Partyflock

Forumonderwerp · 595494

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ok mensen we hebben er op pf een nieuwe clown bij
:):):) djmorientz
de (dj) in kwestie bestookt mij met grappige berichtjes
dat hij alle djs zo goed kent enz
oja 1 feb draait ie met zenith voor het ttc label in italy
mensen deze gozer is echt een grapjas geloof hem niet de nerd :)

amen :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Joh GJ! Wat zijn de argumenten, vind het wel een grappig topic nl. Waarom istie fake? Zou goed kunnen natuurlijk, en vage berichten sturen is zo en zo "not done", dus pleur neer die handel! ;) ;) ;)

Zie je gauw m8!
Waarschuw beheerder
donateur
Hij stuurt mij nooit berichtje ;)

Misschien probeert ie je af te pakken van dat mooie vrouwtje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
yo mar deze gozer is zo nerd mij een beetje
proberen onderuit te halen nou veel sucses...
denkt dat alle djs uit italy hem bellen als ze in nederland zijn of hij aub met ze mee wil :gaap:

grappig toch :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 rowan nou mag ie proberen lukt toch niet :9:9:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik geloof best dat het een wannebe is hoor

maar wanneer ben je nou een echte dj dan? :-D
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmh kreeg net mailtje terug van Zenith.. hij kent 'm wel maar draait niet met op 1 februari.. :P hij jokt dus een beetje :P
Waarschuw beheerder
donateur
2 gj: als je dat maar weet :)

en morientez ik :kots: op je

Waarschuw beheerder
donateur
De naam Morientez komt me sowieso 'n b'tje bekend voor... klinkt 'n b'tje als 'n naam van iemand die niet in de buurt moet komen... ;)

Sukkel!
Waarschuw beheerder
donateur
Komt jon ook aan met ze stoere praatje ;););)

Waarschuw beheerder
:S k snap t verhaaltje nie echt :S hehe
Artiest Liero
Waarschuw beheerder
dat soort ventjes zijn gewoon een beetje zielig denk ik zo.. waarom zou je iets gaan lullen wat niet waar is en dat weet je zelf ook dat het niet waar is..

Waarschuw beheerder
2 Sascha: Mayb vindt die morientz dat wel lekker :bah: :D

Waarschuw beheerder
donateur
'k besta toch puur en alleen uit stoere praatjes Ro? Dat weet je toch... 'k ben 1 en al bullshit... meer niet! :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha mensen check dit ik post zijn laatste pb bericht aan mij
echt om te lachen
heb het eerste woord een beetje gecensueerd :)

djmorienteZ 7 januari 2003 19:35
je bent echt een poot k.nk.r kreeg net trouwens een email van marco may wil je hem ook lezen hoor je er tog nog een beetje bij.
In italy now it's raining.
I come back in Holland for Hardliners (the 24th of january) and i give with me a t-shirt of sigma record for you, ok?

See you later in amsterdam.

(Sorry for my english)

Ciao Ciao
Marco May

zie je ik hoef er niet eens om te vragen drop lul

Waarschuw beheerder
Stoer, hij krijgt een T-Shirt van Sigma Record :D
Waarschuw beheerder
donateur
als hij hem nog niet zelf gekocht heeft :)

Waarschuw beheerder
donateur
Komt trouwens echt dom over..

Als ik nou n's mailtjes ging verzinnen en zou tekenen met Chris Liebing.. Vinden jullie mij dan stoer?? Ja toch? Jaaahhhhh dan ben ik zeker de man!! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
k kreeg laatst een berichtje van de DJ Dance @ G, hij zei dat hij mij ook een t0shirt ging geven met ze handtekening erop

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben DarkRaver undercover, niet vertellen hè ;p
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Waarschuw beheerder
Ik weet ook nog zo'n gast met van die mooie verhalen....

Ooit was een kerel die zei dat ie een heel erg vette track had gemaakt...
Liet ie aan allerlei mensen horen, toen ook een keer aan mij. Klonk best goed dacht ik toen en vertelde dat ie zo door moest gaan.....

Sta ik later in een muziek winkel een of ander vet apparaat uit te checken hoor ik ineens een bekend deuntje....

Was dat die track van die gast die als demo uit dat apparaat kwam....

Ongeloofelijk dat er van die gasten tussen lopen!

