Nou even een mini tussendoor verslag van de zaterdag avond bij tamsdale thuis. marieke en heidi zijn naar hattemerbroek gelopen. de planning was dat ze dan op de fiets of de scoot terug zouden komen. maar ik zie nou net dat ze zich weg hebben laten brengen door de wel edele heer Ralf Fijn. ze zijn niet helemaal van de wereld maar toch wel een goed eind in de richting van planeet Zork. sion is nog aardig bij kennis, ik zelf ook eveneens (wat een mooi woord, dat ik die ooit nog mocht gaan gebruiken). de rest van de vage apostels hebben heerlijk plaatsgenomen in het cafe ZORKIA op de planeet zork en aan het slappe gelul te horen vermaken ze zich daar prima! Ik ga een eind breien aan dit minni tussendoorverslag.
Nu ik dat eens terug lees ondekt mijn oog een leugen. er staat:
Ik ga een eind breien aan dit minni tussendoorverslag.
ik kan helmaal niet breien! vergeef u mij mijn fout in lees daarom in plaats daar van:"ik ga nu stoppen met dit mini tussendoorverslag"
mag ik u vriendelijk danken voor de kostbare tijd die u heeft verbruik omdat onzin verhaal te lezen.
morgen het na verslag over deze avond. deze zal duidelijk in een wat duidelijkere taal zijn!
tot holland