Partyflock

Forumonderwerp · 595041
2 volgers · 60766x bekeken
Betreft: stad: Wezep
Waarschuw beheerder
donateur
heb je het al gehoord
Waarschuw beheerder
donateur
Toch maar weer een reactie.. ((kan et nie laten ))Haha niemand krijgt mij gek :P maareuh ik dacht laat ik ff de verstandigste wezen hier want anders schiet et niet op snap je..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lees ik mijn naam... krijg ik de schuld... YMGV waar zijn we nou helemaal mee bezig... ik wil niet lullig doen... maar mij treft geen blaam....(ik riep wel naar jou... gerben... ik heb een meid gevonden voor je met grote koplampen, gerben daarintegen klonk dat woord wel als muziek in de oren) ik vind debbie een beste meid, en parc een beste kerel... en ik denk dat geen van 2 vannacht wakker ligt van de dramas hier op flock... (fijn slapen en allebij fijn dromen over eigen standpunten)(denk dat 1 van de 2 weinig slaapt vanacht...maar dat komt door invloeden uit het noorden) duz pluk een bloem... (paars plantje ontwikkeld door mijn pa) zet hem op mekaars hoed en geef mekaar een .... (tja wat rijmt er op bloem)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahaha geweldig dit pf, mensen kunnen zich zo druk maken om niets en alles wordt zo opgeblazen. zover ik betrekking heb in dit alles, ik ken debby niet, en hoef haar volgens mij ook niet te leren kennen, maar mocht er iemand zijn die haar wel kent en weet ik allemaal wat wil doen, dan moet je dat zekers doen, maar ikke niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen/middag! Deze mevrouw gaat zo richting A'dam.. Zie jullie vanavond, ik bel wel! (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou even een mini tussendoor verslag van de zaterdag avond bij tamsdale thuis. marieke en heidi zijn naar hattemerbroek gelopen. de planning was dat ze dan op de fiets of de scoot terug zouden komen. maar ik zie nou net dat ze zich weg hebben laten brengen door de wel edele heer Ralf Fijn. ze zijn niet helemaal van de wereld maar toch wel een goed eind in de richting van planeet Zork. sion is nog aardig bij kennis, ik zelf ook eveneens (wat een mooi woord, dat ik die ooit nog mocht gaan gebruiken). de rest van de vage apostels hebben heerlijk plaatsgenomen in het cafe ZORKIA op de planeet zork en aan het slappe gelul te horen vermaken ze zich daar prima! Ik ga een eind breien aan dit minni tussendoorverslag.
Nu ik dat eens terug lees ondekt mijn oog een leugen. er staat:

Ik ga een eind breien aan dit minni tussendoorverslag.

ik kan helmaal niet breien! vergeef u mij mijn fout in lees daarom in plaats daar van:"ik ga nu stoppen met dit mini tussendoorverslag"

mag ik u vriendelijk danken voor de kostbare tijd die u heeft verbruik omdat onzin verhaal te lezen.

morgen het na verslag over deze avond. deze zal duidelijk in een wat duidelijkere taal zijn!

tot holland
Waarschuw beheerder
donateur
:S:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit GVD niet op Zwork.. IK ZIT OP ZW@RK!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
vet... ik heb de hele avond in de woonkamer gezeten
Waarschuw beheerder
donateur
ga toch maar het eerste uur naar school.... mij vertoeven tussen de allochtone minderheid :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat zal wel moeilijk opstaan zijn geweest voor sion! dat is ie niet gewend om zo vroeg op maandag op te staan! ik ga mijn dagje op school ook maar weer eens vol maken!
Waarschuw beheerder
ja als jullie mooi vroeg naar school gaan, neem ik de eerste 4 uur vrij :S
Waarschuw beheerder
donateur
jezus fuck tering alles..... tot 5 uur op school zitten en lessen volgen waar ik geen eens les in heb.... en ten cate is ook van de baan, de zus van matthew van der veen werkt daar... daar ga ik duz echt niet mee in 1 winkel staan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe is het op school jongens? hier in wezep regende het net, maar in mijn bed is het lekker warm ik denk dat ik daar dus nog maar ffies blijf vertoeven haha.
Waarschuw beheerder
donateur
hond.... tis hier geen fuck aan... overal waar ik kijk moslims... en allemaal loeren naar mijn rood wit blauw pennen ....

