Partyflock

Forumonderwerp · 599116

Jaja voor sommigen is het alweer aan de gang, voor anderen pas over een paar weekjes en voor weer anderen betekent carnaval helemaal niets...
Ik zelf houdt totaal niet van de muziek die er gedraaid wordt tijdens het carnavalgebeuren, maar toch kijk ik alweer uit naar dat ene feestweekend over een paar weken. Gezellig met me vrienden feest vieren, wat drinken etc ... nu ben ik wel nieuwsgierig wie van de mensen hier wel gaat Carnavallen en wie niet. Maar het meest ben ik nog nieuwsgierig naar hoe de mensen die wel mee doen aan dit gebeuren verkleed gaan!!

Tell me!! :-p
laatste aanpassing
Carnaval is eg wel COOOLLL jah, ik ben elk jaar weer 5 dgn van de wereld heerlijk

kvind de kleine dorpskes dan trouwens gezelliger als het stratum ofsow

ja hallo, dat is met normaal stappen ook hoor.
dat ligt aan dronkenschap, niet aan carnaval.
Dat het dan vaker voorkomt is dus logisch.
IK HAAT CARNAVAL

:D
Ik ga me weer eens lekker misdragen in de stad ( Den Bosch ) Taveerne & de Carrousel zal het wel weer worden!!!!
Helemaal van van de wereld!!!

In Den Bosch is het altijd (y)
laatste aanpassing

ben opgegroeid met carnaval (in mestreeech)...heb duzz 24 jaar carnaval gevierd :D
Maar sinds ik in rotterdam woon, vind ik er geen reeeet meer aan, ben 2 jaar geleden nog 1 keer terug geweest naar maastricht om te carnavallen, maar vond 't ineens heeeeeeeelemaal nix meer eigenlijk....mezelf heeeeeeeeelemaal volgooien en helemaal lavaloos blij doen op stomme muziek :S :S neeeuhhh ik ga wel gewoon lekker stampen op 'n vet feessie ofzo :)

Om toch nog ff iets positiefs over carnaval te zeggen: ik vind dat carnaval nergens anders zoooo "gezellig" en groots gevierd wordt als in maastricht!! Mja dat begrijpen denk ik alleen de mensen die er 's geweest zijn ;)
laatste aanpassing

ik heb een hekel aan carnaval pff maar toch,lekkah veel zuipen enz enz :D

Ik heb het ook een hele poos niet meer leuk gevonden. Vorig jaar heb ik het met een leuke groep mensen gevierd en toen heb ik me prima vermaakt :-)

Traalllaaaaallaaaa BIER!!!!
Sorry, maar carnaval SUCKS!!!! Vind er echt geen ene reet aan, al die boeren om je heen, die stinken naar zweet en bier...BAH!!!:kots: Nee, geen carnaval voor mij...8)

Nee, jij ruikt fris wil je zeggen als je op een feest uit je naad bent :S:S.
Ownee, techno is toch maar eentonige herrie waar je amper op uit je dak kunt en ook niet van gaat zweten :Devil::devil:
Hahaha, nee carnaval is ook nie echt iets voor mij, maar ik moet toch echt werken..

Lekker al die zuiplappen te vreten geven :s
laatste aanpassing
Ik ben ook opgegroeid met carnaval (Oss) t heeft een aantal jaren een slechte naam gehad tijdens de carnaval maar t wordt steeds gezelliger. Dit jaar natuurlijk weer carnavallen met als hoogtepunt de optocht en op maandag het 'dweilen' (kroegentocht). EN NEE IK BEN GEEN STINKENDE BOER!!!!
ksnap best dat mensen het geen fuck aanvinden maar als t met de paplepel erin gegooid is dan weet je niet beter.
maaruh die muziek vind ik ook niks hoor.
oh ja en ik ga maybe als toreador :p
2 Mr.hat: Sorry, hoor dat ik je gevoelige snaar heb geraakt...;p Ennuh, nee, ik zweet nie snel!!! (6) Maar voor de rest iedereen moet zelf weten of die carnaval nou leuk vind of nie leuk vindt!!! En ik vind da nie leuk...:s

Ben gewoon in een zeikbui, vandaar de :devil:.
Maar ga zelf dit jaar maar 1 dag (tot vorig jaar iedere dag :bier:), en zondag naar Shadowblaster :D:D
2 Mr. Hat: Wil je dan voor mij je vrolijke hoed opzetten??? :flower:
Maar als je nou gewoon oordoppen in doet of je walkman meeneemt dat werkt al weer een stuk beter :D

Tuurlijk Technopoesje :D
Thanx, Mr. Hat, je hebt van mijn een :flower: verdient!!! :D:D:D

wij vieren gewoon 5 dagen carnaval en elke dag goed zuipen in een afgekeurd pooierpak.

is altijd lache
Ik vind er ook nix aan hoor.. Ik hou niet van carnaval, al dat geouwehoer :S
Heee 5 dagen FEEST!!!!!!!!helemaa­l dol

