De knoop is door... morgen eerste gesprek bij de Luchtmacht
Dat wordt de Islam te lijf gaan met een fatsoenlijk boordgeschut ipv met lege potten bier en stalen neuzen
Danielle... ben jij dat ?!?!
Er zijn meer dan genoeg vrouwen die een moord zouden doen voor mijn figuur.
Dat jij houdt van doorgesnoven anorexia meisjes is jouw (zieke) probleem
Wat praat je... jij weegt ook net aan 20 kilo en nu misschien 23 kilo
Vind het alleen grappig dat de Amerika fastfood kilo'tjes op de heupen zijn gaan zitten
denk dat dit de sappigste 'heb je het al gehoord' in het 6 jarig bestaan van het Wezep topic is
Wil de echte papa G aub op staan
ik niet.. en meneer Durex ook niet!
zelfs als je de pil gebruikt en/of een spiraaltje hebt, kun je als vrouw zwanger worden/raken
oh nee natuurlijk niet je opa was al onvruchtbaar dus had geen voorbehoedsmiddelen nodig.
even voor jou wijsheid, zelfs als je de pil gebruikt en/of een spiraaltje hebt, kun je als vrouw zwanger worden/raken.
Daar ben ik het levendige bewijs van
nog zo'n naïeve nederlander
Dat wordt gezegd door de fabrikanten. Gelddd... Vraag 't maar es aan je huisarts. Heb nu 4 verschillende gehad (bij 2 verschillende praktijken) en ze zeggen alle 4 hetzelfde.
Das een fabeltje. Ga maar uit van 75% .
Van papa Goldberg is er maar 1.
T zal wel.. Kan me er niet druk om maken
Dat krijg je met het 5 jaren plan voor er iemand op mag
Alhoewel, Charisteas mocht er na een week al op
dat zou betekenen dat zelfs ik al 20 kinderen rond zou hebben lopen
Dat lijkt me sterk... dat zou betekenen dat zelfs ik al 20 kinderen rond zou hebben lopen
dat meeeeeen je niet
humor
Laat me raden: dat zwangere meisje is donker van haarkleur?
Dus rot aub een eind op en ga weg met je domme geouwhoer !
Danielle hou aub je mond dicht met je zwart Gallische gepraat over dit onderwerp
Je brengt een smet over iets wat juist heel leuk nieuws is ! !
Of kan je het niet verdragen dat iemand anders wel een relatie kan onderhouden, terwijl jij het van een of andere pooier op een Grieks eiland moet hebben, waar we ook maar van moeten afwachten wat er van waar is
Dus rot aub een eind op en ga weg met je domme geouwhoer !
Sion, ze is het niet waard.
boehoehoe niet huilen
What goes around comes around, zeg ik altijd maar
Karma is a bitch.