Partyflock

Forumonderwerp · 592928
1710x bekeken
Betreft: evenement: Mindcontroller, zaterdag 14 december 2002 om 22:00

Waarschuw beheerder
Hoe vonden jullie Mindcontroller???
Ik vond em goed...!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Jah was zeker een leuk feestje :)

Lekker hard gedraaid. Lekker veel oude nummers. En de sfeer was toppie! :)
Waarschuw beheerder
ja vond het ook super relaxed feest

De sfeer was echt heel goed!!! en al die hardcore klassiekers blijven mooi
Waarschuw beheerder
donateur
Errug gezellig! :bounce:

Waarschuw beheerder
Ja goed he lekkere golden oldies whehe k'heb me echt goed vermaakt ja ondanks die kutnek van mij....8)
Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeel bruut :p
Waarschuw beheerder
zeker lekkerrrr :P:P

Waarschuw beheerder
Geeniaal, alleen het begin vond ik kut:s
Maar dat werd op ut einde cker goegemaakt! D

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Geweldig .... de ene 'klassieker' na de andere!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:p heb me wel kostelijk geamuseerd :p

k ga nu ff pitten
Waarschuw beheerder
donateur
Was een leuk feestje tot 04:00 toen werd ik er uit gegooit :S
Waarschuw beheerder
was cker goed heb lekker staan stampen daar
vooral de laatste waren super!! :P
Artiest Kokka
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was zeker lekker feessie!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
WOOOOOOOOOOOOW dat was vet...

Wat een feest.... Echt ongelovelijk.. mijn eerste echt groot hardcore feest.. mijn vrienden en ik waren hevig onder de indruk van de hemkade en de sfeer daar...
Ik liep in lonsdale en werd van te voren gewaarschuwd dat ik moest oppassen voor `joden ` maarre het viel echt mee.. iedereen was aardig tegen mij en tegen elkaar heerlijke sfeer... en wat was dat stapmen op het kleine podium..
Ik weet niet hoe die zaal heette en wie er draaide maar het was tegen 5,30...

ik liep daar aan het eind met ontbloot bopven lichaam ..dus misschien weet iemand wie ik ben.. alhoe wel er wel meer zijn
Waarschuw beheerder
ja ZwoLsDaLe

denk dat je vast opviel met je ontbloot bovenlichaam ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Was een waanzinnige avond.
Vond dat Dana ook erg d'r best had gedaan.
Gizmo en Flamman afwisselend was ook gruwelijk.
Was weer een topavondje.
Waarschuw beheerder
donateur
Was zeker super feessie! :bounce: :) kheb me kostelijk geamuseerd! ;)

2 Anali G. & Berend Blotenpiemel : Je zag er heerlijk uit gister ;P hahahah
Waarschuw beheerder
Ja was super....!!!

vette muziek en de sfeer was goed!
jammer da berend er steeds uitnaaide!!

di doen we zeker een keer over!!

Waarschuw beheerder
:s, en ik was er niet bij :cry::cry::cry:. Maar jah, komend weekend ff schade inhalen op Earthquake :D.

Waarschuw beheerder
ZwoLsDaLe 15 december 2002 09:53
WOOOOOOOOOOOOW dat was vet...

Wat een feest.... Echt ongelovelijk.. mijn eerste echt groot hardcore feest.. mijn vrienden en ik waren hevig onder de indruk van de hemkade en de sfeer daar...
Ik liep in lonsdale en werd van te voren gewaarschuwd dat ik moest oppassen voor `joden ` maarre het viel echt mee.. iedereen was aardig tegen mij en tegen elkaar heerlijke sfeer... en wat was dat stapmen op het kleine podium..
Ik weet niet hoe die zaal heette en wie er draaide maar het was tegen 5,30...

ik liep daar aan het eind met ontbloot bopven lichaam ..dus misschien weet iemand wie ik ben.. alhoe wel er wel meer zijn

Leuk voor je (y) , jong!! Voetbal hoort sowieso niet te tellen op Hardcore feesten, dat is wat Gabber is all about! :-)
Waarschuw beheerder
Twas weer een super toppie feessie!!!!! :-D
Weer n perfecte sfeer en goede muziek.
En ook nix van de ijzel gemerkt op de
terugreis :-)

Gelukkig dat we maar wel zijn heen geweest :-D
Artiest C-Baze
Waarschuw beheerder
Was zeker weer een top feestje vooral Buzz_Fuzz draaide hoe het moest telkens weer de juiste plaat alleen jammer van die kut joden die vinden als je een tato van pavo op je rug heb dat je dan uit Rotterdam komt sommige denken nog steeds dat de FUN van hun is maar goed voor de rest lekker gestampt en gefeest...

