Partyflock

Forumonderwerp · 595041
2 volgers · 63033x bekeken
Betreft: stad: Wezep
Waarschuw beheerder
donateur
heb je het al gehoord
Waarschuw beheerder
donateur
wat is der weggehaald dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha Parc wat stond daar?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja duh..... blijkbaar iets wat volgens het pf beleid niet mag. Maar nee ik heb nog geen planning voor vanavond. Nog suggesties???
Waarschuw beheerder
donateur
in april... sassem is warming op... zie sassem jagen... zie die energie... wat is hun geheim?
Waarschuw beheerder
donateur
wie gaan er nou wel, en wie nou niet naar masters?? ik snap 't niet meer!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
als ik 100 euro voor me kaartje krijg... is het geen masters.. zelfs voor 80 is het al geen masters meer
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar Gerben/Stefan?! Ik weet alleen dat Parc en Heidi gaan en daar houdt het mee op! Ow ja en Tinus!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DONDER ALLEMAAL MAAR OP! ik ga wel alleen met heidi. stelletje neppers. je moet bij 1 gedachte punt blijven. niet A zeggen en B doen. hoe kan de maatschapij nou op jullie bouwen. jullie zijn gewoon een stelletje geld wolfen! 100 euro voor een kaartje van masters! BEN JE WEL GOED WIJS. jij zou het ook niet tof vinden als iemand jou een poot uit draait met een kaartje van een feest waar jij graag naar toe wil! jullie helpen zelf mee zo'n millieu te kweken waar iedereen elkaar maar flest en oplicht! dat soort praktijken zijn voor de etnisch minder bedeelden in NL! maar ok, als jullie graag daar mee vergeleken willen worden. DON'T LET ME STOP YOU!

mag dit een wijze les voor jullie allen zijn op de vroege ochtend, en laat ik dan ook maar met wijze woorden afsluiten.

EEN BETER HOLLAND BEGINT BIJ JEZELF!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
precies en daarom heb ik me kaartje op tijd gehaalt en verkoop ik hem ook niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DONDER ALLEMAAL MAAR OP! ik ga wel alleen met heidi. stelletje neppers. je moet bij 1 gedachte punt blijven. niet A zeggen en B doen.

Waarom moet ik opdonderen? Ik heb nog nooit gezegd dat ik mijn kaartje zou verkopen en dus heb ik alleen nog maar A gezegd en ik ga ook A doen. Stefan heeft zover ik weet geen kaartje dus die zal niet gaan. En sorry morisnet maar ik moet jou er toch nog ffies op wijzen dat jij zelf ooit van A naar B bent overgestapt, maar door heidi ben je toch maar weer naar A gegaan. Dus als er dan iemand met dat andere volluk moet opdonderen zoals jij dat zo mooi zegt, dan zal jij dat moeten wezen en niet ik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
absoluut verbod op de handel en verkoop in soft en harddrugs, dus sluiting van alle koffieshops en het einde van de gedoogcultuur

hopen dat ze dat maar niet rond krijgen, maar sinds 15 min. geleden Kusters +1
Waarschuw beheerder
donateur
nvu = 1 stem rijker
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand met z'n verkeerde been uit 't goeie bed gestapt hier?! Damnz wat hebben we zin in Masters als het zo moet :S!

Ennuh van mijn kant is de LPF weer een stem rijker!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
och och och wat nemen we PF weer lekker serrieus!!

ennuh NVU + 1
Waarschuw beheerder
donateur
waar kun je zien of ze ook zetels gehaald hebben

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in de gemeente oldebroek heeft 0,1 % op de NVU gestemd en in de provincie het zelfde aantal.

Nu wil ik niet stoken hoor NaZ-T maar is dit

Iemand met z'n verkeerde been uit 't goeie bed gestapt hier?! Damnz wat hebben we zin in Masters als het zo moet !

een poging tot een excuses om niet te gaan? Bedoel van mijn kant is er nooit een twijfel geweest en u begint zelf over het onderwerp. (k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar om al het gezeur tot een einde te brengen. We gaan naar masters en gaan daar een leuk feessie maken. Lang leven het :bier:
Waarschuw beheerder
Ik zeg maar zo.... vrijdag naar de aap...
Waarschuw beheerder
en stefan is zaterdag (hopelijk) de heledag vrij!:):):)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat hoop ik ook voor jou.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bestaad dat?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
LEVE DE MAATSCHAPIJ!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor Ger, ik ga sowieso!!

