Waarschuw beheerder
Jezus ik ben deze dagen echt blij dat ik nu in Friesland woon,
Dat carnaval gedoe iz nix voor mij!!
Hossen en meebleruh???? Mij niet gezien!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hebt jij het ooit meegemaakt en ben je er mee opgegroeid??

ik dacht van niet. Dus het echte carnavals gevoel zul jij nooooit begrijpen. En ja dan komt het hele zaakje over als een boeren-zuip-en-hos-festijn.

Waarschuw beheerder
Jongen dipshit wat weet jij ervan...
Kheb 5 jaar in Maastricht gewoond, dus kan wel zeggen da ik een beetje weet wat fuckin' carnaval iz ja!!
Niet voor mij weggelegd, maar ja
IEDER Z"N EIGEN!!
;D

Waarschuw beheerder
donateur
jah maar dat is toch anders ... 5 jaar hier wonen en het meemaken of het met de paplepel ingegoten krijgen is toch wel een verschil denk ik.
Waarschuw beheerder
ik vind carnavel echt helemaal niks...
Waarschuw beheerder
carnaval altijd super gezellig!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Carnaval is super!!! di jaar ga k ook ckerSS weer vetttttttttt feestuh!! ga me haren fel geel maken dus zal weer behoorlijk wazig worden whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
rot op met je s-jes
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad wat PITA zegt. Ik moest met mijn 4 jaar(als het niet eerder was, maar dat kan ik niet herinneren) al mee richting kroeg omdat pappie en mammie graag wilde gaan zuipen.
Enja.. dan word je al bier en wijn gevoerd :S Dus het werd er toen al aardig met het bierglas.. uhh paplepel ingegoten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Carnaval is leuk als je in de leeftijdscategorie 0-5 zit.. daarna ech nie meer!! Ik zal ook nooit kunnen begrijpen wat al die lui er nu nog leuk aan vinden.. :vaag:

Sjezus, er komt net een kinder-carnavalsoptocht langs me huis... waaahaa..

Waarschuw beheerder
2 thom-ass en pita
hahaha ja as je als kleuter al mee de kroeg in word gesleurd kan ik me voorstellen dat je het nog steeds leuk vind!! Op die leefdtijd zal de schade wat groter zijn in je hoofd!!:p

Waarschuw beheerder
donateur
Over die schade kan ik je denk ik geen ongelijk geven :D Maar ik heb ermee leren leven ;)

Waarschuw beheerder
Ach zoja...
kheb misschien geen dakschade opgelopen, maar ben druk aan het inhalen!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
er zit weer een lekkere cynische ondertoon in die opmerking van Illegal vibes ;) Maar het klopt wel van die schade, maar dat ligt meer aan het alcoholgebruik van me na mijn 14de levensjaar. :bier:

2 Mizz Alcoholic: zeg maar nix als je er niet mee opgegroeid bent of nooit hebt meegemaakt, want dat zijn pita en moi net uit aant leggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Thom-ass staat ook bekend hier in de buurt als echte alco :P
Waarschuw beheerder
Gaan er hier ook nog mensen naar DE Rosenmontags rave?? en waar kun je de kaartjes halen. Of rijden Jullie er gewoon heen??
MAzzl Sjoof

Waarschuw beheerder
Nog 2 daagjes.............­..
Ik ben alvast aan het voorslapen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben al 2 weken aan het proberen om te leren drinken
Waarschuw beheerder
Thom-ass 21 februari 2003 13:57
2 Mizz Alcoholic: zeg maar nix als je er niet mee opgegroeid bent of nooit hebt meegemaakt, want dat zijn pita en moi net uit aant leggen.

Ehm... dit is toch gewoon mijn mening?? Ik zeg: ik zal nooit begrijpen wat al die lui uit het zuiden eraan vinden. Ik begrijp wel dat als je ermee opgevoed wordt, je er aan gewend raakt ofzo. Maar ik persoonlijk vind het echt gewoon zwaar belachelijk... sorry..
Werkzaam bij DaLunacy.nl
Artiest {SHOWLIST artist 12680, 52486}
Waarschuw beheerder
Carnaval = wel leuk. Maar aan de muziek kan ik me echt mateloos ergeren. K ga alleen meej dweilen, want dan komen er pompende beatz van de wagens, en 1 groot feest midden op 't plein. Met een knetter & veel :zuipen:

Voor de verdere werken & naar de :K Ministry Of Dance:k in plaats van carnaval... Stukken beter:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Carnaval is voor boeren.
Zuipen en naar t#fusmuziek luisteren.
Nee daar pas ik voor :(:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik gaat ook dit jaar weer voor de medaille van de "kuukse" 11 kroegentocht :bier:

Iedereen die carvnaval gaat vieren, veel LOL :D:

ALAAF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Carnaval is saai..
Iedereen is bezopen en praat ineens met je, je krijgt bier van ze en als je ze weer tegen komt als ze nuchter zijn zeggen ze je niks...:bah:
En de muziek is te blij kan me er niet mee vermaken...
Ga liever naar een feest waar mijn smaak muziek word gedraait..:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Idd dan stap ik uit me tractor en loop de kroeg binnen met me overal en klompen :P

Waarschuw beheerder
Het is mij ook met de paplepel ingegoten en waarschijnlijk te goed want inmiddels heb ik een afkeer gekregen voor alles wat met crap-naval te maken heeft.
Fuck ik ben zelfs nog prins geweest.
Nu ga ik als rasechte zuid limburger onderduiken in Drenthe (Centerparcs)
Voor de mensen die wel gaan VEEL PLEZIER!!!

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
11 Het gekkengetal bij mij in de buurt word cker zwaar carnaval geviert 5 dagen lang, Als je het nie kent vind je het een zwaargestoorde zooi. Maar iedereen die het nie kent moet het echt een keer meemaken...< www.spankeren.com >
Waarschuw beheerder
Nou ik goat lekkr cernavalen, n veul bier zuupe, in me skotse rokkie :P
donateur
Hmmmm.. Ben nu al weer redelijk naar de klote! En het is nog nie officieel begonnen :P

Nouja.. dadelijk mezelf toch maar weer naar de kroeg begeven. Bob, met de tractor natuurlijk, hè

Waarschuw beheerder
Zooo goedemorgen!
Ik ben ook al redelijk van de brakke, maar nog 2 daagjes, moet lukken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
was naar OETELDONK gegaan om te carnavallen, maar iemand had ineens geeeeeeeen zin om te gaan
:@
Waarschuw beheerder
donateur
Woeiiiiiiiiiiiii :p
ik leef nog nog maar 2 dagen te gaan :S
(K)
Waarschuw beheerder
ik ben mijn stem kwijt :(

maar voor de rest gaan we gewoon door ...

Waarschuw beheerder
Nog 1 dagje, snik snik