Waarschuw beheerder
was cker een vet feest! helemaal uit me dak gegaan

op laatst trouwens nog paar opstootjes :(

Waarschuw beheerder
Het was toppièèèèèèè!!!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
zekers een top-feesie :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
was heeeeeeerlijk :):)
Waarschuw beheerder
Super feessie!!!!!!!!! echt!!!!! Goeie sfeer, vriendelijk security...Echt lekkere muziek!!!
Waarschuw beheerder
donateur
vond de security niet aardig :S
Waarschuw beheerder
donateur
1 ding... ik vind 2,20 wel veel geld voor een water biertje...
Waarschuw beheerder
Ik vond hem supergoed!
Van mij mag er nog zo eentje snel komen! Wát een feestje :D
Waarschuw beheerder
ik vond het echt vet!!
Waarschuw beheerder
DAMN, wat een feest mensen... TOP dat het grootste gedeelte van de Hemkade open was. TOP geluid. TOP DJs (Vooral Gizmo en The Prophet hebben voor mij maar weer eens bewezen de echte helden te zijn). TOP publiek. TOP sfeer.. Hemkade, trek je conclusies en organiseer vaker zo'n soort feest! Voor mij op Thunderdome na het beste feest van dit jaar!
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Waarschuw beheerder
Het was gewoon een feest zoals een feest hoort te zijn.

GEWOON KNALLEN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vind de hemkade beetje tegen vallen, geef mij maar tropicana of de ministry of dance :)

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
Was wel bruut jeh

opt einde gingen ze nog wel ff massaal rellen maarjah...
Waarschuw beheerder
relaxt feessie hoor relaxte sfeer wel uit me dak dus..maar toch kut weekend door dat pisvee
Waarschuw beheerder
donateur
nou was zekerz wel super ben echt goed uit me dak gegaan daar:D snel maar weer naar zo een feessie:D
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Eindeluk de fun weer es gesien haha, mah was wel lekker feesie vond ik, alleen t mixen van die plaaten vond ik gewoon... jah bagger hehe

Maar :) heb me zeker vermaakt daar!

Waarschuw beheerder
goed feest, alleen een vraag voor de hardstylers (ja ik generaliseer ff)

als je tegen iemand aanstoot, en dan een klop op ze schouder geeft en zegt sorry, dat je als antwoord krijgt vuile K@nkerhomo blijf van me af, bla bla?

op hc feesten niet namelijk, vraag t me alleen ff af

(en wrom ik t aan de hardstylers vraag, gozer was voor mij t prototype daarvan zoals ik ze op me enige qt heb zien lopen(puma's die te lange stekels etc.))

voorderest in de grote zaal behalve bij dana een klein gedeelte en een half uurtje prophet (pcp) werd er super gedraaid, mooie afsluiter in jealousy is a mf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb me ook weer goed vermaakt, ckr veel bekenden gezien, en nog aaridg raar staan doen ook, wat weer eens helemaal niet opviel,

ennne in de talentroom ging ik tegen de draaitafel aanstaan, weet ik veel dat die aan het plafond hangt, en dus de plaat 3 x oversloeg, maar ja het is weekend
Waarschuw beheerder
donateur
hardcoremf

stel aub geen domme vragen
waarom willen die hardcore liefhebbers toch altijd zo graag dat het sfeertje op hun feestje beter is
dat compititiegehalte bah bah bah
ik kom op hardstyle en hardcore feessies
bijna alleen maar relaxte mensen die sorry zeggen als ze je aanstoten maar er lopen altijd uitzonderingen bij die je natuurlijk ook op een clubfeestje of in de kroeg tegenkomt

feest was verder super, erg veel oude thunderdome nummertjes (y)
en veel vage meisjes
1 meisje beweerde dat ze vroeger bij mij op blokfluitles had gezeten :S :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zweer het Rudi! Ik weet het zeker!
Jij had toen nog zo'n bloempotkapsel.
Ik was dat verlegen meisje met die bril :S

Nu durf ik het wel te zeggen:

Ik was stapelverliefd op je!!! (L)

Waarschuw beheerder
2 nutero: t gaat mij niet om competitie, ik kan t niet weten, kom nooit op hardstyle feesten, vroeg me dus gewoon af of t daar altijd zo gaat.