Ik ga dit jaar als indianemeisje!!
Denk dat ik dit keer maar niet als cheerleader met geschoren benen ga ze zijn er nu nog over bezig :S
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
hehe, aangezien ik ook in een echt brabants boerendorpje woon, moet ik er dit jaar ook weer aan geloven. We gaan met in een groep van 25 man in oud hollandsche klederdrach ons weer 4 dagen lang lekker misdragen.
Zaterdags is het hier in ons dorp feest (kantus, is een spel met je raad het al veeeeel bier). Zondagsmorgens 09:00 opstaan om mee te doen aan de optocht en dan 's avonds stappen. Maandags om 08:00 op om om 09:00 weer aan het eerste biertje te zitten bij de Boxmeerse metworstrennen. 's avonds natuurlijk weer stappen. Dinsdags kunnen we dan uitslapen tot 10:00 want om 11:00 vertrekt de taxi naar Cuyk voor de 11 kroegentocht. 's avonds natuurlijk weer stappen. En woensdags kunnen we lekker de hele dag brak wezen, en s'avonds nog even een laatste biertje in de kroeg pakken tijdens het haringhappen :D
ach ja ik begin op vrijdag maar zel wel weer pas op woensdag eindigen :D

Ben benieuwd wat ik nu weer allemaal meemaak :vaag:

goede vooruitzichten dus :-p

om 8 en 9 uur alweer ant bier :S :-p

normaal gesproken vind ik er geen ruk aan, maar dit jaar gaan we toch weg met karnaval.

met de juiste mensen kan het toch stiekumpie's heel gezellie zijn!
en 1 voordeel, waar wij heen gaan draaien ze geen karnavals-shit! :-)
Ik vier carnaval op Aruba! Lijkt me wel leuk, ik ben benieuwd.

Maar in Nederland lijkt me niks aan.

Op Aruba? Leuk zeg!! Veel plezier alvast!!
Hoe kom je daar eigenlijk zo terecht dan?
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
ik gok dat de helft wat hier zit nooit echt carnaval heeft mee gemaakt. En dan bedoel ik niet in de stad ofzo, waar heel die mensen uit het noorden, oosten en westen naar toe gaan, maar gewoon lekker feesten in een dorpje!

wij gaan hoogstwaarschijnlijk dit jaar als Nelly. Plijster op je wang.. klaar!

Ik feest met Carnavl altijd in een klein dorpje :-)
Mijn menig is dat carnaval zwaar zuigt, alleen maar mensen die zich zat zitten zuipen op die ski-hut muziek...:S Niet aan mij besteed...
ik heb echt wel zin in carnaval.
BIj ons begint t vrijdag al. Dan is er overal wel studentencarnaval vanaf een uur of 2 smiddags... zaterdags moet ik werken, ga dan wel verkleed werken :P en savonds weet ik t nog niet. Zondagavond ben ik in Maastricht te vinden, das de gezelligste stad met carnaval vind ik. En de rest van de dagen ben ik in geleen en omstreken. Ik vind het een leuk feestje, lekker gek doen, alles kan en alles mag. En de muziek? ach ik word er wel melig van. Ben met carnaval opgegroeid en het zal er ook wel altijd in blijven zitten

(K)

Carnaval is cool, vrijdagmiddag beginnen tot en met dinsdagnacht en woensdag ff haring happen.
Tis inderdaad een dom feest met veel imbecielen maar wel een leuk feest. Denk dat er veel hier jaloers zijn op onze brabantse carnaval :D
helemaal mee eens met lieke! maar je moet t limburgse carnaval niet vergeten!

carnaval :kots::kots: de muziek alleen al :kots::kots:

De pizzahut,de pizzahut! Kentucky fried chicken de Pizzahut. MACDONALDS MACDONALD!!! FUCK SKI HUT MUZIEK! Carnaval is voor zuiperds!

Carnaval kan ook goed in combinatie met house ... zo doen wij dat hier altijd hehe

hehe ow jah, limburg niet te vergeten.....solly :bloos:

Enneh carnaval is voor zuiperds....klopt WIJ ZIJN OOK ZUIPERDS :d :zuipen: :cocktail:
jaaaaaaaaaaa lekker zuipuhhhhhhhhhhhhhhh­hh!!!!!!!

:P

enige keer per jaar dat je je niet hoeft te gedragen...mooi toch dat daar bepaalde dagen voor zijn...rest van t jaar doen we iets normaler dan hoe met de carnaval doen

ben wel vroeg wakker trouwens zie ik :d
vind ik ook.
op feesten zijn mensen toch ook heel vaak fake, nou met carnaval is dat ook een beetje zo. maar who cares, als we maar lol hebben

precies, maar alleen jammer dat iedereen denkt dat hij of zij wel vreemd kan gaan en daardoor met of na de carnaval heel veel relaties op de klippen lopen, maja verder is t een relax feestje
ik vind dat hele carnaval gedoe maar niks :/ maar dat zal wel komen door dat ik niet in het zuiden woon