Ik heb qua gewicht minder eisen hoor. Stel wel eisen aan inzetbaarheid op bepaalde tijdstippen en diverse natuurlijk aangelegde werkzaamheden...
je krijgt een eigen kamer, eigen sanitair en een comfortabel bed eventueel is er ook een situatie met eigen chauffeur mogelijk.
overdag kun je doen en laten wat jezelf wil, verder moet je goed kunnen luisteren, beetje maatschappelijk werkster. mensen op hun gemak stellen en ze met een voldaan gevoel laten weggaan.
jij bent erg .
Toevallig nog een vacature open staan voor chauffeur of incassomedewerker voor klanten die niet willen betalen
ik zit als bedrijfsnaam te denken aan: "De open gleuf!"
Legt mijn labiele harem het af tegen Gerbens pimp harem in de Danielle kwestie
Nou, ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat Daan helemaal into Grieks is...
ik heb uit een betrouwbare bron vernomen, dat er wel een leeftijdsgrens ingesteld moet gaan worden, opa's zijn niet welkom. dit zou oude wonden open kunnen maken en een personeelslid in de ziektewet daar hebben we niets aan.
dus het wordt zappen tussen tele2 en tele2
Nou daarom willen wij de stad dus niet in.. Als 't wel misgaat (en ook al geef ik 't niet graag toe, die kans is vrij groot ) dan wordt 't daar 1 grote ellende denk ik.
aangezien die van sion en stefan allebei afvallen, kan ik concluderen dat jij je wilt inschrijven voor een eigen onderdak in mijn harem???