DONDER ALLEMAAL MAAR OP! ik ga wel alleen met heidi.

Maar hier ging het mij even om! Ik heb nooit gezegd dat ik niet ging in dit topic, ik vroeg alleen wie er nou wel en wie niet gaan. Ik wist bijv. niet of jij al een kaartje had en van Stefan weet ik 't ook niet, maar die heeft em geloof ik niet als ik z'n replies zo lees. Van Albino wist ik dat ie ging, van Heidi ook maar van Sion was 't ook nog steeds niet zeker. En gaat Marieke mee of heeft die ook geen kaartje.. KORTOM: Wie gaan er nou allemaal????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zou zeggen kijk bij agenda naar MOH en dan bij bezoekers dan heb je de meesten wel denk ik. :P:P:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heidi, sion, martijn, gerben, parcifal & tamara gaan
Waarschuw beheerder
donateur
bij nader inzien geedit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
POGO ACTION!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat gaat men allemaal doen vanavond?
Waarschuw beheerder
donateur
Deze vrouw gaat Zwollywooden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fitnessen!
Waarschuw beheerder
donateur
parc ik hou van je :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weinig leven in wezep

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ook van jou sion! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Pffffff...wij naar boven!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die is cryptisch!
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal maar eens beginnen aan me stage... werd wel een keer tijd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het moet ook niet triester worden he h.n.e.w.s een meisje waar je niets mee wilt, is nu ook al belangrijker dan je eigen vrienden. Opper moslim waarom ga je niet mee naar heerde dan, ze moet er wel een goed voorstel tegen over hebben gezet. Grote verhalen heerde dit en heerde dat, nog geen 3 uur voordat we vertrekken gaat hij ineens niet meer mee, als ik dan nou toch partij zou moeten kiezen over wie een moslim is, dan moet ik jou toch helaas teleurstellen en melden dat jij dat dan bent. Ik ben gekwetst.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:@ ik ben zwaar teleurgesteld!!!!!!!­!!!!!!!!!!!

Dit had ik niet van jou verwacht Sion!!! En zoals ik al zei: IK ZAL 'T ONTHOUDEN!!! En das geen grapje!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is dan de overtreffende trap van moslim???

ik heb eigenlijk geen idee, maar sion is de opper in ieder geval.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weer een feestje om trots op te zijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben er maar weer eens uit gegaan! nog iemand een planning voor de brakke zaterdag middag¿
Waarschuw beheerder
Ik leef weer(denk ik) mwoaaa jah ik leef weer.
Waarschuw beheerder
ik heb mie best vermaakt in heerde :) nu hopen dat er vaker een feesie in heerde komt en heeft iemand al wat gehoord van tinus, want ..... ik weet niet hoe die kerel thuis is gekomen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier is ook weer leven in de brouwerij, wakker worden gaat gestaag maar gaat helemaal goed komen.
Waarschuw beheerder
donateur
verboden te pogo'en en je middelvinger op te steken....
Waarschuw beheerder
jan roosendaal heeft tinus naar huis gebracht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lees hier een smsjes van tinu's:

Tinus
He kerel alles oke? Nou beetje vage avond gisteren ofniet! Ik weet nix meer van! en wie heeft me naar huis gebracht dan? En wie waren er allemaal bij dan? greetzz

en nu maar hopen dat tinus der van heeft geleerd...

stefan gaat vandaag huizen kijken met mariette :P
Waarschuw beheerder
Hardcore 2003 1CD

1 - Dj Paul feat. Firestone & Ruffian – Pogo Action
2 - Dj Dione – Just Kickin’ ass
3 - Parian & Mental defective – Grazy Beats
4 – Hard SL – Hardstyle Suckaz
5 - Dj Paul feat. Ruffian – Rage (remix by JDA)
6 – Rotterdam Terror Corps – Fear the sound
7 – Negative A – Bow Down
8 - Dj Exagon – Master of disaster
9 - Parian & Mental defective – Nasty Bitch
10 - Head banger feat. Alee & Ruffian – At Large
11 - SRB - 2 Ure Head
12 - Dr Z Vago – Hands down
13 - Enoid – Selfdestruct
14 - Catkiller – Evirddrah