Pfff..zo vaag als een bos uien PF'en.. Haha kiddin' ik ga zo m'n bedje in!! Lekker slapie doen ! Hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad in Emst..next time I'll be there! Kuzz voor jullie en "slaap ze" (of is dat overbodig )!
na uren lang tv te liggen staren (met nadruk op staren) doet een douch goed ja
(permanent verbannen)
ik heb vast en zekers dan als een van de enige lekker lang geslapen, ach ja ken gebeuren he. ben op onderzoek of er ook mensen bestaan die sites hacken
en vanavond ben ik een eind weg letterlijk en figuurlijk.
Debz -> We komen cker snel weer!! Was echt gezellig, en top om de rest weer ff te zien en jou nu in 't echt te zien zonder vuile blikken ! Now it's official, U'R COOL GIRL!! !
ik heb overal me pijpen omgeslagen gehad... van debby tot joyce en van rondhangjongeren tot de pomp... alleen bij dat volk met die 2 kindjes in huis heb ik ze omlaag gehad ja... en dat heb ik van te voren al gezecht voor ik daar heen ging... ik weet niet wat daar de humor van is...
Geweldige foto!
(permanent verbannen)
het niveau is sinds gister wel heel erg laag gekomen van dit topic, fijn dat jordees het nog probeert omhoog te krijgen
ja naz-t de foto's zijn euh..... goed gelukt
h.n.e.w.s waarom ga jij je excuses maken dan? je moet gewoon niet zeuren over mensen die dat ook wel eens doen.
debby, hoi. waarom kom je niet gezellig een xtje naar wezep toe dan? kan ik je ook in levende lijve ontmoeten
ik kreeg het niet hoog genoeg, die h.n.e.w.s. is me te lang
(permanent verbannen)
ja dat ziet mijn oog, maar mij is verteld dat jij toch ook wel iets bent veranderd.
ik bied helemaal geen excuses aan... en ik heb een grote bek over mensen die ze niet om DURVEN te slaan i.v.m met moslims... bij mij was der niks niet om durven slaan bij...
Jezus... wat kan hier een probleem om gemaakt worden als ik ze een uurtje omlaag heb
(permanent verbannen)
euh...... h.n.e.w.s mij zal het allemaal een rotzorg zijn dus ik maak hier geen problemen van hoor.
laatste aanpassing
Wat is jou verteld YMGV? Toch geen slechte dingen he?
(permanent verbannen)
over jou, kan dat dan??? nee hoor alleen dat jij ook gegroeid ben, maar niet in de lengte.
hehehehehe, maar als ik dan naast sion sta, blijft er weinig van me over
(permanent verbannen)
dat is waar, maar sion is ook maar een simpel iemand hoor
Ik ken ze die nog veel simpeler zijn
(permanent verbannen)
oh dat is zeker waar, ik kan er ook nog wel wat opnoemen ja, maar ik bedoel bij sion was het grapje bedoelt en dat is bij die anderen niet zo.
laatste aanpassing
Ik had um wel door beste YMGV, maar ik kon het gewoon niet laten