*** sniff Vinyl ***
Waarschuw beheerder
donateur
haha, serieus Michel :)

haha, ja, en zo je demo opsturen naar je platenlabel :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja zo kan het natuurlijk ook :)
Artiest {SHOWLIST artist 3198, 158092, 30715, 23213, 40084, 39, 58344}
Waarschuw beheerder
Heb ik ook weleens meegemaakt.
Was een knakker een keer in de zaak en wist niet dat ik Panic was.
Ging ie tegen mij over Panic zitten lullen,dat ie arrogant was enz.
Echt lachen.
Ik natuurlijk mijn mond houden.Hahaha
Toen ie wegging maakte ik toch nog ff een opmerking waaruit bleek dat ik Panic was.
Je had zijn kop moeten zien.
Hahahahaha!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha dennis dan staan ze wel te kijken ja :):):)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben jij dat, op zuid? PANIC? .. fuck man, dan heb ik je ook al echt vaak zitten afzeiken waar je bij was! :)
Waarschuw beheerder
donateur
tja als je het niet weet :):)

Waarschuw beheerder
donateur
Snap het nog steeds niet helemaal hoor, zit hij echt op dit forum dan? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee mar hij bestookt me met pb
dit is mijn wraak :):):)

Waarschuw beheerder
donateur
Hij JOU? ... issut me'n bier, of snap ik het echt niet meer? ;)

Wat doe je as zaterdag trouwens? Ik ben daar in de buurt nl,
Waarschuw beheerder
donateur
weet ik nog niet nog niet echt veel plannen
ligt ook een beetje aan sas wat ze wil
moet overdag iig werken
daarna nog geen plannen :)
Waarschuw beheerder
donateur
ok mensen komt ie weer ....!!!! :):):)

djmorienteZ 8 januari 2003 22:32
ik ken paul van q-dance ik ken claudia van abuse bookings ik ken duncan....neef VAN EEN VRIEND VAN ME...... moet ik nog doorgaan kont korst want ik merk aan je dat je een beetje jalours bent. volgens mij willen ze je niet kennen net als paul en dana . en wie heeft mij mee gevraagd naar x-qlusive???????????? heel goed dana want het is dana en friends en daar hoor jij niet bij ahhaahahha adios sufferd

Waarschuw beheerder
dat knulletje snapt het nog niet helemaal denk ik...

Waarschuw beheerder
hehehehe cool man zulke mensen :-)

ik vind dat ie zichzelf nog niet helemaal bewezen heeft :-P
Waarschuw beheerder
wat een gast.. whahahaha!

2 Dance @ G: begon die gozer vanuit het niets met deze berichtjes of gaat hier iets aan vooraf???

Waarschuw beheerder
heeft ie iets te bewijzen ofzo ???

wat een kansloos figuur zeg gheheheheheheh ik moet hier echt om lachen weet je dat :P

zo kan ik ook zeggen dat ik paultje ken omdat ik hem toevallig al meerdere keren heb gesproken achter de booth enzo

Waarschuw beheerder
en trouwens Sufferd klinkt een beetje Gay vind ik!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ppff...stoer hoor, als je een dj of Duncan van ID&T persoonlijk kent...die gasten moeten ook gewoon schijten...

Wat een kneus zeg...:-S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een T-Shirt met het zweet van DJ Bob de Beuker alias THE PUNISHER

Nu jullie weer
Waarschuw beheerder
donateur
haha dit wordt gewoon lachwekkend hoe triest die berichtjes zijn van die moreno.
ga door gozer je maakt jezelf alleen maar meer belachelijk.

Waarschuw beheerder
wat een trieste gozer gewoon, die leeft echt in zn fantasie wereldjuh! Hij moet eens goed wakker geschud worden!!!
Waarschuw beheerder
Denkt dat als Dana of een van zn "friends" dit leest, dat ze spontaan medelijden krijgen met m..