de pauze is begonnen... ik zal de aula maar eens opzoeken en een sigaret roken op het plein

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe laat arriveert u weer in wezep dan herr von h.n.e.w.s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HAHAHA stefan on Tour.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GOEIEMORGEN. zo sion alweer vroeg opstaan. je zult wel moe zijn! die vuile gerben moest pas om half elf beginnen!
Waarschuw beheerder
donateur
stelletje clubkutten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je zit toch wel op school he! donderse moslim
Waarschuw beheerder
donateur
vage bende hier op school... ik loop nu al de hele dag op school.... en heb nog geen les gehad... bij elke les is het van.. jongen... loop maar wat rond. eind van de les melden, marieke loopt hier de school te beveiligen... enne diederick heeft onze gesprekken gehoord(zat om het hoekkie in het OLC) en die gaat denk ik oellie (of hoe die kale vandaal ook heet) in lichten.... hij doet zijn best maar
Waarschuw beheerder
he sion ben je nog op lekker op school

moslim lover???
Waarschuw beheerder
donateur
nee... ben nu thuis... en als ik hier om me heen kijk zie ik geen moslims
Waarschuw beheerder
maar je ziet thuis wel theedoekjes en dat doet al pijn genoeg aan de ogen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een volk
Waarschuw beheerder
donateur
Verdomd..HARDCORE en HNEWS konden weleens tweeling broertjes zijn ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch jammer dat het niveau van dit topic steeds verder daalt. maar sion wat is er met oellie dan?
Waarschuw beheerder
donateur
ban is opgeheven :):):)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NaZ-T: Nope, ik ben 1/16e Indisch ofzo.. Vaagheid! Je ziet er alleen echt helemaal nix van! Jammer wel want ik had best iets donkerder willen zijn, ben veel te wit

:frusty: jammer? is niks jammer bij hoor :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
auw... auw.... de teksten die ik nu lees doen pijn in mijn hart... :frusty:

ik zal school eens opzoeken
Waarschuw beheerder
heyzzz wat zijn dit nu weer voor streken dat betekent dat albino mij altijd uit zit te schelden, maar hij heeft het zelf ook met een 1/16 bloedje gedaan....:) wa keel... voor geintreseerden ik zit vanmiddag in de binnenhof.. snaken als hondn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja wa keel....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een verhalen hier allemaal op pf zeg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
H.N.E.W.S: jan geluk... nr 28 op de lijst (vvd)

Vieze hond beetje mooie praatjes verkopen hier op pf he. JE HEBT NIET GESTEMD OMDAT JE DAN DOOR DE REGEN MOEST LOPEN. dat is moslimgedrag.
Waarschuw beheerder
Ik hou van jullie!!!!!!!!!!
(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K­)(K)(K)(K)(K)(K)
Voor me engeltjes!
Waarschuw beheerder
donateur
huh... dat was voor de verkiezing... toen ik dat invulde, penis 3/4 de derde...

engeltjes.... engeltjes horen thuis op trance... (kleffen ook) :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahhaha I'LL KEEP THAT IN MIND

engeltjes.... engeltjes horen thuis op trance... (kleffen ook):devil:

als jij op Darkcore met 1 of ander meid staat te kleffen (tja welke van de 10) dan zal ik dat eens even bruut hard in je oor schreeuwen.

JOYCE leeft nog. alles goed met U?

nog een planning voor vanavond?
Waarschuw beheerder
donateur
punt 1..is het nou zo'n ramp dat ik het klote vind dat ik midden in de zomer met alle zon van de wereld nog rondloop als een wandelend lijk?

punt 2..JOYCE LUV U 2!!!!!!!!! Mis jou!!!

punt 3..mijn planning is op visite bij miss Linda

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en smigaretjes langs brengen voor een goed doel! en dan ga ik pitten ben fucking moe
Waarschuw beheerder
donateur
Owh ja was 't alweer vergeten ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PFFFFFF mij vergeten
hoe kan dat nou
Waarschuw beheerder
is er nog iemand wakker of zijn we allemaal shoarma aan ut eten....
Waarschuw beheerder
donateur
kom op dan... ga voetballen dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NEE NEE EN NOG EENS NEE. deze jongen vertikt het gewoon ga weet ik wat doe doen maar niet dit laat het .................... :frusty: go :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MOGUH

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tot zondag