Waarschuw beheerder
vond het wel aardig in de fun, muziek was op zich goed, alleen het geluid was KUT!
Waarschuw beheerder
Superfeest gewoon, staat zeker in de top 3 beste feesten dit jaar voor mij.

Heerlijk gewoon weer al die oude klappers: give me a white line, exlxax noem maar op.

Echt een uur gruwelijk staan stampuh met Nosfera7u.

En er werd in een klein zaaltje ook nog industrial gedraaid dus dat was ook weer ff lekker.

Sfeer was ook top dus een geslaagde nacht
Waarschuw beheerder
donateur
hmmz.. ik vond het geluid wel goed eigelijk..

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook zeker een leuk feestje!!
Alleen Dana vond ik wat minder draaien....
Maar voor de rest zeker geslaagd!

Waarschuw beheerder
ik vond t een topfeest lekker hard gedraaid!!!!
Waarschuw beheerder
Was een geslaagd feesie.
Maar het was pas echt compleet geweest als ze Bass-Zzzz & Queen Matthew live on stage hadden geexecuteerd :D
Die kennen echt je feest verneuken met die pleurus happy hardcore :S

Maar verder heb ik nix te klagen hoor :P
Waarschuw beheerder
Ik vond t feest op zich eigenlijk best tegenvallen :s Geluid was wel goed maar r waren veel irritante gasten die met hun dronken kop om je heen zaten te hangen en heb n vechtpartij gezien, dat was zwaar minders. De muziek vond ik wel gaan, af en toe n lekkere oude stampplaat.. maar ik kwam heel veel bekenden tegen dus dat maakte t wel weer goed :D dat was wel gezellig.. Khad t me heel anders voorgesteld maar heb me ondanks alles toch best vermaakt. O jah.. en die meeting ben ik weer misgelopen, zucht... :(
Waarschuw beheerder
dit feestje mag voor mij zeker wel vaker gehouden worden. heb me er erug goed vermaakt :)

zeer veel bekenden, en nieuwe bekenden :d
Waarschuw beheerder
Zoooooooooow... ik ben ook weer wakker hoor ;)

Maar my god, wat een SUPER feest. Je kon ieder geval niet zeggen dat er geen lekkere klassiekers werd gedraaid (zoals op Multi ofzo)!!
Ik heb me uitermate vermaakt. Als het te heet werd vooraan in de mainzaal, ging je gewoon ff naar achteren toe waar het heerlijk koel was, gewoon beters!
Publiek was ook hartstikke top! Ik moet zeggen, sfeer wordt voor mij een of andere manier ook erg beter als er veel minder van die Lonsdale uniformen gedraagd wordt, zoals het er toen uitzag, heel goed.
Maare.... wel heeeeel veel jonge mensen die zo ontzettend van de kaart waren :S Wat doen die hunzelf aan joh... mja, en die worden niet uitgekickt ofzo.. 't zal wel.

Conclusie:
Een van de beste feesten dit jaar ;)

BTW: lag het nou aan mij of draaiden die Bass-D en King Matthew extreem lang?! Op gegeven moment werd ik ze beetje zat...........
Die ene kerel met die muts op bijna tegen het einde aan, met z'n half uurtje, die was ook zo chill! Hoe heet ie!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaa ik vond hem ook goed! :D
Waarschuw beheerder
Die gast met die muts was Flamman. Die was zeker chill aan het blazuh :D

Waarschuw beheerder
was zjekers top feesie :D alleen bass d en champ-e-on nieuw taq team ofzow?? :P, dana was volgens mij wel een beetjeh dat je zegt dronkeh ofzow, een wausse maat van me tegen d'r aanlulleh en ze gaf nog ff gruwelijkeh weerwoorden oowk :D, en nog ff een zwaar compliment voor sommigeh dames (Y) :D zag r wel ff goed uit d8 ik zow.... waneer weer :P:P:P....?
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb de laatste 2 uurtjes weer gemist :S

Waarschuw beheerder
nou super kwel feessie,
wel jammer dat er gestampt werd, was volgens mij de enige die haktte!!! kom op zeg was geen hardstyle???
maar was weer te gek wappie happie!!
Waarschuw beheerder
JP waarom ben je dr uitgekickt dan?