Waarschuw beheerder
hehehehehheheheh ik denk het ook wel hoor Paraman

vriendschap direct verbroken geen ticket voor XQ en huilen maar :C:C:C:C

zijn hele waanidee naar de tyfus hierdoor :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Het is eigenlijk zonde dat zo'n malloot hier nog aandacht krijgt ook. Dan heeft hij er nog lol van ook :S

Beetje jammer :)
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
nee joh Ukkie, dat zou zijn als hij daarop uit is....
maar hij denkt ECHT dat ie de man is ;)

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahahahahaha wat een humor
Stuur een mail naar Marco May en vraag hem hoe het weer is en dat je volgende keer naar een feest gaat waar hij draait en je krijgt dat antwoord al terug...Zegt dus niks
En het gaat er niet om of je namen kent toch ga me maar eens vertellen wat je er mee moet dan ?
Wat heb je er nou aan of je claudia kent of duncan of Paul van q dance ?Of is het je te doen om de gratis kaarten of dat je mee mag naar feestjes?
Als je geen organisator bent heb je er geen sodemieter aan of dacht je dat je nu korting kreeg ofzo?
Ben in ieder geval blij dat ik die grapjas niet ken of ken je de mensen binnen de organisatie waar ik werk ook?
Vast wel want de Italiaanse dj's zitten in het bookings kantoor bij ons hahahahaha

Heb echt in tijden niet zo gelachen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 partyQ : morientez is morientes dat is een voetballer.....:):):­)

2 miss M : ik ken ook een duncan maar dan van pf mag dat ook????:P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben dj zuiplap
Waarschuw beheerder
En ik ken me broer.. Hij draait lekker techno.. !!

;)
Waarschuw beheerder
Al kent die gozer Jezus in person....Kan jou dat nou toch verotten!!

Als het een top-DJ is zoals hij beweert, dan hoeft hij niet op een (met alle respect) internetforumpje te bewijzen wie hij dan wel niet is...en wie hij allemaal wel niet kent.

De grootste grap is dan nog, dat zo iemand denkt dat je dan onder de indruk bent.....
..tja..
...
..
..niet dus :-D...

Als ie trouwens echte vriendjes is met bijvoorbeeld Dana ofzo (kan best...het is ook maar een mens), dan zal ze dat erg leuk vinden, dat 1 van haar beste vrienden haar 'gebruikt' om mee te patsen omdat ze DJ is...(Patsen met mensen die je allemaal kent is echt de domste en ergste vorm. Je gaat toch niet op een forum neerzetten wie je allemaal wel niet kent..)Ik zou het dus echt klote vinden, als 1 van mijn 'friends' zou zegggen (Als ik bekend zou zijn): ik ken isios lekker!! Dan heb je echt een idee, dat iemand alleen maar met je omgaat, omdat je bekend bent.

ps. Moet wel zeggen...dance @ G, dat wij natuurlijk niet de voorgeschiedenis kennen en alleen jouw verhaal horen, maar goed...hij geeft wel bere-sneue antwoorden :-D
Waarschuw beheerder
Nou zo raar is 't toch niet,

zo vlieg ik vanavond naar NewYork samen met Carl Cox, want me tante en die d'r buurman, en daar weer een nicht van kent Jeff Mills en die geeft een feestje en daar kan ik ook draaien voor 100.000 man.Als ik daar klaar ben heeft Super Marco May me gevraagt om nog ff een remix van een van zijn sigma plaatjes te maken, Tevens draai ik nog ff in number one want, tsja je hebt 't druk dus ik moet ook nog ff contact met de stunned guys
en Dboy onderhouden.Daarna ga ik ff chillen in een bubbelbad in een 5 * hotel(ja ben vaste gast daar dus krijg ook speciale kamer.)

Als ik dan weer ben bij gekomen bel ik ff naar Tiesto of ie me komt halen van 't vliegveld op Ibiza om daar op een feestje van Tiesto solo te draaien(was een ideetje van mijn om Tiesto solo te beginnen).

Eenmaal op Ibiza aangekomen verw8 ik een telefoontje van Paul Oakenfold die zou Paul van Dijk vervangen maar die is plots verhinderd omdat ie met ze kinderen naar ouderavond moet
hij heeft trouwens schatten van kinderen die oakey
die ken ik namelijk ook.

Na Ibiza vlieg onmiddelijk door naar Nederland want Dana heeft me gevraagt om ff Dana X-qlusive
alleen te draaien omdat iedereen heeft afgebelt.
Nou ja ik ben de beroerdste niet dus dat doe je gewoon ja ik ken 'r al jaaaaren.

Nou mensen ik ga stoppen want Herman Heinsbroek komt me zo halen met ze Bentley, en die brengt me ff naar Schiphol.

