Nou zo raar is 't toch niet,
zo vlieg ik vanavond naar NewYork samen met Carl Cox, want me tante en die d'r buurman, en daar weer een nicht van kent Jeff Mills en die geeft een feestje en daar kan ik ook draaien voor 100.000 man.Als ik daar klaar ben heeft Super Marco May me gevraagt om nog ff een remix van een van zijn sigma plaatjes te maken, Tevens draai ik nog ff in number one want, tsja je hebt 't druk dus ik moet ook nog ff contact met de stunned guys
en Dboy onderhouden.Daarna ga ik ff chillen in een bubbelbad in een 5 * hotel(ja ben vaste gast daar dus krijg ook speciale kamer.)
Als ik dan weer ben bij gekomen bel ik ff naar Tiesto of ie me komt halen van 't vliegveld op Ibiza om daar op een feestje van Tiesto solo te draaien(was een ideetje van mijn om Tiesto solo te beginnen).
Eenmaal op Ibiza aangekomen verw8 ik een telefoontje van Paul Oakenfold die zou Paul van Dijk vervangen maar die is plots verhinderd omdat ie met ze kinderen naar ouderavond moet
hij heeft trouwens schatten van kinderen die oakey
die ken ik namelijk ook.
Na Ibiza vlieg onmiddelijk door naar Nederland want Dana heeft me gevraagt om ff Dana X-qlusive
alleen te draaien omdat iedereen heeft afgebelt.
Nou ja ik ben de beroerdste niet dus dat doe je gewoon ja ik ken 'r al jaaaaren.
Nou mensen ik ga stoppen want Herman Heinsbroek komt me zo halen met ze Bentley, en die brengt me ff naar Schiphol.
Ja G je maakt wat mee als wannabee DJ