Enne lady, ik vond anders dat er genoeg gehakt werd :)
Waarschuw beheerder
Dana nie goed draaien????

Ik ben nie zon dana fan, een paar keer gehoord en toen vond ik dr wa slap..

maar gisteren von ik dr echt super draaien!!! nix op aan te merken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Lady dah viel mij ook op dah de meestel op zo'n clubcutte manier stonde te feeste, en als je dan keer staat te springen kijke ze je aan van huh :| wah doe jij

Waarschuw beheerder
was oowk nie eg lekkah hakkeh op die natteh vloer :P stampeh deejeh we dus uit veiligheids overweging ;) maar de tering wa blijven die ouwehschool beats t doen zeg echt meesterlijk goed gewoon de ged88 trug aan die bass lijnen al, krijg hellemaal de kriebels r van :D
Waarschuw beheerder
donateur
2 DanCeLaDy : ik stond iets te opvallend een snoepje uit mn zak te halen, naja eigen schuld.
Wel jammer was echt een (y) feest
Waarschuw beheerder
We hebben ons weer vermaakt ofnie blotepiemel en Rob-b ?! Was een mooi feestje... mooie vrouwen, een goede sfeer en alles was (Y) zo geregeld.. alleen het drinken was teringduur maar ja...
Mooi feestje, da was het ;)
Waarschuw beheerder
Drinken tering duur vertel mij wat! Weer te veel er door heengejaagd!!
Zo dit was weer EXTREEM GEK!!!!

Ik wist niet wat ik me moest voorstellen maar dat was snel duidelijk.
Ik kwam binnen rond 22.15 en er werdt al metaan GEBEUKT!!! ik hoorde al wat lekkeren hardcore platen en ik d8 JAJA dit wordt het:D..

Ik heb me top vermaakt:bounce: ik heb de hele nacht fucking hardcore gehoord en ik wou MEER!!! echt zo HARD!!

En alle dj's waren dit x top!! er was dr geen 1 bij die ik gehoord had die slecht draaide!!

Top avond UBERHARD!! deze hangen we apart! ;)
Waarschuw beheerder
was cker verdienstelijk feessie, voornamelijk in die achterste zaal gestaan..

:bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
ik ben dr nog steeds niet over uit. De sfeer vond ik kut, naja ik vond t vaag maar dat zal wel aan mij gelegen hebben.

Waarschuw beheerder
Van mij mag de volgende Mindcontroller wel snel komen hoor!!!Was echt kickè gewoon!!! :-)

Waarschuw beheerder
nou denk echt dat het aan jou lag ja space konijn
en van die pillen ja dat was echt overduidelijk ja zag het ook, maar volgens mij was je even later gewoon weer binnen of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
he? ikke??? nou echt niet :S kheb gewoon 3 uur op station moeten wachten :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Soooo dan!! En toen was er Mindcontroller!! Wat moet ik der nog aan toevoegen!!! Prima!! Vet!! Super!! Ouwerwets los!! HAkkUh!! Te gek !!

Ik vond het zellufs nog beter dan Thunderdome!! :-D

Hun hebbuh ook wel gezien dat het goed zit denk, en nu wachten op de volgende Mindcontroller... :9

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens Panis, vond m ook beter dan thunderdome. Volgende keer zeker weer!!!!
Waarschuw beheerder
uh lady nightshade, volgens mij zit je dik te trippen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Panis??? :-o Grieks voor Panic?? :-p

2 tot 3 was trouwens topuurtje... ene vette nummer na het andere!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja was wel weer gezellig feessie! En dat voor een oldstyle feest:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was een top feesie
lekker beuken op elkaar

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het een zwaar gruwelijk echt keigaaf.
heb mij keigoed vermaakt.
maar wat was het koud buiten.
maar gelukkig was het snel warm in mijn auto.
Waarschuw beheerder
donateur
Een gruwelijk feest. Veel leuke mensen weer ontmoet. Weer de fotoshoot van Partyflock gemist.
Sta weer nergens op. Vooraf hele gesprekken met Stoeipoes gehad, ook gemist, niet gezien. Sorry hoor.
Maar wat een waanzinnige muziek. Wanneer weer een Mindcontroller ???
Waarschuw beheerder
was weer een super feestje ik vond dana alleen minder goed draaien als anders
Waarschuw beheerder
donateur
dana draaide bagger herry, vond dah nie eg leuk... buzzzzzzfuzzzz was wel cool :D