Ja G je maakt wat mee als wannabee DJ :D:D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Plextor --> YOU GO GO GO GO GO GO GO !!! :) :) :)
Waarschuw beheerder
En je echte vader had geen kinderen !
Waarschuw beheerder
whehehehehehehe... zo ken ik er nog 1....
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
kennen jullie panic?????
das een heeeeeele goede vriend van me, alleen hij kan gewoon NIET draaien :P verder is het wel een aardige jongen hoor :D:D:D

:9:9:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Panic eens even heel diep nadenken ....

Is dat niet dat mannetje die die plaatjes verkoopt in Rotterdam en vroeger de platen koffer van Dj Paul en Lars mocht Dragen?

Hehehe nee hoor Panic Rules :)
Artiest {SHOWLIST artist 7366, 50541}
Waarschuw beheerder
Als die gozer zo kan draaien als dat ie kan lullen is hij een hele grote :P :D
Waarschuw beheerder
donateur
whehhe plextor wat een verhaal kom niet meer bij van het lachen :P

Waarschuw beheerder
ik heb nog een Panic T-shirt uit de oude gabbertijd(met dat beertje) dus Panic is mijn beste vriend en we bellen elkaar dagelijks

echt waar!!!!!
Waarschuw beheerder
Carl Cox is m'n vader.....

Waarschuw beheerder
Dana lachte eens in me richting denk dat ze verlieft is ......... ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb iets wat niemand hier heeft ik sta op de foto met DJ mars-l aka ouwe gek COWL he? en da hebben jullie niet he :D
Waarschuw beheerder
Elk meisje jonger dan 15 in Noord-Holland heeft zo'n foto joh:P
Waarschuw beheerder
donateur
nou mano heel nederland zou ook nog wel kunnen !!!

ok mensen komt er weer 1 :)

djmorienteZ-akA Jack the tripper 8 januari 2003 22:47
ahahahah kijk er is een verschil van ontdekt worden en je laten ontdeken . ik heb nog nooit een demo opgestuurd mensen horen mij draaien en dat gaat van mond tot mond en toen ging de telefoon zou je willen draaien omp mind controller ik zeg ja is cool dus zo gepiept zo gedaan en zie je iets slechts staan in het forum????????????? adios
Waarschuw beheerder
Jack the Tripper....
Waarschuw beheerder
Jack the Ass zal ie bedoelen....
Waarschuw beheerder
donateur
hahah
jack de praatjes maker :):):)

Waarschuw beheerder
heeft ie nog steeds niet door dat ie hier uitgebreid besproken word ????

wat een sufferd(gay)!!!!

NERD BAH
Waarschuw beheerder
gertjan je spaced een beetje en 1 van deze dagen ga je hem nog veeeeeeeeel harder spacen. je bent 4 kant uit geluld want nu ga ik ff kopieeren komtie dames en heren
Waarschuw beheerder
Komt ie? ik zie niks :S

BTW mensen ik had een lollige bui, toch wel leuk dat ik er nog wat mensen mee ge-entertained heb,
mocht 't nu niks meer worden met me muzikale carriere, kan ik dus ook nog altijd stand up comedian worden
Waarschuw beheerder
ps. Moet wel zeggen...dance @ G, dat wij natuurlijk niet de voorgeschiedenis kennen en alleen jouw verhaal horen, maar goed...hij geeft wel bere-sneue antwoorden

al mijn antwoorden zijn op zijn vragen afgestemd kijk je kan wel dingen neer zetten en mensen laten denken maar goed
Waarschuw beheerder
owja dit is mischien ook wel leuk.....wisten jullie dat dance @g meisjes mee uit vraagt van partyflock en dan tegen zijn vrienden zegt dat het zijn vriendin is.......dames opgepast wie dit niet gelooft vraag het aan aafje kijk dat noem ik nou triest

Waarschuw beheerder
djmorientez je moet nou geen dingen gaan lopen verzinnen vrienT want je kent GJ niet eens in RL en wij wel dus lul niet zo stom

en waarom zie ik nog steeds geen berichten van Gj gepost hier dan

Beetje grootspraak heb je wel he!!!!!

Waarschuw beheerder
aan je prive berichten te zien ben je maar een kansloos figuur vriend

een beetje Groot doen met je kennissen die je niet eens kennen :bah:

ga ff met je Playmobiel spelen in je fantasie wereld joh ;)

wie de fuck ben je eigenlijk als DJ want je naam heb ik nog nooit gehoord???

en nog iets GJ is niet uitgeluld hoor want jij bent degene die zichzelf hier bruut voor Lul heb gezet en ja ik weet het je kan het moeilijk toegeven omdat je te trots ben op je helden Status
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En ik ken DJ Stalknecht en MC Traktormonteur...

ga ik nu naar de hel?

