1154x bekeken
OP mijn nachtkastje staat mijn wekkerradio, lippenbalsem, handcreme, pakje zakdoeken + pilstrip...
IN mijn nachtkastje ligt ontzettend veel troep; Tig verschillende soorten lippenbalsem en handcremes, keelsnoepjes, nagelriemcreme, voorraad pilstrips, voetcreme, pakje condooms (zal nu wel over de datum heenzijn
), glijmiddel, flesje olie, tic-tacs, massage-rollertje, enz....
IN mijn nachtkastje ligt ontzettend veel troep; Tig verschillende soorten lippenbalsem en handcremes, keelsnoepjes, nagelriemcreme, voorraad pilstrips, voetcreme, pakje condooms (zal nu wel over de datum heenzijn
laatste aanpassing
donateur
die heb ik niet 
heb wel een iets staan en daar staat een lampiej op hehe
heb wel een iets staan en daar staat een lampiej op hehe
laatste aanpassing
khebgeenkassienaastmebed
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll vvvvvvvvvveullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll troep!
donateur
Ik kan m'n nachtkassie nog geen eens meer zien, staan stapels autoboekies voor
(GR8, opgezet, flash, tuning mag en weet ik veel wat nog meer).
Laat ik me maar niet over uit wat er allemaal in ligt 
donateur
Ik heb een stapelbed duz geen nachtkastje haha maareuh de bovenkant van de kast is tot nachtkasje benoemd.. en er ligt vanallez op
zoals euh.. de lader van men telefoon, parfums.. al men nagellakjes, fotolijstjes, oude telefoonrekeningen, meestal een glas water en natuurlijk de pil..
laatste aanpassing
Daarom schreef ik laat ik me maar niet over uit 
donateur
ik heb een ombouw om me bed en wast daar allemaal op/in staat is niet op te noemen..
Boven op: bureau lader voor m'n mob., wekker, kaarten voor feestjes, rekeningen en de afstandsbediening...
Er in: paar pennen, fototoestel + rolletjes, koptelefoon voor m'n mob, smaakmakers van durex(ghehe), zonnebril, potje smartdrugs(zal wel allang over datum zijn
) en een agenda.
Er in: paar pennen, fototoestel + rolletjes, koptelefoon voor m'n mob, smaakmakers van durex(ghehe), zonnebril, potje smartdrugs(zal wel allang over datum zijn
laatste aanpassing

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)