Waarschuw beheerder
Op naar de volgende MC lijkt me duidelijk

Waarschuw beheerder
gruwelijkkkkkkkkkkkk­kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk­kkk
super vermaakt met spaceqnijntje, wacky-witch, pietje en iedereen die ik vergeet:D:D:D
sfeer heb ik nie een op gelet
was toch waus:D:D:Dwhehe

Waarschuw beheerder
Tja, er werd goed gedraaid. Alleen de mensen die daar rondliepen in Lonesdale. Hoe triest!!!!!Die gasten moeten ze niet meer binnenlaten.
Waarschuw beheerder
donateur
omdat....? zucht...
Waarschuw beheerder
hehe lonesdale is dat nieuw? waar koop je dat?
Waarschuw beheerder
donateur
wat een stom gelul met lonsdale niet binnen laten.
we kennen ook zeggen amsterdamse wijfen van 23 verbieden, word het feest alleen maar leuker hehhehehe
Waarschuw beheerder
dr staat toch echt lonesdale...
Waarschuw beheerder
Tjah ik vond het wel ee vet feessie met tjah weer eens echte hardcore.....

Lekker lopen hakkuh....alleen vond het jammer dat ik weinig gappies zag die ook aan het hakkuh waren zag eigenlijk veels teveel hardstyle koters...en ik vind dat niet echt samen gaan...
Ik vond de sfeer ook gewoon kut

Mensen die zeuren als je er tegen opbotst.....en er waren mensen die gelijk raar beginnen te doen als ze iemand in lonsdale zien kijk ik heb het ook niet zo op lonsdale maarja boeit me voor de rest weinig wat iemand aan heeft ofzow zolang ze maar hun handjes naar beneden houwe...
Maar om nou ruzie te gaan zoeken met iemand de lonsdale aanheeft....vreemd..­.ga dan naar escape ofzow als je er niet van houd.
En heb zelfs mensen horen zeggen dat er terror s gedraaid.....nou hardstylertjes ga niet meer naar hardcore feesten als het er te hard aan toe gaat :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Gijs ;)

Ik ben het helemaal met je eens.
Voor de rest een top feest.
Waarschuw beheerder
hahaa heej die michael!! :D
Waarschuw beheerder
hehe stond een gast in de rij die beweerde dat er geen hardcore gedraait werd,ik zat m met een (6) grijns aan te kijken en zeg let maar op. Later zag ik m met :( zo'n bek aan de kant staan, heb m hard uitgelachen :D
Waarschuw beheerder
Was zeker een van de betere feessies, vooral het achterste zaaltje werdt gruwelijk goed gedraaid!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb in ieder geval lekker staan hakken.. :-)
Waarschuw beheerder
Staat bij mij op 1. Wat ik vet jammer vond was dat ze het nummer mind controller niet gedraaid hebben. Verder perfect feesie. Ouderwets gezellig en verder geen gezeik!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was gewoon heel erg gezellig gewoon.
de meeste zei dat je niet met lonsdale naar binnen mocht nou duzzzzz wel.
had gewoon een polotje aan!!!!:D
Waarschuw beheerder
TOPPER!!!! maar de hemkade zelf viel me wel tegen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
patricinee 17 december 2002 16:22
Tja, er werd goed gedraaid. Alleen de mensen die daar rondliepen in Lonesdale. Hoe triest!!!!!Die gasten moeten ze niet meer binnenlaten.

Zeikwijfen zoals jou moeten ni meer binnen gelaten worden! Jij bent er nog zo eentje die NOG STEEDS NI geaccepteerd heeft dat de nikies en trainingspakken vervangen zijn door kisten en lonsdale...
Waarschuw beheerder
donateur
Lonsdale Girl.
Vond t wel vaag jah. Normaal lieten ze echt geen lonsdale binnen.
Nu leek t tenminste wel een beetje op een hardcore feest. Maar niet helemaal.
Ga er niet vanuit dat t nu elke keer lukt!