Waarschuw beheerder
En die Dance @ G..
Is dat dan zo'n superbekende wereldformaat popster DJ??

Als die lul ergens problemen mee heeft moet ie dat gewoon persoonlijk tegen de persoon in kwestie zeggen. Nu maakt hij maar een beetje stemming.

Lulletjes-actie.

Jammer dat hier zoveel mensen met die kneus mee lopen te lullen.
Waarschuw beheerder
Lody sucks ranja met een rietje in hell.
Waarschuw beheerder
Hey Gaylord jij ook hier?
Waarschuw beheerder
vraagt aan aafje rn trouwens ik weet wel c-ker dat ik die poot langer dan jou ken woont 5 straatjes verder op. owja als je dit leest gertjan er is nog iemand opzoek naar je aan wie je de lsd had verkocht ........deze hond blaft niet hahhahahaahah k zal hem nog ff opstoken voor je jij wil vies spelen ik nog veel viezer je weet hoe ik ben had ff na ged8 GAME OVER

Waarschuw beheerder
Stoer hoor Morientes..

KLAP KLAP
Waarschuw beheerder
c-ker hoef er nix zelf voor te doen kijk 1 tegen 1 heb ik hem weggeluld dus gaat hij hulp zoeken bij zijn pf vriendjes maar of hij hulp zal krijgen als ik hem tegen kom hier in hoofddorp tja dn mag hij me het me ff precies vertellen hoe het zit .
Waarschuw beheerder
JosSa-->ga ff met je Playmobiel spelen in je fantasie wereld joh. LoL:D:D:D

'T word nu wel een beetje te persoonlijk djmorienteZ als je een probleem hebt met iemand op dit forum, zoek 't dan ook buiten 't forum uit.

Iedereen zit hier voor ze plezier en voor dingen/ideeen met elkaar uit te wissellen, maar ik gloof dat een persoonlijke veten hier niet uitgevochten hoeft te worden en ook cker niet op 't gezelligste forum van Nederland.

Come on get a life
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Egt een triest topic hierzo :S............ zal wel weer allemaal..........

Waarschuw beheerder
Waarom wordt dat topik van Morientes wel gesloten..
en dit toipik niet?

Dit staat er al veel langer en is even bespottend.
Is dance G soms een vriendje van een mod?

Belachelijk.

Waarschuw beheerder
Pfff dj Pieter is toch the bomb

Ik draai komend jaar zelfs op Nature One
camping welliswaar maar dan nog
alles naar de klote

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeg paasei van een Morientes..
Heb je nu echt niet door dat je flink word uitgekotst?
En wat aafje betreft her los!
Wat heb jij er voor boodschap aan?
Met die arogantie van jou kom je er wel hoor,ga er vooral mee door en je graaft je eigen graf dan kom ik het wel dicht gooien.
Want ik word een beetje misselijk van je zieke fantasieen en grootpraat.
Je leeft in je eigen fanta wereld man...
Dus sodemieter lekker op en droom verder.

En hou je smoel over Dance @ G wil je.

En Gaylord let jij ook even op jezelf wil je...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 morientez: dat meisje die hij mee uit vraagt dat is ook zn vriendin :) dus niks praatjes

2 gaylord: jij hebt het over lulletjes acties maar ik durf te wedden dat jij ook niet helemaal oprecht bent.
je profiel is volgens mij namelijk fake.
maarja boeiend verder ook allemaal, ik wil het graag gezellig houden op deze site.
Waarschuw beheerder
Panic ff vraagje..
Live-sets van Nightmare in Rotterdam.. Where 2 download em.. ??
Waarschuw beheerder
djmorienteZ 9 januari 2003 23:22
maar of hij hulp zal krijgen als ik hem tegen kom hier in hoofddorp tja dn mag hij me het me ff precies vertellen hoe het zit .

Krijgt hij dan ook voor zijn huis een mooie tegel met een lieveheersbeestje?? Want ik denk niet dat er iets zinlozer is dan dit....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaylord is een bekende van ons :P

let maar eens op zijn schrijfwerk meer zeg ik niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gaylord wanneer ontmasker je jezelf?
Waarschuw beheerder
GAylord heeft maar 1 vriend/vriendin :Anja....wie had er nu verkering met anja..... :(

Waarschuw beheerder
Isios is getting warmer and warmer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
R-man............en ga ik door voor de ijsblokjes ontdooier?

