ik zit alweer op school, kheb weer de grootste verhalen gehoord... gozer heeft twee tanden uit de mond geslagen bij de ex van z'n zusje... der zit hier iemand in de klas die geen woord fantsoenlijk kan praten omdat meneer 10 zorro's weg eet..? en dan heb je altijd de nog wie heeft wie gebokt verhalen.. en ik ben morgen de heledag vrij duzz ik zit morgen weer gezellig&stoned in de binnenhof...
niet alleen jamai is een loser er zijn meer mensen met moslimpraktijken of niet dan h.n.e.w.s
(permanent verbannen)
MOGUH ook namens M
(permanent verbannen)
ook goeiemorgen, anders maak ffies wat vaags mee. ik wordt om half 11 uit mijn bedje gebeld of ik tegen marieke wil zeggen dat ze naar huis moet bellen. Ik ken maar een marieke en die is bij de fam. nieuwland dus ik alb. bellen maar neemt niet op. Ik met mijn fatsoen nog maar ffies terug bellen naar dat meisje wat mij belde. Krijg ik te horen dat ze een verkeerd nummer had gedraaid en toen mij aan de telefoon kreeg en het dus kats over een andere marieke gaat. Fijn wakker worden of niet dan.
Gister nog even in Zwolle wezen kijken... wel grappig die gasten... sta je met minder man in hun kroeg of ergens anders in Zwolle, gaan ze met maten bellen en wachten tot ze nog meer man kunnen krijgen... anders kunnen ze ons natuurlijk niet hebben...
(permanent verbannen)
nog gefeliciteerd met jullie behaalde overwinning!!
Neuh, geen rellen. Zag nog wel een groep later in de stad, die niet in het stadion waren, van de Wezep groep.. die waren nog wel op zoek naar Zwolle-supporters, maar konden ze ook niet echt vinden volgens mij. Wij zaten wel in de (?) zwolle kroeg. Maar ze deden niets...