xxx
Waarschuw beheerder
Van mij mag iedereen gewoon dragen wat ie zelf wil. Op zo'n oldschool claassic feest ga ik er echter automatisch vanuit dat er meer aus en zo gedragen wordt. Nostalgie weet je. Achter de schermen worden trouwens al maar weer meer ausjes verkocht en nikes raken nooit uit. Zelf vindt ik dat iedereen moet kunnen dragen wat ie wil zolang hij of zij er maar geen nazistische kledings wijze op na houdt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah cker diep triest iedereen heeft ze eigenstyle van kleding LONSDALE wat is er verkeerd aan?

das de gabbur van nu zie jij z enog in aussies nouw ik ken ze alleen nog die er in slapen !!

xxx

Ja dIe eNkElE Op FeEsSiEs mAAr t ZijN eR NiEt mEeR vEeL!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah wat zal ik zo zeggen :)

oldschool is voor mij echtwel een aus hoor :)
Waarschuw beheerder
tsja ik vond het eeen heeeeeel goed feessiej!!!!!!! (Y)
Waarschuw beheerder
Lonsdale gabster>>Blijkbaar zie je dus zelf lonsdale als nazistische kleding. Ik heb dat nooit beweerd namelijk.

En over ausjes, doe je ogen es open op een feest dan zul je ontdekken dat aus er nog steeds is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die hele enkele keer dat je een aus ziet?? Da's echt zeldzaam!
Waarschuw beheerder
Ik ook.
Wat een gezeik nou weer over dat lonsdale/aus gebeuren. Waarom leest nou niemand eens wat er echt geschreven wordt in een topic en waar dat weer op terug slaat.
Waarschuw beheerder
en hoe wasset gister?
Waarschuw beheerder
donateur
Het was echt eeh gruwelijk feest, de sfeer was goed, en er werd heel goed gedraaid!
Waarschuw beheerder
Hopelijk komt er snel een vervolg!! :)

Waarschuw beheerder
Jaaa was zekerwel'n goed feesje, goeie muziek, goeie sfeer alleen'n beetje jammer dat ik de hele avond btje aan de kant zat in'n stille trip :S:S

Mijn mind was niet echt meer onder controle :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehehheheh

ik zat de laaste uur ook aan de kant whhehheh:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bis bis bis, beste oldschool feest van 2002, met recht!
Waarschuw beheerder
idd beste oldschool feest van 2002!!!! ennuh ook wel een beter dan het gros van de andere feesten in 2002, muziek was om kippevel van te krijgen, sfeer was als vanouds, er was zowaar versiering en het publiek was errug gezellig
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer komt het vervolg...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja was echt gewoon toppie:D mag zekerz vaker komen!!!!!!!(y)
Waarschuw beheerder
sfeer en muziek was echt toppie
ik was helemaal aan het spacen, en dat komt door de muziek :)
Waarschuw beheerder
Ouderwets kletsen, gek doen en dansen. Super veel gelachen en weer erg veel oude bekenden tegen gekomen die weer vaker willen gaan feesten na mindcontroller.
Waarschuw beheerder
donateur
Was wel een grappig feestje :D:D
Waarschuw beheerder
Hebben we het nou over een feest dat op 14 dec plaatsvond? :|

Hehe. Aardig feest was het zeker...
Waarschuw beheerder
Wat is iedereen toch weer enthousiast!!!
Ik vond het allemaal wel meevallen....
Waarschuw beheerder
donateur
VRESELIJK! :(

Heb nog nooit zo'n kut feest meegemaakt!
Grappig trouwens aangezien iedereen het super gaaf vond!

Dieptepunt in mijn feestcarriere!
Waarschuw beheerder
Tenminste nog iemand die het met me eens is!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
K von t wel n relaxd feesie, niet n top feesie, maar heb me zekerrrwel vermaakt hoor. T was de bedoeling dat k dah weekend ff nix ging doen, hele weekend dus eigeluk nie thuis geweest hahahaha. Maar wel ff tijdje gezeten op dat balkon op n stoel, dus tognog ff nix doen :P, ja muziekie luisteren, zekerr relaxd :D

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Waarschuw beheerder
donateur
mindcontroller was super,meeeeeeeeeeeee­eeeeer van dat soort feesten,ik kreeg echt weer beetje het gevoel van vroeger,en dat was alweer lang geleden helaas!.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Valentino ik dacht ook al dat ik de enigste was! Dan ligt het misschien toch niet aan mij! ;)

haha