Waarschuw beheerder
Anja is een vriendin van me van de manege.
Is het raar dat mannen op paardrijden zitten.

Paarden,
dat zijn pas dieren,
met ferme lansen.

Ik snap wel waarom de dames op paardrijden zitten.

Waarschuw beheerder
Paardrijden is Kewl he Gaylord :D

Waarschuw beheerder
FF serieus ik ben het zusje van Dance @ G
2 morientez: Zielig ben je hoor, om je er proberen uit te lullen.
Weetje je was altijd al zielig!!!!!!
En Qua meisjes betreft zit je er zo erg mee.....
LOZER
je praatjes zijn echt :z
mzlll
Waarschuw beheerder
donateur
2 morientez: Nog nooit van leestekens gehoord?
(dat zijn de punt. komma, hoofdletters enz)

En we zien vanzelf wel wie de beste DJ is toch. Welke naam er straks op alle flyers staat ;-)
Waarschuw beheerder
we zullen zien ik maak me niet druk om jullie....en al helemaal niet om dance @ G maar ik stop met blaffen want blaffende honden bijten niet . als je het hele verhaaal wil weten vraag dan ook ff de dingen die hij heeft gestuurd want dat staad er niet bij maar goed adios

Waarschuw beheerder
Want alleen in Walibi beleef je toch veel meer..........?

Waarschuw beheerder
donateur
saschanna>> serieus? dat mEEn je niet!

Waarschuw beheerder
Die Dance @ G is anders nog triester dan die Morientes. Dance @ G is begonnen met dit gezeik, niet andersom.

Dat jullie allemaal die Dancew@G zijn kontje lopen te likken zeg. Snap daar echt geen hol van.

Dance @ G = sukkel

Waarschuw beheerder
Moet jij nodig zeggen hierboven is morentez nog een sukkel bij zijn forum Dance @G , vind niet dat je een sterke mening heb!!!!
BY the way ik lik geen konten......... Dance @G is gewoon beter en niet omdat hij mijn broer is maart gewoon omdat dat zo is!
MZLLLLL
Waarschuw beheerder
Gaylord... als je niet tegen gezeik kan, moet je vooral niet op PF forum zitten 8)
Waarschuw beheerder
bla bla bla mijn naam is morientez nu valt het me wel op dat bijna iedreen het met die sufferd eens is komen jullie op oproepbassis van hem of mogen jullie dan eerdere bukken van hem

Waarschuw beheerder
morientez wat een slappe lul ben je dan zeg gadvr

trouwens ik heb dance @ G 1 keer horen draaien nou daar neem ik me pet voor af echt vet lekker!!

keep up the good work

Waarschuw beheerder
2 theCrow> precies goed gezegt!
2 morientez je laat je echt kennen, je antwoorden en uitspraken zijn echt kinderachtig en zielig!
Stop er gewoon mee en geef het gewoon eens toe
Waarschuw beheerder
Ik vind die dance @ ook maar een sulletje second klass...

Tis zijn eigen schuld, en die van zijn moeder, dat mens is verantwoordelijk voor het terwereld brengen van dit gedrocht

Die morientes is een echte bikkel, en ik hoop dan ook dat ik hem snal als vriend op mijn lijst kan bijschrijven

:)

Waarschuw beheerder
Over kontenlikkers gesproken.
:bah: :bah: :bah:
Waarschuw beheerder
Wat doet mijn sexuele geaardheid ertoe?

Waarschuw beheerder
Smikkelsanny

hoe oud ben jij?
Leer begrijpend lezen ofzo.
Of neem eencursus typevaardigheid,
dit doet me pijn aan de ogen.

Waarschuw beheerder
donateur
En blijkbaar snapt hij Sach en mij nog steeds niet.....
Waarschuw beheerder
Gaylord.. ben je daar volwassen voor geworden :s

Smikkelsanny

hoe oud ben jij?
Leer begrijpend lezen ofzo.
Of neem eencursus typevaardigheid,
dit doet me pijn aan de ogen.

best zielig :bah:

Waarschuw beheerder
Nee,

jullie zijn volwassen...
Waarschuw beheerder
donateur
Blub....
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
oke het is nu leuk geweest!

Dance @ G en djmorienteZ vechten dit maar lekker verder in pb uit!

*topic closed*